Új hozzászólás Aktív témák

  • csimpas

    tag

    sziasztok

    sajnos megjártam a UPC-vel elég rendesen (a jelenlegi állás szerint :F )

    pár évvel ezelőtt megvásároltam egy Philips 8111 -es készüléket a upc-től, cirka 60 ezer forintért. úgy adódott, hogy nem tartok egy darabig igényt a upc szolgáltatásra, ezért megszűnt az előfizetésem, készülék + kártya maradt.

    1-2 hónappal ezelőtt, szerettem volna újra upc előfizető lenni, ezért bementem a hozzám legközelebb eső boltba, elmondtam hogy szeretnék kérni 1 kártyát, nem kell beltéri, mivel annó vettem egy készüléket a upc-től.

    mondták az hogy ez nem igazán lehetséges ebben a formában, mivel össze vannak párosítva a készülékek a kártyával, és nagra 3 kártya kell hozzá

    mondtam hogy semmi baj, megvan a régi kártyám, akkor aktiváljuk be azt.
    válaszuk: ez sem lehetséges, hívjam az ügyfélszolgálatot.

    ügyfélszolgálatot hívtam, mondták meglehet oldani, csak a szerződéskötéskor, az én készülékem számát kell feltüntetni.

    kiderült hogy így sem lehet.(felhívott egy másik ügyfélszolgálatos hölgy) napokig tartó telefonálgatás és személyes beszélgetések során az derült ki, hogy amikor én megvettem a készüléket akkor upc magyarország volt a neve a cégnek, most meg upc hungary (lehet hogy pont fordítva), és mivel "másik" cégtől vettem a beltérit, ezért azt nem használhatom a jelenlegi upc-vel...

    (amikor rákérdeztem hogy akkor mit kezdjek a beltérivel? az volt a válasz hogy nem volt kötelező megvenni a készüléket...)

    tehát most itt vagyok, ezzel a dsr 8111 -es készülékkel amit nem tudok használni.

    tudnátok valami ötletet adni hogy hogyan tudnám beüzemelni hogy működjön? házilag nem lehet összepárosítani valahogy a készüléket meg a kártyát?

    sajnos nem tudom hogy kihez lehetne fordulni, mivel a upc csak a magáét fújja :F

Új hozzászólás Aktív témák