Új hozzászólás Aktív témák

  • Lui04

    aktív tag

    válasz Mr.White #24 üzenetére

    - 2014-ben jön a játék, azon belül még nem tudni mikor.
    - Platformok: PC és a köv. generációs konzolok.
    - A játékot a red engine 3 fogja hajtani és dx11-es lesz.
    - Mentés importálás: lesz, de csak a mellékszereplőket fogja érinteni, mint Triss. A főszál nem fog megváltozni.
    - 36 "állapot", döntés lesz a világban és 3 különböző befejezés. Minden befejezés kb. 1 óra hosszú lesz.
    - Lesz ló meg hajó közlekedéshez, ezeket lehet majd fejleszteni is. Lovat lehet majd befogni a vadonból az Axii jellel, hajót szerezhetsz tengerpartról.
    - Most már lehet szabadon mászni, ugrálni, nem csak bizonyos helyeken tudsz majd felmászni mint az előző részben.
    - 3 szabadon bejárható terület lesz, amiket nem választ el egymástól semmilyen láthatatlan fal majd.
    - A 3 terület: Novigrad, Skellige Szigetek és a Senki Földje.
    - A világ még élettel telibb lesz, lehet lesz vadászni. Az állatok bőrét, karmát stb. el lehet majd adni.
    - Legalább 100 órás lesz a játék, 50 a fő történetszál, 50 a mellék.
    - Lesz gyors utazás mint a Skyrimban. Amely helyen már voltál, oda vissza tudsz majd menni vele.
    - Az egész világ 30-40-szer nagyobb lesz mint a 2. részé volt, 30%-kal nagyobb a Skyrimnál.
    - Nem lesz töltés a különböző helyek között.
    - Maradnak a filmes átvezetők, beszélgetések, de azt még nem tudni, hogy minden NPC (nem játékos karakter, a nép :D ) esetén alkalmazva lesz-e.
    - Az NPC-knek meglesz a napi tennivalójuk mint a Ghoticban, reagálni fognak a lopásra is. Geralt nem fogja tudni bántani a védtelen civileket.
    - Lesz tutorial, a sztoriba integrálva.
    - Lassított mozgásos harcrendszer: lesz a harcban egy V.A.T.S. szerű cucc, mint a Fallout 3-ban van. Ennek segítségével el lehet majd találni a test különböző részeit. Ezzel a harc még taktikusabb és vizuálisan kihívással telibb lesz.
    - Időjárás rendszer: lesznek területek, amik bejárása napszakhoz lesz kötve. Szörnyek, amik csak bizonyos időjárási esetekben bukkannak fel. Ugyanígy lesz olyan küldetés, amit bizonyos időjárásban kell megoldani.
    - Nem lesznek QTE-k (időre kell megnyomnod egy gombot).
    - Max szint 60. A karakter fejlesztés komplexebb lesz mint az előző részekben volt.
    - Mágikus jelek: A jelek (Aard, Igni, stb.) fejleszthetőbbek lesznek mint a kettőben és a környezetre is hatással lesznek.
    - Tapasztalati pontokat csak küldetések teljesítésével lehet majd kapni, a szörnygyilkolásért és az állatra vadászásért csak pénzt jár.
    - A szörnyek nem szinteződnek majd Geralttal együtt. Csak akkor tudsz legyőzni egy szörnyet, ha elég tapasztalattal rendelkezel.
    - A pc és a konzolok eltérő felhasználói felületet kapnak.
    - Mivel nem lesz köze a játéknak a jelenlegi konzolokhoz, így semmi nem fogja vissza azt.
    - Lesznek új ellenfelek, egyet ír a jégóriást.
    - Új minijátékok: fejszedobás, kártyázás.
    - Nem lehet lesz frakciók közé beállni mint pl. a Scoia'tael. Geralt független lesz.
    - Gazdaság: Attól függően fog változni, melyik területen vagy. Egyes helyeken valami olcsóbb lesz, máshol drágább.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák