-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #5000 üzenetére
Azt irtak,hogy a facelift elotti E12 is eszi. Bar ha csak ez a baja akkor johet!
-
TayRol
veterán
Tegnap megjött az asszony kocsija, és ennek okán kérdezném, hogy tudtok-e esetleg egy megbízható szerelőt Pécel környékén (illetve a pesti oldalon) hogy átnézessem a szekeret?
-
TayRol
veterán
-
Geresics
addikt
Sziasztok!
Ma megalkudtam egy 2007-es Corolla Verso-ra, így már csak a bürokrácia kérdése, hogy hány nap múlva válok Toyotássá.
Van esetleg linketek kezelési útmutatóhoz és/vagy szerviz manualhoz?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Retekegér
HARDVERAPRÓD
válasz Geresics #5017 üzenetére
Toyota Club, vagy a fentebb említett szervizes megoldás.
Más: Emil Frey karosszériajavítással van valakinek tapasztalata? Volna egy kb. 2-3 centis javítani való az egyik ajtón (festékleverődés).
<< Heimdal >>
-
Retekegér
HARDVERAPRÓD
Tanulságos: [link]
<< Heimdal >>
-
AMD Power
titán
válasz Retekegér #5022 üzenetére
De jo kis cikk. Nekem sajnos van egy olyan rossz "tulajdonsagom", hogy nem szoktam kelloen megporgetni a motort. Ritkan huzatom ki. Ami mondjuk a mostani automnal nem problema. Se ahogy elnezem a Toyotanal jobban kell majd tolnom. Az olajcsere nalam amugy 8e km van igy ez nem lesz problema.
-
L4mie
veterán
Sziasztok!
e120 as corolla :
Jobb első kerékhez tőcsavart gumis a pneumatikus húzójával jól sztéqrta....a probléma, hogy ez 2 éve történt és eddig még kihúztam a kerékcseréket komolyabb menetrongálódás nélkül...
Mennyire maceráns tőcsavart cserélni? Gondolom ez nem az otthon megoldom egy kalapáccsal meg egy csavarkulccsal dolog.Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
rob210
nagyúr
Srácok!
129 LE 2007 Toyota corolla verso 1.8 vvti 1ZZFE
Milyen olajat tegyek bele?
S.o.s. Mert tegnap lecseréltem az olajat a Mannol minősített O.E.M. Olajára.De azóta csattognak a szelepek.
Azonnal cserélni akarom, mert olajcsere óta lett ilyen a hangja.
Pedig az olaj biztos helyről a linkelt üzletből van tehát nem a beszállítóval van a baj, csupán ez az olaj nem jó bele valamiért.Ezt néztem még ez eddig bevállt mindenbe.
Mehet bele vagy mit ajánlotok?
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Safranek
aktív tag
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
Johnny_vT
senior tag
Sziasztok!
Kevés Lexus témájú bejegyzés van a topikban, ezt szeretném bővíteni saját élménnyel
Tegnapra sikerült szerveznem egy találkát egy helyi sráccal, aki Lexus IS 250-et hajt. Az volt a nagy kérdés, hogy a kocsi be tud-e jönni a mélygarázsba, ugyanis a lehajtó végén nagyon szűken 90°-ban jobbra kell fordulni, amitől elég durva meredekség jön össze a belső íven. Végül sikerült betennie problémamentesen. Korábban azért húztam le a listámról a kocsit, mert vektorgrafikák alapján túl alacsonynak mértem az orrát (a rövid túlnyúlás ellenére).
Szóval visszaállt a Lexus IS vs. Volvo S60 alapkérdés, aminek részben örülök, mert S60-ból azóta sincs épkézláb állapotú eladó példány a közelemben.
Jövő szombaton utazok Lipcsébe egy honfitársunkhoz, akinek kipróbálom majd a 2.5T-jét. Nagyon kíváncsian várom, főleg annak fényében, hogy az papíron hasonló teljesítményű, mint a Lexus. A lóerőkön kívül viszont szinte semmi közös nincs bennük
A tegnapi srácot megkértem, hogy vigyen el egy körre. A kocsi kívül-belül olyan gyönyörű volt, hogy majd megeredt a könnyem, a bőrök kicsit fényesre kopva, de makulátlan állapotban (150e km). A hátsó sorban éppen jól elfértem magam mögött, királyinak semmiképp se mondanám, de az ülés kényelme ezt részben feledtette. Menet közben (már elöl ülve) egész jó a futómű, jól közvetíti az út egyenetlenségeit, de nem ráz szét a kockakövön. Szerpentinezni, pályázni sajnos nem mentünk el, mert a próbakör sem volt előre egyeztetve, aztán már ment volna haza
A teljesítménytől viszont nem voltam elájulva. V6, 210 lóerő ide vagy oda, nem érződött, és főleg nem hallatszott. Lehúzott ablakkal városban csak magasabb fordulatszámon énekelte túl a motor a klímát, ami eléggé elkedvtelenített. Felhúzott ablakkal meg alig hallatszik több egy nagy szusszanásnál, de sajnos a városi forgalom miatt nem tudta kiautózni rendesen. Gyorsulásra egy jobbfajta 150 lóerős TDI is nagyobbat lép szerintem, valami hasonló konklúzióra jutott az autós újságírók java is
A srác a helyi Lexus márkakereskedésben dolgozik, szóval elég közvetlen infókkal tudott szolgálni. A megbízhatóságról és szervizigényről csak szuperlatívuszokban beszélt. A hátsó fékeket kell vásárlás előtt mindenképp ellenőrizni, mert ha beáll (a csillagok együttállása vagy nem tudom mi miatt lehet ez), akkor bizony összerohad és sérül, a csere pedig zsebbe nyúlós. Mint minden más Ő ősz óta hajtja, eddig csak benzint tett bele és előélete alapján a korábbi gazda telefonkönyve se lett szamárfüles a Lexus Szerviznél.
Fogyasztásra 9 litert mondott főleg városi használat mellett, ami napi 20-20 km, tehát van ideje bemelegedni a motornak. Egy ismerősének amerikai import IS 250-e van összkerékhajtással, az már 11 liter körül kér átlagosan, főként városban használva. Még így sem rossz Végsebessége óra szerint 230, de elfelejtettem rákérdezni, hogy mennyire élhető és stabil 150-180 feletti nagyobb tempónál (ugyebár Németországról beszélünk, ezt a bejegyzés elejéről lehagytam).
Ja, és az ülés szellőztetés állati király dolog!
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Johnny_vT #5032 üzenetére
Adalék, csak már későn akartam szerkeszteni
A srác nagy sajnálatát fejezte ki, hogy az IS 350-et nem hozta el a Lexus Európába és bátran javasolja mindenkinek a GS szériát. A nagy test (és egyébként hasonló súly!) ellenére szintén jól mozog az úton és a teljesítményben határ a csillagos ég, ha a csillagos ég 350 lóerő körül van.
A beszélgetésünk óta utánanéztem jobban a GS-eknek és rájöttem, hogy eddig valamiért tudatzavarban voltam. A GS-t BMW mércével az 5-ös és 7-es közé lőttem be (az LS-t pedig legalább a 7-es szintjére), valójában nem, az a 5er vetélytársa akarna lenni. Így már nem is tűnik olyan drabális túllövésnek a személyes felhasználási céljaimra
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Tomoty
aktív tag
válasz Johnny_vT #5032 üzenetére
Még 3 éve én is vittem próbakörre egy IS250-est.
Nekem nagyon tetszett, hogy a motornak 0 hangja van. De a teljesítménye...
Sajnos egy mai átlag 1.4t 140-150 lóval elmegy mellette lámpánál.
Én is220D-t vettem. Szedi a lábát rendesen, igaz gyári szoftverrel ez is lusta dög volt. Csak a traktorhang hideg motornál + manuális váltó nem jön be annyira.
De 2-3 év múlva szerintem én is benevezek egy 2010-11 utáni GS450H-ra.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
AMD Power
titán
-
lsc
nagyúr
válasz molnarpeter #5035 üzenetére
Az sem mindegyik érintett, mint ahogy az1.8-as sem mindegyik eszi az olajat.
Az élet kegyetlen .
-
Johnny_vT
senior tag
A GS nekem is mozgatja a fantáziám rendesen. Viszont olyan érzésem van vele kapcsolatban, hogy ez nem egy első és nem is egy második-harmadik autó, hanem egy "végautó", amit az ember már csak akkor akarna eladni, ha kirohad alóla, vagy elérhető az újabb változat. Egyszerűen túl tökéletes
Emiatt felállt már a sorrend a fejemben és bizony a Lexus GS előtt még muszáj lesz kiállatkodnom magam egy-két évig egy S80 V8-ban vagy S60 R-ben.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
vbbb
őstag
Ugyan ez a motor az én Avensisemben is, most kapott Liqui Moly 5W-30-at, nem tudom mi volt benne előzőleg a motor hangja érezhetően csendesebb lett.
Más:
Tudja valaki, hogyan kell a cumpútert resetelni olajcsere esetén? Elvileg úgy próbáltuk mint ahogy a könyve írja, de látszatra nem történt semmi a kijelzőn vagy a műszerfalon.
Toyota Avensis Estate 2007 - 1.8 vvti 1ZZ-FE
[ Szerkesztve ]
-
vbbb
őstag
válasz molnarpeter #5046 üzenetére
Az rendben van, de honnan tudja, hogy mikor lett cserélve az olaj? Mert amit próbálnék csinálni azt gondoltam, hogy ezért van. De ezek szerint csak arra jó, ha már ott az üzenet, hogy cserélni kéne.
Na mindegy, majd észben tartom mint eddig.
-
lsc
nagyúr
Ahogy írták, km napok száma, nem olyan nagy számítástechnikát igényel ez. Máshol is így van, egy hibát csak akkor tudsz korrigálni ha a hiba fennáll, megelőzni így nem tudod.
#5047) vbbb: Az előző reset óta számol, nem tudom mi ebben olyan bonyolult.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
vbbb
őstag
Szoval csak akkor lehet resetet csinalni amikor az auto keri az olajcseret, es elozot veszi mervadonak. Ha peldaul valaki ezt felulbiralta es nem cserelt olajat akkor, mert mondjuk pont eladja a kocsit es nem akar rakolteni, de azt sem akarja, hogy ez vegyen az ertekebol, szoval resetel. Okes most mar vilagos, de ez csak nekem tunik nem tul okos megoldasnak? Mindenesetre koszi, igy ertem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- iPhone topik
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sorozatok
- További aktív témák...
- Philips Hue Devote fehér függesztett csillár + White Ambiance izzó
- SmartThings Multipurpose Sensor, kontakt, hőmérséklet és vibráció érzékelő, Zigbee kompatibilis
- WiFi + RF433 smart fali kapcsoló 1 csatornás villanykapcsoló (csak fázis, vagy fázis+nulla kötéssel)
- Bontatlan HOBOT 298 ablaktisztító robot
- Hyundai DTB656DG8 6 terítékes mosogatógép