-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bullitz
aktív tag
Köszi a tippeket koxkids és woros.
Kiváncsi leszek ennél mennyire könnyű megtalálni a gázpedál állásokat, a P2-nél nagyon könnyű volt a a) teljesen szétkapcsolt hajtás b) csak elektromos c) benzines hajtásra ráérezni, de akkor az eco segít majd ebben néha.Igen, sikerült, sajnos 500e-el több mint amennyit szántunk rá, + átírás+ gumi stb, de cserébe 4 éves, illetve a km is több kicsivel mert 140e van benne, tehát azért használták elég sokat feltehetőleg munkába járásra, nem volt infó hogy taxiztak volna vele és az állapota sem erre utal.
Cserébe full-full extra, gyöngyházfehér, skyview, touch2go, navi, minden fityemfatyom.
Eladásnál ezek majd jól jönnek szerintem de egyelőre jussunk el a jövő hét végéig hogy végre átvegyük..HALA MADRID // 18' Auris HSD
-
őstag
válasz Bullitz #14001 üzenetére
A fordulatszámmérő helyén van a CHG-ECO-POWER mutató.
ECO és Power felezőnél van egy kis vonal. Ha ezt átléped, indul a bezinmotor, alatta nem - így lehet vele játszani EV módban, de csak akkor ha minden egyéb feltétel teljesül (meleg motor, töltött akksi stb.)
Majd ráérzel Én nagyon szeretem az Auris-t, nekem is minden földi jóval fel van szerelve, igaz nekem FL előtti (2014/12).[ Szerkesztve ]
-
P00By
nagyúr
Üdv! Vettünk asszonynak egy 2018 Toyota Corolla 1.6 Executive, viszonylag normál futással (90e km). Lenne pár kérdésem. Az egyik, h én ehhez a felszereltséggel csak bőrös multi kormányt láttam. A multi stimmel a bőr viszont nem, lehetséges, hogy már át kellett húzni? Másik, megvan a teljes szerviztörténet, ebben nem említenek szelephézag állítást, gyártói ajánlás nincsen erre? Köszi!
-
Senhi
aktív tag
Használt Toyotánál itthon valamiért divat, hogy mindenre rámondják, hogy executive pedig nem sok köze van hozzá (aurisnál is tele van alap felszereltségű "executive"-val a hahu). Erre rátesz még egy lapáttal a tény, hogy kint más felszereltségek voltak más nevekkel.
Ha van benne tss, bőrülés, bi-led akkor valszeg executive. Különben lásd feljebb.Esetleg cserélhették is, Toyota ebben az időszakban sajna elég bazári bőrt használt a kormányon, 3 is van a családban kb. új koruk óta és mind korán kezdett fényesedni mondjuk a korábban használt ford, vw-vel szemben.
-
P00By
nagyúr
Már megválaszoltad, vagy nem? Én biztosan tudom, hogy Executive (még nem vettük át). Nagy nyomozást nem végeztem, de megnéztem pár képet, videót, hirdetést és azokban a multi kormány, mind bőrös volt. Azt írtad, Toyota ebben az időszakban sajna elég bazári bőrt használt a kormányon, csak kár, hogy nem bőrözték át.
[ Szerkesztve ]
-
Senhi
aktív tag
Most már érdekel, hogy hogyan néz ki az a kormány . Általában lakk fényesre szokott kopni ennyi idősen (de ez nem szabály, autópályán nem izzadós tenyérrel lehet közel gyári is).
Toyota adok-veszek FB csoportban szokott lenni hirdetés átbőrőzésre. Képek és vélemények alapján igencsak gyári (ha nem jobb minőségben) készül, szóval esetleg megnézheted ha tényleg kell .
-
őstag
Ma átvettem a rav4-et. Ami érdekes lehet hogy 22-esben sem állítható comfort szinten az utasoldali ülés magassága. Az ajtók is szép puha anyaggal van fedve (ha minden igaz ez régebben excutive kiváltság volt, de lehet hogy tévedek) és minden belső fény ledes. A radar szépen jelzi a képernyőn a helyzetet nem csak sípol (de ehhez kell a comfort style plus vagy feljebb, a kiegészítőkből hozzáadva "csak" sípol alacsonyabb felszereltségnél, most adott el egy ilyet az értékesítőm, csak comfort volt raktáron és kellett valakinek gyorsan). De tetszik nagyon
-
őstag
Köszönöm Ja első corolla crossok nem lesznek itt őszre csak januárra állítólag... És simán annyi lesz mint amennyiért a rav4-et vettem (ugye a 1,5 év különbség addig a múlt októberi rendeléshez képest).
-
őstag
válasz Gombinyó #14016 üzenetére
Köszi Hát igen elégé összecsúsztak az árak. Az átadóban volt egy magasabb feleszereltségű Chr mint a rav4-em, de azért 11,2 misi egy 1,8-as hibridiért kicsit durva.
u.i: nem akarok indulatokat kelteni (led+suv+ mindenki megvakul) de teljesen jó a fényszóró, legalább annyit látok vele este mint az scross-szal
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Gombinyó #14016 üzenetére
Már 3 éve is eléggé összeért a csúcs Corolla (akkor cirka 11 misi) és az alap Camry (akkor cirka 12 misi) ára, amin csodálkoztam is, hiszen akkor még a Brexit miatti vámterhek nem jelentkeztek (a Camry ugye Japánban készül). Gondolom a Toyota érthetően lefedi a palettát, "összehúzva" a kategóriák végét és elejét. A csúcs Yaris is annyiba kerül, mint egy alap Corolla, sőt, mindennel felszerelve már a nem alap Corolla árát hozza.
Amúgy én emiatt is nem láttam a Corolla HSD 2.0 létjogosultságát teljesen megalapozottnak...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
No.01
őstag
Mi pont ezert gondolkodtunk el a Camryn, de az minden szempontbol nagyon mas, mint egy kombi Corolla.
Az 1.8 vs 2.0 kozott meg valoban zongorazni lehet a kulonbseget mar egy sima elozesnel is.
Cserebe a fogyasztas nem annyival magasabb (nalunk ~14e km atlaga 5,4, de a jobb ido meg csak most jon szoval lesz ez talan meg kicsit kevesebb is... igaz nem a legalacsonayabb fogyasztast hajszoljuk) -
őstag
Amire még az is lehet a válasz hogy éppen nem rendelhető... Mert amennyire előre akartak vállalni az már elment. Elég kemény.
Mondjuk én a CHR-t soha nem értettem, ezért ott az átadóban elég aránytalanak éreztem egymás mellett az 1,8-as chr és a 2,5-es Rav4 közti 1 millás különbséget (de ugye ízlések és pofonok, meg nem én vettem a Chr-t szóval gyorsan túl voltam rajta ) -
Paxker315
addikt
Egyébként, attól eltekintve, hogy durván elszálltak az auris-árak, ez mennyire vállalható? Azt hittem, Exe-ben van színezett üveg gyárilag, meg több hangszóró, ugyanakkor ezen nem látok.
Ez még pre-facelift, csak, árban annyira nem elrugaszkodott & kb 800 méterre van innen, emiatt egy kis "proximity-bias" is játszik Így 180k km-nél gondoltam, kelleni fog váltóolaj-fékfolyadék csere, olaj&szűrők cseréje, gyertyák, esetleg ránézni a tárcsákra is. Milyen "ráköltéssel" lehet ezeknél számolni ekkora futásteljesítménynél? vízpumpa pl lassan "esedékes" lehet?
motortér amennyire képrő megítélhető, szárazka, a kezelőszerveken nem látom, hogy le lenne kopva nagyon a jelölés. Egy megtekintést-nézést megérhet? Vagy ennyiért ez sok, még jelen piaci helyzetben is? Köszi, ha van rá kapacitás v idő.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
gorgo
őstag
válasz Paxker315 #14022 üzenetére
Tavaly én is nagyon hasonlót vettem 2015-ös, 88k km-rel, panorámatetővel, vonóhoroggal, úgy hogy megvolt a 90k-s nagyszervize is, 4.2M-ért. Ennyit tudok segíteni. Hogy ez most reális v. alkudni kell belőle (v én vettem drágán?).
Kiderül: hamar elkel / 10 nap múlva még meglesz..."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
Paxker315
addikt
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
pècsimunkás
addikt
Sziasztok!
Járt már valaki úgy, hogy nem kapcsolódik egy telefon az autó Bluetooth- jához?
2017- es Aurisról lenne szó.
Vagy bármilyen autóhoz, hogy nem csatlakozik egy telefon?
Eddig nem volt sosem ilyesmi gond.Megbolondulok, hogy 800 kibaszott euróért egy határ fos a telefon Bluetooth- ja !!!
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
KTTech
veterán
válasz pècsimunkás #14025 üzenetére
Volt már rá példa, néha el kell felejtetni az autóval a BT-jét, újracsatlakoztatni és aztán működik megint hónapokig. Mondjuk ugyanígy volt példa rá fülessel is...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
nagyúr
válasz Paxker315 #14022 üzenetére
Annyira nem vagyok otthon a használt hibrid Auris témában, hogy mennyire vállalható... Hát, nehéz ügy.
Először is nem 180, hanem inkább 190e km van benne, ami még akár vállalható is lehet, de mindenképpen az lenne az alap, hogy elviszed egy hivatalos Toyota szakszervízbe, és nézzék át, látnak-e valamit. Lehet ehhez kelleni fog a valódi tulaj is, hiszen e-szervízkönyv van, de tudnak egy átfogó képet adni, hogy milyen szervizeket ejtettek meg rajta.
Ha nagy hibát nem mondanak, és tetszik az autó, akkor bátran beleülhetsz.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
pècsimunkás
addikt
válasz KTTech #14026 üzenetére
Töröltem az előző telefont, de ezt a foshalmazt (Realme gt2 pro) sehogy sem tudtam csatlakoztatni.
Próbáltam mindkét eszközt először indítani, telefont vagy 3x újraindítottam, az autót is vagy 5x elindítottam, leállítottam, csak gyujtást ráadtam, de semmi !
Legszívesebben összetörném !Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Paxker315
addikt
Köszi szépen. Igazából biztos vagyok benne, hogy a kereskedő "hajlana" átnézésre-vizsgálatra, meg, hogy talán még min mozgástér van az árban. Csak jobban megnézve a kínálatot, vannak azért jobbnak tűnő ajánlatok [link] , meg, adac teszt alapján annyira azért nem csendes a beltér [link] . Bár 68 dBel alá írja, a hetes golf elvileg nem csendesebb belül , bár való igaz, az előző genes oktáv szedánját már halkabbnak találták. Kár, hogy nem összehasonlíthatóak az adatok
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Senhi
aktív tag
válasz Paxker315 #14029 üzenetére
Auris városban halk, viszont hangos autópályán, a facelift előtti meg még inkább. Nagy a gördülési zaj (ezen halk gumival elég jól lehet segíteni, de szar minőségű úton teljesen mindegy), szélzajjal viszont nem tudsz sok mindent kezdeni. Főleg a visszapillantó és a hátsó ajtó felől jön elég zavaró. Hybridnél meg időnként a motor is felbúg, ha sokat előzöl az is idegesíthet.
Facelift egy fokkal jobb, de el nem tudom képzelni a régi milyen lehet ezek után.
Én hosszabb autópálya szakaszok után eléggé stresszesen és fáradtan szállok ki, ami előző autóimnál nem volt jellemző. Ezt vedd figyelembe.
(Ami összehasonlítási alapom van és érezhetően halkabb ugyanazon a szakaszon: verso, rav4, toledo, i20, c-max (mind 2015 utáni)... drágábbakat nem említem mert felesleges ) -
nessh
tag
válasz pècsimunkás #14028 üzenetére
Más eszközzel tudtad párosítani a telefont?
Láthatóság be van kapcsolva a telefonon? -
Sztiven Segá
lelkes újonc
válasz pècsimunkás #14028 üzenetére
Vannak olyan telefonok, amik csak akkor fedezhetők fel más eszköz számára, ha meg van nyitva a Bluetooth beállítás.
-
pècsimunkás
addikt
válasz Sztiven Segá #14032 üzenetére
Meg volt nyitva a beállítás.
Nessh:. Igen, és igen.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
galervin93
őstag
válasz pècsimunkás #14033 üzenetére
Nincs olyan funkció hogy melyik eszköz keresi a másikat? Asszem ezt lehet állítani, hogy a kocsi keressen, vagy a másik eszköz keresse a kocsit.
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
pècsimunkás
addikt
válasz galervin93 #14034 üzenetére
Próbáltam azt is.
Öcsém kamionját sem látja, és a kamion sem a telefont[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
galervin93
őstag
válasz pècsimunkás #14035 üzenetére
Akkor az valóban nagyon gyanúsan a telefon gyíkja. Topikjában nem tudtak segíteni?
(Nekem Mi9 Lite van, fapados módon összehasonlítottam a két teló BT-protokolljait és a tiéd nem tudja az EDR és HÍD protokollokat, jelentsen ez bármit is... De hátha ezen el lehet indulni.)Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
KTTech
veterán
válasz galervin93 #14034 üzenetére
A kocsi mindig keres, ha nincs csatlakozva rá eszköz...
Valószínű a BT5.2 visszafele kompatibilitásával van gond a telón... A kocsi ugyanis max 3.x-es BT-vel van szerelve (fos is a hangjuk BT-n, kivétel nélkül, a legújabbaknak is).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
pècsimunkás
addikt
válasz KTTech #14037 üzenetére
Lehetséges.
Vettem egy csúcs telót, és vissza röppent 5 évet az idő.Mielőtt vettem az Aurist, akkor használtam utoljára fülest vezetéshez.
Van ötlete valakinek esetleg, hogy van valami kütyü, ami közvetít az autó és a telefon között?
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz galervin93 #14039 üzenetére
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
woros
őstag
válasz galervin93 #14039 üzenetére
Az a baj, hogy nem csak a multimédia. Annyira el van (volt) maradva a Toyota 2017-18-ban a vezetéstámogató technikákban, hogy nem akartam elhinni, hogy egy 2017-es Aurisban nincs adaptív sebességtartó tempomat, nincs holttérfigyelő, nem jelzi a guminyomást (nem a piktogram), nem nyílik motorosan a csomagtartó, hogy csak ezeket említsem. Ilyen dolgok egy 2015-ös opelban pl. benne voltak. Mondjuk az megint más, hogy az nem hybrid és biztos nem kéne úgy alapból sem.
-
woros
őstag
válasz galervin93 #14043 üzenetére
Ez jó.
Más: Az mitől függ, hogy egyes aurisok csomagtartó ajtóján úgy vannak a feliratok, hogy bal oldalt: toyota jobb oldalt: auris hybrid és van olyan, hogy bal oldal: auris jobb oldal: hybrid felirat? Ezek mind ugyanolyan autók csak a felirat hol így hol úgy van.
-
KTTech
veterán
válasz pècsimunkás #14038 üzenetére
Ez igazából a telefongyártó hibája... ugyanis az Ő firmware-jük a hibás.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Ck.
addikt
válasz Tom1939 #14017 üzenetére
Nekem mind az IS 300h, mind az NX 300h, mind a tesztelt RX 450h LED-es fényszórója szinte mértani pontossággal cirka max 18-20 métert világít előre sík úton a sötétben, kétlem hogy vakítanak. Ilyenkor az átlagsebesség is valahol 50 km/h alatt biztonságos csak országúton. Néha úgy feljebb tekerném, de annyian mondjátok ezt a vakítás témát, hogy nem merem.
-
Paxker315
addikt
Köszi szépen. Én egyelőre elengedtem, csak mostanában hiperszenz vagyok, és elkezdett elviselhetetlen lenni az autó beltere. Füldugóval próbálkozom majd legközelebb, elég sok van, mert sétához, bringához is mindig muszáj használnom, hogy ne kerüljek őrületbe.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Új hozzászólás Aktív témák
- Braun BNT400 Digitális hőmérő
- ( Csere is érdekel )Eladó laufenn G FIT 4S Négy évszakos gumi Felnivel 175/65R14
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Roborock S7 Max Ultra Robotporszívó és felmosó (2in1)
- Foxwell NT301 - OBDII/EOBD hibakódolvasó / törlő / diagnosztiaki eszköz