-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zazahoho
őstag
válasz Retekegér #4885 üzenetére
patent centrum
Ez nem a reklám helye volt, csak 10 éve idemegyek ha bármilyen patent kell.[ Szerkesztve ]
Az idő nem magnószalag, amit oda-vissza lehet tekerni. (...) Az idő itt van. Használd ki.
-
AMD Power
titán
válasz Retekegér #5022 üzenetére
De jo kis cikk. Nekem sajnos van egy olyan rossz "tulajdonsagom", hogy nem szoktam kelloen megporgetni a motort. Ritkan huzatom ki. Ami mondjuk a mostani automnal nem problema. Se ahogy elnezem a Toyotanal jobban kell majd tolnom. Az olajcsere nalam amugy 8e km van igy ez nem lesz problema.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Safranek
aktív tag
válasz Retekegér #5158 üzenetére
Teljesen jó ez is , szerintem
És szerinte is .[ Szerkesztve ]
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Retekegér #5193 üzenetére
Ahol én eddig jártam MOon szakszervízbe 5W30, 5W40et raknak.
Legutoljára 2SZ-FEnél szakszervíz olajcsere, mondtam nekik 0W20. Mondták nem 5W30. Nem hitték el az van szervízkönyvben, kifotoztam elküldtem nekik rákérdeztem nem foglalkoznak vele.Nem csak 1NR-FE érintett. pl 1KR-FE is.
A probléma 0W20al is jelentkezik, csak késöbb. Notorikus 5000mérföldes olajcsereperiód se segít.
Szóval szar szériák vannak a piacon.
Toyota meg hülyének nézi a vásárlóit evvel a 0W20as reagálással. Főleg, hogy szakszervízek rákérdezésre se azt rakják autókba ami az előírás.
más: Külön izgi, hogy az elöző 1.3ast (2SZ-FE) nem érintette az kb a világból kiment, miközben nyomatékosabb volt és nem fogyasztott rosszabbul.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Ragadozó
Ármester
válasz Retekegér #5902 üzenetére
nem mendemonda, az 1.4-esben valóban nincs kettőstömegű...de ugyanúgy érzékeny, a kevés hűtővízre, olaj minőségre, járatni, nem kitolni hidegen a szemét...(ezt inkább általánosságban írtam nem neked címezve)
[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
DjKoxi
senior tag
válasz Retekegér #5914 üzenetére
Aránylag jól felszerelt garázsom-műhelyem van, műszaki területen dolgozom, autószerelői gyakorlattal.
Aknám nincs, de közeli ismerős, lelkiismeretes szerelő megoldja azt ami meghaladja a lehetőségeimet. Messze van a márkaszerviz. A vásárolt autó vezetett szervizkönyves ( svéd ), 180e km-rel és siralmas a fékek állapota.
Műszakilag rendben van, de biztos, hogy mindent futószalag szerűen csináltak meg rajta. Elég egy pillantás a motortérben a műanyag burkolatrögzítő patentekre. Miért töröttek, hiányosak?
Le fogom festeni a féktárcsákat, munkahengereket, úszónyergeket ( fekete vagy ezüst színre ), ehhez mindenképp le kell szerelnem.
Az autót sokáig szeretném megtartani, olyan idősen már a márkaszervizes pecsétek szinte semmit sem fognak jelenteni. Nem tagadom azt sem, hogy sokallom az összeget amennyiért dolgoznak. -
nagyúr
válasz Retekegér #8056 üzenetére
Akkor már az E5 is gondot jelentett volna
Németország 2014:
https://autotechnika.hu/cikkek/motor-eroatvitel/10801/e10-botrany-es-hiszteriaA német „Oldtimer Markt” a 2014/7. számában közzétett cikke alapos vizsgálatról számol be. Motoralkatrészeket, karburátorokat, benzinvezetékeket, tartályokat vizsgáltak, kitéve a ma piacon kapható benzinfajtáknak. Az eredmény meglepő volt: alumíniumházakra, benzinvezetékekre az E5 károsítóbb hatású volt mint az E10, ami a vegyészeket egyáltalán nem lepte meg. Az „Oldimer Markt” az E10 használatát javasolja és azt, hogy ne váltogassák az E5 és az E10 tankolását.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Retekegér #8824 üzenetére
Ha döglött akku, lehet, hogy a töltést sem veszi, esetleg másik akkuval meg lehetne próbálni, vagy legalább bikázás Másik a kontaktok kérdésköre, akkusaruk ne lötyögjenek, test kábel legyen jó, korrózió és érintkezés önindítóig legyen rendben. Esetleg valamelyik relé... Önindítót meg lehet kocogtatni, ha hozzáférhető, csak nem szabad mellette hozzáérni kábelekhez Multiméter esetleg van?
-
KTTech
veterán
válasz Retekegér #13224 üzenetére
Ha a kézifék bowden szakadt, akkor nem fejt ki ellenállást húzáskor/felengedéskor. Ez esetben inkább berohadt féknyeregről van szó, felújítás/csere jöhet szóba. Nekem olcsóbb volt a Seaton cserélni, mint felújítani (meg gyorsabb is, 15 perc alatt megvoltam vele).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Qtya123
őstag
válasz Retekegér #13229 üzenetére
Ha leszedett féknyereg esetén sem forog a féktárcsa, akkor valószínű a féktárcsa mögött, a rögzítőfék szerkezetével van a gond. Vagy beállt, vagy valami szétugrott és megszorult.
Mivel a kézifék úgy van megoldva, mintha egy dobfék lenne a féktárcsa mögött, így ha az be van állva, akkor a tárcsát nem lesz egyszerű leszedni, ha közben erősen fogják a rögzítőfék pofái.[ Szerkesztve ]