Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Norb0

    tag

    válasz HUN]Repa #3050 üzenetére

    Szia! Te iPonos vagy?

    Több mint egy hónapja csücsülnek a 7600GS-emen. 24-én írtam egy kérdezősködő levelet, hogy mi újság a kártyával, mire jött a válasz hogy a tesztelés ideje 15 napig tart (amit eleve soknak tartok hiába van több javítanivaló, a gépbe dugva kb. 2 perc alatt kiderül a hiba, ha meg nem, majd megkérem őket hogy olyan szervizbe küldjék, akik értenek is hozzá...) de majd igyekeznek rövidíteni azt. Hát ez nem jött össze, olyannyira, hogy a augusztus 13-án hozzájuk beérkezett kártyáról még semmi hír. Azt sem tudom mi a hiba (ami kevésbé érdekel), vagy javítható-e, vagy kicserélik, vagy visszakapom az árát, vagy levásárolhatom vagy mi van.

    Ez két okból szomorít el:
    1. Az alaplapra integrált Intel videókártya a sima képmegjelenítésnek sem áll a magaslatán, gyakori a kékhalál.
    2. Többször is rendeltem tőlük nagyobb értékben is, egyszer sem volt probléma, még akkor sem, ha rossz terméket rendeltem először és ki kellett cserélni (igaz drágábbra), de korrektek voltak.

    Valószínűleg megszakítom szokásom, mert most megingott a bizalmam irántuk és nincs megfelelő kártya abban az ársávban amibe a 7600GS tartozott akkoriban (csillió megás DDR2-es vackot meg nem veszek, ha jobb mint a 7600GS, ha nem.).
    (Persze ha kárpótlás (vagy akció) gyanánt lecsippentenek egy drágább kártyából pár ezrest megy a nagy respect, és kellemeset csalódnék. Álmodom?)
    Ja és ha nekem is barna kartonban akarják visszaküldeni (eredeti doboz, benne volt minden kábel, átalakító, CD) akkor szólok nekik, hogy azt meg se próbálják, ha már egyszer vigyáztam rá (?) és abban kérték...

Új hozzászólás Aktív témák