-
Fototrend
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Spirit
őstag
"Akkor gondolom tisztában vagy azzal is, hogy hogyan és hol lehet hibát bejelenteni" - Hát a hivatalos ügyfélszolgálaton biztosan nem.Náluk mindenre az a megoldás,hogy letekerik egy csomaggal kisebbre(jó ha csak egyel) a netedet, és hiba megoldva. Én már előre készülök,hogy ha jó a vonal, de lassú,akkor veszek szépen egy normális modemet, ha meg rossz, akkor 30 napon belül felmondom. De hivatalos üfsz-ra telefonálni nem fogok,mert még a végén én fogok rosszul járni.
Internet szolgáltatónál eddig én még hibát nem tudtam elintéztetni.Vagy megjavult "magától",mert központi hiba volt, vagy külső közbenjárás kellett,mint pl. "T-online" barátunk, vagy kiszenvedtem,míg lejár a hűség, és alig vártam,hogy felmondhassam a netet.
Részemről nagyon örülnék, ha a topic működőképes lenne, már csak azért is, mert más szolgáltatóknál is volt már ilyen "őrangyal" akiknek nagyon sokat köszönhetek.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.