-
Fototrend
Mielőtt kérdeznél, kérlek, olvasd el az alábbi összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rekop
senior tag
válasz
4Grider
#13178
üzenetére
Köszönöm! Közben több helyről is kaptam megerősítést, hogy csak azok mennének vele, amik a Now-ban is vannak. Ez nem jó nekem, mert abban nincsen HD csatorna, ezek a műholdas SD adások pedig vállalhatatlanok egy nagyobb TV-n.
Esetleg valakinek ötlete RTL HD és TV2 HD vételére a legolcsóbban 3db TV készüléken? Mindegyikhez van FireTv Stick4K, valamint az egyikhez egy ZGemma H8 beltéri. Kábeltévé kizárva, és egyéb boxokat/beltériket sem tennék sehova.
-
maestro87
őstag
válasz
4Grider
#13046
üzenetére
Az alkalmazás hozzáférés ha jól tudom jár a műholdas (Smart) szolgálatás mellé is, így logikus lenne ha a kábel mellé is adnák ha már ugyanúgy Smart a neve.
De mindegyis, lehet maradok a Diginél, csak érdekes volt, hogy nem nagyon reklámozza a Direct One a kábel tv szolgálatását még helyileg se... -
CharlieDrop
veterán
válasz
4Grider
#13015
üzenetére
Szerintem az a műholdasra vonatkozhat.
Ja, látom a now is ott van.
Ezen a linken sem látom
-
Statikus
senior tag
válasz
4Grider
#12911
üzenetére
Tehát azt mondod, hogy aki előfizet az online Plus Now csomagra 4090 Ft-os havi díjért, az használhatja a műholdat is, ha van tányérja és CI modulja?
Ellenben ha előfizetek a műholdas Plus csomagra 4390 Ft-os havi díjért, azért szerződés szerint is használhatom az online tv szolgáltatást, amihez szintén nem adnak CI modult (talán tányért igen).Na ne vicceljünk már, hogy 300Ft-tal olcsóbban fizetek elő és ugyanazt kapom, mint a drágább szolgáltatás esetén...
Szeretem az ilyen okos válaszokat. Tehát megint nem jutottunk előbbre. Mire jó az online tv előfizetés mellé küldött kártya?
-
aeromen11
csendes tag
válasz
4Grider
#12839
üzenetére
Értem, köszi szépen! Kicsit visszaolvasva úgy tűnik a telefonos/netes ügyfélszolgálatuk eléggé minősíthetetlen, viszont úgy látom Budapesten belül két kirendeltségük is van. Személyes ügyintézéssel mi az általános tapasztalat, ha lemondásnál odaviszem nekik a kártyájukat, be sem engednek?

-
inthro
aktív tag
válasz
4Grider
#12833
üzenetére
Hát eddig nem találtam semmit ehhez kapcsolódóan, de nem tudom egy visszaállítás lehet nem oldaná meg a dolgot, mert angol/ír a TV szóval az appokat is onnan hozta be így lehet alapból nem is lehetne magyar vagy más EU-s országra belőni.
De lehet az lesz a vége, hogy gyári visszaállítás.
Bár most tudjuk nézni netről bejelentkezve. -
coldrol
újonc
válasz
4Grider
#12728
üzenetére
Most én is kipróbáltam mobilnetes hotspoton (Telekom) és megy a visszajátszás. Itthoni vezetékes neten nem megy, az is Telekom.
Csaknem ezen múlik, hogy IPv4 vagy 6, az teljesen transzparens kéne legyen nekik szerintem. Lehet, hogy valamiért IP tartományokat blokkolnak és a szolgáltatók mobilnetes tartományairól engedélyezik csak? Ezzel csökkentik a terhelést?
04.05-én rájuk írtam facebookon, hogy nem megy. Azt írták központi hiba, de akkor már 1 hete nem ment. Elég nagy hiba lehet, ha nem sikerült kijavítani vagy 2 hét alatt.
Lehet megkérdezem, hogy a havidíjból mennyit engednek el. -
19ati93
senior tag
válasz
4Grider
#12707
üzenetére
Én se tudok jelenleg visszanézni semmit. Tölt, tölt és "network error occured" pár perc múlva.
Azt hittem csatorna specifikus a dolog, de nem mert egyik adót se lehet visszanézni, semmilyen tv műsort nem tudok lejátszani. Legalább az élő adás még jó, ahogy te is említetted.
Amúgy a Match 4-et mikor szeretnék berakni a visszajátszható csatornák közé végre?

-
kis.zsolt
aktív tag
-
no1r
őstag
válasz
4Grider
#12628
üzenetére
hogy bünteti? pénzzel, tiltással, lassítással?
illetve, ezt hogy, így 2023-ban? értem én, hogy a terhelést el kell kerülni, de azért manapság szerintem már tök általános az, hogy valaki "órákon keresztül" streamel, akár youtube, akár twitch, akár spotify és még sorolhatnám.
főleg ha korlátlan netért fizetsz, aminek elvileg pont ez lenne a lényege. -
vampire17
addikt
válasz
4Grider
#12614
üzenetére
En is regeltem kozben. Minoseg nekem elso ranezesre jobb, van par full HD csatorna is (foleg sportcsatornak ahogy lattam) nem csak 720p, az app korrekt, TV-n is. (az atlag set top box os szolgaltatok interfeszet veri, ahogy amugy sztm a Direct one-e is, bar ez nem kunszt, mert pl a telekom-e tenyleg tragya...)
A csatorna kinalat sokkal bosegesebb, viszont az ar ugyanannyi.
Az egyetlen kerdes a buffereles... En olyat, amit te irtal (hogy megakadt) nem tapasztaltam, bar nem neztem tul hosszan egy csatornat sem. Viszont olyan volt, h elsore nem toltott be egy csatornat, ekkor egy masikra katt majd vissza es akkor ment egybol...
Ez a bajom amugy csak ezekkel a "noname" szolgaltatokkal, h nagyreszt nem tudnak normalis savszelt adni...
-
m3tr0
őstag
válasz
4Grider
#12594
üzenetére
Nálunk teljesen mindegy,hogy melyiket nézed mindegyik megáll.
Van mikor 8 óra alatt kétszer,van mikor egy film alatt 4-szer...
Sőt,ha visszanézem a műsort,ott is hajlamos megállni legalább egyszer.
Egy foshalmaz...de olcsó, és igazából szinte csak zenecsatornák mennek már,illetve néha csak,hogy mozogjon valami...annak meg mindegy ha megáll néha.
Szánalmas mondjuk de ez van. -
zsiz
őstag
válasz
4Grider
#12586
üzenetére
Hogy meddig tart? Gondolom napokig. Na meg plusz egy évig a hűség miatt. Mert az amúgy tök logikus, hogy én, mint 6-8-nemtudom hány éve hűséges előfizető, nem kaphatok csak szolgaboxot, aki az utcáról beesik új előfizetőnek, az meg azt választ, amit akar. Nem véletlen nem akarok én már itt 1 év bilincset rakatni a kezemre. Csak ugye itt vidéken, egy kis faluban nem úgy tolonganak a szolgáltatók.
-
no1r
őstag
válasz
4Grider
#12573
üzenetére
Ah annyiért felejtős. Ha nekivagunk akkor bevallaljuk a huseget.
Viszont most nézem, hogy csak a muholdasra saját box-al vallalnak HD adast? Jól értem ezt a honlapon hogy akkor az online sem HD minőség?
A 4k nem érdekel főleg mivel szerintem semmilyen klasszikus tv csatorna nem sugaroz 4kban, de azért a fullHD nem ártana. -
Rick4
félisten
válasz
4Grider
#12476
üzenetére
-Nem értek hozzá, de az se biztos, hogy az egyes platformoknak ugyanolyan stream kell, pláne igaz lehet ez a dolog azért is, mert amíg a tévés appban nem lehet felbontást, minőséget állítani, addig az androidos appban van. Ha ott eleve van 5-6 felbontás, az szerinted az mindössze egy stream, amit a szerver oldal egyesével lekódol a bejelentkező készülékek számára, vagy mégiscsak logikusabbnak tűnik, hogy csak ezokból van 5-6 külön stream?
Hangsúlyozom, nem tudom, hogy működik a rendszer, csak próbálom logikusan végiggondolni a dolgot. -
nyesteb
tag
válasz
4Grider
#12400
üzenetére
Pont erre gondoltam én is. Most is kedvencek lista van a boxon, mert pl HBO előfizetésünk nincs, mégis ott a listában és persze néha rákattintanék. Meg pár olyan csatorna, amit sosem néztem, azok ne legyenek benne a zavaró listában.
A TV tuti tudja, ettől nem félek...
Köszi!
-
y2K_o
csendes tag
-
Rick4
félisten
válasz
4Grider
#12290
üzenetére
Nem, ice kártyád van 0D97-es CAID-del, azaz csak ennek megfelelő irdeto modulban fog működni. (már nincs előttem, lehet hogy cryptoworks) A lényeg azon van, hogy az az egy kártya pl 30 db irdeto modulban (vagy rengeteg féle beltéri egység saját kártyaolvasójában) is fog menni, mert nincs párosítva, míg a kolléga kártyája a párosítás miatt csak abban, amivel megkapta.
-
Rick4
félisten
válasz
4Grider
#12288
üzenetére
Te vagy régen "csak kártyás" előfizetést kértél, vagy most az online tévé mellé kaptál egy sima párosítatlan kártyát, de ő a műholdas előfizetéséhez nem beltériket, hanem 3 db cam modult kért.
A te egyszem kártyádat abba dugod, amibe akarod, az 0D97-es CAID-es ice kártya, de neki a párosított cam modulhoz 0B02-es conax kártyát adnak. -
-
Sify
senior tag
válasz
4Grider
#12143
üzenetére
Tegnap irtam nekik es a hirkozlesnek is.
Ma ezt kaptam vissza a cegtol:Köszönettel vettük a Canal+ Luxembourg S.á r.l.-hoz érkezett megkeresését, mellyel kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni Önt.
Mindenekelőtt szíves elnézését kérjük az Önnek okozott kellemetlenségért.
Biztosíthatjuk, hogy előfizetőink tapasztalatai - mint az Öné is - rendkívül fontosak a számunkra, hiszen ezek nyomán nem csupán azt mérhetjük le, hogy törekvéseink mikor jártak sikerrel, hanem azzal is szembesülünk, hogy mely pontokon kell még tovább javítanunk szolgáltatásaink, illetve ügyintézésünk színvonalát.
Sajnálattal tájékoztatjuk, hogy az Ön által jelezett hiba központi jellegű, munkatársaink jelenleg is dolgoznak annak elhárításán.
A hiba elhárításáig szíves türelmét és megértését kérjük.
A kiesett időszakra, bejelentés dátumától számított 72 óra utáni idöszakra, a hiba elhárítást követően kötbér jóváírást biztosítunk.
Az előfizetés megszüntetése érdekében, kérjük, jelezze szándékát telefonos ügyfélszolgálatunkon a 1214 -es telefonszámon.
Megértését és együttműködését köszönjük.
Üdvözlettel,Kertesz Szabolcs
A Direct One CsapataMai napon jelzem a felmondasi szandekomat! Ez nem ceg ez egy hulladek!
-
Sify
senior tag
válasz
4Grider
#12140
üzenetére
Én is ma megkaptam a kártyát, ki se bontom a borítékot. 17 óra után hívtam az ügyfélszolgálatot de a megnövekedett forgalom miatt nem tudjak fogadni a hívásomat.
Persze a direct now-ba továbbra sem tudok belépni.
Ha péntekig nem történik semmi akkor visszamondom az egészet és megy egy levél az NMHH részére is. Vicc ez a cég! -
-
Maladar
tag
válasz
4Grider
#12133
üzenetére
Thor6 on van, u azon mint a Digi. Digi boxunk volt eddig, ehelyett lett ez, a tányérhoz hozzá se kellet nyúlni. A CAM modulok világa nekem új, úgyhogy amit összeolvastam, illetve ebből az egy modulból gondolok: CAM vagy CAM+ is jó, a DirectOne hoz elvileg. Nincs a kártya párosítva elvileg. Ezek alapján ha a tv készülékben működik egy CAM akor ezzel a kártyával is működhetne (csak feltételezem). Talán annyi kényelmetlenség, hogy a csatonákat magadnak kell leválogatni. Megrendelés előtt olvasgatva én is így gondoltam, de ez a CAM amit adtak valami hozzájuk felprogramozott, mert belemenve a beállításaiba a cam modul felajánlja , hogy a directone adóit leválogatja és az auto csatorna updatet is felkínálja. Tehát -szerintem- max ezek nem működnének, de amúgy a szolgáltatói káryának más CAM ben is kéne menie (sztem) (Nemúgy mint digi ami a kártyáját a boxhoz párosítja...) de ez csak szerintem :-)
-
Maladar
tag
válasz
4Grider
#12131
üzenetére
Nem, CAM et nem fognak. Nowra előfizetőknek csak kártyát fognak. Én a Cam modulost rendeltem. De az érdekes kérdés, hogy ha a nowhoz küldenek kártyát és az működik akármelyik beltériben, vagy veszek én egy cam modult és beleteszem abba azt a kártyát akkor minek a drágább előfizetés? (Tulajdonképp egy cam modul vagy setupbox bérlés ???..)
-
Maladar
tag
válasz
4Grider
#12124
üzenetére
Hát új vagyok náluk, de érdekes egy szolgáltató.. Mielőtt megrendeltem sokat visszaolvastam és más is írta régről, hogy csak a now ra fizetett elő, kapott kártyát, kidobta mert nem kellett, majd később lemondásnál kérték a kártyát leadni, de az ugye nem volt így valamennyit fizetni kellett érte... Szóval ne dobjátok ki :-)
De ennél sokkal érthetetlenebb, ha Ti now ra fizettek elő, kaptok kártyát ok, de csak akkor lesz aktív a now ha megkaptátok. Míg én tányérosra fizettem elő és 5 perc múlva működött a now minden eszközön, míg a kártya 2 nap múlva jött meg dpdn... ÁÁÁ
Off. de még leírnám, a kezelőfelület meg az egész szolgáltatás (ha már szolgáltat) tetszik és jól van összerakva, de ez a fenti értelmetlenség simán előfordulhat náluk. Én Cam modult rendeltem kártyával. Meg is jött, rá is van írva csak akkor vegye ki a kártyát ha muszáj. Ok gondltam jól küldik, CAM modul tv be és hangolás, ment is, csak kódoltak oltak és kártya hibát írt... Fél óra volt míg (csak nem feltételezéssel) kivettem a CAM modult kivettem a kártyát és fordítva volt benne chippel lefelé, ezért nem ment... így küldték ki....
-
-
FіkuszKukіsz
őstag
válasz
4Grider
#12118
üzenetére
Én is belefutottam, hogy a szerződéskötést követően a profilomba be tudok lépni, de a Now-ba már nem. Az ügyfélszolgálat nekem is azt mondta, hogy műszaki hiba van. Csak arról nem mesélt, amit itt mások is leírtak, hogy azok akiknek korábban volt hozzáférésük be tudnak jelentkezni. Az ilyen jellegű problémának a megoldásához nem tudom a XXI. században miért is kellene benn lennie a szakembernek? Az ilyet jobb helyeken távolról VPN-en keresztül orvosolni szokták. Ne legyen igazam, de mivel a szolgáltatás a régi felhasználóknak müxik, csak az újak szívnak, a megoldásba is jó magyarosan belekakilnak. Nyár van, az az egy szakember akit meg tudnak fizetni biztos nyaral, majd ha visszajön megoldja a problémát.Pedig az az érzésem, hogy kb. 5 perces munkáról lenne szó.
-
Sify
senior tag
válasz
4Grider
#12118
üzenetére
Amit tegnap emailen kaptam szerződést ebben ez szerepel: 3.2. Egyedi előfizetői szerződés megkötésének időpontja: 2022-08-13. A Szolgáltató műszaki okokból ezen dátumhoz képest 90 napon belül, azaz legkésőbb 2022-11-11 napon tudja
megkezdeni a szolgáltatás nyújtását. WTFElméletileg 14 napon belül fel lehet mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár iPhone AIR 512GB fekete gyönyörű ALZA számla 2028 szeptember 18-ig Apple garancia Fulldoboz
- 500GB HDD -K (WD)
- Dell Alienware 18 Area-51 AA18250 18" - Intel Core Ultra 9 275HX, 64GB, 2TB SSD, RTX 5090 (24GB)
- ASUS TUF Gaming RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X OC Edition
- Dobozos ÚJ Acer Nitro 5 i9-12900H RTX 4060 140W 16 GB DDR5 1 TB SSD FHD 144 HZ
- ÚJ AKKU! Ár/ÉRTÉK BAJNOK! Dell Latitude 5330 i3-1215U 6mag! 16GB 512GB 13.3" FHD 1 év gar
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- Olcsó számítógép PC - Játékra is! I7 4770 / 16GB DDR3 / GTX 1650 4GB / 256 SSD + 1TB HDD
- Vállalom telefonok,tabletek javítását ,(szoftveres hibát is,frp lock-ot is)márkától fügetlenűl
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3962, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest




