Új hozzászólás Aktív témák

  • alles

    csendes újonc

    válasz Empire201 #13557 üzenetére

    Csak a tisztánlátás véget: a Direct szolgáltatónál eddig kétféle előfizetési mód volt:
    - Direct Now: online tv szolgáltatás
    - Direct One: műholdas szolgáltatás, ami mellé kaptad a Direct Now szolgáltatást is.

    Mostantól (2025.12.01.-től):
    A Direct One (tehát a műholdas szolgáltatás) megszűnt, az ügyfelek átkerültek a One-hoz (4iG-hez). Őket műholdon már a One szolgálja ki ugyanazon az áron mint korábban a Direct (a One "TV Medium" elnevezésű csomagját kapják) de bukják az e-pack kedvezményt és a korábbi Direct Now (online tv hozzáférésüket)

    A korábbi Direct Now (online tv) előfizetők mostantól a Canal+ applikációt kell hogy használják: ebbe a régi bejelentkezési adataikkal belépve és az ÁSZF-et elfogadva ugyanazokat a csatornákat nézhetik mint korábban. Díjcsomagjaik - a korábbi díjcsomagok függvényében - "Smart Now" és "Plus Now" néven futnak tovább.

    Új előfizetők a Canal+-nál már csak online tv szolgáltatásra fizethetnek elő, kétféle csomagban (ezek a "Canal+ Now" és a "Canal+ Now extra").

    Tehát a régi Direct szerződések valóban megszűnnek: az előfizetők egy része a One-al kerül új szerződéses kapcsolatba (ők a műholdasok), míg másik részük (az online tv előfizetők) a Canal+ -al. Az utóbbiak esetében az ÁSZF II./3. pont szerint: "a Szerződés az előfizető regisztrációjával és az előfizetői díj megfizetésével jön létre" tehát nem az ÁSZF elfogadásával.

    Arról azonban semmit nem találtam még, hogy a régi Direct Now (online tv) előfizetők részére biztosított "Smart Now" és "Plus Now" csomagoknak mennyi lesz az ára (de ez a hamarosan esedékes következő számlából úgy is kiderül), vagy hogy azok meddig maradnak meg.
    Nálam most az előfizetői adatokban a korábbi csomagomnak megfelelő "Plus Now" csomag jelenik meg, és ugyanazokat a csatornákat tudom nézni mint eddig (egyelőre mobilos appban próbáltam).

Új hozzászólás Aktív témák