-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
tomp
félisten
válasz
boborján2
#139358
üzenetére
A kép nálam szép sima. Nincs frame drop.
A folyamatos bufferelés meg megszűnt az app frissítéssel.
Igaz csatornát váltani nem lehet(ahhoz a Castot le kell állítani) és hiába lett elérhető a hangsáv váltás opció de maga a váltás se működik.
Ez ilyen OneTV Light. Részben használhatatlan meg bugos de a miénk...
-
-
cocka
veterán
válasz
boborján2
#139198
üzenetére
Saját routereimet sem használnám többre ,mint amit tud a szolgáltatós HGW.
És ez nálad kizárja, hogy a sajátod használd, ahol több dolgot bekonfigolhatsz? No meg azt vélhetően nem fogják automatikusan távolról szétcseszni.
Szerintem itt alapvetően a szoftveres korlátozásokkal meg az instabilitással van a baj.
Amúgy én használtam többre: VPN szerver futtatására pl. tökéletes.
Ráadásul jobb a szolga cuccban a wifi.
Nálad lehet, hogy ez igaz, nekem a már ismert okoknál fogva nincs összehasonlítási alapom, max. annyit tudok írni, hogy anno kb. 40k volt ez a router.
Az igazán poénos rész csak most jön:
Ennek a bizonyos routernek az ára nemhogy csökkent volna az évek során, de még nőtt is ahogy elnézem. Jelenleg elképesztően magas árakon adják:
emag: 105187 Ft
alza: 63990 Ft -
szoja
tag
válasz
boborján2
#139198
üzenetére
Lehet nem voltam egyértelmű, tudom, hogy jó eséllyel megszűnnének a gondjaim egy vásárlás után, nem amiatt nem veszek routert, mert nincs rá pénzem. A szolgáltatást így is tudom használni, nem dőlök kardomba hogy néha lassabb. A probléma okát szerettem volna megérteni, ha már szakmai fórumon vagyunk.
-
NoOne1976
őstag
válasz
boborján2
#139127
üzenetére
300/500 Ft-ot még én is kifizetnék, de ahogy írtam is, az én esetemben ez nekik mínuszos volna.
Arra vagyok kíváncsi, hogy fogják megoldani, hogy a Diginél eddig akárhány tvn nézhetted, Vodafone esetében meg fizettél. Melyik lesz a standard? Vagy meghagyják hogy kinek így, kinek úgy?

-
NoOne1976
őstag
válasz
boborján2
#139123
üzenetére
Mert ott ahol van 2. és 3. eszköz bérelve, nem biztos hogy fizetnének 2. és 3. stream-ért. Én biztos hogy nem, mert most sem azért van több eszköz, mert egyszerre akarom nézni több helyen. Hanem azért, hogy ha az egyik helyen nem tudom, akkor a másik szobában tudjam.
-
ferni
őstag
válasz
boborján2
#138601
üzenetére
Nekem azt mondták nem lehet... Merre találom ezt az appon belül, hogy a One TV eszközöket törölhessem?
De kétlem ezt a mostani problémámat megoldaná, mert úgy fest X eszköz le lett tiltva....
Ja el se meséltem, hogy 3szor beszéltem velük, elsőnél be se azonosítottak, átkapcsoltak a hibaelhárítás rá egyből, mondtam a 2. hívásnál egy flegma nőnek, hogy legyen szíves továbbkapcsolni, mert úgyis az lesz a vége... Azt mondja nem, mondjam el... Elmondtam, de mondtam nem értem minek kellett húzni egymás idejét, mikor mondtam ez lesz a vége... Majd azt mondja be kell azonosítania, addig nem kapcsolhat át... Mondom előbb nem kellett... Azt mondja ne tudjam jobban hogy kell végeznie a munkáját...
Már nekem isnki volt a tököm, de kajak flegma volt, ilyet szólt a végén gúnyosan köszöni a kedvességem...
Kinyomtam 20 perc után a várakozást, most hívtam őket harmadjára, itt megint nem kellett azonosítás és továbbkapcsoltak egyből
Szóval de, jobban tudom ...
-
cocka
veterán
válasz
boborján2
#138559
üzenetére
De mi mással menne? LAN-on csak belső IP-k vannak.
Én nem aszontam, hogy nekem nagy problémáim vannak vele, csak azt hogy várni kell a kapcsolódásra. Hiába OK minden vagy 2-3 percig tart mire felfogja, hogy itt most egy LAN kapcsolatot kéne kiépíteni már végre, aminek már rég megvannak a feltételei, ennek ellenére nem reagál azonnal. De ha ez a nyűglődés lezajlik, rögvest mindent elérek azonnal. (jelszó nélkül)
-
cocka
veterán
válasz
boborján2
#138539
üzenetére
Ha az alsóra gondolsz, az nálam is be van kapcsolva pont ugyanígy.
Én erről írtam:
Ezután nyomni kell egy restartot, mivel a beállítást csak újraindítás után élesíti.
Így elég megadni LAN hozzáféréskor a usernevet és kész. Aztán ha szerencséd van, azonnal létrejön a kapcsolat, ha nincs akkor mondjuk vagy 10-szer rá kell nyomni a gépnévre, mire hajlandó egyáltalán listázni a megosztott mappákat. Nem tudom mennyi időnek kell eltelnie, de nekem örökké megy a bohóckodás ezzel, míg végre méltóztatik normálisan működni úgy, ahogy elsőre is kéne. (bár gondolom ha nem csinálsz semmit, csak vársz és órák múlva kell a LAN hozzáférés a gép indításától, akkor már rögvest működik minden) -
mrots
tag
válasz
boborján2
#138537
üzenetére
"Az pedig a világ legtermészetesebb dolga ,hogy jelszót alapesetben kér egy win a megosztáshoz. Nálam még otthoni környezetben sem megengedett,hogy az alháló megosztásain bárki szabadon mozog vagy veletlenül letöröl."
Azert egy projektorhoz kotott laptop / rpi ami csak egy nas read-only megosztasait keresi, hogy filmeket tudjon lejatszani, szerintem ne kerjen mar jelszot egy csaladon belul...
-
cocka
veterán
válasz
boborján2
#138537
üzenetére
secpol.msc megfelelő helyein kell átkattintani a rádiógombokat.
De elsőre valamiért sose műxik, sose talál semmit a hibajavító algo, aztán a bolondéria után hirtelen rendesen látja a LAN-t mindkét gép.Nyilván én is beállítanék jelszavakat, ha tudnám, hogy többen használják a gépeket, de van két gép és az egyiket nem csak én használom, de aki a másikat használja annak sosincs szüksége a LAN-ra, nekem meg igen, akkor minek állítgassak jelszót. Írási-olvasási jog is teljesre van állítva.
-
válasz
boborján2
#138498
üzenetére
Sok idős ember használ még vezetékeset még a mobil mellett is. Nekem Digi van, páromnak Voda fullos csomagok benne a vezetékes is, de még telefon sincs rákötve, meg mindkettőnél filléres összeg a csomagba, csak belerakják hogy így tudjanak jobban akciós ajánlatot adni.
-
cocka
veterán
válasz
boborján2
#138498
üzenetére
Hát nem is random netes szolgáltatásokon keresztül fogok pl. ügyfélszolgálatokat hívogatni, ami esetenként 45-50 perc várakozást is igényel. A millió újrahívogatásról nem is beszélve.
Mutass még egy szolgáltatást, ahol havi 2500-ért a teljes belföldet forgalmi díj nélkül hívhatod!
-
válasz
boborján2
#138498
üzenetére
Miért ne használhatna? Szolgáltatón belül ingyenesek a hívások az ország másik végébe is, de egyébként is nagyon kedvező percdíjak vannak. Nekem DIGI esetében pl.:
4 Ft/perc helyi és belföldi vonalas hívások díja
6 Ft/perc belföldi mobilhálózatbaCsak nekem még 280Ft a havi alapdíj.
-
zoli62
addikt
válasz
boborján2
#138459
üzenetére
Egyáltalán mikor is volt valami érdemi információja a telefonos ügyfélszolgálatnak a szolgáltatással összefüggő fontos dolgokról? Ők csak folyamatokban tudnak dolgozni, ami nincs benne azokban, a számukra nem létezik. Ezt úgy szokás mondani, hogy aki egy multinál dolgozik, annak kimossák az agyát, tisztelet a kivételnek, 10-ből háromszor találkozom értelmes ügyintézőkkel.
-
cocka
veterán
válasz
boborján2
#138459
üzenetére
Így mondjuk nehéz a fejlesztés hogy kiraknak egy infót , de ha rákérdezel akkor finguk nincs mi az.
Mert a 90%-uk dilettáns idióta, aki nem ért semmihez, csak jól tud kommunikálni. Nézd meg mi zajlik... vagy legalábbis mi zajlott egy vodkafonos állásinterjún és/vagy assessment centre-en. Állítólag a sikeres szopatást követően képzésen veszel részt, na hát gondolom ha annak van is szakmai része, azt valahogy nem seggelik be 1-2 nap alatt, viszont rögvest jön a mélyvíz, tehát meg se várják, míg megtanulják az emberek, hogy amúgy rutinszerűen használni tudják azt, amit pár nap alatt kéne beseggelniük. Vicc.

-
zoli62
addikt
válasz
boborján2
#138430
üzenetére
Offtopic on Csak be kellett jelentenek azonnali felvétel hibáját az Android boxra. Pénteken délután lejárt a 72. Most ellenőriztem, úgy működik, ahogyan az elvárható: felvétel gomb lenyomásával akkor is a müűsor elejétől vesz fel, ha nem is az adott csatornán van a box, nem is értem, hogy sokan ezt hogyhogy nem vették észre. Őszintén szólva azt hittem, hogy a hibajavítás sokáig fog tartani. On
One-t csak videón láttam, egy Telekom Android felület klón, de jelen Állapotában sok kritika éri jogosan, egszerűen például az idősebbeknek kényelmet a használata, ha csak tévét akarnak nézni.
-
zoli62
addikt
válasz
boborján2
#138412
üzenetére
Persze, hogy élehet külön szünetelteni a tv-t is. Én már többször is éltem vele. Valamint a Telekopmnál egy évben annyiszor szüneteltetsz max. hat hónapra, ahányszor akarsz, a Dfiginél, és aztr hoszem, a Vodafone-nál is úgy van, hogy évente csak egyszer szüneteltethetsz. A Diginél biztos, hogy így van.
-
HiFiHobbi
tag
válasz
boborján2
#138414
üzenetére
Ha kiveszem a Kaon PG2141 ONT-ot és ezt a TP SFU ONT-ot berakom a teljes SFP cred-t rááklónozom, akkor meglesz a PPPoE full a saját routerbe? [Ez a videó megmutatja hogy lehet a szolgáltatói routert sjátra cserélni, ha nincs PPPoE PT]
-
cocka
veterán
válasz
boborján2
#138374
üzenetére
Eddig is el lehetett csak hülyén volt megoldva. Ráállsz a csatornalistában vmelyik elemre, az OK megnyomásával viszont nem elrejti, hanem átmozgathatnád máshova, de ha ezt nem akarod, akkor utána balra gomb, aztán leOKzod és akkor úgy mond elrejti. Szenvedős sztori. Tipikus példája annak, amikor nem akartak neki másik menüpontot készíteni, helyette bonyolultabbá tették az elrejtést. (engem nem érdekel az átrendezés, de feltehetően azt is)
-
cocka
veterán
válasz
boborján2
#138366
üzenetére
Igen, de azt kommunikálni kéne normálisan. Ezt meg így úgy mond nem kell, mert újra elővehető a "biztos a user volt a hülye" ütőkártya. És mivel hivatalosan nincs kimondva semmilyen szigorítás, így nyugodtan háríthatják magukról a felelősséget. Meg akkor egyúttal lehet is a szerzői jogokra meg tartalomszolgáltatóra mutogatni. Milyen jó ez a második adulapjuk is, hát ha a user errort nem sikerül kijátszani, ezt még mindig bármikor kijátszhatják.
Kíváncsi leszek mikor fogják bedurrantani a durchmarst.
-
Nikaré
őstag
válasz
boborján2
#138325
üzenetére
Viccelsz?
Szerinted visznek hosszabbítót?
Ráadásul kettőt?
A frissítés után, ugyan azok a tünetek amelyeket itt leírtak korábban azt produkálja a nagyszülőknék. Bekapcsoláskor lefagy a profilnál, igen itt is dupla lett mert az első indításoknál eltűnt.
Rettentően lassú a csatornaváltás.
Sorozat felvételek káosz.
Mondjunk csak a harmadik évad van bejelölve, oké, rögzíti, ám egyszer csak megjelenik pl. az összes öt évad
A törlés, mert akkor gyomláljuk... A következő lutri. Mert vagy sikerül a nem kívánatos négy évadot törölni, vagy nem tudni miért csak egyesével
Itt még nincs vége.
Ha, netán mégis több évad kell, akkor a kilépésnél random helyre tesz ki. Nem az aktuálisra!!!!!!!
Aztán, nézik a sorozatot és egyszer csak megáll és kilepteti magát a főmenübe és önálló életre kel. Mintha távirányítón kapcsolgatná valaki, de a tv adások között!!!!
Miközben egy rögzített sorozat nézés zajlott.
Minden volt már, újraindítgatások, reset a boxon, modemen, üfsz. szeretőt akar küldeni.
Minek???? Ez egy alul tervezett hardver és szoftver. Úgy sz@r az egész, ahogy van!
Biztos jó az elgondolás, meg csili vili lesz valamikor, de mikor?
Közben meg az ember idejét rabolják, hogy én szórakozzak, hátha jó lesz, de azért fizessék ki a szolgáltatást!
Jelenleg nincs más szolgáltató akire cserélhetnénk. Lassan a monopóliumok ideje teljesen felfut es választás elé állítani!
Azért mégis, hogy lehet így kiadni egy komplex szolgáltatást?
Telefon, Tv, internet/wifi.
És szinte minden pontja hibás, lassú, akadozik.
Ja és korábban szinte minden működött rendesen, néha volt képkockázás, ennyi. Úgy hogy nem az osztó meg a "kilazult vizcsap" a prrobléma.
Erre írtam múltkor (már nem is tudom melyik topickban) aztán le lettem oltva, hogy egy szálra felfűzott szolgáltatások a leg érzékenyebbek, hiszen bármilyen zavar keletkezik akkor az összeset érinti.Azért milyen furcsa, hogy a gyorsuló világunkban akadoznak a szolgáltatások, de a hülyeség terjedése nem lassul.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
gduck
addikt
válasz
boborján2
#138260
üzenetére
Nekem a TV nézéssel semmi gond nem volt eddig. A visszanézés akadozott, meg az EPG lassult be, de azt egy restart helyrehozta. De maga a TV műsorok nézése probléma mentes. Ja meg a TV2 app is tökéletes, a VTV boxon meg használhatatlan volt. Szóval számomra eddig pozitív a változás.
-
cocka
veterán
válasz
boborján2
#138133
üzenetére
Valakitől olvastam olyat, hogy a boxon lassan tölt be a főmenü, nálam annyira nem, viszont ha ott kiválasztom a felvételeket, na az vagy 15 másodperc mire méltóztat megjeleníteni.
(az EPG-t meg se mertem nyitni, mert az VTV-n is lassú volt)Boxon egy sorozatfelvételt 8x kellett törölni mire ténylegesen törlődött.
Ja én is azt néztem, hogy az "epizód törölve" felirat megjelenése a rányomástól számítva 10 mp felett jelenik meg. LOL Meg nekem se törli ki a felvételeket, pedig többször is rányomtam, aztán megnéztem a foglaltságot és még mindig van 1 óra valami, ami foglalja a helyet.
Hangerő össze vissza ordít néhány csatornán.
Mondom, a legdurvább az, hogy "kicsapja a limitert" és ha felveszed, benne marad az is, hogy torz. A slusszpoén, hogy mikor lejjebb akartam halkítani meg se jelent a hangerőskála. LOL
Szóval amennyivel gyárilag hangosabbra vették, annak a kétharmada is elég lenne.
-
Adams84
aktív tag
válasz
boborján2
#138141
üzenetére
Amit még tanácsolni tudok, az a box(ok) alaphelyzetbe állítása. Ha esetleg saját csatornalista is van, egyelőre érdemes lehet mellőzni a használatát, mert szerintem az is lassíthatja a csatornaváltást, működést.
A webes hibabejelentésnél általában tényleg leráznak a sablonszöveggel, de a telefonos hibabejelentés esetén már lehet egyéb problémákat is jelezni és ha olyan ügyintézőt fogsz ki, akkor ténylegesen rögzíti az észrevételedet, bejelentésedet. -
Adams84
aktív tag
válasz
boborján2
#138133
üzenetére
Ha jól látom, te Telekomos (koax?) kábelen keresztül kapod a Vodafone szolgáltatást (IPTV?). Egy hibabejelentést szerintem megérne, hátha mondanak valami megnyugtatót ...
Elképzelhetőnek tartom -de ez csak egy privát vélemény!-, hogy a fejlesztések hangsúlyát (egyelőre) inkább a saját hálózati rendszerre (Vodafone tulajdonú DVB-C) fektették, mert ez az ügyfélkör teszi ki a teljes ügyfélbázis túlnyomó részét (bár hivatalos adat nem áll rendelkezésre, de én kb. 80-90%-ra saccolom).
Bár valószínűleg próbálnak törekedni a teljesen egységes működésre a DVB-C és IPTV esetében is, de bizonyos működésbeli és egyéb különbségek szerintem mindig lesznek a két rendszer között.
Természetesen nem elfogadható, hogy olyan típusú hibák legyenek, amiket leírtál, reméljük, hogy ezeket idővel javítani fogják.Amúgy a Vodafone saját hálózatán (koax) személy szerint nem érzek számottevő lassulást, de folyamatosan tesztelem ...
-
Direfield
csendes tag
válasz
boborján2
#138060
üzenetére
Igen, az lenne a legegyszerűbb, de egy emelet különbség van a box és a modem között, így egy wifi repeaterről megy az UTP kábel , a voda router meg nem oszt wifit modem módban. Na mindegy, egyébként a Vodafone DNS-ét használva jól működött eddig, csak elfelejtettem mi az ipcim.
-
Treff
aktív tag
válasz
boborján2
#137931
üzenetére
Nálunk az infósok ugyanezzel a bullshit dumával sepernek félre minket, amikor a jól működő funkciókat kihagyják (mert szerintük az minek) és reklamálunk amiatt, hogy fejlesztés címszó alatt jól működő és bevált funkciókat miért hagynak ki vagy csesznek el!
Aztán persze ha folyamatosan cseszegeti, rúgdossa az ember őket, mit ad Isten, hát nem sikerül újra megoldani és visszahozni a bevált opciókat?!
Ennyit a biztonsági maszlagról. -
zoli62
addikt
válasz
boborján2
#137808
üzenetére
A Vodafone-os boxon a bevezetés klasszikus évében, meg utána való évben is húsz különböző hibát számoltam össze, míg a Telekomos Androidos boxon jellemzően sokkal kevesebb hiba van már. Mem au Android a lényeg, hanem a stabil működés. A Vodafone-os box a mai napig is képes havonta legalább egyszer teljesen lefagyni, az Androidps Telekomos boxra ez kevésbé jellemző..
-
anglergab
addikt
válasz
boborján2
#137808
üzenetére
Igen, ez nem jó összehasonlítás, mert az egyik célbox (Linux), a másik meg androidos.
Oké, hogy a célboxban is vannak appok (pl. Cobalt (nincs messze a Chrome-tól nem csak a periódusos rendszerben) bináris alapú YouTube), de arra nem lehet újakat tenni vagy a meglévőket törölni, azaz módosítani. -
mrots
tag
válasz
boborján2
#137803
üzenetére
En rombolasnak itelem a falfurast, ha elotte 4-5 evig megy minden, es erdekes modon az STB-re letolt szoftverfrissites masnapjan meg nem. Tovabba legalabb kerdezzuk mar meg, router modban van-e a modem, mielott kozvetlenul rakabelezunk egy STB-t.
Szoval de, rombolas, mert esz nelkul akarta csinalni, es meg is csinalta volna, ha nem allitom le telefonon.
-
anglergab
addikt
válasz
boborján2
#137725
üzenetére
Igen, írtam korábban, hogy ezek jogos észrevételek.
Van sok ilyen átgondolatlanság, de kritikus hibának nem mondanám.
Inkább hiányzó testreszabási opcióknak, hiányzó beállításoknak, amit hozzá tudnak adni, ha lesz rá idejük.
Szerintem alapvetően a OneTV jobb mint a VodafoneTV! És ez nagyon nagy dolog, annak fényében, hogy a VTV-t sok évig fejlesztette a központi csapat, a OneTV pedig saját megoldás, amit jóval kevesebben fejlesztettek, jóval kevesebb idő alatt.
Szerintem amit eddig letettek az asztalra, az ezeket figyelembe véve alapjaiban jó! Mind működés, mind megjelenés tekintetében.
Ki kell egészíteni extra opciókkal, az kétségtelen!
De jót tett az Interaktív TV-nek ez az újrakezdés, ami a OneTV-vel valósult meg!
Letisztultabb lett, logikusabb, jobban működik és jobban is néz ki! -
-
Speedy007
addikt
-
tomp
félisten
válasz
boborján2
#137490
üzenetére
A régi Chromecaston konkrétan a HTML5 alapú kód fut. Ott maga a hardveren futó szoftver a Cast.
Azt adta ki utólag a Google mint különálló app.
A GoogleTV-s Chromecaston már a natív Cast app fut a háttérben.
Amúgy bármelyik TV gyártó belerakhatja a Cast támogatást a saját tv rendszerébe. Van Cast SDK. -
Adams84
aktív tag
válasz
boborján2
#137466
üzenetére
Csak tippelni próbálok, hogy mi lehet a gond a cast esetében, mert ha valakinél működik, akkor elvileg(!) mindenkinél működnie kellene. Tehát ez arra enged következtetni, hogy nagy valószínűséggel az előfizető saját mobiltelefonja, tablete vagy az otthoni saját eszközök (pl. saját router) lehet a probléma a forrása ...

Amit elég gyenge pontnak látod, és nem biztos, hogy minden előfizetőnél teljesül a hardverkövetelmények szempontjából (hiába van hiperszuper új telefonja vgy tablete), az a 64GB szabad tárhelyterület az eszközön.
-
válasz
boborján2
#137297
üzenetére
Nem hiszem hogy a 1270es egybites ügyintéző a 4IG újítása lenne, szerintem még bőven a vodától örökölték. Nyilván van egy alap script (pl. kábeles hálózaton a one tv-re való átállást követően csatornakeresést kell csinálni), meg a mindenre jó "próbálta újraindítani/resetelni?" és egybites barátunk ezeket variálja.
Plusz valószínűleg a telekom "bérelt" hálózaton előfizető ügyfelek száma kis %-a lehet az összesnek, legalábbis saját szenvedéseink során én ezt tapasztaltam, m az ügyintézők egy része nem is ért hozzá egyáltalán (a normálisabb bevallja és átkapcsol olyanhoz aki igen, de van olyan is aki elkezd okoskodni)
-
Voice24
őstag
válasz
boborján2
#137286
üzenetére
Mostanában ezzel a válasszal letudják a problémát.
Tegnap este megcseréltem a két boxot, és az eddigi csiga-box is magához tért, elmúlt a lassúsága. Vagyis - legalábbis nálam - a sűrűn, napi szinten használt box 2-3 hét alatt olyan szintre lassul be, hogy szinte használhatatlanná válik, viszont egy pár perces áramtalanítás nagyjából helyreteszi. De ez akkor sem rendeltetésszerű működés szerintem.
Aktív témák
- Corsair Vengeance LPX 16GB (2 8GB) DDR4 3200MHz CL16 hibátlan, Miskolc / posta
- AMD Gamer PC Ryzen 7 5800x RX 6600XT
- 1 TB 2230 M.2 PCI-E NVME SSD BAZÁR - Samsung, SK Hynix, Micron, WD - STEAM DECK
- 512GB 2230 M.2 PCI-E NVME SSD BAZÁR - Samsung, SK Hynix, Micron, WD - STEAM DECK
- Lexar NM1090 PRO 4TB M.2 NVME PCI-E 5.0 x4 - Új - 14.000-13.000 MBs - Eladó!
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- Samsung Galaxy A80 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- 16 GB-os Quadro RTX5000 HP
- BESZÁMÍTÁS! Acer KG251QF 24 144Hz FHD TN 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest




![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

