Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dt451

    csendes tag

    válasz Gyuri27 #5466 üzenetére

    Amennyiben reális esélyem van a gyorsabb ügyintézésre, egy hivatalos márkaszerviz által, miért is ne kellene érdekeljen? Vannak bajok bizony. Kitöltetlen jótállási jegy például. Az Iponos garanciajegy, nem jótállási jegy. Így az ember máris elveszítette azt a lehetőséget, hogy ne rajtuk keresztül, esetleg gyorsabban, kevesebb kellemetlenséggel intézze az ügyet. Ahogy a másik hozzászólásomban már írtam, ez nem minden terméknél probléma, hiszen egy alaplappal, stb... nem fogok közvetlen márkaszervizbe rohangálni. De egy TV, Monitor, Telefon, stb. esetén, ha történetesen hivatalos szervizpartner is van a közelben, miért ne választhatnám, a számomra kényelmesebb utat? Az esetből amúgy annyit tanultam, hogy a legközelebbi rendeléseim előtt, külön minden egyes termék esetében előzetesen tájékozódom, a jótállási jegy meglétéről, és jelzem, hogy terméket csak kitöltött jótállási jeggyel vásárolok, ha pedig a disztribútor, beszállító, nagyker, bárki miatt erre nincs lehetőség ekkor nem az Iponról rendelem meg. :)

Új hozzászólás Aktív témák