-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
polonic
félisten
válasz dragon1993 #20151 üzenetére
4 USB-C? Ennyire vak lennék, hogy nem találtam meg az összeset?
Egy a műszerfal alján az AA-nak, egy a könyöklőben és ennyi. -
őstag
Sziasztok!
Korábban láttam itt, hogy téma volt a különböző motorok közti különbség. Jelenleg egy 2014-es hybrid Aurist hajtok, de többször elkap a gondolat, mennyivel adna többet mondjuk egy új 2.0 Corolla TS, vagy esetleg egy 2.5 RAV4Valaki esetleg köztetek megélte ezt a váltást, akár Priusból? Mennyivel másabb a dinamika, csendesség autópályán - betartva a korlátokat?
Néha elkap egy kósza gondolat, hogy más gyártót választanék egy jó Plug-In-al, de félek ott a megbízhatóságtól (pl új SuberB). Toyota ebből a szempontból jobb irány, még ha nem is csúcsminőség belül, arra ott a Lexus
-
Senhi
aktív tag
válasz koxkids #20153 üzenetére
Én pont az auris -> rav4 vonalat játszottam végig, mindkettő hibrid. Érezhetően jobban megy és halkabb is (mondjuk aurisnál bármi is halkabb), de ha ez a 2 dolog a fő szempont, akkor szerintem nagyon rossz helyen keresgélsz . Tökéletes közlekedő edény, aurisnál is kevesebb vezetési élménnyel. Meglódul, de az első kanyarnál elmegy a kedved a dinamikus vezetéstől.
Corolla TS szerintem ebből a szempontból lényegesen jobb választás. -
őstag
Hát ja, a rav4 sem a hangszigetelés csúcsa, én nyáron hangszigeteltettem egy kicsit. És aránylag jól megy a 2,5 hybrid de pl az scross 1.4t 140 lovas érezhetően fürgébb volt (mondjuk tömege jóval kisebb és allgrip modell volt). Jönnek be a friss tesztek a facliftes yaris crossról és azt mondják kicsit jobb a hangszigetelés (vastagabb üvegek, de kerékjárati íveket hanyagolták, szóval jobb de "alulról" még jön a zaj), és a hátsó futómű az elsőkerekes modelleknél.
-
őstag
Köszi, hát igen ez sejthető hogy a nagy bódé, magasan nem éppen a kanyarvadászatnak kedvez - bár ahhoz teljesen máshol kell szerintem keresgélni
De igen, emiatt a Corolla azért jobb lehet - meg mondjuk az árban is kedvezőbb mint a Rav4.
Mondjuk ahogy néztem, Camryből is jön frissítés, az még érdekes lehet. Igaz, kevésbé jól pakolható, de erős motorral, alacsonyan ülve, jobb élmény lehet, és talán figyeltek a zajszigetelésre is… -
Paxker315
addikt
válasz koxkids #20159 üzenetére
Tudom régi genes hibrid, de.
Lexus IS300H? vajon ezeknél létezett laminált-akusztikus oldalablak-üvegezés?[ Szerkesztve ]
legyen üres
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Tom1939 #20145 üzenetére
Nem új modell. Cégesként 20% kedvezményt adtak GR CHRre, yaris cross GRre 6%ot. Februári vásárlás.
Két hétig használtam nagyon kellemes autó a hibrid rendszer az alcantra kagykó ülés, android auto... bejött. Az aktív matrix ledes világítása brutál jó. El is gondolkodtam, hogy cserélem a 17éves yarist de többek közt a lábtér kissebb benne + gyerek az ajtót nézi nem lát ki + csomagtartó akkora mint a yarisban miatt végül elvetettem.
Ami még durva az a dugós városi fogyasztása. 4.3literrel eljártam ott ahol az 1.3as yaris ~8at eszik. Ha nem az értelmetlen peres (225/45 R19) hanem egy 17"es lett volna rajta szerintem 4liter alá belöktem volna. wow
Országúton/pályán hasonlóan evett mint yaris ~5/6.5liter.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
őstag
válasz BoneDragon #20162 üzenetére
[Itt] fogom csináltatni, de csak július közepén, addigra kerülök sorra...De csinált már rav4-et.
Szerk: 500k lesz összes hangszóró csere focalra, első hátsó 4 ajtó hangszigetelés, motorháztető + csomagtér + első kerékjárati ív hangszigetelés. Hátsó kerékjárati ívet még nem csinált azt meglátja (szükséges e és ha igen mennyi). 2.5 nap
Dare2Live: 20% az szép toyotánál...A mátrix leden én is filózok, csak javítási költségeitől fázok (plusz itteni kolléga alap leddel is elégedett yaris crossban). Városi fogyasztása nagyon durva toyota hybrideknek, sűrű forgalmas körök rav4-el is 5 liter alattiak, pedig ez már elég nagy tank (allgrip automata 140 lovas scross ugyanilyen körülmények között 10-et evett...)
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
áh , ki kell deríteni, mivel jelölték a kis üveg-plecsniken. VAG-nál pl. tényleg A-betű van, természetesen B8 Passaton elérhető 4db "A"-s oldalüveg, de opcionális. Az arteonban meg már csak első ablakokhoz tette elérhetővé a VW, ill minap láttam egy M2-es kupé Bimmert "kiszigetelve", de ott is az üveg a szűk keresztmetszet.
Beszállítónként eltérhet, hogy jelölik az akusztikus üvegezést. Vajon a Toyota-konszernnél milyen piktogrammal operálnak?
#20164 Tom1939
Nagyon felkészült hely. Kíváncsi vagyok, a Jettabol mit tudnának még kihozni (ajtók és első kerékjáratok voltak szigetelve).[ Szerkesztve ]
legyen üres
-
No.01
őstag
válasz Tom1939 #20164 üzenetére
Na majd szamolj be mert ez lehet engem is erdekelne. Az 500 nem rossz a leirtak alapjan.
Letezik ez az ajanlat esetleg bontasban is, h ebbol mennyi az anyag es a munkadij?Hamar ez igy szobakerult akkor Rav4-nel letezik dupla uveg at all? (azt gondolnam, h ha Corollaban van akkor a Rav4-ben is kellene bizonyos szint folott)
En mikor a P2-t csinaltattam (Dynamat) sokat dobott pedig ott cska a 4 ajtora kerult.
Mivel nem a JBL-es valtozat volt igy csereltettem en is a hangszorokat. Elol 4-et hatul 2-t (tan annyi is van osszesen) es baromira elegedett voltam a Focallal pedig erosito nem kerult bele csak a fejegyseg lett kicserelve a hangszorok melle.[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
No.01
őstag
válasz polonic #20168 üzenetére
Nekem azt mondtak, h az Exe felszereltseggel egyutt jon.
Nem szamoltam vele mivel elotte sehol sem emlitettek sem eloben sem egyetlen katalogusban sem. Ennek ellenere atvetelnel mutattak es valoban ott volt.
Csodat ne varjunk tole, de a simahoz kepest biztosan er valamit. ("termeszetesen" csak az elso ablakok duplak, a hatsok mar szimplak) -
őstag
Majd beszámolok itt. Igazából van decibel mérőm (Lidl) de szerintem nem sokat ér (az apposak sem szerintem), igazából szubjektívan ezt jobban meg lehet itélni.
Anyagköltség az egy az egyben annyi amennyiért rendeli a Focal hangszórókat (linkelte is, olyan 140 ezer azt hiszem a 6 hangszóró rész), többi a hangszigetelő anyag és munka (pl első kerékjáratok kiemelten nagy meló, csak az 150). Legnagyobb gond hogy szeretném ha Ő venné meg a hangszórót (átutalásos számlával amit én fizetek rögtön) mert otthon ennyi cuccért agyonütnek (utána meg elpakolják és soha nem lesz meg...), de láthatóan neki sincs végtelen helye.
Szerk: A toyota és a hangszigetelt üveg elég egy véletlenszerű poén, pl a comfort és felette ráncfelvarott yarisban oda van írva hogy hangszigelt szélvédő... Rav4-be meg sehova...
[ Szerkesztve ]
-
-
No.01
őstag
válasz Tom1939 #20171 üzenetére
Vicces mert en is igy szoktam elejet venni a hasonlo konfliktusoknak
...sot az elpakoltam, de nem lesz meg x evig dolog is stimmelEz a hangszigeteles dolog egyebkent mikent fugg esetlegesen ossze a garival? Nekem az alvazvedelemre sem tudtak egyertelmu valaszt adni, pedig aki hosszutavra tervez az mind2 "utloagos extraval" jol jar.
-
-
őstag
Ja női lélek ebben sokszor hasonló:
Alapelbánása új cuccnak:
1. Mi ez a sz*r?
2. Vegyél még/nekem is! (ha véletlenül jó lett)Valami cuccod ami útba van és elpakolta de kellene:
1. Nem is volt olyan
2. Nem adtad ide
3. Nem nyúltam hozzá
4. Te pakoltad el
5. Ne nyagass már (és 1-4) -
őstag
válasz Tom1939 #20174 üzenetére
Apropó gari. Ugye nyikorog az elektromos csomagtér becsukódás előtti 1 másodpercben (Rav4). Kivéve ha szervizbe viszem persze, mert akkor nem (szerintem melegebb kell neki, szerviz napja esős volt). Mondták csináljak róla videót hanggal és küldjem el. Hétvégi melegben sikerült, június elején cserélik (ez ugye nem lett volna mosolygós gari után, alkatrész 800k).
Szóval ha tényleg meglesz a csere (innen már nem feltételezném hogy nem) akkor ez jobb mint a garis horrorok amit máshol hallok mostanában (gari végéig ez ilyen, utána szívesen cseréljük...)
-
-
No.01
őstag
En is meglennek nelkule, de ez van.
Az elso radar viszont nagyon addiktiv.
...bar a hatrso is ilyen. Nagyon kell figyelnem ha masik autot vezetek. Mar tobbszor hittem azt, h majd csipod pedig nem... Megusztam, de ettol meg mindig racsodalkozok minden egyes alkalommal, h a jo dolgokhoz milyen konnyu is hozzaszokni -
őstag
Ja, én meg arra jöttem rá hogy a 360-as kamera sok is nekem. Az amiknál múlt évben bérelt (és azóta is folyamatosan általam köpködött) X-es BMW-ékben volt, és arra nem panaszkodhattam, nagyon szép képet adott. Stresszes helyzetben parkolva mégis csak a radart használtam meg néha a hátsó kamerát (képernyőt nézve nem éreztem magam a helyzet urának, de kifelé nézve pont jó volt a radar jelzése). Szóval nekem elől-hátul radar + tolató kamera pont elég.
u.i: ha sikerül a feleségem a yaris crossra rávenni az is az elől hátul radar + hátsó kamera kombó lesz. Mostani 2018-as jazzében éppen a radar a gyenge pont (mert egyszerűen megbízhatatlan, van hogy úgyis kikapcsolja magát hogy a visszajelző gomb szerint be van kapcsolva).
[ Szerkesztve ]
-
dkaro
őstag
Sziasztok,
C-HR-ben itthon elérhető a távoli indítás funckió valahogy? Rengeteg amerikai videóban látom, hogy ott létező dolog ez de semmi infot nem találtam róla itthon. Tök jó lenne indulás előtt lehűteni/felfűteni a kocsit. -
Imy
veterán
Yaris 2012-vel (1.0 motor) kapcsolatban lenne kérdésem.Az akkumulátor teljesen lemerült, mert feleségem az utastér világítást bekapcsolva hagyta. Elötte a világítás úgy volt, ha elindítottuk a kocsit, a tompított fényszórók világítottak, hiába volt '0' állásban a világítás kapcsoló. Ha be lett kapcsolva a világítás vagy a helyzetjelző, majd vissza kapcsolva '0'-ba, akkor a világítás lekapcsolt. Ez jó volt, mert így nem maradt el a világítás bekapcsolása. Mióta lemerült az akksi, azóta nem kapcsol be automatikusan a tompított.A kocsi bajuszkapcsolóján nincs AUTOMATA üzemmód, csak '0', 'helyzetjelző' és 'tompított'. Van mód visszaállítani ezt a funkciót vagy sem? Vagy csak valami hibás működés volt?
-
g0dl
addikt
23-as Corollaban a rádió néhány állomásnál tudta azt, hogy ha nincs rádiójel, akkor átkapcsol IP alapú sugárzásra. Konkrétan Info rádióval használtam ezt, de az utóbbi hetekben már nem működik. más is szembesült ezzel?
-
dkaro
őstag
válasz dragon1993 #20187 üzenetére
Alkalmazásban nem látom illetve azt se hogy az enyém MYmi lenne. Hol lehet ezt megnézni? Amúgy új autó azért gondoltam, hogy ha új, akkor benne kéne legyen.
-
Dare2Live
nagyúr
Első körbenézésre a legtöbb helyen 10év/160.000kmell adják.
UK mert angolul tudnak legtöbben.
[link]"The Additional Warranty is a warranty which is activated automatically on completion of a scheduled full or interim vehicle service at an Authorised Toyota Repairer ("Service"). By keeping to their vehicle’s recommended service schedule;
a) Customers can gain an additional 12 months/10,000 miles (whichever comes first) warranty from each Service, year after year, until the 10-year/100,000-mile (whichever comes first) limit is reached.
b) Customers whose vehicles have a 24-month service interval are required to get their vehicle serviced every 24 months instead of every 12 months, can gain additional 24 months/20,000 mile (whichever comes first) warranty from each Service, every two years, until the 10year/100,000-mile (whichever comes first) limit is reached. "
PDFben legörgetsz ott van az is, hogy mire érvényes... lényegében mindenre. (Ez nem Koreai, hogy ami tönkremehet arra nem él az 5/7év gari miközben a marketing fullba megy.)Akinek jobban megy a német: [link]
Érdekes Németeknél 15év/250.000km van és odaírják ha "csak" 160.000km
Federung: Vordere und hintere Federn; Drehstäbe; Längs- und Querlenker; Hilfsrahmen, Achsschenkel, Radlager (bis 160.000 Km); Radnaben; Distanzscheiben; Sicherungsmuttern; Manschetten an Kugelköpfen (bis 160.000 km);[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen