Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Anti-Lag+ által biztosított működés minimum, ami technikailag elérhető.
Azért érzed, hogy nagyobb sebesség kell, mert a képgenerálás így működött mindig. Ha 30 fps-ed van generálás nélkül, akkor generálással kb. 60 fps-en kapod ugyanazt a reakciót. Ez sosem lesz másképp, mert már kész valós képkockát tartanak vissza ezek a rendszerek, hogy csináljanak egy extra generáltat. Csak a folyamatosság változik.
Ezért mondta az NV is régen, hogy ha 60 fps-szerű reakciót akarsz, akkor DLSS 3-mal a 120 fps-t kell célozni. Ezt nem lehet másképp megoldani.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az is elég jó. Az Anti-Lag+ alapvetően -5-10%-ot ér maximum. Az alaptechnológia adja a legtöbbet. De az Anti-Lag+ bizonyos specializációkat végez a támogatott játékokhoz, ami maximalizálja a nyereséget, de ez tényleg nem fog sok extrát hozni. Nagy átlagban 7%-kal javítja a késleltetést. Csak azért hozták be, hogy per játék alapon lehet még nyerni egy picit, és az FSR3-as címek ezt meg is kapják.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
adr0001
tag
Itt 30 fps base-nél átlagosan 20-30 ms a latency, FG on...
Vsyncre és fix target fps-re van kihegyezve mind a DLSS mind az FSR frame gen. Megemlítendô még a stabil frame pacing ami összeszedetté teszi.Mondok mást. A legszutykosabb TV-be beépìtett frame interpolation is tökéletesen működik pl 30->60 fps-re. Reflex, AntiLag rulez, 30 fps-nél a frametime magasságában lesz a latency (<33ms), ehez egy jò CPU nem hátrány. Ha a TV stabil - ez alatt tényleg atomstabilt értek - 30 fps-sel van etetve, ösz-vissz (a tv hozzáadott késleltetésével) 50-60 ms össz-latencyvel ott lesz a vajsima 60 fps, nesze neked. De, bármi fps ingadozás van lefelé, egyből szétesik az egész.
Ugyanez érvényes DLSS/FSR-re is.
Igazán "Fluid" csak akkor lesz ha az engine tudja mi a cél, ès az ahhoz tartozó alap STABIL fps-t megkapja, bocs, be tudja állìtani magának.
A VRR felejtős. A számok biztos szépek de nem véletlenül rinyál mindenki aki ami-a-csövön-kifér-re állìtja be.
Fix max fps + VSync, vagy felejtsétek el az egészet."If you think [***]* was a Grade A asshole liar, wait 'til you get gaslit by a mainframe"
-
adr0001
tag
Az egész eljárás lényegével ellenkező az ingadozó framerate. Ettől még nem rossz ha van egy high refresh-es VRR monitor. Abban az esetben talán a legcélratörőbb megoldás megnézni hogy mennyi az 1% low fps értéke FG nélkül egy adott felbontáson, abból kivonni 10-20 %-ot, és annak a kétszeresére beállìtani a max fps-t, driverből. Majd mehet a FG. Szerintem nem lesz panasz
Itt csak 2160p60 van, és nagyon faszán működik a cuccos még így is. Megy is a csillagos 5ös az AMD-nek.
"If you think [***]* was a Grade A asshole liar, wait 'til you get gaslit by a mainframe"
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen