-
Fototrend
Tőzsde és gazdaság:
Hasznos információk az összefoglalóban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Shadowbull #3547 üzenetére
> Masodik auto helyett jarhatnatok peldaul tomegkozlekedessel is.
Azzal jarunk, de neha van olyan, hogy a tomegkozlekedes nem megfelelo. Mondok egy peldat: elviszi a kocsit a parom par napra valahova, es sok helyre kell beugranom a varosba rovid idon belul. Tipikusan olyasmi, amire a tomegkozlekedes nem optimalis, a robogo vagy a carsharing igen.De volt, amikor 4 honapig nem volt autonk, es akkor siman mukodott a carsharing elsodleges autonak. A baratom fesztivalra is azzal megy le, mert egy napra kb. 30e forint, sokkal inkabb megeri, mint autot fenntartani, ha nincs csaladod.
while (!sleep) sheep++;
-
axioma
veterán
válasz Shadowbull #3547 üzenetére
Pont onvezetes eseten (ha tenyleg fullos) nem kell hogy olyan parkolot foglaljon ami ertekes, elmegy uresen az ingyenesbe... vagy csak aktualisan nem monetizalhatoba bagoert.
-
concret_hp
addikt
válasz Shadowbull #3547 üzenetére
és mire alapozod a carsharing tiltását a saját tulajdonú autóval szemben? a legtöbb városban az épp parkoló autók miatt nem lehet haladni... nézd meg bp belső kerületeit: a legtöbb utcán legalább 1 oldalt, de sokszor mindkét oldalon parkoló autók, amik a nap nagy részében (sőt akár hetekig) mozdulatlanul állnak... így lesz sokszor az elméletileg akár 3 sávos utcákból 1 sávos egyirányú utca...
1 pillanatra játsszunk el a gondolattal, hogy a világ pont úgy fejlődött mint eddig, de az autózást most találjuk fel... mennyire lenne oké, hirtelen a belvárosi részek felét elfoglalni épp nem használt autókkal kvázi ingyen? az hogy az emberek mennyit akarnak utazni egy adott időpillanatban / órán belül / napon belül az egy nagyjából fix dolog (nyilván valami minimál rugalmassága van az árak függvényében), ha ez X (most mondjuk azt, hogy mindegy mi a mértékegység) és mindenkinek csak 1 opciója van akkor X jármű kell folyamatosan, a kihasználtságuk rendkívül alacsony (ha nekem épp nem kell, akkor nem használja senki) ha mindenki hozzáfér 20 járműhöz bármikor aránylag kényelmesen, akkor simán elég X/sok jármű is ami nyilván nem X/20 de mondjuk X/5. máris nagyságrendileg kevesebb parkoló utca kell -> kevésbé van dugó, tehát előbb odaér mindenki -> még kevesebb autó kell, mert ugyanaz az út kevesebb időre veszi el a kapacitást.
[ Szerkesztve ]
vagy fullba vagy sehogy :D
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Hobby elektronika
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- Ukrajnai háború
- Mini-ITX
- PlayStation 5
- Linux kezdőknek
- Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i5-1135G7 4Mag 16GB /256GB FHD IPS
- Gigabyte Ryzen Gaming PC: RTX 2060 Super 8Gb / 16Gb Ram / 512Gb SSD
- LENOVO LEGION GO 83E10032HV + INGYEN futár
- HP Pavilion x360 14-dy Érintős hajtogatós Laptop Tab 14" -35% i5-1135G7 16/512 FHD IPS
- Bomba ár! Dell Latitude 5501 - i7-9850H I 32GB I 512SSD I Nvidia I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen