Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kleroo

    veterán

    válasz jozsi252 #3459 üzenetére

    Én ezt tartanám korrektnek.
    Az ipon személyes hibájából szívok. Az lenne a korrekt,ha ők is javítanák ki.
    Ergo megtérítik valahogy az én időkiesésem,és utazási költségem,vagy a meglévő garanciafutárjukkal kicserélik.

    Jelenleg így nézne ki a dolog:
    kb 1500 Ft-ért beutazom(NEM,nincs bérletem,De úgy néz ki most már vennem kell..)
    Leadom a memóriát,hazamegyek.
    Megrendelem a másikat,újból beutazom érte,hazaviszem.(persze előre megrendelhetem,de pl ez sem lett felajánlva mint ötlet)

    Lehet,hogy én vagyok túl nagy igényű,de nálam nem automatikus az,hogyha szar terméket kapok,akkor én szaladgáljak utána,saját költségen,saját időt elpazarolva.Aki ezt egyértelműnek veszi,az naív,és buta.
    (És nem ismeri pl a Logitechet :) )

    De ahogy látom be kell mennem.Mert azt is megértem,hogy itt Magyarországon még az ipon is csődbe menne,ha minden ilyen esetet nyugati módra megtérítenének.
    Szóval ennyit mégiscsak le kell nyelnem. (De aki nem veszi észre,hogy ez nyelés,és nem korrekt,az tényleg naív/buta mint mondtam)

    Egyébként énis kedvelem az ipont, már nem kis összeget hagytam náluk.

Új hozzászólás Aktív témák