Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dolby

    senior tag

    válasz HUN]Repa #1166 üzenetére

    Szia!

    Egy kicsit mérges lettem. Ma végre eljutottam oda hogy elmenjek hozzátok hogy becseréljem azt a bizonyos bill+ egeret amit tévesen adtatok át az általam megrendeltre. Bent jártam, segítőkészek voltak, de sajnos nincs náluk a rendelt termék, visszafizetik az árát nekem annak amit kifizettem és otthonról rendeljem meg újra és menjek vissza másnap átvenni. Mondom jó rendben. Még azt is mondta a srác hogy el lett talán írva a neve a honlapon és emiatt lehetett a raktárnál kavarodás.De az ára és a kinézete jól volt fent mert erre rákérdeztem.
    Rendben, elfogadtam hogy holnap is lesz egy utam be hozzátok, nem tragédia persze csak ha kikapom a tömeget de ez van. Erre most felmegyek a honlapotokra hogy akkor másodszor is próbát tegyek de már nincs fent az a termék amit én rendeltem, csak önmagában a billentyűzet és az is drágábban mint az egérrel együtt volt. Most akkor hogy is van ez? Elfogadom hogy karácsony van és fogynak a cuccok de egy téves szállítás miatt nem csak rohangálok be és még csak eredménye sem lesz mert így nem tudom megrendelni.

    (Erről lenne szó, erről a termékről kaptam a visszaigazolást is)

    ui.: Hozzá tartozik az egészhez hogy eddig minden tapasztalatom pozitív volt az iponnal kapcsolatban, valószínű hogy a karácsonyi hajtás rám is és a boltra is oly módon hatott hogy a dolgok így alakultak.
    Üdv

Új hozzászólás Aktív témák