Új hozzászólás Aktív témák
-
=HG=
addikt
Te sem, és Én sem voltunk ott, de az egész írásból tartalmilag az jön le, hogy a tisztelt szervizes pont leszarta az ügyfelet, aki csak 17 éve és anyucival érkezett. (Ami itt egy pár embernek ciki...szerintem nem) Kezdve azzal, hogy elfelejtett köszönni...Az ügyfélnek gondolom ez nem tetszett. Innentől kezdve halálra volt itélve az egész ügyintézés. Mindketten nagyarcot játszottak. Csakhogy ezt egy boltban dolgozó nem teheti meg !
( És ilyet más is tapasztalt) Normálisan is el lehet magyarázni, hogy mi az ügyintézés menete, és mi-miért történik (esetleg pénzért) De a 3-4 hét alapból nálam is kiverné a biztit. Az hogy dobálják az alkatrészeimet, meg felháborító. Természetesen lehet, hogy az egész nem így történt... De Te írogatnál ide felháborodva ha normálisan rendezik veled a problémád ? Na ugye, hogy nem...Akkor mindenki azt hisz el az egészből, amit akar. -
=HG=
addikt
Te se menj kereskedőnek ! (azon most ne vitázzunk, hogy igaza volt, vagy sem ) Miért ne mehetne oda egy 17 éves érvényesíteni a jogait ? Ő ugyan olyan vásárló mint Te ! (legalább is az eladó szempontjából nézve )
Sőt a fogyasztói társadalomban a 20-30 év közöttiek költenek a leg többet.. Úgyhogy nem árt a fiatalemberrel korrektül bánni, mert Ő csak most kezdi el költeni a pénzét (egyenlőre anyuét ) és érdeke a boltnak, hogy ne máshol költse.. -
Size83
csendes tag
Költözéskor én is eltüntettem egy előző rendelésem számláját, ám a termék hamarosan meghibásodott. Egy ideig nem is törődtem vele, gondoltam számla nélkül nincs garancia. Aztán valamiért mégis írtam az ipon-nak, másnap már kaptam is a mailt hogy küldjem a hibás cumót garanciafutárral. Én egy SSD-t küldtem vissza számla és egyebek hiányában a csupasz csomagolásában. A garanciális ügyintézést így is megkezdték.

-
bul07
nagyúr
Írj emailt a rma@iPon.hu címre az adatokkal együtt. És biztos pontos felvilágosítást adnak
Most néztem nekem is befejeződött a garanciáztatás
De azért egy kérdés felmerült bennem
Cserélték vagy ugyanazt kapom vissza , merevlemez esetén hogy tudták javítani, visszaírtam és rákérdeztemEzt a üzenetet kaptam, elég szűkszavú:
Tisztelt Sxxx Axxxx Lxxxx,
A termék garanciális ügyintézése befejeződött, az üzletünkben
átvehető, illetve GaranciaFutár szolgáltatás esetén 2 napon belül
küldjük Önnek.Termék neve: SAMSUNG 1000GB F3 7200rpm 32MB SATA2 HD1
Garanciális ügyintézés új helye: 1134 Budapest Dévai u. 17.
Új hozzászólás Aktív témák

- Milyen TV-t vegyek?
- Újra nekifeszül az asztali konzolok piacának a Valve
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Amazfit Helio Strap – képernyőmentesen
- Gumi és felni topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Renault, Dacia topik
- Linux Mint
- Robotporszívók
- Annyira azért nem egyedi tervezésűek a Steam Machine fő komponensei
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 128GB Blue Tianium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3909, 100% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Apple iPhone 12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo L14 Thinkpad Gen2 FHD IPS i5-1135G7 16GB RAM 256GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro WiFi6 Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E6220 - i7-2GEN I 8GB I 128SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



