Új hozzászólás Aktív témák
-
RG4L
őstag
Spitfire Mk.22 - két meccs - 6 kill (3+3) - új air target ammo. Valamit biztosan rosszul csinálok, de nekem még mindig szikráznak a Hispanok. Nem azért mert "csak" hitet kapok, hanem mert látom, hogy pontosan megszórtam a gépet és megint éreztem a karácsonyi csillagszórós hangulatot.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Integrál+AMD kártyált együtt használók tudnának nyilatkozni a játékkal kapcsolatban? Nekem mindig automatikusan leveszi a textúra minőségét közepesre, akárhányszor indítanám a játékot magas-on.
Fórumon láttam róla a jelentést, mindenkinél ez van elvileg, akinek AMD+integrált kártyája van. Nem elég, hogy így is borzasztóan szarul fut a játék, még ez is?
Értem én, hogy Nvidia páriak, satöbbi, de... ennyire?
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz Francia91 #8071 üzenetére
El se hiszed mekkora szenvedés volt kifejleszteni fullosra. Akadtak jó meccsek, de esélytelen gép kb. Egyetlen jó pontja a emelkedése 3700m-ig kb, aztán lekapcsol a WEP és lesel
Más: imádom mikor az 57mm-es cannonnal szerelt Mosquitoval Norvégia pályát kapom.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz Francia91 #8075 üzenetére
Fasza ez a Mossie. Heavy tankokat is simán szedi az 57-es cannon, egyszer-kétszer azért lepattan, de oldalról sima ügy neki. 15 ground targetet szedtem le, egy egész oszlop heavy tankot, két light pillboxot meg 1-2 könnyű célpontot, úgy, hogy meccs elején muszáj voltam megküzdeni egy Fw 190 A-5-tel (asszem). Sikerült valahogy leszednem a hátamról, srác elég kancsal volt mondjuk, meg kell hagyni, de akkor is meglepődtem.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Ez egy szép hosszú menetelés lesz.
Alternate history Berlinen két orosz prémium Fw 190 ugrott rám, Saipanon letekeregtem valahogy egy A6M5-öt, nem tudom, hogy hogy de túléltem és mentem tovább, amíg egy Ki-84 le nem lőtt. Jó meccs lett volna, ha megnyerjük, de már most nem tudom elviselni a fogyatékos amcsi pilótákatWar Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz Francia91 #8079 üzenetére
*Pilot knocked out*
Meglepően sűrű mostanában. A játék meg nem szeret engem, Britain, németeknek airspawn, odaérek a tankokhoz, már rajtam egy fóka, felettem egy kacsa (tiszta állatkert), meg elrepült mellettem egy 109, aki valszeg vak volt. Kilőttem egy tonkot és összeütköztem a kacsával, #worth.[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Kis titok, ami talán nem is titok, de nekem új, szóval megosztom veletek. Ha kedvetek támad valami német géppel tankokat lődözni/bombázni, a Bulge pályán van egy kupac rejtett tank, mégpedig a reptértől nézve a jobb szélső kijelzett tankoszlop "előtt".
A képen a jobb szélső tankoszlop van bekarikázva, kijelölve pedig a rejtett tankok közül egy. Azt hiszem, hogy 6 darab közepes tank, majdnem álló helyzetben, közel egymáshoz. Bármilyen bombával és/vagy fegyverzettel könnyű őket eltalálni, ticketet ugyan nem érnek, de a reward ugyanaz értük.War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz morkhorsont #8086 üzenetére
Kedves keekvillaam!
Nem gondoltam volna, hogy itt újból találkozni fogunk, bár a múltkor is egy meccsben voltunk, te német oldalon, én pedig a briten (Mosquitoval repültem, te pedig 109-essel, ha jól emlékszem). Fú, hol is kezdjem? Azt sem gondoltam volna, hogy ilyen mély nyomot fog hagyni benned ez a csata. Most megpróbálom moderálni magam és normálisan szólok hozzád. Örülök, hogy leírtad a te szempontodból a meccset, valahogy én is így képzeltem el.
Most akkor lehet picit hosszasan, de elmesélek 1-2 dolgot neked, amikkel lehet tisztában vagy, lehet nem. Ahogy néztem van pár repült meccsed japán gépekkel, ennek örülök, hiszen valamennyit talán segít, hogy megértsd. Ez a New-Guinea pálya, ahol harcoltunk, egy olyan különleges eset, ahol nem működik a szövetséges csapatra beállított auto win, azaz egy idő után kompletten megáll a ticketek csökkenése mindkét oldalon. Fura, de így van. Ellentétben például ott van kiemelt szerepben Saipan, ahol automatikus szövetséges győzelem van beállítva, amihez a golyóálló landing craftok is hozzájárulnak, vagy pedig Midway, ahol egyetlenegy árva P-51 vagy Corsair képes megnyerni a meccset 3 perc alatt.
Az 1.43-as update hozta a játékba a B-57 és Canberra jet bombázókat, ezt biztosan tudod. Ha jól emlékszem valaholva 6.7 vagy 7.0 környékére voltak belőve battle rating terén, ami... hát valljuk be, kibaszás. Oké, Japán kapott néhány jetet, copy-paste ide vagy oda, legalább van valami végre. Na de a jól belőtt BR miatt, nem egyszer néztem végig, ahogy 2 percig tartanak a csatáim. Nem egyszer néztem végig, hogy egy B-57/Canberra pilóta felemelkedik a sztratoszférába, hogy kibekkelje a meccs hátrelevő részét. Ahogy említettem, New-Guinea pályán egy idő után megáll a ticketek csökkenése, három olyan meccsre tisztán emlékszem, amikor egyetlenegy amcsi pilóta maradt az ellenséges csapatban, gondolom ki akarta várni, amíg lejárnak a ticketek, csakhogy én R2Y2-vel repültem, azaz alapbeállítás szerint viszi a 800kg-os bombát, kb 8-10 leszállás, újratöltés és bombázás után sikerült a mi oldalunkra eldönteni a meccset. Ez a hadművelet majdnem felhasználta a meccsre adott teljes egész 1 óra hosszát. Izgalmas, nemde? ...vagy amikor egy utolsó ellenséges P-51-et üldöztem Yak-9P-vel, és a srác bejelentette, hogy volt már példa olyan esetre, amikor Ő elkezdett filmet nézni és kivárta a meccs végét. Kérdezem én! Ez lenne a játék lényege? Azaz... ettől Ő jobb pilóta lesz? Lehet nem is akar jobb lenni és Ő úgy szeret filmet nézni, hogy közben megszivatja a játékostársait. Mi közöm van hozzá? Semmi, gondolom én, hiszen foghatom magam és kiléphetek, cserben hagyhatom a csapatomat, ezáltal esetleg elveszítve a meccset. Viszont én nem ez a típusú játékos vagyok. Azért játszok, hogy tapasztaljak, hogy jobb legyek egy idő után, hogy megismerjem ezeknek a gépeknek a gyengéjét és erősségét, és, hogy nyerjek. Nyerjek saját magam miatt, nyerjek a csapatom miatt. Egy idő után azért ez elkezd idegesítővé válni egy-két dolog... Játszok németek ellen, nem bújkál senki. Játszok japánok ellen, nem bújkál senki. Játszok németekkel szövetségesek ellen, IL-28-ak menekülnek a propelleres gépek elől, és várják az auto wint, miután kidobtak egy bázist. Taps. Játszok japánokkal, Canberra pilóták mennek dupla olyan gyorsan, mint az én N1K2-m és lesek, ahogy porba tiporják a játék lényegét a 2 perces győzelemmel és/vagy bújkálással. Taps. Játszok szintén japánokkal, és egy szerencsétlen Ki-84-es brigád egy egész csapat Meteor, Sea Meteor, P-80, F-80 és Canberra ellen megy? (Oké, ezt rendbehozta nagyjából (!) egy nem régi server update...)
Kicsit eltértem a témától, most akkor elmesélem az én szemszögemből a meccset. Húú, de király, a csapatom ügyes, úgy látszik sikerül megnyerni a meccset, mert már csak egy ellenfél maradt, mi pedig kb. 4-en vagyunk még. Kiderül, hogy szerencsétlen Zérónk harcol a Tigercattel (ez vagy Te). Már itt elindultam utánad, de nem volt elég üzemanyagom, szóval inkább leszálltam, "teli kértem" és elkezdtem emelkedni. Akiről te is írtál Zéró pilóta folyamatosan adta az információkat, hogy mikor milyen magasan lehetsz és kb. mit csinálhatsz, aminek örültem, mert volt kommunikáció és csapatmunka legalább. J2M3-al repültem. Ez a gép meg sem közelíti a te Tigercatedet teljesítményben, a Zéróról pedig ne is beszéljük. Szóval emelkedtem, de teljesen másik irányba, mint amerre te mentél, mert ha rámakadsz, halott vagyok. Nocsak-nocsak, megint úgy adta a sors, hogy meg kell küzdeni a csapatom megérdemelt győzelméért. Bakker, megint egy szövetséges pilóta játsza a "navajonkitudmagasabbraemelkedni" játékot. (Ahogy írtam és ahogy az általad linkelt képen is látszódik, tudattam veled, hogy az azelőtti napon 11 kilométeres magasságig menekült egy Spitfire pilóta, ráadásul ő a Saipan pályán tette, ahol 5-en maradtunk ellene kb, ebből 3-an azért hullottak el, mert megpróbáltak bombát tenni a gépükre szerencsétlenek, hogy talán pár tankot kidobjanak, és ne veszítsünk ticketek miatt, majd az anti-air kiszedte őket.)
Sajnálom, hogy ez a szövetséges pilóta éppen te voltál és azt is, hogy akkor ilyen "nyersen" szóltam hozzád. Nem fogok mentegetőzni, mert nincsen miért, durvát egyáltalán nem írtam neked, nem vagyok az a típus, viszont ezen felkapom a vizet. Azért se haragudj meg, hogy magyarul írtam egy magyar pilótatársamhoz. Elmondtam a csapattársaimnak, hogy egy nyelvet beszélek veled, ezért írok a saját nyelvemen, és fordítottam is nekik, amikor kérdezték, hogy na, mit mondott? Igen, bizonyára az én hibám, hogy te úgy menekültél a Zéró elől, hogy emelkedtél, és csak fel és fel. Ha mondjuk egyenes repülésben sebességet gyűjtesz és úgymond lendületből kezded meg az emelkedésedet, könnyebben lehagyod azt a szerencsétlent, aki köpni-nyelni nem tudott volna a géped teljesítményére, ráadásul még támadóhelyzetet is ki tudtál volna magadnak alakítani, de ez most mindegy. Nem tudom, hogy egyébként neked feltűnt-e a kis turné során, hogy egy bizonyos magasságban, service cieling adattól függetlenül egyszerűen képtelenség szinte a gépet emelkedésre késztetni? Muszáj ilyen körülmények közé hozni magad és pilótatársaidat? 5000-6000 méter körül sokkal markánsabb a géped erőfölénye.
Na, de mindegy, igen, akad néha egy nyers stílusom, de mondd, hogyan kellett volna reagálnom, mikor már nem egyszer tartott egy egész óra hosszáig az adott meccs és nem egy megérdemelt győzelmet buktam el azért, mert töketlenek "odaát" a pilóták. Igen, ezekkel egy kalap alá vettelek, mert teljes mértékben úgy tűnt, hogy te is erre hajtasz. Ne haragudj, hogy ezt feltételeztem rólad és, hogy nem köszöntem egy hangos Hi-al, ha már angolol kellett volna írnom.
Viszont egy részt még kiemelnék a hozzászólásodból.
"Akármilyen pro játékos is vagy, hogy jössz ahhoz, hogy megszabd másoknak mikor milyen magasan legyenek a gépükkel? Hogy jössz te ahhoz, hogy megszabd valakinek, hogy mikor tolja le a gép orrát? Nem állt szándékomban rabolni mások idejét, egyszerűen csak lőni akartam egy gépet mielőtt leszed a többszörös túlerő. Kinek képzeled magad, hogy előírd nekem, hogy mivel a csapatom halott, minél gyorsabban lövessem le magam, hogy te kezdhesd a következő játékodat?"
Nem hinném, hogy itt a profi vagy nem profi pilóta kérdése fennáll egyáltalán, nem vagyok és nem is érzem magam többnek senkinél. Megszabom másnak, hogy milyen magasan legyenek a gépükkel? Többesszámmal el vagy tévedve, tőled csupán megkérdeztem, hogy tervezel-e harcolni, netalán afk vagy-e, hogy mi lesz, érted... neked nem tetszett valamiért, sajnálom. Nem szabtam meg, hogy mikor told le a géped orrát. Ezt a Gaijin megszabja mindenkinek a nagy magasságokban le nem modellezett fizikájával. Előírtam neked, hogy minél hamarabb lövesd le magad? WOW! Erről nem tudtam. Figyi, én nem így csináltam volna a meccs végét. Igen, szar helyzetben voltál, de minden szar helyzetből van kiút, a tiéd elég könnyen megoldható lett volna.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz munnergep #8087 üzenetére
Az N1K2 egy furán beállított gép, erről Gaijin tehet. A flight modellje és teljesítménye az N1K1-ről van modellezve elvileg és korszakokra lehet bontatni a teljesítményét és játszhatóságát, hogy így fogalmazzak.
1.41: használhatatlan, 3000 méter felett 250-ről úgy gyorsult mint egy trabant.
1.43: 3 perc alatt fennt volt 5000 méteren reptérről felszállás után, 2:15 alatt pedig air startból, képes volt fordulni a Spitekkel és Bearcatekkel minden sebességnél, talán az 1.43 legjobb gépe volt.
1.45 óta nem nagyon játszottam vele, valahogy elegem lett a folyamatos szívásból, amit azért kapok, mert kedvelem a japán gépeket. Visszajelzések alapján azt tudom mondani, hogy megint visszavettek a teljesítményéből, lassú, rosszul is emelkedik, egy szóval... nem jó. Lehet vele jól teljesíteni, mert a jól teljesítés nem csak rajtad, hanem csapattársaidon és ellenfeleiden is múlik.A gépről összességében, annyit tudok mondani, hogy ha az első két Griffon Spitfire 5.3, a második kettő 5.7, a Bf 109 K-4 is 5.7, az F7F, Fw 190 D-12 és D-13 6.0, a Tempest Mk.II és F8F-1B 6.3, akkor ez a gép BIZTOS NEM 6.3-ra való, de megszokható a környezet és talán jobban jártál volna, ha egy nagy patch-csel ezelőtt találkozol ezzel a géppel. Mindenesetre amit tudnod kell, az az, hogy ez a gép is "Zéró cipőben jár". Lassú, de relatíve jól fordul. Zuhanásban érezhető lesz, hogy egyre rosszabbul reagálnak a kormányelemek, legalábbis legutolsó tapasztalatom szerint nehéz kiszedni a zuhanásból. A fegyverzet még oké is lenne, ha nem Tier 3-as fejlesztés lenne a normális lőszer a gépágyúkhoz. Ha üldöznöd kell valakit, aki nagyjából ugyanazon a magasságon van, mint te, nem fog menni. Javaslom, hogy próbálj meg potya killeket szedni, a csapatod, mivel japánokról beszélünk, várhatóan jól fog teljesíteni. Saipan-on próbálkozz meg az AI F6F gépek megölésével, potya RP-t lehet velük szerezni, de csak miután úgy látszik a helyzet, hogy magára hagyhatod a csapatod.
Majd azért jelezz vissza, hogy milyennek érződik a gép.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Az F7F-ek még a Spit Mk.22 és 24-hez képest is egy teljesen másik kategóriát képviselnek teljesítményben. Durva, hogy kb. semelyik propelleres gép nem képes normálisan versenybe szállni vele.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz morkhorsont #8098 üzenetére
Üdv megint!
Próbáltam megindokolni a nyers stílusomat, rengetegszer szívtam már japánnal és tényleg eljutottam arra a szintre, hogy már nem vesz rá a hajlam, hogy játsszak velük. 1.47-ben kapunk Ki-44-et elvileg, illetve összesen lesz 5 fajta különböző J2M a játékban, majd azokat megnyúzom. A napokban befejeztem a Spit Mk.22 fejlesztését ászra, párszor repültem csak japánok ellen, ahol A6M5-öket kellett nevetve lőnöm. Szarul éreztem magam, mert 3-at is kiszedtem gond nélkül.
Jók a japán gépek, de nem mondanám, hogy a legjobbak, több dolog miatt is, de ez hosszú sztori. Egy valami viszont az esetek nagy százalékában jó a japán csapatokban. Mégpedig a csapatmunka és az alapvető pilótai képességek. Szerintem az amcsi/brit pilótákhoz képest kiemelkedőek, mivel annyira overtiered gépekkel harcolnak, hogy egyszerűen hozzászoktak a szituációk kezeléséhez, avagy egy jó Zéró pilóta addig fogja kerülgetni a támadásaidat, amíg nem olyan helyzetbe hoz, hogy te legyél verve. Ha a BR rendesen lenne belőve, és egy szinten lenne az A6M5 az F6F-el, akkor gondolj bele, milyen mészárlást tartanának. Egyébként az F6F képes szinte mindenben tartani a tempót az N1K2-vel, de mégis japán oldalra szól a +3.0BR.
Inkább nyilatkoznék az F7F-ről, nekem ugyan nincsen kiászolva, talán 3 meccset ha mentem vele, de megannyit ellene. Hokkaido azóta a "kedvenc" pályám, mióta percekig üldöztem majdnem minden egyes meccsen egy-egy Tigercatet a teljesítményben maxos Griffon Spitemmel. De amikor az amúgy is másik kategóriába illő géppel képesek olyanokat írni chatbe ezek a pilóták, hogy miért nem vállaljuk a headont velük, vagy amikor kivárják, hogy teljenek a percek a meccsből, majd megjelennek a reptered felett hárman egyszerre... a Griffon Spitek rohadt jó gépek, az emelkedésük egy álom, gyorsulásban nem a legjobbak, végsebességük is van, fegyverek is jók, de még ez is képtelen tartani a tempót az F7F-ekkel. Talán a Tempest Mk.II-t kéne nyúznom, de azzal 40-50 meccs, mire vállalható állapotba hozom a gépet teljesítményben.
Azon a bizonyos meccsen úgy emlékszem, hogy volt a Zéró, akiről beszéltél, voltam én, aki mentem utánnad a Raidennel, volt egy prémium 190-esünk és egy Ki-61 hei, ez az utóbbi kettő fűnyírózott, és csak akkor jöttek oda érted, mikor már "leüldöztelek" a magasból. Nem rossz a Raiden még ezzel az összelegózott flight modellel sem. Azért tudtam csak felemelkedni a magasságodra, mert ahogy írtam, ott 7000 méter körül/felett már annyira nincsen lemodellezve a fizika, hogy egyszerűen szenved a gép, ha fel szeretnéd húzni az orrát emelkedésbe. Szóval beértelek, és ott már egyáltalán nincsen különbség az emelkedések között, mert mindegyik szenved. Nagyon jó példa rá a játékban lévő Ta 152 verzió, ami kifejezetten nagy magasságokra tervezett gép, ahol pedig használhatatlannak bizonyul több dolog miatt is, egyik az, hogy olyan magasra fel se tud menni, kettő pedig, hogy ott általában nincsen senki, ezáltal nyílvánvalóan kis-közepes magasságokban kellene megállnia a helyét, szerinted mennyi esélye van pl. egy La-9 ellen?
Én is minden nemzettel játszok, mindig azzal, amihez kedvem van. Már csak az utolsó Tu-2-es verzió hiányzik, és ezzel meglenne az összes propelleres gép a játékban. Minden nemzetnél van jetem, de még csak az R2Y2 V1-el foglalkoztam rendesen, ki is fejlesztettem ászra, de elég undorító módon tette be a Gaijin ezt a gépet a játékba, ha megvan és mentél vele pár meccset, biztos tapasztaltad.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz Francia91 #8102 üzenetére
Persze, mert a Tempest egy rohadt gyors gép, ez már látszik a Vickers P-n is. Viszont, emelkedésben köze sincsen a Tempest Mk.V-nek az F7F-hez, ahogy a Griffon Spitekhez se, avagy totál más kategória a kettő. Hozzávetőlegesen 2 perccel később ér fel a Tempest Mk.V 7000 méterre, mint a Spit Mk.24 és F7F.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz Micsurin #8115 üzenetére
George, John B., Shots Fired In Anger, NRA Press (1981), p. 404: By World War II, the M2HB had been designated as a dual-purpose anti-aircraft and anti-vehicular weapon for motorized, armored, and infantry divisions; the designation "anti-vehicular" included thin-skinned and lightly armored vehicles, as it was already recognized by 1940 that the .50 M2 AP round would not be useful against modern medium or heavy tanks.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Sajnos semmit nem találtam, miszerint az M2 hatásos lett volna tankok ellen. Könnyű tankoknak biztos komoly sérüléseket tudott okozni, ha eltaláltak vele akármit is.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz munnergep #8123 üzenetére
Szerintem csak ezt dobta a gép. Nemrég mikor befejeztem a Spit Mk.22 fejlesztését, nagyon jó meccseket mentem a brit (és amcsival kevert) csapatokkal, meg is lepődtem, hogy jó százalékban sikerült nyerni a meccseket (közel 70), előtte pedig mindig szívtam velük kb.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Már olyan közel vagyok, hogy befejezzem az 57mm-es ágyúval felszerelt Mosquitot, erre megkapom vagy 3-szor sorban a norvég pályát... ahol persze, az egyetlen "farmolható" rész ilyen:
Sikerült is kiirtanom vagy 10 AAA-t, nem tudom, hogy hogy, de sikerült, erre megjelenik mögöttem két Bf 109 G-10 és egy Me 410 A... Tényleg ennyire fontos egy árva Mosquitot megtámadni, vagy ennyire sikertelenek a játékosok, hogy bármit megtesznek egy-egy ingyen killért?
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz Francia91 #8153 üzenetére
Tudnak meglepetést okozni pedig a Mossiek Ha ezzel végeztem, jön a Mosquito Mk.VI, szóval azzal sikerülni fog több killt szedni. Nem egyszer sikerült már kimanővereznem néhány ellenséget és rájuk lőni, de ezek a kis 7.7mm-esek kevesek szoktak lenni.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Gyerekek, aki teheti, szerezze meg és kezdje el nyűzni a Tempest Mk.II-t. Csoda egy masina. Ugyan rögös út vezet az engine injection fejlesztésig, ami a legfontosabb, és nem is olcsók a fejlesztések, de megéri.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz SSJPeter #8162 üzenetére
Mondjuk úgy, hogy nem ma kezdtem a játékot és a prémium fiók sokat segít. Jobb, mint a Tempest Mk.V, meg én nem adnék ki annyi aranyat azért a prémium gépért, akkor inkább 190 D-13-at vennék csomagban.
Egyébként mindennel repültem, ami a Tempest Mk.II előtt van. Általában úgy csinálom, hogy amikor egy géphez sikerült megszerezni minden fejlesztést, akkor váltok a következőre.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Redditen van infó a War Thunder kívzről, amivel garantáltan lehet nyerni két ingyen prémium repcsit (LaGG-3-23, román He 112 és DB-7).
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz Francia91 #8172 üzenetére
F8F-1B-vel mentem egy párat ma, és ugyanez... F7F-ek elmennek fűnyírózni, a többiek egyszerűen csak pancserok/vakok, akármi, és egyszerre üldöz 5-6 Spit meg egy Tempest.
De a legjobb mikor egyszerre 3-4 Meteor van körülötted, mert elfogytak a tahó csapattársai. Mert nekik az fasza, ha szépen egymás mellett repülnek B-24-essel. Csinos meg minden, de ... na mindegy, ettől az agyam eldobom.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz Malibutomi #8175 üzenetére
Aha.
Csinos lesz, BR 6.7 RB-ben és SB-ben, azaz szinte folyamatosan jetekkel fog találkozni. R2Y2 kaja lesz, de a J7W1 is meg fogja izzasztani a drágát, ráadásul szép nagy dög, azaz nem lesz nehéz eltalálni
Viszont picit aggasztó, hogy azzal a 18 bombával milyen pusztítást tud majd csinálni, ha egyszer egyáltalán olyan helyzetbe kerül, hogy ... Ha pedig úgy adja a meccs, hogy sikerül ledobnod egy full adag bombát, akkor vajon le lehet majd szállni vele rendesen? Volt annyi eszem, hogy ne próbáljam ki...Viszont picit elszomorító, hogy a britek semmit nem kapnak... értem én, hogy majd egy egész patch az övék lesz, de akkor is, azt a nyomorult Sea Fury-t betehéttek volna már igazán. Japánnak ez a prémium jószág, a J2M4 Kai Raiden nem rossz, habár flight modellben ugyanazt kapta szerintem, mint a J2M3. Én azért reménykedtem, hogy az A6M5 Ko bekerül a rendes fára és akinek megvolt, az kapja helyette a váltást, valami húsos gépet, de egyelőre semmi.
Ami azt illeti, megint nem vitték túlzásba az egészet. Amcsiknál két új gép, ebből egy teljesen úgy modell, a B-29, az A-20 újradolgozott (csinos lett), a B-57B pedig "csak" módosítás.
Németeknél Bf 109 G-14 szintén nem egy nagy munka a többi G modellből kiindulva, az Fw 200 Condor pedig szép és jó, de nem nagy cucc. A D-5 Stuka módosítások viszont királyak, nagyon.
Oroszoknál a korai (1941-es) IL-2 szintén nem egy nagy munka és az La-5FN-t újradolgozták, mint 1.45-ben az Aradot.
Japán ugye kapta ezt a copy-paste Raident amit majdnem 4000 goldért vesztegetnek majd, ezzel sem foglalkoztak sokat.
Értem én, hogy a tankok majd sárbaássák magukat, meg kinyitható cockpit és lámpa bele, távcső meg vezetői nézet, blabla.
Ez kevés még nagyon, remélem azért valami még jön a patchleírásba, mert ... így egy 5 évbe még bele fog telni, mire végeznek az ASAP cuccokkal... és akkor nemsokára majd brit tankok, meg hajók, meg a tököm tudja, lassan az lesz, hogy minden patchben, azaz 2-3 havonta nemzetenként 1 gép és 1 tank.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz Micsurin #8182 üzenetére
Na na na, nyugi van. 1.47-re lesz elvileg DM javítás, tudnak róla stb, ennél többet nem tudok mondani se én, se pedig a fejlesztők.
Miután 1-2 hétig főleg csak tankoztam, vagy ha kihagyok pár napot RB repülésből, én is totál amatőrnek szoktam érezni magam. Tegnap pl. sorozatban 6 meccsen nem szereztem egy killt se, mert... pancser voltam és nálam ez amolyan kizökkenek a játékból alapon megy, mert előtte ugyanezzel a géppel (Tempest Mk.II) 1,5 killt átlagoltam meccsenként. Javaslom, hogy repülj most a Spit Mk.22/24-el vagy az F8F-1B-vel. Ha egyszer maxra fejleszted, nem lesz nagyon ellenfeled, szinte csak az Fw 190 D-k, amik meg tudnak izzasztani. Na mindegy, tarts pihenőt, gyere vissza 1.47-re.
szerk: hupsz, majdnem kihagytam a J2M3-at, na azzal is rommáver mindent kb., ami ellen megy.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Hát azért ez így nem igaz. Nem egyszer volt, hogy nyertem 10-15 RB-t sorban, azóta is szokszor megesik, az össz winratem pedig 60%, amin még lehetne ugyan javítani, de nem rossz így se. Valahogy az emberek, és köztük én is, jobban szeretjük sajnáltatni magunkat és elmesélni a szívásokat
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz Micsurin #8230 üzenetére
Közben beugrott. A karácsonyi eventen, amiről beszélsz (2014 ), az I-301-et és az M8A1-et lehetett megszerezni. Francia két módon szerezhette meg a DB-1-et:
1) WT születésnapi eventjén (november 1.).
2) VKontakte eventen, ami mostanság volt pár hete (valami 7 win kellett és kitölteni egy kvízt a VK.comon).War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz Micsurin #8235 üzenetére
Még mindig itt tartunk, hogy idegesítjük magunkat a játékon? Igen, a Griffon Spitek kb. mindenben jobban, mint a Bf 109G, és? Tudod, hogy találkozni fogsz velük a meccsen belül, hiszen ugyanaz a BR környék.
Nem fogom ezt hosszasabban taglalni, egy valami mondok még: németeknél felejtsd el a 30mm-es fegyverzetet, használd az MG151-et és sikered lesz (air target ammo).
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz Micsurin #8239 üzenetére
Én soha nem vettem észre ilyen jellegű különbséget. De mindegy, ameddig az új matchmakinget nem vezetik be, ez a játék kb halott. Nagyon hosszasan tudnék róla írni, de valahogy nem vesz rá semmi, hiszenm semmin nem változtat.
Inkább az már izgalmasabb hír, hogy RB repcsiknél is lesz "lehetőség" mixed csatákra, ha nagyon nincsen játékos az egyik oldalon.
Jöjjön a csudijó kis A6M5 otsu ellen egyszerre Griffon Spit, Tempest, F8F, Fw 190D, La-9, Yak-15/17 és még Bf 109K is, hogy karcsú legyen a sor!
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Nagyrobogósok baráti topikja
- potyautas: Miért olyan drága?
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- További aktív témák...
- Dell Precision 3571 15.6" FHD IPS i7-12800H T600 32GB DDR5 1TB NVMe SSD gar
- Latitude 5540 15.6" FHD IPS i7-1370P MX550 32GB DDR5 512GB NVMe SSD gar
- Predator TRITON NVIDIA RTX 2060 6gb i7-10750H 16gb ram 1tb ssd Display 240HZ
- Xiaomi Redmi Note 10S 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi 11T 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen