Új hozzászólás Aktív témák

  • Exian

    őstag

    Sziasztok!

    Elnézést, nem annyira témába vágó a kérdésem, de hátha tud valaki segíteni, illetve hátha van Telekomos dolgozó itt. Szóval van egy leadott megrendelésem a Telekomnál, tegnap még "Jóváhagyásra vár" státusza volt az online ügyfélszolgálaton a "Rendeléseim" menüpontban, hajnalban jött egy email, hogy a szerződés megköttetett és az előfizetéshez rendelt készülék "Szállításra vár" státuszra váltott. Ugyanakkor eltűnt a "Rendeléseim" menüpontból teljesen az egész megrendelés, mintha nem is lenne/nem is lett volna sose, azt írja, hogy: "Jelenleg nincs folyamatban lévő rendelésed.". Így most nem tudom, hogy valóban rendben van e, illetve nem tudom nyomon követni a rendelést. Vagy kell kis idő, míg a státuszváltás miatt újra megjelenik majd a menüben? Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák