Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz 04ahgy #7971 üzenetére

    példát írtam csak, hogy olyankor miként van lehetőség a bevizsgálásra.

    amennyiben a vásárló válogatta/építi össze a különböző hardvereket, úgy az ő felelőssége, hogy a gyártói leírások alapján azok kompatibilisek legyenek egymással, illetve arról is neki kell (utólag) gondoskodni, hogy ha például az általa használni kívánt processzorhoz - vagy memóriához..stb. - újabb bios verziót igényel, mint amivel érkezik/rendelkezik az általa vásárolt alaplap, akkor a szükséges frissítés megtörténjen.
    mivel a gyártók egyértelműen leírják a fenti elvárásokat, amik bárki számára elérhetők nyilvánosan a neten, így ha ilyen jellegű probléma van, akkor a forgalmazó illetékese elmondja a gondot a vásárlónak, miszerint ez nem olyan jellegű hiba/probléma, ami a jótállás/szavatosság körébe tartozik.
    a többi már részletkérdés; rákérdezni esetleg a vásárláskor, hogy adott hardverek együtt lesznek használva vagy sem, és ennek tükrében figyelmeztetni a vásárlót a lehetséges problémára, illetve az üzlet szabályzata alapján felkínálni a díjmentesen, vagy külön díj ellenében történő frissítést, ha van ilyen lehetőség és a vásárló igényt tart rá.

Új hozzászólás Aktív témák