-
Fototrend
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
petne
őstag
Én nem értek egyet veled, az általad említett T-s fórum se hivatalos hibabejelentő, tehát az általad említett követelmények közel sincsenek meg, de mégis sokan kérnek segítséget ott és sokan elégedetten távoznak és ez a cégnek is jó. Én nagyon figyelemreméltónak tartom a HD-s kollégát, hiszen megpróbál segíteni azoknak az ügyfeleknek, akik nem boldogulnak a hivatalos hibabejelentővel. Hozzá kell tennem, hogy nem nehéz ezt elérni, legyen ez akármilyen szolgáltató...
Biztos vagyok benne, hogy tudja Ő is, hogy hol van a határ, mivel már régen dolgozik a cégnél, gondolok itt arra, hogy nem adhat semmilyen belsős információt, illetve nem hozhatja nyílvánosságra az adatokat stb. Tehát ezért nem kéne aggódni én úgy gondolom...
Jah és végül azok az ügyfelek, akik ilyen nem hivatalos csatornán kérnek segítséget szerintem tisztába vannak azzal, hogy ennek meg vannak az általad is felvetett korlátai és nem fog ezen problémázni, ha látja, hogy foglalkoznak az ügyével, ellentétben a hivatalos hibabejelentővel.[ Szerkesztve ]
-
petne
őstag
Én szívesen felelnék érte... mivel tudom, hogy ettől lesznek elégedettek az ügyfelek, meg a cég hírnevének is jót tesz, ami sajnos ügyfélszolgálati oldalról elég gyér és nem véletlenül.
"A hivatalos bejelentővel kapcsolatos problémát pedig jelezni kell a megfelelő ügyfélszolgálati csatornán. Arra vonatkoznak törvényben szabályozott válaszidők stb-k.Nem értem miért nem lehet ezt megérteni."
A hivatalos bejelentővel kapcsolatos problémák már ezerszer lett jelezve általam is, meg a POLIfórumon is és az elmúlt évek alatt sajnos túl sok változás nem történt. Jön egy bonyolultabb ügy, a hivatalos csatorna meghal és az ügy intézése megreked, az ügyfél meg egyértelműen anyázik meg fordul a homárhoz stb.
A hivatalos válaszidőt nem kellett volna megemlíteni, mert sajnos sokszor kicsúszik a cég... itt főleg a 30 napos e-mailes, vagy postai úton történő válaszidőre gondolok. -
petne
őstag
Én örülni fogok, ha meg fog oldódni... bár hozzá kell tennem, hogy már sok ilyet hallottam az elmúlt hónapokban/években.
Viszont addig is, én úgy gondolom, hogy jó, ha valaki foglalkozik az ilyen ügyekkel és én becsülöm azt a HD-st aki szabadidejét erre áldozza, mivel az az állítólagos nyár vége még rohadt messze van ám (persze ha nem tolódik tovább)... és az ügyfelek nem fognak erre várni, mennek máshova.
Nem tudom, hogy megfelelő lenne, ha a lelkes HD-sünk átmenne a Polifórumra és ott oldaná meg az ügyeket, az végülis félig hivatalos T-Online fórum és akkor nem lenne nagyon gáz...[ Szerkesztve ]
-
petne
őstag
Részleges IPTV szolgáltatás leállás lesz hajnalban (2008-05-15) 1:00 és 4:00 között. A Live TV csatornák nézhetők lesznek, ahol a STB a karbantartási időszak előtt be volt kapcsolva. A többi szolgáltatás (Videotéka, RDP) nem lesz elérhető kb. 3 órán keresztül.
-
petne
őstag
Természetesen van... az IPTV-t azért nem úgy kell elképzelni, hogy csak bekötjük a boxot bármilyen adsl/kábel vagy bármely nethez és már megy is, itt komoly műszaki feltételeknek kell teljesülni.
Viszont azt elmondom, hogy Szegeden nem nagyon várható T-Home Tv, mert az Invitel terület. Viszont nemrég derült ki, hogy Ők is elkezdték az IPTV szolgáltatásnak a tesztelését, tehát hamarosan azokban a körzetekben is elérhetővé válik ez a technológia.[ Szerkesztve ]
-
petne
őstag
válasz Core2duo6600 #275 üzenetére
Műszaki okok miatt nem lehetséges másik adsl szolgáltató mellé IPTV-t rendelni.
-
petne
őstag
válasz Core2duo6600 #280 üzenetére
A rendszer úgy lett kitalálva, hogy egy usernek egy felvevős STB-je és több nem felvevős STB-je lehet. Ebből kifolyólag lehetne a második STB merevlemez nélküli is, de ez bizonyos okokból nem így történt és jelenleg ugyanazt adják.
Viszont később lehetőség lesz arra, hogy a második STB-n felvételt állítsunk be, amit valójában az elsődleges vesz fel, illetve a második STB-n lejátszást kezdeményezzünk, amit valójában az első játsza le a második STB-n keresztül.Egyszer talán bejönnek azok is, de jelenleg nagyon a piacon sincsen ilyen készülék.
[ Szerkesztve ]
-
petne
őstag
Egyébként én most jelenleg a mobilról történő felvételbeállítást tartom a legnagyobb dolognak. Sokszor bajba voltam, hogy nem állítottam be egy nézni kívánt műsort és nem voltam netközelben, de ennek vége. Most bármikor előkapom a mobilt, pár nyomogatás és felveszi a kívánt műsort akárhol vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
petne
őstag
válasz Core2duo6600 #297 üzenetére
Igen, feltétlenül kell.
-
petne
őstag
válasz Core2duo6600 #316 üzenetére
Mindezek azért vannak (hasonlóan a többi digitális szolgáltatás esetében is, amely merevlemezes eszközt ad), mert az STB broadcast minőségben rögzít és jogvédett tartalomról van szó. A tv csatornák nem szeretnék, hogy ilyen anyaghoz jusson az előfizető, elég ha azon problémáznak, hogy miért lehet áttekerni a reklámot...
Magyarországon ez még nincs nagyon szabályozva (mivel korábban merevlemezes STB-t egyik digitális szolgáltató sem adott), de külföldön igen és mi ugyanazt alkalmazzuk. -
petne
őstag
Ez egy nagyon érdekes probléma, mert ha szolgáltató eljuttatja az előfizetöhöz /értelemszerűen jogdij ellenében/, utána már a felhasználó felelőssége az adattartalom további kezelése, jogszerű felhasználása, de a jelenlegi jogszabályi környezet lehetővé teszi az otthoni felhasználást, akkor miért is kell további korlátot beépiteni?
Igen valóban érdekes kérdés, nagyon nem is értek hozzá, viszont szerintem az a jogdíj nem tér ki arra, hogy az előfizető vagyis a néző ilyen minőségben azt csinálhat a felvétellel, amit akar. A tv csatornák csak azt fizetik meg, hogy sugározhassák azt az adott programot és kész. Analógnál nem volt probléma, mert ott eleve rosszabb minőséget kap az néző, itt viszont ugyanazt, mint maga az anyag.Ezért is irtam , hogy érdemesebb lenne olyan területen fejleszteni, ahol már kialakitották a megfelelő jogi és műszaki kereteket.
Akkor álljon le Magyarországon az összes digitális szolgáltatás, míg a honatyáink észbe nem kapnak? Ők most jelenleg azzal vannak elfoglalva, hogy hogy öljék meg egymást egy kanál vízben.
[ Szerkesztve ]
-
petne
őstag
válasz Core2duo6600 #324 üzenetére
Azért a tömörítésről ne feledkezzünk meg, nem éri el a valódi film minőségét, a film esetében a vetitett képre, nem a projektorra gondolok.
Az rendben, de az eszköz ugyanazt veszi, amit kap. Ha nem lenne ekkora tömörítés rajta, akkor azt venné... Gondoljuk arra, hogy ha csak VDSL menne az egész, namost ott kevésbé kell tömöríteni és akkor az eszköz is azt venné. Itt nem azt kell figyelembe venni, hogy a szolgáltató hogy tömörít, hanem azt, hogy pontosan ugyanolyan minőségben rögzít, ahogy kapja.
Analóg :
Nézzük a DVD felvevő esetét.Hát ez nem így van, ugyanis analóg vételnél, ha asztali dvd felvevővel elkezdesz rögzíteni ott bizony történik egy analóg digitális konvertálás, amely alapján már nem ugyanazt adja vissza, mint ami az élő adás volt. Nem beszélve arról, hogy maga a tv csatorna már digitálisan adja le a műsorát pl. műholdon keresztül, viszont pl. a kábelszolgáltató csak analógon továbbítja és ilyenkor is történik egy kis veszteség. És itt egyáltalán nem a felbontást kell figyelembe venni, ha a minőséget említjük.
Hát ez a moziban korábban vetitett filmekkel kapcsolatban biztosan nem igaz, mert egy mozivászonra vetítővel vetített kép (optikai vetítő, nem projectorral DVD ről), bizony sokkal magasabb képponttal rendelkezik mint a pál szabványú televízió (720*576)
Nem igazán értem hogy jön ide a mozi... a tv csatorna sem a mozi kópiáját adja vagy igen? Az anyag szót úgy értettem, hogy amit a csatorna ad, nem a film eredeti kópiájára gondoltam.[ Szerkesztve ]
-
petne
őstag
Értem én a problémádat, de erre nincsen lehetőség. Nem úgy van, hogy egy gép elkezd sípolni, hogy xy csak 2 megán netezik 8 helyett... ez felejtsd el.
Egy új előfizető esetében úgy történik a bekötés, hogy megvizsgálják a vonalat, hogy alkalmas-e arra a csomagra, amit kért vagy sem, ha nem, akkor értesítik... de persze a létesítés után is előfordulhatnak gondok.
Régi előfizető esetében viszont (főleg a sávszélességemelések után) bizony előfordulhatott az, hogy az emelés után nem bírta a 8 megabitet, hanem csak 4-et. Ilyenkor sem úgy van, hogy sípol egy gép, hanem a folyamat az, hogy az előfizető betelefonál és kér egy vonalvizsgálatot, melyben megállapítják, hogy bizony csak 4-et tud és lemigrálják kötelezettségmentesen. Külföldön is ez a folyamat van, nálunk is...[ Szerkesztve ]
-
petne
őstag
Jah értem... arra gondolsz, amikor átrakják mindenféle értesítés nélkül a sávszélességemelés előtti állapotra, na ezt én se értem, hogy miért van így...
Külföldön, hogy szokták? Mik a tapasztalatod? Ott se minden aranyból van, sajnos vannak ott is olyan területek, ahol ugyanaz a helyzet alakulhat ki, hogy nem bír többet a vonal. Nekem ezekről vannak tapasztalatim...
[ Szerkesztve ]
-
petne
őstag
válasz Core2duo6600 #331 üzenetére
Azt csak Te tudod eldönteni, hogy most mi jó neked. Melyik szolgáltatást veszed igénybe... Senki se erőszakolja rád, hogy rendelj T-Home-t.
-
petne
őstag
Bár ez egy kicsit OFF dolog, de érdekességképpen megemlítem az Invitel IPTV szolgáltatását:
Ők a Tvnet által is alkalmazott felvételi módszert alkalmazzák, mégpedig, hogy egy központi szerver végzi a rögzítést és az STB nem rendelkezik merevlemezzel. Ez azért nem szerencsés választás szerintem, mert kevés a tárhely, valamint csak némely csatornán elérhető ez a funkció (mivel szükség van a műsorszolgáltató beleegyezésére az e fajta rögzítéshez). Majd kiderül, hogy fog alakulni a sorsa...
Viszont tetszik, hogy náluk elérhető a VH1 Classic zenecsatorna. ;)
[ Szerkesztve ]
-
petne
őstag
válasz Press Lennox #343 üzenetére
Mivel én nem használok lapostévét, ezért ehhez nagyon hozzáfűzni nem tudok, de kérdezem, hogy az STB menüjében a Beállítások=>Televízió=>Képarány beállítása pontban próbáltad már állítgatni?
Az adás minősége egy hdmi kimenettől nem nagyon tud változni, mert ugyanazt az adást kapja, mint az SD. Egyébként a válaszom igen, lesz HD adás is T-Home-n, így lesz értelme a HDMI kimenetet használni. -
petne
őstag
válasz Core2duo6600 #352 üzenetére
Nem feltétlenül azt jelenti, hogy rosszabb, csak annál más megoldást kell alkalmazni a szolgáltatónak, hogy a fax is menjen tudtommal, ez a lehetőség egyelőre még nincsen.
A telefonvonal valóban ott van, de analóg előfizetés nincs rajta, tehát nem tud tárcsázni... -
petne
őstag
válasz Press Lennox #363 üzenetére
Az baj, hogy nem is igazán értem, hogy mit szeretnél, mivel nem rendelkezem ilyen tévével és nem értek hozzá.
Erre a kérdésre ha tudnék se válaszolhatnék... -
petne
őstag
T-Home Tv előfizetéssel rendelkezőknek fontos információk olvashatók itt.
[ Szerkesztve ]
-
petne
őstag
válasz ForRedGlory #378 üzenetére
Többségében úgy van beállítva az embereknek, hogy a Windows megjegyezze a jelszót és a felhasználónevet, innentől fogva nehéz a szervízben csatlakozni, de kételem, hogy így történt. Biztos van nekik saját hálózatuk...
-
petne
őstag
válasz ForRedGlory #394 üzenetére
Hiányzik a második lépésben az ügyfélközpont menüpont kiválasztása...
Én nem így gondolom, hogy ez egyértelmű lenne mindenki számára, sok fontos információ csak több kattintással érhető el, ráadásul a különféle menük is vannak: vagy jobb oldalon vagy bal oldalon vagy fent található és összekavarodik az ember, semmi rendszer nincs benne, ráadásul sok a pontatlan, régi adat rajta. Ideje lenne már újítani, mert a jelenlegi oldal egy összetákolt valami, ami még a hírportálból maradt... Örülök, hogy a T-Home is kivált innen...
-
petne
őstag
válasz ForRedGlory #396 üzenetére
Nálam a T-Home a kezdőlap... nem véletlenül.
Rendben, de nem hiszem, hogy az jó pont, ha a google-t kell használni egy információ megtalálásához a T-Online oldalán. ;)
-
petne
őstag
válasz Core2duo6600 #397 üzenetére
Jaja, szerintem nem valószínű, hogy Ők forgalmazták volna...
Természetesen, ha mondjuk bekötés után nagyobb probléma jelentkezik és sokszori hibabejelentés után se tudják javítani, akkor természetesen le lehet mondani a szolgáltatást...
-
petne
őstag
válasz ForRedGlory #399 üzenetére
Nem kell elképzelnem, mert ezt én is tudom. De akkor is Magyarország vezető internetszolgáltató weboldalának nem kéne ilyennek lenni, mivel többségében szerintem az új előfizetők rápillantanak a leendő szolgáltatójuk oldalára és hát, ha egy kicsit kavart találnak, akkor nem biztos, hogy azt választják. És ráadásul ahogy mondtam is korábban, sok a pontatlan, hibás, érthetetlen információ is rajta... Az online ügyfélszolgálatról, webmailről stb. nem is beszélve, sok a hiba bennük...
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care