Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • torma1981

    veterán

    válasz HUN]Repa #5780 üzenetére

    Kedves Répa.

    A rendeltetésszerű használatról teljesen egyet értek veled. Sokan nem nézik mi lehet a gond és csak viszik vissza. Azonban a tényleg a kártyával, stb van a gond amit tőletek vettek akkor talán elvárható nem hogy ne hónapokig legyen szervizbe a dolog mikor 3 napon belül van. Ott nincs javítás hanem rögtön csere. Azt meg ne magyarázzátok be hogy hetekig tart a hiba megnézése. Ami 3 napon belüli hiba mert nagy valószínűséggel gyártási hiba azt előre kéne venni nem? Nem a legvégére hagyni. És ezt nem kell visszaküldeni a gyártóhoz bevizsgálni. Nálatok beteszitek és ha tényleg nem jó megy vissza a nagykerbe de már külditek is ki az ujjat a vásárlónak. Mi ebben a bonyolult? Csak Magyarországon tart egy sima csere hónapokig, hetekig.

Új hozzászólás Aktív témák