-
Fototrend
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
válasz
kiserik
#1399
üzenetére
Nem próbáltam még lelőni a lakatot, de most már nem is fogom. Töröltem a bétát.
Nem változott a véleményem igazából. Összességében véve nem rossz ez a játék, de számomra nem ér meg 15 ropit.
Gondolom lesz season pass hozzá, majd azzal együtt megveszem év vége felé valami ünnepi akcióban. -
kiserik
senior tag
válasz
Fitzgerald
#1398
üzenetére
Őőő... lelövöd a lakatot?

-
kiserik
senior tag
válasz
Fitzgerald
#1395
üzenetére
Mindent tudni kell használni ebben a játékban. Ha kiengeded a lázadót, akkor az elkezd lövöldözni és magára vonja az egész tábor figyelmét. Ha ezt úgy teszed, hogy te a tábor másik felén vagy, akkor új lehetőségek nyílnak meg előtted. Nem bonyolult ez, csak gondolkodni kell kicsit, illetve alkalmazkodni a játékhoz.
Amúgy általában azok unják meg a játékot, akik gyengébb fokozaton, egyszerű lövöldeként használják. Persze a küldik nagy része egy kaptafára készül, de mikor a társakat hátrahagyva, drón nélkül mész be egy állig felfegyverzett táborba legnehezebb fokozaton és méterről méterre haladsz, akkor egy teljesen más érzés kerít a hatalmába nem az unalom

-
Fitzgerald
veterán
Statikus, gyorsan megunható open world gameplay:
Keresd meg a weapon cache-t, lopd el a helikoptert/repülőt, jelöld meg a supply cache-t a lázadóknak.
Ezek ugyanazok az egy kaptafára készült, ötlettelen, színtelen-szagtalan mellékküldetések, amelyeket az összes hasonló UBI-játékban megtalálunk kicsit más formában
Egy, a Splinter Cell: Blacklist-hez hasonló megvalósítással sokkal jobban jártunk volna, de manapság minden játékkal ezt az open world szarságot erőltetik. Oké erőltessék, de akkor töltsék is meg ezeket a játékokat ötletes, változatos, handmade tartalommal. Ez csak a GTA V-nek és a Witcher 3-nak sikerült az elmúlt években az összes open world játék közül.
Fegyvereket én nem is kerestem, nem volt miért. A kezdő fegyverek tökéletesen elegendőek bármire, eddig mindenkit szétkaptunk. Menekülés közben 6 helikoptert lőttünk ki legutóbb alap fegyverzettel úgy, hogy közben vagy 15 ilyen kis lila matyi szaladt utánunk a bozótban. Mindezt a legnehezebbnél eggyel könnyebb fokozaton.Említetted a lázadókat. A lázadók agyalágyultak. Beleszaladnak a tűzbe, blokkolnak.
Ha mondjuk éppen nagy lopakodásban vagy, és felderítesz egy ellenséges állást, sose engedj ki lázadót a ketrecből. Szépen tagelgetsz a drónnal, próbálsz lopakodni, az meg ahogy kiengeded felkap egy fegyvert valahonnan, és már lövöldözik is ész nélkül, azonnal lebuktatva a csapatot lol. -
gabo91
aktív tag
Sok reményt nem fűztem, hogy javítanak rajta, de nem lett igazam. Ami hibát talpasztalok sajnos még mindig, hogy (főként épületekben) válltámaszból, ha leengedem a fegyvert akkor beakad a kamera, pár fokos fordulás után megakad. Sajnos ez Divisionban is elég sokszor előjött az elején. :/
Amennyire egy kaptafa az egész és unalmas tud(na) lenni pont annyira élvezetes és mégis változatos tud lenni. Lopokadás sosem volt az én asztalon, de itt nagyon bejön. Imádom a drónt használni, szépen végig pásztázni vele, belopakodni, egyesével csendben takarítani, vagy célirányosan beosonni és kijönni.

Elő nem rendelem, de ha kijönnek sorban a javítások akkor mindenképp megveszem.Egy dolog zavar még a játékmenetben. Szeretek mindent összeszedni, minden helyet megnézni. Ha elmegyek egy településre (kérdőjel) jó esetben jelez egy dokumentumot, majd később visszaküld hogy van ott medál, esetleg máskor skill pontért, vagy fegyver alkatrészért. Valami skill legalább lehetne, hogy X mérteres körzetembe jelezze ki az ilyen vackokat. Olcsó dolog így kihúzni a játékidőt

-
djyuri
őstag
válasz
Tibtobi
#1373
üzenetére
Igen ott

Elsőre azt hittük mi is,hogy a fokozat a rossz. De váltogatva az látszott,hogy erősebbnek írt szinten több töltény kell az alap ellenfelekhez. De a lilák ugyanúgy ránknéznek és csá.Igen a drón volt az első,amit használtunk. Ami skillt összeszedtem,azt is arra toltam mind. Berepülgettem a házakba is vele. Sokszor a pálya mellett a semmi területen fűben hasalva is kiszúrt egy csoport lila. De sokszor úgy is kiszúrt,hogy kétszer az alap ellefelek elsétáltak mellettem,amíg ott feküdtem a fűben. Itt gondoltam,hogy ez a része PVE lehet.
maga a játék a TheVr srácok stream-jében tetszett meg nekem.
De az még zárt beta volt.
A játék mechanikáját imádtam,mert tisztára farcry4. Csak állatok nélkül és a helikoptert rosszabb irányítani,de cserébe nagyobb
Sajna én nem szeretem,ha a küldetészónámba beleavatkozik valami ecpi ellenfél. Az nem gáz,ha bossok jönnek,de az legyen a küldetés része és ne így.szallasi007
Nem fogom vissztelepíteni a játékot. Ennyi óra alatt nem hozta meg a legkisebb szikrát sem,hogy megvegyem.
Sok élményleírást elolvastam itt és nekem az jön le,hogy többeknek csalódás,mint áttörés. Így ez ennyi. Sajnálom a dolgot,de ez így marad
Kicsit másképp sikerült az én élmény leírásom,de engem sokkal jobban felzaklatott a dolog,mint másokat. Nagyobb volt az elvárásom. Azaz békésebb.
Mit kellene másképp értenem
Láttam egy pöpec stream-et belőle. Olyasmit vártam el és nem az lett.
Tudok lopakodni
200+ óra dying light megtanított 
Nem újradobja az enemy-t. Rosszul fogalmaztam. Elém teszi az újat. Nem azt,akit megöltem. Akit megöltem az nem tér vissza. Csak akkor,ha mindketten meghaltunk végleg és újratölti a mappot,azaz újraindul a küldetés. -
s4hu|SyD^
addikt
A zárt bétánál még láttam a rengeteg lehetőséget, viszont ebben a nyíltban azt látom, hogy ez lesz az a játék, amit kiadnak. Regenteg hibával futottam össze, ami mind-mind rontja a játékélményt, mikor már nem tudom hanyadjára kell ugyanazt a küldetést megcsinálni bug miatt, azért az elég idegesítő. Mikor az ellenfél olyan messziről lelő, hogy még távcsőben is alig látom, nem tudom hanyadjára, szintén zenész. Én nem is próbáltam a rambó módszert, mert én szeretem a lopakodós játékokat. Rambónak ott a Just Cause 3.
Felderítés, tervezés, többféle lehetőség keresés én ezeket mind kipróbáltam. Kicsi co-op, főleg AI-val mentem, nem nagyon szeretek függeni mástól, főleg, hogy a 12 éves vérpistikék általában elrontják a játékélményt mégjobban. Volt jó co-op élményem is, rossz is. Viszont már felsoroltam mik nem tetszenek többször is. 99%-a nem lett javítva a zárt béta óta. Jó lenne ha co-op-ban például nézné a szintet vagy valamit. Az a baj, hogy jó lenne ez meg jó lenne amaz, de ezekből semmi nem fog megvalósulni. Majd meglesz véve a 3. patch után. Rengeteg lehetőség van, néha nagyon jól is szórakoztam, sokszor csak megálltam nézelődni, de a sok idegesítő dolog, pl. ez, hogy nekem nem adta be a küldetéseket sem, közel volt ahhoz, hogy teljesítés nélkül töröljem.Én szinte az összes Ubi játékot szeretem, a hibáik ellenére, de itt túl sok a hiba. Olyan mintha tényleg megkapták volna a dolgokat a többi játékból, de valahogy rosszul helyezték el ebbe a világba.
Remélem nem lesz igazam és nem ilyen lesz a kiadott játék, mert így egyedül azért ad 200 órát, mert nagy a terület.
-
-
kiserik
senior tag
Egyszerű. Ez egy játék lesz. Aki akar vele játszani, annak nagyon sok kellemes órát fog okozni szerintem. Aki kipörgetni meg rambózni akar, esetleg egy katonai életszimulátort szeretne, annak viszont csalódás.
Syncshot: kicsit tényleg OP. Megoldás: nem kell használni
Én a csapattagokat max healbotnak használtam (kivéve a második területen a rádió megvédés, oda kellett még plusz ember is
) és élvezetes órákat okozott eddig mind 2 béta. -
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^
#1386
üzenetére
Lassan, aprólékosan.
AI csapattal kellően megfontoltan, próbálom minél reálisabban, változatosabban, ami eszi az időt.Bele élem magam.
Ennyi az egész.Jó kis játék lesz ez, de van még rajta mit javítani.
Én csak azt nem értem, hogy egyszer tetszik neked a játék, egyszer meg nem...zárt beta ban is egyszer így írtál , aztán a végén meg úgy. Most megint.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
s4hu|SyD^
addikt
Nem tudom, hogy csinálod, mert az első meg a második terület is pár óra minden mellékküldetéssel együtt.
Jó kis akciós vétel lesz ez úgy érzem. Semmi tennivaló, ha kipörgeted a küldetéseket, meg a mellékküldetéseket. Nem érzem úgy, hogy el akarom indítani csak azért, hogy csináljak még valamit, a Division-nel én meg pont úgy vagyok, hogy na megcsinálom még ezt meg emezt. A teherautó, mentő meg mittutoménmi hajkurászás nem igazán érdekes egy idő után. A hitbox pocsék. Van, hogy a helikopter semmit nem érez a lövésekből, van, hogy 3 lövés és felrobban. Fejbe lövöm az ellenfelet aztán semmi, kezét lövöm semmi.
Az AI az olyan amilyen, főleg semmilyen. Társakat nézve is, ellenfelet nézve is akik lazán kiszúrnak bárhonnan és játszva lelőnek kilóméterekről is pontos lövésekkel.
Bétához képest én eddig 1 dolgot láttam, amit változtattak, az pedig a járművek vezetése. Ennyi. Minden más ugyanaz. Animációk még mindig nagyon rosszak. Sok évvel ezelőtt voltak ilyenek.
Társak nem akarnak követni, beragadnak, néha a házba sem mennek be, alagútva is könyörögni kellett nekik. Kiadom, hogy lőhetnek mégsem lőnek, elfut az ellenfél mellett, előtt mégsem reagál egyik sem, stb., stb. Túl hosszú a lista.
A skillek felének nincs hasznak, mert nem vagy rászorulva, hogy alkalmazd őket. Az egy dolog, hogy egy csomó dologra van lehetőséged, de minek fecsérelni rá időt. Sync Shot végig és kész. A riasztót kilövöd már nagyon messziről, ha lesz majd más fegyver tuti a drónzavarót is kitudod már messziről.
Egy csomó dolgot feleslegesnek éreztem ebben a játékban. Úgy az 50%-a a dolgoknak felesleges. Az egész játék össze van ollózva más Ubi játékokból és mégis elrontották.
Hangok nagyon halkak sokkal erőteljesebbnek kéne lenniük. Skybox új kéne, a felhők elég nagy pacák. Viszont tetszik a fények változása, a felhők árnyéka a földön. A látvány nyilván nagyon adja, de ennyi.
Az új területen én nem nagyon vettem észre azt, hogy hű mekkora változatosság. Most új textúrák vannak és ennyi az új ökoszisztéma, én havazást sem láttam pl.A küldetések olyan amilyenek, nem egy világmegváltóak. Nem hiszem, hogy a teljes játékban sokat változna az egész. Repetitív, unalmas küldetések lesznek órákon át. Co-op vagy nem, ezeken a dolgokon akkor sem fog változtatni.
Jó lenne ha rá lenne az ember jobban készerülve a lopakodásra, esetleg lenne valami bónusz díj, hogy nem fedeznek fel, erősebb fegyver, valamit elveszítenél, ha meghalsz meg ilyenek. Az XP gyűjtögetését se láttam mérvadónak mivel a legtöbb skill felesleges.
Ezzel a zárt meg a nyílt bétával több embert sikerült eltántorítaniuk, mint meggyőzniük. Aki akarta, így is úgy is megvette vagy meg fogja.
Techdemo-nak nagyon jó viszont ahhoz meg drága. Inkább legyen kisebb terület te az szépen megtöltve.
Valaki írta, hogy jó, hogy vannak ilyen csapatbeszélgetések. Néha jó, de mikor már ötödjére hallom ugyanazt elég idegesítő.
Ja és ha ez a második terület 5 koponyás akkor vannak bajok ismét. Extrémen is túl könnyű volt.
-
spank0309
tag
18 óra open után leírom a véleményem. Játszottam closed-al is. Sok a különbség.
Extreme fokozaton játszottam Coop-ban ketten haverral, néha 3-an.
Grafika eszméletlen szép szerintem főleg a táj minden maxon volt csak a bloom-ot meg a motion volt kikapcsolva mert nem szeretem. Azért kezdett el érdekelni a játék mert kicsit hajaz az Arma3 Altis Life-ra, csak ott mi voltunk a rossz fiúk akik csempészték a kokot. Maga a játék amit tapasztaltam szórakoztató egészen addig amíg ki nem fogyunk a feladatokból mert utána hamar meg lehetett unni ezt a két területet. Volt egy side mission ahol el kellett indítani egy rádiót Montuyoc-ban Több mint egy óra ment el arra hogy előkészítjük a terepet a feladatra mert alapjáraton sosem viszed ki a legnehezebb fokozaton annyian jönnek mindenhonnan, aláaknáztunk kamionokkal torlaszoltuk el a rádió adót, valamint lázadó segítséget hívtunk amennyit csak lehetett, így siker volt a történet... Amikor elfogyott minden feladat azzal játszottunk ki talál be messzebbről nos.... haver közel 700, én 600 méterről löttem, viszont ha nem nézed az Ai-t akkor 5-600 méter után eltünnek, ami valjuk be elég szar, szerintem. Értem én hogy így nem eszi annyira az erőforrást de azért egy 2km táv simán lehetne. Ami még feltünt Extreme-n hogy az Ai, eléggé csal lehetetlen helyeken szúr ki úgy hogy biztos vagy benne hogy nem vehetett volna észre. Az irányítás jobb mint closedban de még így se a legjobb, helikopter már elmegy, de pl. a hátsó rotort nem lehet írányítani szóval nem tudsz egy helyben forogni úgy ahogy egy helinek kéne, elég arcade... mind1 még így is jó, elmegy. Félek hogy nincs több 150-200 játékóra majd az egészben amit már megvettem. De nem bánom mert maga a táj miatt is megéri ahogy sokan írták. Remélem az 5 koponyás területeken lesznek ezeknél sokkal de sokkal nagyobb bázisok is mint itt. Így hirtelen ennyit tudtam írni
-
myckey
veterán
válasz
Fitzgerald
#1382
üzenetére
Szerintem itt pont nem a sablonos végigjátszásról szól az egész.
Minden téren ott a lehetőség a kezedben.Hogyan, kitől szerzel infot, mit csinálsz meg mit nem, mikor kezded el ezt vagy azt, képességektől függően többféleképpen lehet a helyzeteket megoldani, stb....
Ez pedig a teljes játékban, szerintem még inkább ki fog domborodni.Egyáltalán nem nevezném így : " statikus, gyorsan megunható open world gameplay " .
Nekem pont ez tetszik, hogy más és más helyzetet lehet kialakítani. Még single playerben -AI csapattal is van mihez nyúlni. ( Pl.: Drone EMP vel bénítani járművet, közben szinkron lövéseket leadni, de előtte alá aknázni ha menekülnének és még a Lázadókat is be lehet többcélúan vonni..)
Co op-ban pedig pláne.
De persze ahány ember, annyi vélemény.

-
Fitzgerald
veterán
Kipróbáltam a játékot. Very high preset, textúrákat állítottam csak ultrára. Általában megvan a 60fps 1440p-ben.
Az i5-6500 4.35GHz-re van rántva a base clock-al, az itt nem látszik. Nem mondom hogy jól van optimalizálva a játék, de jelentek meg sokkal gányabbul optimalizált címek az elmúlt hónapokban. Nekem alapvetően bejön a látvány is, bár tény, hogy léteznek szebb játékok ennél.A témaválasztás bejön. A kolumbiai/mexikói drogháború az egyik kedvenc témám, bizonyos karaktereket/történeteket megtörtént események inspiráltak a játékban.
A karakterek közötti interakció, a folyamatos duma szintén tetszik. Kevésbé lesz tőlük unalmas az ikszedik fetch quest. Mert abból van bőven. Sajnos a UBI nem mer újítani, ebben a játékban is az Assassin's Creed/Far Cry-féle statikus, gyorsan megunható open world gameplay köszön vissza, amit már számtalan alkalommal láthattunk a játékaikban.
A térkép hatalmas, ami jó. Azt hogy mennyi valódi tartalommal lesz megtöltve, nem tudom.
A karakteralkotás lol, legalábbis arcból, megkülönböztető jegyekből alig van választék.
Ruhából, fegyverből viszont van bőven. A fegyver modolás is jónak tűnik, bőven van mit a fegyverekre aggatni.
Coopban nem próbáltam még a játékot, és valószínűleg az fogja eldönteni a program sorsát, hogy milyen lesz a multi. Még játszok pár órát, de eddig majdnem biztos, hogy csak az első komolyabb akció alkalmával fogom megvenni a játékot.
Nem rossz, sokkal jobb mint pl. a Division volt. De ahhoz viszont nem elég jó, hogy 15 ropit kiperkáljak érte.
Estig játszok még pár órát, kipróbálom coopban is, hátha megváltozik a véleményem. Este 8-tól leszek fent
h34dkr33pz vagyok Uplay-en, vegyetek fel. -
kiserik
senior tag
"Valamint az AI elég faramuci, nem megfelelően reális, mivel a föld alól is elő kerítenek"
Nem feltétlen. Nekem többször sikerült elbújni észrevételt követően, legyen az UNIDAD vagy Cartel. Aztán hallottam, hogy rádióznak, hogy az utolsó észlelési helyen nem találtak senkit, visszamennek a helyükre. Persze ehhez a társakat jól hátra kell hagyni meg a szirénát ki kell iktatni, mert a helikoptert megesz

-
myckey
veterán
válasz
Beckett
#1378
üzenetére
Köszönöm.
Én is jó pár órát játszottam egyedül. Zárt és Nyílt beta -ban is. Teszem ezt most is.
Így még nehezebb, abban a stílusban amit én szeretek, de nekem ez fekszik.Az Unidadot le kell magadról rázni, távolságot kialakítani. Esetleg likvidálni őket, ha megy.
Viszont a provincia nehézsége, játék fokozata, körözés szintje ezt mind megnehezíti.
Valamint az AI elég faramuci, nem megfelelően reális, mivel a föld alól is elő kerítenek ( mondjuk a játék fokozat ebbe is bele szól ) ....... -
Beckett
tag
Jó kis értékelés Myckey, szinte minden szavával egyetértek

Egyelőre én egyedül toltam h megszokjam meg kiismerjem a rendszert, ha kijön a teljes akkor nyilván törekszem majd coopra. Egyedül is élvezet nekem, de valószínű jóval hamarabb megunható lesz így mint társakkal.
Ha Unidad körözést kapsz, mondjuk fullost, akkor el kell menekülni és elbújni?? Más megoldás nincs? (gondolom jönnek folyamatosan és nem fogynak el)
-
szallasi007
őstag
Hát nekem videó kéne mert számomra érthetetlen amit leírsz. Elhiszem csak rajtad kívül nem tapasztalt senki hasonlót.
Drónt használtátok hogy feltérképezzétek az adott részt?
Nekem az az érzésem hogy nem igazán érted a játékot.
Divisionben és ebben is újra"dobja" az enemyt.
WoT: ez lehet de sok köze nincs a topikhoz -
úgy néz ki, afr friendlyre állítva működik a crossfire.
-
Tibtobi
tag
Kicsit kusza az egész. Szóval az 1 koponyás területen vagy és azonnal rád szállnak a lilák?
Extrém fokozaton toltátok? Akkor van ilyen erős WH szagú AI. Egy szinttel lentebb nem bűntett annyira a gém, ha elbaszod a lopakodást.
Igen, több kisebb helyen is ott vannak a lilák. Simán meg is tudod őket kerülni, de ha ennyire rátok szálltak akkor az azt jelenti, hogy nem sikert elsőre leszedni őket(sem másodjára) és erősítést hívott. Ha innentől leálltok velük harcolni, akkor 90% a halál. Pár golyós leszedés pedig teljesen normális, azért ez nem a CoD.
Nincs enemy respaw a játékban, szóval azt ti néztétek be.Ezért kár volt letörölni, inkább a kicsit "ghost"-osabban kellett volna tolni
-
djyuri
őstag
válasz
Redcaster
#1369
üzenetére
Betaggeltem mindenkit. Üres házban vagyok,első emelet...Ablakból figyelek ki. Megfordulok,hogy lemehessek a lépcsőn,majd lépek kettöt és elég rak 1-3 ellenséget. Ezen nincs mit magyarázni
Divison ugyanez
Division-be csak azt nem szeretem már,hogy a darkzone-ba mindegy melyik szintre lépek be,uyanúgy camp-elik a nagyok a kicsiket. Erre verik a pöcsüket. Hajrá :S De majd megveszem a DLC-t és még lesz benne kiaknázatlan terület így 
szallasi007
Shiftdelete
Nincs ezzel baj,már feldolgoztam. Olyan a szitu,mint a Wot-ban. Valakiknek sz*r napja kell lenni ahhoz,hogy másoknak jó napjuk legyen. Csak ott vagy atom premium vagy orosz legyél. Itt nem jártam utána mitől hagy ékén az MM. (Wot-ot másfél évig toltam haver fullos accjával. Miután a végén már orrvézéseim lettek tőle,akkor másik haver megmutatta,hogy nézd csak ilyen egy csalás XVM! Elindult a játék,nyomott egy gombot és a tank kb magától ment. Lőtt-lőtt-lőtt...tankásszal végzett
Mire közölte: "gabika,nyugi...megtaláltam a sz*patást az oroszok ellen...a saját csalásuk...hehe" (ui.: CW-be természetesen ezek nem működnek) De hazajöttem és uninstall 
s4hu|SyD^ Fájlellenőrzés mert nehéz a játék? (vagy számomra igazságtalan?)
Nem..de amúgy volt már az,mert nekünk is bejött ez a sok csatlakozási hiba,amit a portforwarding beállítás megoldott.
-
-
VANESSZA1
őstag
A repülővel hogy lehet felszállni, repülni, ha elkötöm? Ahogy a helikoptert irányítom azzal SHIFT, CTRL az nem működik.
-
myckey
veterán
Ez elég érdekes, mert engem, gyakorlatilag ha nem derítenek fel, akkor nem is találkozom velük, ha csak nem alakul ki valami nagy hadakozás, vagy esetleg nem a helyőrségükre, bázisukra, fennhatóságuk alá tartozó helyre megyek.
Ilyennel ,hogy csak úgy bárhol a mapon, minden előjel nélkül ott lesznek rajtatok....még nem találkoztam, de máshol sem. Pedig elég sok helyet olvasok.

Pláne, hogy ez a játékot is ellehetetlenítené.Az uninstall meg szíved joga.

-
djyuri
őstag
Üdv
Az a gond,hogy bárhol vagyok a mappon. De még a folyóban is akár. Nem telik el sok idő és ott vannak a lilák és akkor f*ck az egész.
A küldetésekben lévő ellenségeket nem nehéz kivégezni. De oda eljutni is alig lehet,mert tele van b*szva a térkép lila kocsikkal és helikopterekkel.
Még az első területen vagyunk és az egész KO. bent az erdőbe is max 8-10 perc fűben hasalás után is szevasztoposz és ott van a fél hadsereg.Pillanatok alatt uninstall lesz úgy érzem

-
myckey
veterán
Én tegnap jó pár órát csak egyedül játszottam, bár én lehet máshogy állok hozzá, ez valószínű....
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
(#1361) djyuri
Ezt nem értem, bocs.
Mi a probléma?
Túl nehéz?
Sok az ellenfél?Az UNIDAD ( lila katonai frakció, korrupt kormány ) a kezdő területen ( Itacua ) kevésbé van jelen, más a nehézség. Nem nagyon vannak járőreik, de ha a helikopter felderít, akkor gáz van....

-
djyuri
őstag
Srácok!
Én csinálok valamit rosszul a tesómmal vagy ennyira szivat a játék?
Mi ez az open beta jelentés? Most akkor bármikor PVE-be átvált a játék,mert tele van a térkép a többi játékosokkal is? Mert egyetlen egy küldetést sem seikerült a tutorial után még megcsinálni,mert bárhol,bármikor rak vissza a játék,akkor ott vannak a "lilák" és egy lövés tőlük. Akárhol,akármikor,fentről,lentről,oldalról,belülről,kívülről...stb FEDEZÉK MÖGÜL... lőnek ránk,akkor egy lövés. Elsőre azt hittük a játék nehézségi fokozatát elírta a tervező. De mindegyik beállítással ez a helyzet. 4 óra játék és gyakorlatilag egy enemit se sikerült lelőni,mert a lilák szétb**sznak mindent.Itt meg azt olvasom,hogy hűdejó nektek a játék,tök unalmas,nincs senki a térképen...
Akkor most ez mi?

-
RazoR
veterán
válasz
Seangaijin
#1359
üzenetére
Egyedül hamar unalmas lesz tényleg, de ha kipróbálod coopban, mintha egy "másik játék" lenne szvsz...
Ez low graf? -
TTomax
félisten
A The Desertert tényleg nem lehet a betaban megcsinálni?Semmi megtaláltam...

-
-
s4hu|SyD^
addikt
Valaki elmondaniá, hogy hol, hogy lehet elkezdeni az első küldetést az új területen? Az utolsó 2 meglett co-op miatt. Viszont még mindig nem adja be az első 3-at.
-
myckey
veterán
válasz
Redcaster
#1348
üzenetére
Pofon egyszerű a heli. ""

Én ezeket használom: Space emelkedés, Ctrl ereszkedés és iránygombok.
Előre menet: Space + W
Amennyiben közel a terep, úgy csak az -S- ezzel megfogom a gépet ( hátra, ), majd emelkedés a Space -vel.Kamera az egér. , illetve oldalazó mozgás még amit néha használok.
A kisrepülőnél pedig a Space helyett a "SHIFT" ezzel adom neki a gázt, de ezt folyamatosan nyomni, kivéve leszálláskor.

-
Redcaster
őstag
Valaki legyen szíves magyarázza már el a helikopter irányítását billentyűzettel

Azt vettem észre eddig, hogy ha nyomom a shiftet, akkor tartja a magasságot és megy előre, azonban ha a shift mellé nyomva tartom a W-t, akkor vészesen elkezd csökkenni a magasság, és elég nehézkesen lehet előre haladni, ha mindig 50 m-eket süllyedek

Más:
Megtaláltam az órát a jétékban, drón használatakor mutatja a sebesség és egyéb adatok mellett
Mondjuk jó lenne, ha egyszerűbben is meg lehetne nézni az időt 
-
myckey
veterán
-
Raymond
titán
Eszmeletlen jol tud kinezni a jatek. Fogtam egy kis repulot es elindultam Montuyoc fele. A hataron "leszalltam" a hegyi varos mellett, hovihar volt eppen koddel stb. Szereztem egy kocsit es elindultam nyugatra a to fele a hegyi uton, elezdett feloszlani a felhozet, olvadni a ho, felszall a kod. Nagyon jol nezett ki minden.
-
s4hu|SyD^
addikt
EZ sem rossz.

-
myckey
veterán
15 óra játék után egy pár sor ...... ( de még közel sem kész a két terület )
A készítők által felépített világ nagyon megkapó lett.
A hatalmas és nagyon változatos környezet szerintem a legjobbakkal ér fel, kellően hangulatos az atmoszférája és sok a háttér információ, igazán autentikus.A tartalmi része megfelelő.
Elegendő tennivaló van benne: a 21 provincia és az ott található kiemelt helyszínek kellően eltérőek. Kingslayer file-ok, Contentek, Side missionok, Story szál ( 26 különböző ) és nevezetes helyszínek stb....
Az információ szerzés és a tartomány felfedezése az egésznek az alapja, nem ad mindent a játékos szájába a game.
Nem lineáris, úgy tevékenykedik a player ahogy neki megfelelő, Hogyan, Mikor, Hol...
Ezért nem érzem azt, hogy egysíkú lenne az egyébként hasonló alapokon nyugvó tartalom. ( Végtére is gyűjteni kell a Contenteket, háttér információt, minden területen segíteni a Rebelliseket, és háttérbe szorítani a Cartell hálózatot ) .Remélem, hogy a közeljövőben több véletlenszerű Eventet tesznek a játékba, vagy a többi provinciában lesz más lehetőség is. Ez sokat dobna majd a szavatosságon.
Na és persze ott a PvP ami elég valószínű hogy érkezik, és a már bejelentett Season Pass,na meg a DLCk.
Mindenesetre sok-sok óra játék idő van benne, úgy gondolom. Csak ne fulladjon unalomba.A grafikai megvalósítás bizonyos szempontból kiemelkedő, míg más téren akad hiányossága. A 11 eltérő ökoszisztémát remekül lemodellezték, Bolívia is jól vissza adja a térség jellemzőit.
Viszont nem minden részlet sikerült jól, van ami elnagyoltabb, látszik mibe fektettek több energiát és mibe nem, de ez egy ekkora területen sztm, bocsánatos dolog. A lakosság létszámával is elégedett vagyok, van bőven jármű és NPC ( nagyon mókásak )
Az már viszont nem, hogy az optimalizálás rossz és a textúrák betöltése is csapnivaló, helyenként. Javítani kell.A Skill fa tetszik is, és nem is. Vannak nagyon hasznos képességek, amik színesebbé teszik a játék élményt, a célokat sokrétűbben lehet végrehajtani.De vannak amik feleslegesek, és sztm nem illenek a játék képébe.
Nem vagyok abban sem biztos, hogy kellően rá leszünk kényszerítve a fejlődésre ezen a területen. Mindenesetre érdemes a Rebellis erőket és a csapattagokat is fejlődésre bírni, így javítva a használhatóságukon és bővíteni a lehetőségeket.
Sokat fog számítani, hogy a lázadókhoz tartozó Side missionokba és a területi Contentekbe mennyire unnak majd bele az emberek. Mivel a forrásokat ( élelem, híradás, üzemanyag, orvosi ellátás ) igencsak igényli a Skill fa.
Bár ha valaki szeretné a felszerelési repertoárját bővíteni, kénytelen lesz ebből-abból teljesíteni.A Loadout nekem tetszik, jól moddolható a fegyver, változatos is az arzenál, a felszerelésünk is egész szépen variálható. Már ha kifejlesztjük.
Külön piros pont, hogy a karaktert mindig lehet öltöztetni, nem fix. Valószínű, hogy a gépi csapattársakkal is lehet majd tamagocsizni, nagyon lobbiznak érte.
A Lobbyban pedig egész jó karakter statisztika van.Hangok terén szerintem jól teljesít a játék, jó az atmoszféra. Bár nekem valamiért mintha halk lenne, vagy ez a reális....fene tudja. ( tudom tekerjem fel )
Nekem a kommunikáció is tetszik ami a gépi csapattársaktól jön. Jó, hogy egész sok történésre reagálnak, több helyszínnél mesélnek valami régi kalandról, megjegyzéseket tesznek.A HUD kellően variálható ezzel hozzáadva a játék élményhez és a nehézséghez, realizmushoz. Én a jelölő kivételével mindent kikapcsoltam. Gépi csapattársak mellett, kell a szinkron lövéshez. Viszont Co oP -ban teljesen Off.
Kihívás szerintem van a játékban, Extreme + No HUD és öröm bódottság. Érezni a területek közötti eltérő fokozatot is, ténylegesen kevésbé van pl. felszerelve az UNIDAD bázis az egyik és másik területen.
A járőröző helikopterek száma is változó, és az ellenség létszáma is . Van légvédelmi rakéta, páncélozott harckocsi, minigun-os jármű, nehezebb fegyverzetű helikopter, riasztó rendszer, drone zavaró ....
Extreme fokozatra nem térnék ki, jóval fentebb részleteztem, cikket is linkeltem erről. Úgy van, ahogy meg vagyon írva.A különböző létesítményekben vannak úgymond gyenge pontok, amiket kiiktatva változtatni lehet a taktikán. Továbbá , amennyiben sikerül frakcióhoz tartozó járművet szerezni, úgy többek között a Trójai faló taktika is bevethető.
Viszont van ami nagyon nem reális, konkrétan ha észre vesznek az ellenfelek, még a föld alól is elő kerítenek....ezen lehetne mit csiszolni.Az " AI " lehetne okosabb, életképesebb, akad hogy a társak beragadnak ide oda, nem tudnak megkerülni egy helikoptert.Túlzottan trenírozni kell, felemásak az érzéseim. Viszont ha megfelelően vannak utasítva, egész használhatóak. A képességfát érdemes fejleszteni, ez segít a Rebellisek és a Team felhasználhatósága terén.
Amit nem értek, hogy miért nem tudnak járművet vezetni, ez nagy hiányosság. Magát az utasítási készletet is bővíteni kellene, legyenek képesek interakcióba lépni bizonyos dolgokkal.Járművek terén jól áll a játék, van választék azt hiszem 60 különböző alkalmatosság lesz a teljes játékban. A küldetések teljesítésének módját lehet velük szépen variálni. Égnek mint a Reichstag, szép nagyot robbannak...de kérem alássan, az a gépkocsi Hitbox valami borzasztó, remélem javítják.
Fizikába is bele lehetne kötni, továbbra is, de jól be borozva, pár feles után egész jó poén. Csak ne kellene kijózanodni.....
Viszont a lövedék fizikája, esése, a szél irány kihatása...ez tetszik.Karakter animáció terén érdekes az összkép, lehetne úgy is mondani, hogy el van baxva. A gyors mozgásoknál darabos az egész, nem folyamatos, furán változtat helyzetet....láttunk már jobbat, pláne Ubitól.
Viszont a lassú mozgás sztm rendben van. Szóval " X " lenyomása, és úgy jobb az összkép, folyamatosabb a séta, lopakodás, kúszás- mászás...de a kocogás és a sprint mód, nem az igazi, sajnos.Magukkal a mozgás formákkal nincs gond. Kúszik, mászik , guggol,. Jó a járműből lövöldözés is, gurul előre, hátra és a lejtőről ereszkedés is megteszi.Van lassú-közepes-gyors mozgás. A bázis ugrás valamint az ejtőernyőzés pedig kifejezetten tetszik. Csak ez nem sport szimulátor....az egy másik Ubi game.
Egy dolgot hiányolok, a Combat Roll-t, ilyen témában alap lenne, kérem szépen.
Az okos fedezék csiszolódott, de még mindig nem az igazi, bár a zárt Betahoz képest talán jobban használható. Tudom tudom, van az a másik játék....A játék sava borsa a Co-oP, ezzel teljesedik ki igazán, így mutatja meg mit lehet belőle kihozni. Teljesen más élmény. Ez nagyon jól el van találva.
Egy esetleges Pvp -vel jól meg lehetne még dobni ezt a hangulati faktort, vagy nem......erre is van példa.Amiben lehetne még változtatni szerintem, az : a gyorsan eltűnő holttestek. ( ezt már sokan jelezték ), az éjjellátó megjelenítése, a holttestek vonszolhatósága, minimap variálhatósága, közelharci fegyverek bevezetése, az idő előrehaladásának változtatása.
Engem személy szerint érdekel maga a történet, az egész téma közelebb áll hozzám ,így kicsit jobban bele élem magam a dolgokba. Van időm is erre, pusztán ezért foglalkozom vele.
A történet író pedig nem egy utolsó figura, szóval én várom mi is lesz a teljes játékban, hogy lehet majd felgöngyölíteni a szálakat, miként szorul vissza a tróger Cartell hálózat. Esetlegesen milyen kihatása lesz az egész infrastruktúrára, demográfiára a cselekedeteinknek. Az nekem még kevés, hogy több lázadó érkezik segíteni, többen vannak az utakon és elfoglalják a neves helyeket a Cartellektől.A teljesség igénye nélkül, röviden ennyi.
Ez még mindig csak a Beta és remélem, hogy majd idővel sok dolog változik még. Mint a többi játékban.......

-
TTomax
félisten
válasz
akoska07
#1331
üzenetére
Egyszerüen nem használja ez a játék a gépet,most lefuttatam egy division benchet 2560x1440ben a power target folyamatosan 108% felett 75fps AVG ultran,itt meg ebben a játékban 80-90%on van a power target a kártya se melegszik ugy,proci limit sem látszódik...egyszerüen csak nem használja a hardvert,pedig lenne mire,az optimalizáció nem erössége a játéknak a jelenlegi formájában.
-
TTomax
félisten
válasz
#45997568
#1329
üzenetére
Az az +50% többlet teljesitmény ami a Vrey high és az Ultra között van több mint meglepö,alatta már nincs akkora skálázódás...hiába nohh jön a 1080Ti el kell adni valmivel...

5% rengeteg tud lenni,ha éppen a stabil 60fps körül van és nincs se gsync se freesync,ám itt erröl nem beszélhetünk hiszen a minfps hibahatáron belül van....
-
#45997568
törölt tag
Belszerkesztettem a hozzaszolasomba de beteszem kulon is:
Amit neztem, hogy a HBAO+ az 3 FPS-t, a Level of Detail 6 FPS-t, a Texture Quality az 3 FPS-t es a Shadow Quality 6FPS-t ad/vesz el max es eggyel kissebb ertekek kozott.
Igy lehet skalazgatni FPS-t, egyesevel valtoztattam az ertekeket futtattam a teszteket.
Persze, G-Sync monitor sokat az elvezethez, volt, amikor closed alat ledadogtattam 30 ala... volt siras
Freesync es V-Sync kell kinek mi van elerheto.(5% az rengeteg, az mar az a kategoria, ahol felmossa, leveri... etc... /troll off)
szerk meg annyi, hogy a 1080 2075/5005-on megy +-
-
-
#45997568
törölt tag
-
myckey
veterán
válasz
s4hu|SyD^
#1323
üzenetére
Nem tudom, mennyire vagy jártas Montuyoc ban, de ha totál új, akkor előbb fel kellene deríteni és a felkiáltó jelnél információt gyűjteni.
Vagy ha van akkor mappánál dokumentumot szerezni a story val kapcsolatban.Esetleg , mikor a területen vagy az egérrel, annak a jobb gombját megnyomva előjön az oda kapcsolódó Story szál.
-
s4hu|SyD^
addikt
Hogy tudom elkezdeni a küldetéseket a 2. területen? Nekem nincs semmi sárga.
-
VANESSZA1
őstag
Van egy két olyan küldetés, amikor a helikoptert kell megszerezni, amit zölddel jelöl.
Sikerült már valakinek?
Nálam mindig nagyon őrzik, és mindig gyorsan felszáll, ha elkezdjük körülötte leszedni a katonákat.

-
s4hu|SyD^
addikt
Toltam pár órát most így pénteken volt időm, de be kell valljam, hogy nem győzött nagyon meg. Az összes mellékküldetés ugyanaz, semmi változatosság, totál nulla, tök unalomba fulladt az egész játék egy idő után. Az, hogy néha túl hamar sötétedik vagy esik az eső elveszi a kedvet is a táj gyönyörködésében. Az ég textúrája még mindig nem tetszik. Egyébként az egész játék olyan, mint egy techdemo, de úgy beledobtak pár ellenfelet meg NPC-t és ennyi. Sztori is elég semmilyen. Sőt az az igazság, hogy egy idő után úgy untam már a vezetést meg a helikopterrel repkedést, hogy hihetetlen. Állandóan 2-3 kilómétereket menni, mert nincs közelebbi teleportpont.
Jó lenne egy opció, hogy lássam az időt például (vagy lehet csak én nem találtam meg), esetleg lehetőség arra, hogy lelassítsam az idő gyorsaságát, értem ezalatt, hogy ne legyen olyan hamar este/reggel, ne változzon az időjárás olyan gyorsan.Egyre többet használtam a társaim, de még mindig rettentő idióták nagyon sokszor. Miattuk meghaltam, nem jókor élesztett, pl. körbe voltunk véve, de akkor is inkább élsztett. Sokszor beragadtak, vagy csak álltak kukán, volt, hogy totál megfagyott az egyik. Picit talán javultak a zárt bétához képest.
Ezt az Extrém nehézségi fokozatot meg felejtsük el, mert tényleg semmi köze az ellenfél intelligenciájához. Sőt nem is nagyon nehéz az a fokozat, amint tudod, hogy bugyuta az ellenfél kb becsalod őket a csapdába.
Az animációk még mindig rosszak, főleg ha a Division-höz hasonlítjuk.
Az FPS droppok érdekesek, nagy százalékban 45-60 FPS Ultrán, de volt hogy 60-ról 8-ra esett. 8!!! Meg amúgy is be-be esik, szerintem tölti a másik pályarészt vagy valami hasonló.
Engem nagyon érdekelne, mi az az újdonság, amit nyújtani tud? Mert, hogy 80%-ban csak utazgatok, az nem nagyon alapozta meg azt, hogy rohanjak megvenni. Ha nagy és szép területet akarok mókával akkor ott a Just Cause 3, ha lopakodós, fedezékes játékot akarok meg ott a Division.
Nem azt mondom, hogy nem szerzem majd ezt be, de biztos, hogy nem teljes áron induláskor. Csiszoljanak még rajta szépen.Egyébként ez biztos, hogy elveszik az open bétás játék? Lehet megint előlről kezdeni? Nem rajonganék érte, hogy megint meg kelljen csinálni az első meg a második területet.
Ja és nem egyszer találkoztam olyan hibával, hogy nem bírtam a küldetéssel haladni. Pl. ahol be kell robbantani az ajtókat majd hackelni a számítógépet ott berobbantottam az összes ajtót megöltem mindenkit mégsem adta be, hogy tudjak hackelni. Kezdettem megint elölről.
-
flash-
veterán
hát kipróbáltuk..
poénnak nagyon jó, elbarlmolni, egymást hentelni küldetések közben a járművekkel, de kb ennyi
valahogy nem érzem azt a komolyságot ami azt mondaná hogy na erre oda kell figyelni,ez igen..
esti baromkodáshoz még elmegy de ennyi.. -
#45997568
törölt tag
Szuper jatek, jol is megy, a hulyesegeket meg majd megcsinaljak idovel, a csapatunk jol elvolt vele a zart betaban is meg most is

-
utomi
senior tag
Az a rohadt érdekes ,hogy nekem Very High-on 1070 gtx 42-45fpst hoz maxiumum. És nem értem miért amikor a CPU 80% max. Közben meg a GPU 99%. AMD FX 8350 a processzor és igen tudom, hogy lehetne korlát persze csak elvileg nincs kihajtva a proci akkor meg, hogy ? Nem értem a dolgot. Bordless vagy Full Screen mindegy. Valakinek ötlete? Mert elnézve itt egyes számokat 60fps minimum kellene ,hogy legyen.
-
Exelsior
őstag
válasz
akoska07
#1302
üzenetére
Havernak itt van a másik szobában a Xbox One. Megnéztük és olyan a HIGH grafikai állítás az ami kb. hasonlít. Ott még élvezhető a játék. Ultrán baromi szép de olyanokat droppol randomra hogy azt semmi nem indokolja mert hol fut szépen hol nem.
Haver meglátta az Ultrát és rájött miért is jó PC-t venni és rá is jöttünk hogy hiába van jó géped ha a játék fejlesztők nem foglalkoznak vele eléggé. Haver azt mondja jó neki a konzol én meg mondtam neki nekem meg nem, Nem akarok elkanyarodni a témától mert már el is kanyarodtam csak nem tudom elhinni hogy a játék Fórum oldala tele van panaszokkal eme ügyben még sem történik változás. Majd talán jövőre. Ettől függetlenül nem rossz játék.
Sajnálom de ezt a pénz beforgatom Mass Effect A.-ra. Remélem ott nem rontják el az optimizációt.
-
válasz
ForRedGlory
#1303
üzenetére
Pont az a bajom, hogy nem tetszik annyira, már a closed bétánál is mondtam, hogy olyan mint egy rajzfilm.
És ehhez képest szarul fut.
Na mindegy, most teszek még egy próbát vele.Vincent: nekem ez sem tetszik, az összhatás frankó, de a sziklák olyanok, mint egy zöld óriásszar.
-
VincentVG
senior tag
válasz
ForRedGlory
#1303
üzenetére
Az a szitu, h nekem full HD-n is hiányérzetem van. pedig nálam csak a 60fps a cél..
ha érzékeny vagy a grafikára, és össszeraktál csak ezért egy brutál PC-t (mint pl én is), akkor igenis van egy szint ami alatt visszalépés minden. Ez itt most visszalépés, nem akkora szxr mint a Mafia III, de nem lett jó.
egyébként azon gondolkoztam, h az ubisoft mikor felejtett el animálni?? most így a watch dogs 2 és ez után.. nem értem. Assassin creed sorozat mindig tök igényesen ki volt dolgozva..
komolyan mondom inkább a frostbite engine miatt megvárom a mass effect-et. tudom h almát körtével, de basszus az legalább szép lesz.
u.i. a kép amit mellékeltél nagyon szép, ha "Bolívia távolbanéző" lenne a game játékstílus-leírása,
akkor mindent vinne. Félre ne érts ez a része tényleg állat ahogy kinéz.. de aztán mozognék is a világban.. -
ForRedGlory
félisten
Ha valakinek ez nem elég, annak nem való játék.Értem ezalatt, hogy ez csak Very High beállítás, amivel tökéletesen fut. Én sem erőltetem az Ultrát, mert az 52 fps kevés 1440p-n, de nehogy már ne legyen elég egy 1070 arra a monitorodhoz ilyen látvány mellett. A monitoroddal és 1070-el kizárt, hogy gond lenne Very High beállítás mellett.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Dell Latitude E5540 - i3 / i5 I 6-8GB I 320GB I 15,6" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 128GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3913, 100% Akkumulátor
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Bomba ár! Dell Latitude E6220 - i7-2GEN I 8GB I 128SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 2nd - i7-7G I 8GB I 256GB SSD I 14" WQHD Sérült I W11 I CAM I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő





![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

Mire közölte: "gabika,nyugi...megtaláltam a sz*patást az oroszok ellen...a saját csalásuk...hehe" (ui.: CW-be természetesen ezek nem működnek) De hazajöttem és uninstall 






Freesync es V-Sync kell kinek mi van elerheto.


