Új hozzászólás Aktív témák
-
ACE-
addikt
Egyetlen gond csak az, hogy azon ment a vita, hogy a srác gépében az SSD-n kívül semmilyen háttértár nincs, és erre mondtam, hogy kevés a 60 Giga tárhely egy ilyen gépbe. De azért jól kiálltál az igazadért, éppen csak az a gond hogy nem a kettőnk közötti témához szóltál hozzá
tanács: Legközelebb a korábbi hozzászólásokat is olvasd, ne csak a legutóbbit... -
HUN]Repa
aktív tag
Azért azt se felejtsd el, hogy te notebookod már nem volt rendelhető az ügyintézés alatt, és - bár naptári napban valóban sok telt el, munkanapban mindössze 7 ami után értesítettünk az ügyintézést lezáró lehetőségekről.
Ezen kívül ez egy operációs rendszer nélkül vásárolt notebook volt, tehát nem előtelepített és nem is általunk telepített, szerintem indokolt lehet az ellenőrzés.
A telefonos hibaszűréssel kapcsolatban vannak fenntartásaink, volt hogy egy sima szoftveres hibára alaplapcserét javasoltak az ügyfélnek."Pénzt is azért kaptam meg azonnal mert 3 napon belüli volt a hiba, ha 8 napon belül lettem volna, akkor kb 30 nap mire visszautalják..."
Azért kaptál vissza pénzt mert nem volt szabad készlet a termékből és a beszállító nem tudta megmondani mikorra jön meg a megrendelt szállítmány, és így döntöttél.
Ne keverjük a vásárlástól számított 8 munkanapos elállást ide, az indoklás nélkül megtehető amennyiben a termék nem felel meg (vagy bármiért ha a feltételeket betartják pl tartozékok megléte, sérülésmentesség), az egy lehetőség, de nem garanciális ügyintézés.
Nem kötözködésképp, csak hogy a másik oldal is meg legyen hallgatva.
Peace
-
Gyuri27
félisten
No. A nagy gumimaci kódex úgy irja, hogy ha 3 napon belül elromlik a termék. Akkor mikor vissza viszed jár neked egy ugyan olyan. Azt is írja, hogy a kereskedőnek 3 napja van az álláspontját közölni veled (terméket bevizsgálni).
Ha korrekt a bolt nem kell ezeken a határidőkön lovagolni (ésszerű határokon belül). Mint írták ők is emberek, nekik is van főnökük.
Ha viszont látszik rajtuk a sunyítás, tenni nem akarás. Akkor ragaszkodni kell a törvény betüjéhez.
Amúgy neked harmadik félhez nincs közöd.
Ezt én is utálom mikor erre hivatkoznak.Egyébként nem veszünk nv terméket!

-
rocket
nagyúr
"Egyébként meg én elvárom, hogy ha fizetek valahol akkor kiszolgáljanak, mert egy szolgáltatásért fizettem."
Laptop vetel nem szolgaltatas.
"Ipon szervizbe vittem a notit mondom még 1x 1 naposan, nem gondoltam hogy egy "Szerviz"-ben nem szervizesek dolgoznak, akik képtelenek beazonosítani egy egyértelmű hibát, miután a dell ügyfélszolgálatos "szervizes" kolléga egyértelműen elmondta még aznap este, hogy ez alaplap hiba.
És vigyem vissza, azonnal cserélni kell bárhol is vettem az alapján amit neki a telefonba elmondtam. A "szerviz"-ben még meg is mutattam, nem csak elmondtam."Papirod lett volna a Dell-tol amiben elismerik a hiba okat azzal lehetett volna keresni valod, az hogy telefonon neked ki mit mondott a Dell-tol ismet csak semmit nem szamit a tortenetben.
-
rocket
nagyúr
A megfelelo helyen megkellett volna tudakolnod, hogy mit tudsz tenni a gyorsabb ugyintezes erdekeben.
Nekem ugy remlik, hogy 3 napon belul meghibasodott termeknel nem ulhetnek heteket rajta, hanem max. 3 munkanap alatt be kell vizsgaljak (viszgaltassak), es ha rossz akkor csere, vagy ha nincs ugyanolyan termek akkor penzt vissza kell adni.
Mivel a rossz termekeket ok is a nagykernek kuldik vissza, igy termeszetes, hogy eloszor visszakuldik nekik bevizsgalni, es nem ok foglalkoznak ezzel, persze vannak kivetelek amiket ok is betudnak vizsgalni a helyszinen, pl. monitoroknal pixel hiba, rossz HDD, stb.
"Ne legyen, de én így jártam és nem kellett pedig szakértőnek lenni, hogy ránézésre megállapítsa az ember, hogy sem bios update, sem driver cserék nem orvosolják, tehát vga/lap hibás a készülék."
Remelem ezt nem gondoltad komolyan, pont a BSOD az a hiba tipus amit sok minden okozhat, nem biztos hardveres hiba, az meg, hogy te mint vevo mar lezongoraztad a dolgokat nem szamit semmit a tortenetben, nem ugy mukodik ez a dolog, hogy a rossz termekkel bemesz, megmondod mindent kiprobaltal es biztos, hogy hardveres hiba, aztan kezedbe nyomjak a penzt.
Ez nem a vevo lenezese, hogy hazudik, vagy nem ert hozza, hanem egyszeru logika alapjan mukodo dolog. -
Nyugdíjas
nagyúr
Én csak azt nem értettem soha, miért nem gondoltok egy pillanatig a kereskedőre is. Úgy hallottam ők is emberek, szoktak enni. Nem hiszem hogy elvárható, hogy besz.pják a szart a gyártók helyett. Persze ha tudod, hogy az ipon rontotta el a notit az más.
De egyébként lehetnétek egy kis tekintettel másokra. Vagy azt az elvet vallod te is, hogy "nekik belefér"?![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
csebi
tag
kértem tesztelést (+1nap) valamint erre konkrétan rákérdeztem és ezt a választ kaptam idézem: "Igen a maximális sebességet állítunk be a ramok esetén." a windows-os dologban meg én bénáztam, mert a timinget nem állítottam a biosban... erről nem ők tehetnek, de ha megteszik, amit megígértek, akkor nem jön ez a helyzet...ennyit róttam fel, asszem érthető...
-
dethroner
veterán
Nem biztos, mert egyszer mintha olvastam volna valami olyasmit, hogy hiába rendeltél valamit a neten, ha a boltban vetted át, szóval nem futár vitte, akkor nem élhetsz a 8 napos elállás jogával, mert volt lehetőséged kézbe venni, megszemlélni az árut, míg a futáros megoldásnál erre nincs lehetőség. Nem mondom hogy ez tuti, de valami ilyesmi rémlik.
-
HUN]Repa
aktív tag
Egyeztettünk a CHS-el, a kolléganő nem emlékszik arra, hogy azt mondta, azonnali cserét kell adnunk. Ez valószínűleg félreértés lehetett mivel, sem fogyasztóvédelmi jogszabály sem a CHS belső szabályzata nem írja elő az AZONNALI cserét. 15 napra kell törekedni ebben az esetben is ezzel együtt mi általában 3 munkanap alatt az ügyintézések nagy részét betudjuk fejezni. Azért nem látta a rendszerben mert bár le volt már adva a termék, de még nem vették fel a rendszerbe ez az ügyintézést nem befolyásolja.
Pont a Dell akadályozza a zökkenőmentes 72 órás ügyintézést úgyhogy ezt fura volt pont az Ő szájukból hallani az egy napos cserét.
Új hozzászólás Aktív témák

- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Apple iPhone 13 256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / 100% Akku
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Blue-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3415 94% Akkumulátor
- Apple Watch SE 2gen 40mm, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 15 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

tanács: Legközelebb a korábbi hozzászólásokat is olvasd, ne csak a legutóbbit...

A kiírt ez v. az v. amaz mit takar?

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


