-
Fototrend
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#41133696
törölt tag
-
#41133696
törölt tag
válasz Gedeon31 #27632 üzenetére
Nem írja ott át, ami azért érdekes, mert például a fő oldal ezen részében a főszolgáltatásoknál igen. Számlázni már minden bizonnyal úgy fognak, hogy 1170 Ft lesz
Egyébként szereztem minőségi másik HDMI kábelt is, és a Tuner is megérkezett
(#27614) Gedeon31: Amúgy lehet valami keresztszerződés köztük. Panelnek a Sony a Samsung által kifejlesztett S-PVA-t használja például.
-
#41133696
törölt tag
válasz #41133696 #27613 üzenetére
Ma hívtak a SAMSUNG márkaszerviztől, hogy január 15-e körül hozzák a TV-t, és akkor legyen adat egyeztetés. Azt mondja, hogy T-től ezt az információt kapták:
Mondom ööö, izé, nekünk ez volt a rendelésünk: Sony KDL32EX650BAE2.
Szerelő mondja, hogy oké, akkor jelzi a T felé. Vissza feküdtem aludni, majd ébredés után, felhívtam a T-home-ot is, hogy akkor most mi a szitu. Mondják, hogy náluk ki van adva a Sony KDL40EX650BAE2 kiszállításra, de mondom a kedves hölgynek -aki nagyon készségesen segített is -, hogy a 32"-osat kérnénk szépen. Ugye múltkor majdnem SAMSUNG-ot rögzítettek be telefonon keresztül, de ezek szerint a márka váltás sikeres volt, csak a méretet tévesztették el.
A helyzet most az, hogy elvileg átváltották, de a napokban mér érdeklődök, hogy tényleg sikerült e, nehogy a 40-est hozzák ki 29 000-es kezdő részlettel
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
No remek a Spektrum HD is bekerült a 179. -es program helyre. A Sima SD-s től ellentétben a Viasat és a Netgó HD -től nem tér el a műsora.
59.-es a Filmbox
180.-as jelenleg nincs
181. Viasat Nature /History HD
182. Eurosport HD
183. Natgeo HD
184. m1HD
185. m2HD -
#41133696
törölt tag
válasz hackeeeee #27988 üzenetére
Viszont, köszönöm, hogy eszembe juttattad, mert már vagy 2 éve merült fel először, hogy regisztrálunk rá, de most meg is léptük. Igaz akkor még sárga csekken fizettünk, és lett volna valami egyszeri kedvezmény is, most meg ezt nem láttam Na meg most egyébként is átutalással intézzük.
-
#41133696
törölt tag
Na meg is érkezett a tévé
Tegnap hívtak, a márkaszervizből, hogy akkor ma hoznák is. Aztán újból hívtak, hogy tudom e, hogy két tévé tart felém? Egy 102 cm -es és egy 81 Mondom ja, tudom, de a dolog tévedés az ügyintéző bekavarta a dolgot, és már el van rendezve, mondta a szerelő, hogy oké elintézi. Végül a 32"-ost küldte ki
Az adásvételin is volt egy pici igazítani való, mert Br 132 000 Ft -nak volt írva 117 600 helyett, felhívtam a T-Home-ot jeleztem nekik, azt mondták küldenek új számlát, és hogy egyébként nincs gond, mert náluk a rendszerben a jó ár van, tehát aszerint fognak számlázni egyébként is
Az Internet is megy ahogyan kell, Youtube-on már néztem is 1080p-s videót még a szerelővel
-
#41133696
törölt tag
Na akkor ide is mert T-s téma...
"Hát ezt nem hiszem el... A fickó valósággal kitépte a kábel kötegelőt. Csakúgy csattant, de messzire álltam, szóval még meg is jegyeztem magamban, hogy ez elég érdekes megoldás a cégtől, aztán nem hagyott a dolog nyugodni nem néztem a tévé háta mögé, most ott nincs is ideális fényviszony ehhez
Így kellene ezt használni
Ezzel szemben a muki letörte Most ezt jelentsem a T-nek?
"
Eredeti post : http://prohardver.hu/tema/sony_lcd_led_tv/hsz_552-552.html
és ez SAMSUNG Márkaszervizes volt. Oké, nem használom a kábelkötegelőt, de ez akkor is durva. Most lehet gyorsan fel kellene hívnom a T-t, de ugye mondhatja azt is, hogy ő nem volt. Bár még innen ment tőlünk négy helyre, és lehet ott is hasonlóan érdekesen oldotta meg a dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
Éppen vonalban vagyok a T-vel, most nézik mit lehet csinálni. Lehet a Sony-hoz kell fordulni. Mindjárt eldől. Amúgy ez tényleg rohadt nagy szívás, basszus, ha én helyezem üzembe biztos nem töröm le.... Meg mondjuk elég érdekes az is, hogy télen azonnali üzembehelyezés, amikor -7 C-ról jön be a meleg helyiségbe a cucc, de nyilván nem várhat vele egy órát. Oké ezen nem is pörgök. Csak a kábeltartó kitépésén.
-
#41133696
törölt tag
válasz dptrsk #28129 üzenetére
Jelentettem, mondták is, hogy nagyon jó, hogy azonnal szóltam. Holnap 11-kor visszahív ugyanez a kedves ügyintéző hölgy, mert körülbelül 20-25 percig tartott ameddig sikerült kideríteni, mi a teendő, ugyanis a SAMSUNG-al ellentétben, a SONY TV-k esetében nem teljesen letisztázott, hogy ilyenkor a T-nek kell eljárnia, vagy a SAMSUNG-nak, ugyanis SAMSUNG-nál 3 napon belüli hiba esetén le van minden fixálva, de SONY-nál nincs. Ez is érdekes, mert ez végül is szakbarbárkodás volt a kedves szerelő részéről
-
#41133696
törölt tag
Igen, de ha véletlen így marad - mivel jobban utána néztem és leírás alapján el is távolítottam a "csonkot"-, valamint egy pár Ft-os "alkatrészről" - mely egyébként specifikus ugyan - van szó, ami egyébként nem rá van forrasztva a TV-re, így apró formalitás.
Nem akarok én a szerelőnek sem problémát - úgy értem, hogy fegyelmi meg ilyesmi -, de azt a jövőbeli tulajok is díjaznák, ha nem csonkolná a Sony TV-k kábeltartóit Ezt leszámítva teljesen korrekt, kedves volt - ezt honoráltam is, tőlem futár sem szokott kis extra kp-nélkül elmenni - , a nagyszüleimnek is elmagyarázott mindent, csak ezt a kis " bakit" észrevettem.
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
válasz #41133696 #28153 üzenetére
Hívtak 15:01-kor csak nem voltam telefonközelben, visszahívtam őket és azt mondták, hogy majd újból keresni fognak, az adatlapon ott van a bejegyzés, hogy azonnal jelentettem, és az is, hogy az ügy folyamatban van a telefon hívásban a tájékoztató jellegű üzenet arról szólt volna, hogy Sony Tévék esetében még mindig nem eldöntött mi a pontos menete a dolognak.
Egyébként:
Nem sokára megvan a Platinum.
-
#41133696
törölt tag
Akkor ezt most mindenkinek tanulságnak.
2012.12.18-án befizettem manuálisan a számlát a My T-Home-on keresztül - január 5-ig kellett volna, de elébe mentem a dolognak - kár volt - és befizettem.
Most lépek be Ft-ra pontosan ugyanannyi lett levonva 1.hó 7-én. WTF?
Felhívom őket, jó éjjeli bagoly módjára az imént, hogy igazolásom van, hogy beperkáltam a lóvét, és február ötig nincs fizetési kötelezettségem, csak ugye megint be akartam idő előtt fizetni... Mondta az ügyintéző, hogy ez biztos azért történt, mert csoportos beszedési megbízás van... de basszus azért illene a rendszerüknek nem levonni duplán, ha már egyszer jelzi, hogy nincs befizetetlen számla. Most reggel 6 -tól este 10-ig hívhatom őket, hogy a számlázási osztály intézze a dolgot.
Konklúzió: Hagyni fogom a jövőben, hogy vonják automatikusan és nem megyek elébe...
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
Valódi HD az RTL Klubon. A TV2 is elérhető HD -ben. Persze nyilván ahogy az m1 és m2 -nél is jelenleg van, SD-ben is megtartják egy ideig - hagyományos CRT tévék miatt és mivel országos adókról van szó. T-nél is várható.
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
válasz havri1 #29001 üzenetére
http://www.t-home.hu/static/sw/file/pirelli_hgw_utmutato.pdf 5. oldalon rajzocska.
-
#41133696
törölt tag
válasz havri1 #29018 üzenetére
A kínálat folyamatosan bővül, azért ez a felkonvertált dolog nem helytálló. Viasat Nature/History Natgeo HD, EuroSport gyönyörűek HD-ben - saját tapasztalat.
Az ára sem vészes, ha kedvezménye van az embernek, Egyébként 1300 szerintem is sok lenne, de most nem sokára megvan a platina kedvezmény is, és még olcsóbb lesz.
Olyan előfordulhat, hogy lekonvertálják a HD -t SD-re fentebbi posztok alapján. Pl ATV.
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
Pl ezen a HGW-n (Home Gateway) nem tud vonaldiagot nézni. Persze lehet nem is akar. Szerk: ezt egyébként új előfizetőknek digitális telefon vonal mellé adják, illetve olyanoknak akik analógról térnek át digitálisra.
Idehaza nem adnak mellé kliens oldali Battery Backup Unit-ot. Tehát ha nincs a házban áram, telefonálni sem lehet.
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
"A Magyar Telekom HD minicsomagja összesen hét csatornából áll, ez a cég szerint azért van így mert csak ezzel tudják biztosítani hogy a különböző platformok előfizetői (digitátális kábel, IPTV, műholdas televíziózás) ugyanazt a kínálatot kaphassák meg. Ez azért elég szegényes, hiszen a UPC jelenleg 21 HD-csatornát kínál, amiből 17 magyar nyelven érhető el."
-
#41133696
törölt tag
válasz djculture #29429 üzenetére
Amit mondasz abban van igazság, de nézd meg mi megy Európa nyugati részében. A színvonaltalan különböző - néha már egyenesen extrém és bizarr - "realityk" honnan származnak? A kis Hollandiából, ahol tudjuk, hogy amilyen magas az életszínvonal olyan alacsony az erkölcsi.
A másik része meg az a dolognak, hogy lehetne ezen változtatni - elvileg minden nép más és más -, mégis a mi népünk is vevő az ilyen műsorokra. Ha nem lenne nézettsége nyilván nem adnák, mert akkor a reklám időt sem bírnák értékesíteni ami ugye ezek között helyezkedik el. Amerikában már a 40-es években is léteztek ilyenek.
Ha már reklám, amit említettél, hogy ugye kereskedelmi adóknál szét szaggatják a műsorokat...Azért itt majdnem 40 évig - és nem csak itt hanem az egész Keleti Blokkban - ismeretlen volt az, hogy legyen az film vagy egyéb tévés műsor közben reklámot nyomjanak az arcodba. Előtte meg utána volt minimális mennyiségben, de közben sohasem. A keleti blokk - most nem számoltam utána de nyilván az oroszokat, az ukránokat a lengyeleket, a románokat stb és minket is beleszámítva 300 millió feletti populációt kitesz. Generációk nőttek úgy fel, hogy ez teljesen ismeretlen piaci modell volt számukra. Aztán jött a 90-es évek és ugye egy új modell került bevezetésre, betörtek a kereskedelmi tévék. Simán előfordulhatott volna, hogy legalább egyik másik nép gyomra nem veszi be a dolgot és nem lesz nézettség. De lett.
Egyébként meg ha színvonalas műsort akar nézni az ember megvan rá a lehetősége: Nat Geo, Discovery, Viasat Nature/ History stb a reklám itt is megvan, de a Spektrumon-on egy időben nem volt. Ja és pont ezért vagyok elégedett a HD csomaggal, mert azon természeti és történelmi adók amiket én nézek részben HD -ben vannak. Távirányítóval lehet szavazni, tiltakozni, demonstrálni. Nálunk leginkább csak ezek a csatornák vannak nézve, meg a hír műsorok. Mondjuk azt jobban csípném ha az m1 m2 helyére bekerülne a Discovery, de nyilvánvaló okokból ez nem lesz.
Szerk: egyébként a hangerőt reklámnál normálisabb tévék már lekezelik
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
válasz hamyka #29871 üzenetére
Hát figyu az LCD tévé mindehol máshol az országban 132 000 Ft-tól kezdődött, tőlük 116 700 Ft-ért megkaptam.
Ami azt illeti, nálunk T-Home-tól van a telefon - hoppá csomaggal -, a SAT TV, az Internet, de még az áram is.
Sőt venni akarok majd egy PlayStation 4 -et is, és egy táblagépet is.
Amúgy az ATV-nél miújság, hogy már levették a HD logót is? Most már akkor maga az adó sem nyomja HD -ben vagy épp ellenkezőleg annyira természetes már nekik, hogy azért vették le ?
-
#41133696
törölt tag
válasz kabelmania27 #29877 üzenetére
Igen, de úgy jártam mint itt sokan akik 15 -ről ugrottak 20 ra
-
#41133696
törölt tag
válasz kabelmania27 #29880 üzenetére
Egyedi Firmware-el... anélkül elmaradt mögötte rendesen. Ami azért "poén".
-
#41133696
törölt tag
válasz #41133696 #28104 üzenetére
Netmánia M-et megint meghosszabbítottam 2 évvel, akit érdekelnek a tábla gépek, ilyen csomag mellé 48260 Ft-ért egy NEXUS 7 ajándék.
Nem tudom volt e itt róla szó... de elvileg egy MT ügyfél azonosító mellé, egyszerre csak egy tételt lehet kérni, viszont fontos kitétel - és kedvező is -, hogy kategóriánként él csak a korlátozás.
Tehát egy MT ügyfélazonosítóval egy időben nem lehet két tévét részletre venni, de egy tévét és egy Tabletet igen, mert a Tévé a tévészolgáltatáshoz tartozik, a Tablet pedig az Internethez. A Játékkonzol valószínűleg szintén TV, a telefonkészülékek pedig értelemszerű, hogy hova...
No ezt azért írtam le, mert hajnali órákban még a megrendelést követően az egyik ügyfélszolgálator úgy tudta, hogy nincs ilyen kategorizálás, egy MT ügyfélazonosítóval egy eszköz és mindegy, melyik... de a reggel 6-tól elérhető rendelési osztály már egyértelműsítette és korrigálta a dolgot.
-
#41133696
törölt tag
válasz Gedeon31 #30462 üzenetére
Az az igazság, hogy túlterhelés látszódik azon a részlegen... az, hogy nekünk a TV nagyjából szinte ugyanennyi idő alatt érkezett meg, nem volt meglepő, mert ünnepi szezon volt. Amúgy kicsit hasonló volt nálunk is a helyzet, mert ugye két tévét küldtek majdnem. Mondjuk, hogy hogy jött volna ki a dolog egy MT ügyfél azonosítóhoz az is érdekes kérdés.
Webesen egyébként nem nagyon éri meg rendelni, inkább telefonon keresztül, mert eddig kettőből kétszer tapasztaltam meg, hogy a webes rendelések feldolgozásával is el lehet 2-3 munkanapot veszíteni, telefonon viszont azonnal intézik.
Azért bennem felmerült a kérdés, vajon mi lett volna ha a cikkben szereplő illető, történetesen vesz egy kártyásan 20 E -t érő mobilt és véletlen kap egy IPAD2-t... a számlán meg a kártyás cucc van feltüntetve hozzá illő árral. Mondjuk ilyet nem valószínű azért, hogy tévednének... de ki sem zárható. Na és az is lehet, hogy akkor is jelezte volna.
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
válasz Gedeon31 #30462 üzenetére
Na basszus... nekem is kihoztak valamit, de addig nem jutottam el, hogy mi van benne... azt mondja a futár 65 000... mondom annak nem annyinak kell lennie, pill még felhívom őket... ő erre nem ér rá, majd kihozza megint... mondom ok. Bejövök telcsi, készséges ügyintéző kiderül, nem látja mert rendszer hiba van... most várhatok félórát.
De a nagy dobozba nem is néztem bele, hiszen érthető, hogy miért... azonban az ár az sehogy sem klappol szóval lehet nem is az van benne.
-
#41133696
törölt tag
válasz Gedeon31 #30484 üzenetére
Na kiderült! Egy ASUS Notebook-ot rögzítettek be a tábla helyett tévesen...
Ami poén, hogy minden adatot részletesen rendeléskor leegyeztettünk...
Most töröltetik a rendelést az is idő, de mondta a hölgy hogy jól jártam, hogy nem vettem át, mert akkor most nekem kellene mennem el a T-Pontba, ott lepapírozni stb... aztán megint elindítja. Kérdeztem van e tennivalóm, azt mondta nincs, innentől az ő személyes kompetenciájába tartozik, és amint elindította a rendelést, küld egy SMS-t.Ugye eleve 10-14 napra számítottam, szóval hajnal négy órakor feküdtem le, nem számítva erre a korai ébredésre, pedig várok egy másik futárt is aki a Norton 360-at hozza.
A legjobb verzió az lett volna ha csak az ár nem stimmel, de akkor sem valószínű, hogy odatelcsiznek a futár diszpécserének, hogy dobd be neki jó áron Lényeg a lényeg, ebből jövő hét előtt semmi sem lesz
Szerk: Hozzám már nagyon sokszor jött futár, de így még nem jártam Nem emlékszem olyanra, hogy valaha is vissza kellett volna mennie... Na mindegy előbb utóbb elő kellett fordulnia
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
válasz Gedeon31 #30486 üzenetére
Lehet ez volt Az biztos, hogy állati hosszú doboza volt, mint valami olajradiátornak Szóval csak az árból következtettem, hogy nem az a két termék lehet - ugye jár mellé egy ajándék router is.
Abban reménykedtem, hogy kétszer egymás után nem követnek el esetemben ilyen jellegű bakit, nem jött be
A múltkor egy időben volt egy 80.1 cm -es tévé meg egy 102-es úton felém amikor egyébként is egy MT ügyfélazonosítóval 1 darabot lehetne rendelni.
Csak az bosszant, hogy ilyenkor - amikor nem is az én hibám - még várni kell, hogy töröljék a saját hibájukból elrontott rendelést, majd kezdődhet az egész procedúra elölről.
-
#41133696
törölt tag
válasz Gedeon31 #30488 üzenetére
Hát az a helyzet, hogy tényleg boldog leszek, ha megérkezik a Tablet... mert éjjel felhívtam őket, hogy sikerült e a törlés. Az ügyintéző úr felvette az adatokat, miszerint Tabletet rendeltem, ASUS Zenbook-ot meg kaptam, amit nem vettem át.
Reggel visszahívtak, mert ugye az ebben kompetens részleg 6.00-tól dolgozik 22:00-ig. Kedves hölgy szól bele elmondja a tény állást helyesen, hogy Notit kaptam miközben Nexus 7 Tabletet rendeltem. Majd mondta, hogy a törlés folyamata 5-6 nap, mert a futárszolgálatnak jelentenie kell, hogy nem vettem át, a webshopsnak, a webshop törli a rendelést és jelenti az ő részlegüknek, ami majd elindítja újból a dolgot...
Itt még kétszer lett megemlítve az Ő részéről a Tablet és Notebook, elsőnek mondta, hogy... és akkor ha ez megtörténik, kiszállítjuk Önnek / azaz nekem / a Notebook-ot... mondom pardon.. a Tabletet.. jaj igen, a Tabletet mondja...
Majd amikor rátér, hogy törlés után kb még egy hét, hogy a tablet ide is érjen... beszélgetés vége felé megint a Notit említi kiszállításnak
-
#41133696
törölt tag
válasz Gedeon31 #30521 üzenetére
Nem tudom, én is tippelnék ilyesmire, de már a tévénél is zavarban voltak.
Igazából mind a két rendelésben az volt a közös, hogy a webáruházukban indítottam, de a telefonon keresztül gyorsítottam meg... és mind a két esetben a gyorsítás lassítással ért fel
Mert ugye webes rendelésnél, 3 nap telik el mire feldolgozzák... de ha betelefonálsz azonnal intézik. Most eltelt egy hét, és ott tartok, hogy a törlésre várok... jaj meg azt mondta, hogy már kiszámlázásra került a Notebook, azt is helyre kell hozniuk.
Mind a kettő esetben hölgyek is intézték az ügyet... ami azért is érdekes, mert éjjel általában azt szokták mondani, hogy nem látnak rá a webáruházas rendelésekre, aztán a tévénél kifogtam egy férfi ügyintézőt hajnalban... és megoldotta...
Szerintem ott dőlt el a dolog, hogy a női ügyintéző - nem is várható el általában - nem éppen volt technokrata... aztán lapos - lapos, asus - asus, csak az zavart, hogy amikor visszaolvasta az árakat akkor helyesen mondta.
Kedvesek, csak hát amit az látható, néha összekeverik a táblagépet az ultra vékony notebook-al, ez persze nekem kellemetlen, mer várnom kell, de nem haragszom én emiatt, én is bajba lennék férfiként egy smink női cuccokat forgalmazó webáruházban... legalábbis az elején
-
#41133696
törölt tag
válasz amadeus11 #30528 üzenetére
Milyen horror áron adott telefon és Internet? Havi 12-13 K-ért Telefon hoppá csomaggal, Internet NetMánia M-el, SAT TV 59 adóval, és még hozzá 6 adó HD minicsomagban. Ezen felül amiben még - szerintem páratlanul -jobbak idehaza a többi konkurenciánál - Tévét, Tabletet, Notebook-ot, Konzolt, és még sok mást kaphat az előfizető igen kedvező áron, részletre is, mindenféle kamat és hitelbírálat nélkül.
Van náluk arany és platina kedvezmény rendszer is.
Most csak az én példámból kiindulva... a TV amit pár hónapja rendeltünk akkor mindenhol az országban 132 000 Ft-tól kezdődött, náluk 117 600 Ft volt, a Tablet 79800 Ft helyett 48 260 Ft, ez önmagában is elég jó kis megtakarítás. Cserébe két év hűséget kellett fogadnom, ami abszolút nem esett nehezemre... az előző szolgáltatónál majdnem 9 évig voltam, és messze nem voltak ilyen kedvezmények.Nekünk az áram is T-s -ahogy lehetett váltottunk anno.
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
12:20 után pár perccel csengett a mobilom... láttam idegen szám, felvettem, mondta, hogy futár, a T-től Egyből első kérdésem, az összegre irányult, az rendben volt, mondom akkor már csak az kell, hogy a termék is egyezzen a csomagban
Ragaszkodott, Nagypapámhoz - mivel az Ő nevén van - így együtt vettük át
Küldtek mellé egy D-LINK DIR-600-as routert is.
Amit egyelőre nem csomagoltam ki, mert egy ilyen van használatban dd-wrt-vel: ASUS RT-N10 PLUS EZ N Wireless Router. Egyébként ez dd-wrt kompatibilis
Egyébként így, hogy második nekifutásra sikerült csak kiszállítaniuk, így is bőven gyorsak voltak a 10-14 nap helyett 8 napon belül itt van! Húsvéti ajándéknak is beillik számomra a T-től
Első bekapcsolás előtt körülbelül 2 órát hagyom melegedni, csak utána teszem rá a töltőre. Használatit átfutottam, nem írja elsőnek mennyit kell tölteni, de gondolom li-polymer-es az akksija.
Elsőnek picit aggódtam, hogy nem láttam rögtön a garancia levelét, mert szem előtt a futárszolgálat bizonylata volt, a T-mobile-tól egy bizonylat, és a D-LINK-hez egy jótállási jegy. Az ASUS-é a fentebbi képen látható dobozban van, a gyors üzembe helyezési útmutatóval együtt
-
#41133696
törölt tag
válasz Gedeon31 #30549 üzenetére
Meg is lepődtem - hozzáteszem nagyon kellemesen -, hiszen az ügyintézők is erre a hétre csak a hibás rendelés törlését jósolták
(#30548) Tenken: Ez mindig így volt... különben bárki ingyen kíváncsiságból méricskéltethetne velük, számtalan variációból
(#30553) Roli27:
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- KábelszatNet-2002 Kft.
- Ukrajnai háború
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Új HMD modell bukant fel
- Motoros topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- World of Warships
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen