Új hozzászólás Aktív témák

  • Omni

    aktív tag

    válasz mcmike #11 üzenetére

    Mi éppen októberben vettünk egy 2000-res facelift Corollát :) Vagy 25 Corollát néztem meg a nyáron, és közülök egyedül Rá mondtam, hogy igen - ez az egy autó tetszett :) Nálam fő szempont hogy törésmentes legyen. Sajnos a 25-ből kb 20 javított-sérült volt (az olcsóbbak)....

    De végre rábukkantam a Sedan Corollánkra. :D 40e km, végig vezetett szervizkönyv, Toyota márkakereskedésbe számították be egy új Corollába. 1.4 VVT-i, LineaTerra. Az autóval azóta 1200Km-t mentünk, olyan mint egy új. :) 5.7 az átlagfogyasztása vidéki utakon. Igaz én nem hajtom...minek. Minél később érünk oda, annál többet vagyunk a Corollában :B

    A csótányt (Liftback), a helyedben elfelejteném. Ugyanis azok már angliai gyártásúak, szemben a sedanokkal amik még eredeti japánok (alvázszáma JT-vel kezdődik a japánnak(Japan Toyota, a japán Honda: JH, a japán Suzuki JS :) ). Sokan esküsznek arra, hogy japán autót japánból, talán nem véletlen.. Számos különbség is mutatkozik egyébként az angliai és japán gyártás között, erre a kézikönyv részletesen kitér. Pl.: angliai gyártás esetén a kilóméterszámláló digitális, japán gyártás esetén pedig a hagyományos analóg.(erről mondjuk könnyű elsőre megállapítani származását) De még 1000-nyi különbség van, ami elsőre fel se tünik.

    A miénkben nincs ABS. Nálunk hátul dobfék van. Lehet hogy az ABS-el szerelt modellekben 4 tárcsafék van? Ennek még utána kéne járni..

    egyébként a belinkelt zöld Corollát is láttam, össsze vissza van festegetve, egy idős bácsié volt, aki minden részén meghúzta az autót, s az apró sérüléseket maga javította... meg is látszik a karosszérián, csupa "pötty" :( (a képen persze nem...csak élőben)

Új hozzászólás Aktív témák