Új hozzászólás Aktív témák

  • myckey

    veterán

    15 óra játék után egy pár sor ...... ( de még közel sem kész a két terület )

    A készítők által felépített világ nagyon megkapó lett.
    A hatalmas és nagyon változatos környezet szerintem a legjobbakkal ér fel, kellően hangulatos az atmoszférája és sok a háttér információ, igazán autentikus.

    A tartalmi része megfelelő.
    Elegendő tennivaló van benne: a 21 provincia és az ott található kiemelt helyszínek kellően eltérőek. Kingslayer file-ok, Contentek, Side missionok, Story szál ( 26 különböző ) és nevezetes helyszínek stb....
    Az információ szerzés és a tartomány felfedezése az egésznek az alapja, nem ad mindent a játékos szájába a game.
    Nem lineáris, úgy tevékenykedik a player ahogy neki megfelelő, Hogyan, Mikor, Hol...
    Ezért nem érzem azt, hogy egysíkú lenne az egyébként hasonló alapokon nyugvó tartalom. ( Végtére is gyűjteni kell a Contenteket, háttér információt, minden területen segíteni a Rebelliseket, és háttérbe szorítani a Cartell hálózatot ) .

    Remélem, hogy a közeljövőben több véletlenszerű Eventet tesznek a játékba, vagy a többi provinciában lesz más lehetőség is. Ez sokat dobna majd a szavatosságon.
    Na és persze ott a PvP ami elég valószínű hogy érkezik, és a már bejelentett Season Pass,na meg a DLCk.
    Mindenesetre sok-sok óra játék idő van benne, úgy gondolom. Csak ne fulladjon unalomba.

    A grafikai megvalósítás bizonyos szempontból kiemelkedő, míg más téren akad hiányossága. A 11 eltérő ökoszisztémát remekül lemodellezték, Bolívia is jól vissza adja a térség jellemzőit.
    Viszont nem minden részlet sikerült jól, van ami elnagyoltabb, látszik mibe fektettek több energiát és mibe nem, de ez egy ekkora területen sztm, bocsánatos dolog. A lakosság létszámával is elégedett vagyok, van bőven jármű és NPC ( nagyon mókásak )
    Az már viszont nem, hogy az optimalizálás rossz és a textúrák betöltése is csapnivaló, helyenként. Javítani kell.

    A Skill fa tetszik is, és nem is. Vannak nagyon hasznos képességek, amik színesebbé teszik a játék élményt, a célokat sokrétűbben lehet végrehajtani.De vannak amik feleslegesek, és sztm nem illenek a játék képébe.
    Nem vagyok abban sem biztos, hogy kellően rá leszünk kényszerítve a fejlődésre ezen a területen. Mindenesetre érdemes a Rebellis erőket és a csapattagokat is fejlődésre bírni, így javítva a használhatóságukon és bővíteni a lehetőségeket.
    Sokat fog számítani, hogy a lázadókhoz tartozó Side missionokba és a területi Contentekbe mennyire unnak majd bele az emberek. Mivel a forrásokat ( élelem, híradás, üzemanyag, orvosi ellátás ) igencsak igényli a Skill fa.
    Bár ha valaki szeretné a felszerelési repertoárját bővíteni, kénytelen lesz ebből-abból teljesíteni.

    A Loadout nekem tetszik, jól moddolható a fegyver, változatos is az arzenál, a felszerelésünk is egész szépen variálható. Már ha kifejlesztjük.
    Külön piros pont, hogy a karaktert mindig lehet öltöztetni, nem fix. Valószínű, hogy a gépi csapattársakkal is lehet majd tamagocsizni, nagyon lobbiznak érte.
    A Lobbyban pedig egész jó karakter statisztika van.

    Hangok terén szerintem jól teljesít a játék, jó az atmoszféra. Bár nekem valamiért mintha halk lenne, vagy ez a reális....fene tudja. ( tudom tekerjem fel )
    Nekem a kommunikáció is tetszik ami a gépi csapattársaktól jön. Jó, hogy egész sok történésre reagálnak, több helyszínnél mesélnek valami régi kalandról, megjegyzéseket tesznek.

    A HUD kellően variálható ezzel hozzáadva a játék élményhez és a nehézséghez, realizmushoz. Én a jelölő kivételével mindent kikapcsoltam. Gépi csapattársak mellett, kell a szinkron lövéshez. Viszont Co oP -ban teljesen Off.

    Kihívás szerintem van a játékban, Extreme + No HUD és öröm bódottság. Érezni a területek közötti eltérő fokozatot is, ténylegesen kevésbé van pl. felszerelve az UNIDAD bázis az egyik és másik területen.
    A járőröző helikopterek száma is változó, és az ellenség létszáma is . Van légvédelmi rakéta, páncélozott harckocsi, minigun-os jármű, nehezebb fegyverzetű helikopter, riasztó rendszer, drone zavaró ....
    Extreme fokozatra nem térnék ki, jóval fentebb részleteztem, cikket is linkeltem erről. Úgy van, ahogy meg vagyon írva.

    A különböző létesítményekben vannak úgymond gyenge pontok, amiket kiiktatva változtatni lehet a taktikán. Továbbá , amennyiben sikerül frakcióhoz tartozó járművet szerezni, úgy többek között a Trójai faló taktika is bevethető.
    Viszont van ami nagyon nem reális, konkrétan ha észre vesznek az ellenfelek, még a föld alól is elő kerítenek....ezen lehetne mit csiszolni.

    Az " AI " lehetne okosabb, életképesebb, akad hogy a társak beragadnak ide oda, nem tudnak megkerülni egy helikoptert.Túlzottan trenírozni kell, felemásak az érzéseim. Viszont ha megfelelően vannak utasítva, egész használhatóak. A képességfát érdemes fejleszteni, ez segít a Rebellisek és a Team felhasználhatósága terén.
    Amit nem értek, hogy miért nem tudnak járművet vezetni, ez nagy hiányosság. Magát az utasítási készletet is bővíteni kellene, legyenek képesek interakcióba lépni bizonyos dolgokkal.

    Járművek terén jól áll a játék, van választék azt hiszem 60 különböző alkalmatosság lesz a teljes játékban. A küldetések teljesítésének módját lehet velük szépen variálni. Égnek mint a Reichstag, szép nagyot robbannak...de kérem alássan, az a gépkocsi Hitbox valami borzasztó, remélem javítják.
    Fizikába is bele lehetne kötni, továbbra is, de jól be borozva, pár feles után egész jó poén. Csak ne kellene kijózanodni.....
    Viszont a lövedék fizikája, esése, a szél irány kihatása...ez tetszik.

    Karakter animáció terén érdekes az összkép, lehetne úgy is mondani, hogy el van baxva. A gyors mozgásoknál darabos az egész, nem folyamatos, furán változtat helyzetet....láttunk már jobbat, pláne Ubitól.
    Viszont a lassú mozgás sztm rendben van. Szóval " X " lenyomása, és úgy jobb az összkép, folyamatosabb a séta, lopakodás, kúszás- mászás...de a kocogás és a sprint mód, nem az igazi, sajnos.

    Magukkal a mozgás formákkal nincs gond. Kúszik, mászik , guggol,. Jó a járműből lövöldözés is, gurul előre, hátra és a lejtőről ereszkedés is megteszi.Van lassú-közepes-gyors mozgás. A bázis ugrás valamint az ejtőernyőzés pedig kifejezetten tetszik. Csak ez nem sport szimulátor....az egy másik Ubi game.

    Egy dolgot hiányolok, a Combat Roll-t, ilyen témában alap lenne, kérem szépen.
    Az okos fedezék csiszolódott, de még mindig nem az igazi, bár a zárt Betahoz képest talán jobban használható. Tudom tudom, van az a másik játék....

    A játék sava borsa a Co-oP, ezzel teljesedik ki igazán, így mutatja meg mit lehet belőle kihozni. Teljesen más élmény. Ez nagyon jól el van találva.
    Egy esetleges Pvp -vel jól meg lehetne még dobni ezt a hangulati faktort, vagy nem......erre is van példa.

    Amiben lehetne még változtatni szerintem, az : a gyorsan eltűnő holttestek. ( ezt már sokan jelezték ), az éjjellátó megjelenítése, a holttestek vonszolhatósága, minimap variálhatósága, közelharci fegyverek bevezetése, az idő előrehaladásának változtatása.

    Engem személy szerint érdekel maga a történet, az egész téma közelebb áll hozzám ,így kicsit jobban bele élem magam a dolgokba. Van időm is erre, pusztán ezért foglalkozom vele.
    A történet író pedig nem egy utolsó figura, szóval én várom mi is lesz a teljes játékban, hogy lehet majd felgöngyölíteni a szálakat, miként szorul vissza a tróger Cartell hálózat. Esetlegesen milyen kihatása lesz az egész infrastruktúrára, demográfiára a cselekedeteinknek. Az nekem még kevés, hogy több lázadó érkezik segíteni, többen vannak az utakon és elfoglalják a neves helyeket a Cartellektől.

    A teljesség igénye nélkül, röviden ennyi.

    Ez még mindig csak a Beta és remélem, hogy majd idővel sok dolog változik még. Mint a többi játékban....... :R

Új hozzászólás Aktív témák