-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lui04
aktív tag
- 2014-ben jön a játék, azon belül még nem tudni mikor.
- Platformok: PC és a köv. generációs konzolok.
- A játékot a red engine 3 fogja hajtani és dx11-es lesz.
- Mentés importálás: lesz, de csak a mellékszereplőket fogja érinteni, mint Triss. A főszál nem fog megváltozni.
- 36 "állapot", döntés lesz a világban és 3 különböző befejezés. Minden befejezés kb. 1 óra hosszú lesz.
- Lesz ló meg hajó közlekedéshez, ezeket lehet majd fejleszteni is. Lovat lehet majd befogni a vadonból az Axii jellel, hajót szerezhetsz tengerpartról.
- Most már lehet szabadon mászni, ugrálni, nem csak bizonyos helyeken tudsz majd felmászni mint az előző részben.
- 3 szabadon bejárható terület lesz, amiket nem választ el egymástól semmilyen láthatatlan fal majd.
- A 3 terület: Novigrad, Skellige Szigetek és a Senki Földje.
- A világ még élettel telibb lesz, lehet lesz vadászni. Az állatok bőrét, karmát stb. el lehet majd adni.
- Legalább 100 órás lesz a játék, 50 a fő történetszál, 50 a mellék.
- Lesz gyors utazás mint a Skyrimban. Amely helyen már voltál, oda vissza tudsz majd menni vele.
- Az egész világ 30-40-szer nagyobb lesz mint a 2. részé volt, 30%-kal nagyobb a Skyrimnál.
- Nem lesz töltés a különböző helyek között.
- Maradnak a filmes átvezetők, beszélgetések, de azt még nem tudni, hogy minden NPC (nem játékos karakter, a nép ) esetén alkalmazva lesz-e.
- Az NPC-knek meglesz a napi tennivalójuk mint a Ghoticban, reagálni fognak a lopásra is. Geralt nem fogja tudni bántani a védtelen civileket.
- Lesz tutorial, a sztoriba integrálva.
- Lassított mozgásos harcrendszer: lesz a harcban egy V.A.T.S. szerű cucc, mint a Fallout 3-ban van. Ennek segítségével el lehet majd találni a test különböző részeit. Ezzel a harc még taktikusabb és vizuálisan kihívással telibb lesz.
- Időjárás rendszer: lesznek területek, amik bejárása napszakhoz lesz kötve. Szörnyek, amik csak bizonyos időjárási esetekben bukkannak fel. Ugyanígy lesz olyan küldetés, amit bizonyos időjárásban kell megoldani.
- Nem lesznek QTE-k (időre kell megnyomnod egy gombot).
- Max szint 60. A karakter fejlesztés komplexebb lesz mint az előző részekben volt.
- Mágikus jelek: A jelek (Aard, Igni, stb.) fejleszthetőbbek lesznek mint a kettőben és a környezetre is hatással lesznek.
- Tapasztalati pontokat csak küldetések teljesítésével lehet majd kapni, a szörnygyilkolásért és az állatra vadászásért csak pénzt jár.
- A szörnyek nem szinteződnek majd Geralttal együtt. Csak akkor tudsz legyőzni egy szörnyet, ha elég tapasztalattal rendelkezel.
- A pc és a konzolok eltérő felhasználói felületet kapnak.
- Mivel nem lesz köze a játéknak a jelenlegi konzolokhoz, így semmi nem fogja vissza azt.
- Lesznek új ellenfelek, egyet ír a jégóriást.
- Új minijátékok: fejszedobás, kártyázás.
- Nem lehet lesz frakciók közé beállni mint pl. a Scoia'tael. Geralt független lesz.
- Gazdaság: Attól függően fog változni, melyik területen vagy. Egyes helyeken valami olcsóbb lesz, máshol drágább.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Megkérnénk minden topiklakót hogy a játék történetéhez kapcsolódó hozzászólásoknál használja a Spoiler kódot!
- Gyúrósok ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Honor 8 - tisztelet a kivitelnek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- sziku69: Szólánc.
- OLED TV topic
- Android játékok topikja
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- További aktív témák...