Új hozzászólás Aktív témák

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz Wesder #55 üzenetére

    Nem számoltam, de annyira szerteágazóak a dialógusok, illetve a skill specifikus opciók egy-egy dialógus során, hogy jó sok van. Én pl. végül azt a megoldást választottam, hogy

    NAGY SPOILEREK!!!!4

    Edgewater-hez irányítom az áramot, majd Adelaide-nek azt mondtam, hogy Tobson-t eltávolítom valahogy. Meg is próbáltam rábeszélni Tobson-t hogy lépjen le. Sikerült is, miután előadtam neki a tervet, hogy hullákkal fognak kaját farmolni Edgewater.-ben, de neked le kéne lépned ahhoz, hogy Adelaide visszajöjjön, és meg lehessen gyógyítani a betegeket a településen, meg legyen normális kaja is. Volt vagy 3 skill check csak ebben a beszélgetésben, amelyeket ha elrontok, vagy alapból nem elég magasak ahhoz ezek a skilljeim hogy megjelenjenek opcióként ezek a lehetőségek, akkor valószínűleg ki kellett volna végeznem az embert.
    De kipróbáltam azt is, hogy ahogy beértem az irodájába, gyakorlatilag kivégeztem őt is meg a testőreit is, ami miatt Parvati eléggé felkapta a vizet, és ott akart hagyni. De végül meggyőztem, hogy nem volt sok választásom, és maradt (megint egy skill check). És akkor még arról nem is beszéltem, hogy akkor mi történik, ha Edgewater-be irányítom a kraftot...
    Nagyon bejön a játék komplexitása..

    SPOILER VÉGE!!!

    @l.skywalker

    A WoW, meg pl. a Borderlands stílusjegyeiknél fogva időtlenek vizuálisan. Ez a játék a realisztikus megjelenítésre törekszik (ez lehet hülyén hangzik egy idegen bolygókon játszódó sci-fi játék esetében), és itt a probléma.
    Már most sem igazán szép (kifejezetten bazári sok helyen), és öregedni is gyorsan fog, pont azért, mert nem valamilyen időtlen, rajzfilmszerű megoldással operál.

Új hozzászólás Aktív témák