-
Fototrend
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Spirit
őstag
Egy hete hétfőn jelentettem be a 1412-őn először, egyébként T-com-os vagyok.Az első ügyfeles nagyon segítőkész volt, külön dícséret. Hangja alapján 30-as férfi, és egyből nekiesett, hátha tud valamit alkotni helyben.Ha Te voltál, külön köszönöm. A telefon után vagy 10x szakadt a netem, mintha valamit csináltatok volna, de nem jött össze.
[ Szerkesztve ]
-
Spirit
őstag
Na ma megint betelefonáltam, és addig jutottunk,hogy 1-2 napon belül a szerelők fognak telefonálni..azt hiszem előző hétfőn is erről volt szó. Már nem is idegesítem magam..
-
petne
őstag
Részleges IPTV szolgáltatás leállás lesz hajnalban (2008-05-15) 1:00 és 4:00 között. A Live TV csatornák nézhetők lesznek, ahol a STB a karbantartási időszak előtt be volt kapcsolva. A többi szolgáltatás (Videotéka, RDP) nem lesz elérhető kb. 3 órán keresztül.
-
Spirit
őstag
Ma délelőtt 11-kor becsöngetett a szerelő végre..Állítólag ma kapta csak meg a papírt,hogy jönnie kell.Nagyon segítőkésznek tűnt, jó 20 perc keresgélés után jött rá,hogy a központnál van valami elkötve. Elviharzott, és azóta kötöget, de nagyon gáz. Most 2. próbálkozásra összehozott egy 3328/512-es linket, a vonali paraméterek és hibák iszonyatosak lettek, pedig direkt rá is kérdeztem, 1100m-re vagyunk a dslam-től. Remélem még csinálgat valamit, mert ez így nem okés. Egy modemcsere még talán segítene rajta valamennyit...Egyébként egy szarrá terhelt vonalra kötött rá, relative capacity 99%!!!
És az értékek:
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
Ez a magyar valóság, ilyen csillapitási érték mellett ez a jel-zaj viszony tényleg érdekes.
12.20-ig azért jó volt, kérdés, hogy mekkora volt a sávszélességed akkor?Nagyon kiváncsi leszek rá, hogy mi lesz nálad a végső megoldás,szerencse, hogy próbaidős vagy,
[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
Jelenleg M.o.-on csak a T. nyújt HDTV szolgáltatást?
-
Ebit
addikt
Olcsóbb internetes tévé a T-Online ügyfeleinek[link]
Core2duo6600
A sebesség mindenkinél úgy alakul, ahogy a szolgáltató a vonal másik végén ráengedi, azért is érdekes a linkelt cikk.
[ Szerkesztve ]
-
T-online
tag
válasz Core2duo6600 #220 üzenetére
Nincs köze a sávszélesség alakulásához, lényegesen kedvezőbb árak, ez a lényeg.
T-Home TV - Ne csak nézz, tévézz! (www.t-hometv.hu) - megújultunk
-
Ebit
addikt
válasz T-online #221 üzenetére
Szerintem van.
Itt is és más forumokban is többen leirják, hogy az előfzetett szerződésben szereplő, valamint
a szolgáltatott sávszél között jelentős eltérés van, sajnos lefelé, sokszor még a minimum értéket sem éri el a szolgáltatás.Ezért nem értem, hogy egy"specifikus szolgáltatásnak, lásd IP TV", miért kell az árát csökkenteni, amikor a publikált adatok alapján alig több mint 13 ezer csomagelőfizető van, akik a jelenlegi strukturában a többi előfizetőtől veszik el, bővités nélkül a sávszélt.
Természetesen azokon a helyeken, ahol fejlesztéssel is együtt jár , támogatandó ötletnek tartom.
-
T-online
tag
Azért ezt te sem gondolod komolyan, hogy a körülbelül 13.000 előfizető miatt lassul le kollektívan mindenkinek az internete(nemtudok pontos számot, de ha jól tudom körülbelül 1 millió dsl előfizetője van a T-online-nak), tömeges sebeességprobléma nincs is, ha valakinek lassabban megy az internete, mint amennyire előfizet, resetel egyet, mér egy sebességet, megvizsgáljuk és kihozzuk belőle a maximumot, ha előfizetett 8Mbit-re és stabilan csak 4Mbit-et tudunk nyújtani, akkor méltányosságból válthat az ügyfél hűségidőn belül is, természetesen ez nem egy 5 perces folyamat, mert a kollégák megpróbálják megoldani, hogy mennyen annyival amennyire előfizetett, de ha megnézzük, ez több mint korrekt, mert a 8Mbit-es sávszélesség esetében a garantált minimum még fél Mbit sincs, azt pedig biztos, hogy hozza is a vonal.
Abban igazad van, hogy rendel valaki csak egy sima T-home TV-t net nélkül akkor is 8Mbit lesz fizikailag bekötve neki, de ez igen kis mértékben járul ahhoz hozzá, hogy bárkit is "kiszorítson" vagy lassabb sebességet eredményezzen.T-Home TV - Ne csak nézz, tévézz! (www.t-hometv.hu) - megújultunk
-
Spirit
őstag
-
Ebit
addikt
válasz T-online #224 üzenetére
A legutolsó publikált adatok szerint 730 ezer körül van, a T-online előfizetők száma.
Én sem azt gondolom, hogy csak miattuk lassul le, hanem már önmagában is lassú a rendszer,és nem tesz jót neki a fix sávszél biztositása, a központokhoz közeli területeken, mert mi marad a távolabblévőknek.[I"]mér egy sebességet, megvizsgáljuk és kihozzuk belőle a maximumot, ha előfizetett 8Mbit-re és stabilan csak 4Mbit-et tudunk nyújtani, akkor méltányosságból válthat az ügyfél hűségidőn belül is, természetesen ez nem egy 5 perces folyamat, mert a kollégák megpróbálják megoldani, hogy mennyen annyival amennyire előfizetett, de ha megnézzük, ez több mint korrekt, mert a 8Mbit-es sávszélesség esetében a garantált minimum még fél Mbit sincs, azt pedig biztos, hogy hozza is a vonal."[/I]
Szép gondolat, gyakorlatban is igy múkődne, talán az űgyfélszolgálatot is elérhető lenne, kb 2-3 percen belül..
Érdeklődnék, miért az előfizetőnek kell ellenőrizni, hogy a szolgáltatás jól múkődik, a központból is azok az adatok mérhetőek, és adott esettben az ISP, miért nem tájékoztatja az ügyfeleket, hogy felesleges nagyobb csomagra előfizetni, mert "múszaki" okokból, még ideiglenesen sem tudják azt biztositani.
Szerintem ez lenne korrekt.A szakadozó kapcsolatokról, még nem is beszéltem.
[ Szerkesztve ]
-
T-online
tag
Megrendelésnél vagy nagyobb sebességre váltás esetén mindíg van egy előzetes felmérés ami pont ezt a célt szolgálja, hogy csak akkora sávszélesség legyen bekötve amit tudunk is normálisan, stabilan nyújtani.
Természetesen nincs tökéletes rendszer, előfordulhatnak hibák, ebből adódhat a lassabb sebesség vagy akár szakadozás is, de erre van a 1412 hibabejelentő. Felvesszük, a szerelők megvizsgálják és intézik amilyen gyorsan csak lehet.
Nem igen láttam még világszerte sem erre példát, hogy folyamatosan monitoroznák az összes ügyfél dsl kapcsolatát, nincs rá kapacitás, ez így müködik, ha valami gond van szólni kell, ahogy az orvosnak is.
Az ügyfélszolgálatot(1412 Helpdesk), ha tudod milyen menügombokat kell megnyomni, akkor 2-3 percen belül az esetek 90%-ban élő hanggal fogsz találkozni(tudom, mert gyakran csinálunk teszt hívásokat, hogy biztos(problémamantesen) elérjenek minket az ügyfelek).
Azt elismerem, hogy a menürendszer első hallásra nem egyszerű, de meg lehet benne mindent találni.T-Home TV - Ne csak nézz, tévézz! (www.t-hometv.hu) - megújultunk
-
Ebit
addikt
válasz T-online #228 üzenetére
Nem igen láttam még világszerte sem erre példát, hogy folyamatosan monitoroznák az összes ügyfél dsl kapcsolatát, nincs rá kapacitás, ez így müködik, ha valami gond van szólni kell, ahogy az orvosnak is.
Én konkrétan arra gondoltam,hogy a szolgáltató időszakosan megnézi a sávszélt, és levonja ebből a saját számára is a megfelelő kővetkeztetést/merre kell bőviteni, javitani/, valamint érdemben tájékoztatja az űgyfelet és biztositja számára a hiteles műszaki szakvéleményt a vonali paraméterekkel kapcsolatban.
Gondolom, ha teszthivásokra van idő, talán ez is belefér.
Azt azért ne felejtsük el, hogy az űgyfél nem szakember a legtöbb esetben, nem biztos, hogy általában észreveszi a sebesség csökkenést.Javaslat. célszerű volna, az online űgyfélszolgálaton hozzáférhetővé tenni a hibabejelentések
aktuális állapotát, és a végső megoldást.Összegezve, azt a szándékot értékelem, bármelyik szolgáltató részéről, hogy megpróbál javitani a minőségen, és ennek talán a legegyszerűbb módja megfelelő kommunikáció.
-
lymmz
csendes tag
Kívülről nézve minden nagyon egyszerűnek tűnik, mindenkinek van ezer ötlete, hogy mi lehetne. A félmillió dsl előfizetés monitorozása nagyjából olyan mint tűt keresni a szénakazalban, főleg, hogy a hibák nagyrésze ügyfél oldali és ugye nem jut minden ügyfélre egy szerelő. Arról már ne is beszéljünk, hogy az ügyfelek egy része úgy áll hozzá mintha minket azért fizetnének, hogy hazudjunk és átverjük őket, nem túlzás ha azt mondom, hogy "mondjonle" típusú viselkedést produkálnak.
http://www.tamasnaplo.hu
-
T-online
tag
"/merre kell bőviteni, javitani/" természetesen folyamatos fejelsztések vannak, ebben soha nincs leállás, de itt legfőképpen az a cél, hogy minél kevesebb pénzből minél nagyobb hasznot szerezzen a cég, tehát azért csodát ne várjunk, ez ellen nem tudunk mit tenni, mindenki nyereségorientáltan dolgozik.
A hibaelhárítás állapota online ügyfélszolgálaton való követését nem tartom valószínűnek, hogy egyenlőre meg lesz oldva.T-Home TV - Ne csak nézz, tévézz! (www.t-hometv.hu) - megújultunk
-
Core2duo6600
veterán
a speedtest.net szerint nekem sem éri el a 8 mbitet
de 6 felett van rendszeresen
az un. kihelyezett fokozatot látom az ablakból, tehát közel vagyok.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
-
Spirit
őstag
Azt mondja már meg nekem valaki,hogy a 3mbit-es dowloadommal mit csináljak?Telefonáljak?Vagy valaki netán innen rá tudna nézni? Ha így marad, akkor sajnos vissza kell mondanom a szolgáltatást, mert a 3 mega nem elég.
Tavaly húzott el innen a UPC, 2 hónapig élezhettem a 20mbit-et, stabilan jött is, aztán lett 12-es fiber, most pedig 3-as adsl?
-
Ebit
addikt
Igaz, de ezek az ötletek,tapasztalatok ingyen vannak, esetleg annyi haszon lehet belőle, hogy valamikor javul a szolgáltatás.
Az űgyfelek gondolom joggal elvárják, hogy az általuk előfizetett szolgáltatást kapják jó megközelitéssel./gondolom te sem örülnél, ha a közértben párizsit adnának, és sonka árat számolnának érte /.
Természetesen az úgyfeleknek is kulturáltan kell előadni a problémájukat, olyan mint a diplomácia, a kölcsönösségen múlik minden.
A méréséket szúrópróbaszerűen is érdemes lenne elvégezni/még T-com- T-online viszonylatban is /
[ Szerkesztve ]
-
shabbarulez
őstag
-
Ebit
addikt
Tényleg itt van a topicban részletesen leirva Spirit forumtárs konkrét problémája,mi lesz a megoldása?
-megrendelt 8 Mbit-t
-bekötötték kapott 1 Mbit
-többször bejelenti, szerelő megy sávszél emelődik, de még mindig ,csak 3 MbitFigyelembe véve a T képviselői által ezidáig leirtakat valamint a topic cimét:T-online internet, T-home TV, HDTV, bármi gondod van, gyere és megoldjuk, bár idő nincs itt meghatározva, csak az ÁSZF-ben van megemlitve a 72 óra.
[ Szerkesztve ]
-
shabbarulez
őstag
Ilyen vonali paraméterek mellett nehéz elhinni hogy 1.1km-re vagy a DSLAM-tól, inkább 3-4 km-nek néz ki.Vagy ha valóban olyan közel vagy, akkor komoly zajforrások lehetnek valahol az előfizetői hurokon. Lakáson belül érdemes megnézni a kábelezést, szűrőt nincs-e ott gond. Ha lakáson belül minden rendben, akkor valahol kívül lesz. Ha tényleg olyan kicsi a DSLAM távolság szerintem érdemes lenne Tíkom-nál még kopogtatni, vonalvizsgálatra, hogy nézzék meg melyik szakasz vagy kötés lehet problémás. Ha viszont a távolság a gond, akkor azon nem fognak egyhamar segíteni. Majd csak akkor ha elérnek Budaörsre is a Tíkom FTTN+VDSL2 fejlesztései, de az még biztos hogy odébb lesz.
-
Spirit
őstag
válasz shabbarulez #240 üzenetére
A szerelőt kérdeztem, ő mondta. 1mbit-nél még igen jó paramétereim voltak ha megnézed. Próbáltam szűrőcserét, próbáltam 1m-es telefonkábellel,de semmi különbség.(modemet is cseréltem 380T-re) Az upload mindig megvan szépen 512-es linkkel, a down pedig 3400kbit körül van.
-
shabbarulez
őstag
Csodát a szerelők sem tudnak tenni. Ha ennél többet nem tudnak kisajtolni a hurokból, akkor vagy elfogadja a 3 Mbps-et és lemigrál 4 Mbps-es csomagra(a profileja alapján, már most is arra van állítva) vagy még lentebb migrál 1 Mbps-re és az már nagy valószínűséggel menni fog.
Egyébként ilyenkor nem értem, miért nem kapcsolja át Tíkom a DSLAM portot ADSL2+osra. Csodát az sem tenne, de a hatékonyabb kódolásnak és adaptálódási képességnek köszönhetően egy keveset azért még javulhatna. Mondjuk ha azzal a most beállított 4 Mbps-es profile-t stabilan hozná, az is több lenne mint a semmi.
A hibaelhárítás valóban 72 órás, az viszont nem azt jelenti hogy addigra biztosan végezni is fognak vele. Ez csak azt jelenti hogy 72 óra után élhet körbér igénnyel az előfizető, ha a hibát nem sikerült elhárítani, addig pedig még nem. Viszont a fenti szituáció az ÁSZF szerint nem számít hibának, hisz a garantált minimum értékek teljesülnek. Persze a szolgáltató törekedni fog arra hogy az adott szituációból kihozza a maximumot, de fizika törvényeit még ő sem fogja tudni megváltoztatni.
-
shabbarulez
őstag
Ha lakáson belül ok, akkor marad a külső hurok. Én még megpróbálnám Tíkomnál hogy csináljanak egy műszeres vonalvizsgálatot, hátha azzal kiderül melyik szakasz vagy kötés körül lehet ekkora zajforrás. 1.1km nem olyan nagy távolság, ha nincs extra zaj akkor ott azért hoznia kellene a maximális csomagszerinti linksebességet.
-
Spirit
őstag
válasz shabbarulez #243 üzenetére
Olyan lehetséges,hogy down irányban csak 3megát bír, de közben hozza az 512 up-ot? Az a másik,hogy elég sokat lehett olyanról hallani, hogy ok nélkül vették vissza előfizetők sebességét, és utána lehetetlen visszakönyörögni. Ezért kértem az itteniek segítségét, hátha..
-
Ebit
addikt
válasz shabbarulez #242 üzenetére
Javaslom , hogy nézd meg a 195 hsz-ben lévő modem adatokat.
Tegyük hozzá, hogy a helyszinen megjelenő szerelő is megerősitette a DSLAM távolságát.
Jó közelitéssel, azért a 2 km-en belül van.
Csodát a szerelők sem tudnak tenni.
Nyilván nem , megjegyzem nem is vár senki tőlük ilyet.
Kényszerűségből, én átolvastam több szolgáltató ÁSZF-t, megjegyzem folyamatban van egy jogszabályi környezet változtatás, elsősorban a paraméterek terén, pontosan, hogy ne legyen ilyen nagy mértékú kűlőnbség a maximális /előfizetett/, és a minimális garantált sávszelesség között.
Persze a szolgáltató törekedni fog arra hogy az adott szituációból kihozza a maximumot, de fizika törvényeit még ő sem fogja tudni megváltoztatni.
Sok esetben a meglévő 0.4-es hálózattal, ez biztos nem egyszerú feladat, de azért nem lehetetlen, de a nagy igazság, az itt található:
A felhasználóknak a minimális sávszélesség mindig a rendelkezésükre áll, a nagyobb sávszélességhez pedig akkor tudnak
hozzáférni, ha az adott felhasználói csoport nem minden tagja veszi igénybe az ADSL-szolgáltatást. A hozzáféréseken elérhető
aktuális sebességértékeket az Internet pillanatnyi forgalmi viszonyai határozzák meg. l -
shabbarulez
őstag
Az uploadot mindig kevésbé zavarja a zaj, mert az alacsonyabb freki tartományokat használja, ami kevésbé érzékeny. Ezért az uploaddal ritkán van probléma, jellemzően nem az szokott a szűk keresztmetszet lenni.
Él is olvasok róla fórumokon, de nem hiszem hogy megalapozott. Nézz rá a vonali jellemzőidre a transmit power szinte csutkán, a marginon a minimumon, a csillapítás meg az egekben. Ez a vonal a végletekig ki van sajtolva és e mellett csak akkora linksebességre képe. Na most ha a vonalad bőven tudná a 8 Mbps-et és a Tíkom szándékosan visszavennék 4 Mbps-esre, akkor igen komoly tartalékok maradnának a vonali jellemzőkben. Szóval lehet ilyen rémtörténeteket gyártani fórumokon a gaz szolgáltatóról aki direkt azon élvezkedik hogy ügyfelet minél jobban szivathassa, de szerintem felesleges. Ha szándékosan visszavennék a vonalat, a szándékosság egyértelműen látszana. Látod nálad is lehet látni hogy a relative capacity 101%-os vagyis minden csutkára van húzva, ha nem így lenne azt azonnal látni lehetne. Szóval Tíkom ezzel nem tud trükközni mert azonnal lebukna.
Persze ilyenkor lehet a meséket tovább gyártani hogy akkor biztos szándékosan akkora zajt engednek a vonalra hogy addig rontsák a minőségét hogy csak ekkora sebesség legyen elérhető. Na de miért lenne ez érdeke egy cégnek, ezzel csak saját magának okozna gondokat. A zajos vonalak karbantartása, hibaelhárítása mind-mind plusz költség, ami a telconak nem jó. A ügyfélelégedetlenség meg bevétel oldalon mínusz ami szintén nem jó nekik. Szóval egy profitorientált cégről ilyet feltélezni elég butaságnak tűnik.
-
mezis
nagyúr
És akkor milyen következtetést vonjak le abból. hogy nálam két év tökéletes működés után kezdett szakadozni T-Online ADSL internet (hurok tökéletes), műszaki ügyintéző: hibás a routerem, aztán ha az kiiktatva, hibás az ADSL modemem. Ezt a játékot az Externetnél folytatva, immár két ADSL modemmel heti váltásban, újabb műszaki ügyintéző: akkor az ADSL szűrő a hibás, iktassam ki. .
Azóta ADSL szűrőmből is van kettő (annyira balek azért nem voltam, hogy ezekre pénzt dobjak ki, kölcsönkértem). És most május 1-e óta egyetlenegyszer volt szakadás, május 11-én délután. Ugyanazzal a szűrővel, modemmel, routerrel.
Hallottam már öngyógyuló áramkörökről, ezek szerint a legkorszerűbb technikát birtokolom.
Véleményem: a műszaki ügyintézők bizonyára értik a dolgukat, üzemi titkokat nem árulhatnak el, ezért ha a szükség úgy hozza, elindítják a valamennyire hozzáértő ügyfelet a javítási lánc legtávolabbi pontjáról. Aztán majd csak lesz valahogy.Arról már ne is beszéljünk, hogy az ügyfelek egy része úgy áll hozzá mintha minket azért fizetnének, hogy hazudjunk és átverjük őket
[ Szerkesztve ]
mezis
-
Ebit
addikt
válasz shabbarulez #246 üzenetére
Érdeklődnék van kötödésed jelenleg a T -hez,vagy korábban volt?
[ Szerkesztve ]
-
shabbarulez
őstag
Amikor jogszabályallal próbálják szabályozni a piacot, nem pedig a piac önmaga kényszeríti ki a változásokat, annak mindig vannak negatív következményei is. Ha rákényszerítenék a szolgáltatókat egy jelentős garantált minimum érték növelésre, az bizony az árakat is megemelné. Ez pedig sem a szolgáltatóknak, sem az ügyfeleknek nem érdeke.
Vagy szerinted miért kerül 200 ezerbe egy mondjuk garantált 8 Mbps-es elérés, és miért kerül csak 10 ezerbe egy best effort típusú akár 8 Mbps-es? Egy best effort elérés ára, azért esik egy a tömegek számára széles körben megfizethető ársávba, mert nem minőségi jellezmők garantált megkövetelése a fő szempont, hanem az havidíj adott ársávba helyezése és minden az árnak van alárendelve, a minőségi jellemzők is. Ez a best effort jelleg tette lehetővé hogy az internet széleskörben elterjedjen. Ha még mindig csak garantált eléréseket lehetne vásárolni százezrekért, akkor az internet hasonlóan csak nagyvállaltok játékszere lenne mint egy évtizeddel korábban.
Azért ha megnézed a best effort 8 Mbps-es garantált minimumja 480kbps-es, közel 1/20-a a maximum értéknek. És ha megnézed a garantált 8 Mbps-es árát és a best effort árát, bizony ott is hasonló ez az arány. Ez azért nem a véletlen műve. Ennyi pénzért ennyit fog garantálni a szolgáltató, ami azon felül esik, arra már a best effort jelleg a mérvadó, ami nem más mint amit te is idéztél a hozzászólásod legvégén. Ahogy a neve is utal rá, a legnagyobb jóindulattal(best effort) a szolgáltató törekszik arra hogy maximumhoz közeli értéken nyújtsa a szolgáltatást, de garanciát nem vállal rá, csak egy jóval kisebb sebesség értékig, amit az adott havidíj mellett biztosítani lehet.
Aztán ezt lehet hatósági nyomásra emelni, meg hozzá tapsolni hogy jaj de jó több nem zsákmányolnak ki a multik, de ez bizony áremelkedést is fog hozni, de abba már lusták belegondolni az emberek. Ez ugyanolyan mint a tavalyi csökkentsük fél évre a hűségidő maximumát beadvány. Ott is lehet hozzá tapsolni hogy jaj de jó csökken rabság ideje, de bizony az is csak úgy jönne össze ha közben az árak meg felfelé mennének. Mert nem ok nélkül alkalmazzák van az hűséget a szolgáltatók, hanem a hűségért cserébe elengedik a belépési díjat meg olcsóbb havidíjat adnak. Kevesebb hűségért könnyen visszajöhet a belépési díj és a havidíjra nyújtott kedvezmény is jóval kisebb lesz. Persze ha ebbe belegondolnának az emberek, az már nem tetszene nekik. Mindennek két oldala van, ezt sosem szabad elfelejteni.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Szombathely és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- PlayStation 4
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Steam topic
- További aktív témák...
- Gamer PC Ryzen 5600X RX6800 16GB Vízhűtés 32GB RAM 1TB Samsung 980 SSD Gold táp GARANCIA BESZÁMÍTÁS!
- Xbox Series X 1TB + 2 kontroller + játékok + extrák
- Intel LGA 1700-as Lapok
- Eladó egy Honeywell Evohome okos termosztát készlet
- Gamer PC Intel i5 12400F RTX 3080 VGA 32GB RAM 1TB Samsung 980 SSD Gold táp GARANCIA BESZÁMÍTÁS!