Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szumo

    senior tag

    válasz sasa311 #2867 üzenetére

    Igen, de ahogy te is írtad törekedni kell a 15 munkanapra, ami nálam 3 hét, ha úgy esik, akkor pedig 4 hét. Nem pedig mindenképpen be kell fejeződnie az ügyintézésnek. Már rég olvastam a megfelelő paragrafusokat, de amikor az volt írva hajdan, hogy 30 munkanapon belül meg kell kezdeni a hiba elhárítását, vagy ilyesmi, akkor a kedves vevő mit csinált volna? Hosszában felvágja az ereit?

    Nekem nagy nagy szerencsém, hogy olyan stílusú munkám van ezekkel az eszközökkel, hogy ha ilyen habitusú az ügyfél, egyszerűen a túl sok munkára hivatkozva elhajtom, keressen magának más balekot.

    Amúgy már sokszor írtam, hogy a saját videó kártyámra anno 30 napot vártam, menet közben adtunk egy pontosabb hibaleírást, és fényképet mellékeltem a hibáról, és lám kaptam is rögvest a kártyámat, amit azóta is használok nagy megelégedéssel.

    De volt, hogy el sem hoztam a pixelhibás monitort, majd a cseremonitort is cserélték pixelhibával.
    Abból a típusból is vettem párat, mire egy úgymond megszívatott.

    SZVSZ a legfőbb probléma, hogy ebben a felpörgetett túlhajszolt világban, mindenki kezd a nagymamámra hasonlítani, az agyuramisten de mindjárt, és ha nem azonnal, akkor rögtön stílussal, ami semmi jóra, és sehova nem vezet.

Új hozzászólás Aktív témák