Új hozzászólás Aktív témák
-
RG4L
őstag
válasz Sixkiller6 #5331 üzenetére
Szerintem Volfram érthetően leírta a választ, próbáld meg megint elolvasni és most értelmezni is a szöveget.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
-
RG4L
őstag
válasz Francia91 #5347 üzenetére
Ha a squadronra gondolsz, természetesen. Fentebb van valahol egy hozzászólásom, ott megtalálsz mindent. Egyelőre még relatíve kevesen vagyunk, tehát örülünk minden egyes tagnak. TS cím a squadron leírásában.
szerk: ha adtál már be jelentkezést, de még nem fogadta el senki, akkor bocsi, én most ebéd utáni pihenőmet töltöm egy kis filmezéssel.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Az újonnan létrehozott squadronnal kapcsolatban szeretnék pár szót ejteni.
Minden hajnalban szerver szerinti hajnal 2 órakor frissülnek a statisztikák, ez szerintem GMT időt jelöl, tehát jelenleg ez nálunk hajnal 4-et jelent. Várva vártam a változást, mivel tegnap 3-4 fős csatákat mentünk, egészen belejöttünk estére, csak úgy szedtük a killeket.
Közben megnéztem a top squadronok RB-ben elért eredményét is, picit számolgattam és úgy látom, eléggé ritka az, ahol többet ölnek a klántagok, mint ahányszor meghalnak.
A top 14 squadront elnézve, sehol nincsen ez az arány 1 környékén/felett, ami számomra picit meglepő.
Ehhez képest a mi eddigi teljesítményünk RB-ben 80 lelőtt repülő és 78 megsemmisített felszíni egység, és csupán 61 halál ezidő alatt, tehát 1,0 feletti a kill/death arányunk, aminek nagyon örülök.
Nem tartunk fennt semmilyen elvárásokat, félreértés ne essék, de nagyon büszkék lehetnénk magunkra, hogyha ezt a statisztikát sikerülne tartani, esetleg javítani. Kezdő RB játékosokat ez ne bátortalanítson el a játéktól és nyugodtan szabad használni bombázókat és attackereket is, tehát olyan gépeket, melyekkel nehezebb és nem elsődleges cél repülőket ölni (ahogy mentünk bombázókkal is tegnap), egyáltalán nem kötelező folyamatosan szarrá alázni az ellenséges csapatot, és van hogy a matchmaking is megszivat bennünket. Atlantis kolléga se mondogassa, hogy ő így rossz meg úgy rossz, mert láttam szép akciókat Tőled és örülök, hogy bátorkodtál belevetni magad az RB-be valamilyen szinten, csak így tovább. Volt már olyan meccs, ahol én haltam meg először, anélkül hogy öltem volna akármit, vagy ahol lezuhantam/eltörtem a gépem szárnyát, mert szimplán túl sokat akartam, és az RB megbosszulja keményen.
Próbálkozom meccs közben tanácsokat adni, ahogy ma elmondtam, hogy hogy rázd le a Yak-3-ast egy P-38-asban ülve.Amikor arról van szó, hogy RB-ben milyen géppel repüljünk, bátran mondjátok, ha ki akartok próbálni egy adott repülőgépet, és mi alkalmazkodni fogunk a választásotokhoz, ahogy eddig megreptettünk egy csomó különböző gépet: F4F, A-20, F4U-1a, P-39, P-40, B-25, Mig-3-15, Yak-7, P-47, F6F, P-38 stb.
Ha valaki belök egy ötletet, hogy márpedig én most a P-51-el szeretnék repülni, akkor senkinek nem kötelező ugyanezzel a géppel repülnie. A P-51-es BR-je RB-ben 5.0, tehát ezen a környéken szabad válogatni repülőket, akár bombázót is.Nem kötelezünk senkit arra, hogy RB-t játsszon. Ha neki jobban fekszik az AB, vagy csak egyszerűen eszeveszetten szeretne lövöldözni, nyugodtan, ma is nyomtunk hárman egy AB-t. A TS szerveren (elérhetősége: 37.221.210.23:9952) a mai nap folyamán megcsináljuk a szobákat rendesen a különböző játékmódok kedvelőinek (AB/RB/SB tank-repülő) és létre fogunk hozni úgynevezett "játékszobákat". A játékszoba max. 4 főt fog tudni befogadni, és a különböző 2-3-4 fős, együtt játszó csoportokat hivatott elszeparálni egymástól, mivel az elég szarul néz ki, ha mindenki ömlesztve van egy helyen, de eközben 2 fő AB-t játszik, 3 fő RB-zik együtt, másik két emberke meg a foci VB-t tárgyalja ki.
Akikkel eddig TS-en beszélgettünk és játszottunk együtt, BreeZeRr, Atlantis, munnergep (és jómagam /remélem senkit nem hagytam ki/) szimpatikus és normális figurák, tehát senkit ne rémítsen el, hogy úgymond idegen emberek vagyunk. Nem cseszünk le senkit, ha elront valamit, vagy ha kilőjük egymást (ugye BreeZeRr), vagy ha egymásba megyünk (ugye Atlantis)?
Várjuk a további csatlakozni vágyókat, ha kérdésetek van keressetek Bennünket bátran, segítünk, amiben tudunk, illetve üdvözöljük a tegnap este és mai nap folyamán csatlakozott tagokat, remélem Titeket is hamarosan látni (hallani) fogunk a TS szerveren, mert férünk még.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Ez a Zhengzhou event elég keményen az amerikaiak alázása
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz Atlantis #5422 üzenetére
Hajnal 3-kor kelek keddtől péntekig és emelett kedden és szerdán délután 6-ra értem haza, ma pedig most sikerült hazaérés után végeznem a fürdéssel.
Szóval ezeken a napokon sajnos csak a japán first wineket csináltam meg, mert többhöz nincsen kedvem, se erőm. Viszont a holnapi nap után itthon vagyok egészen jövő hét csütörtökig.[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz Francia91 #5434 üzenetére
Aztán majd a következő patchnél javítják a B-17 és B-24 damage és flight modelljét is, és nem lesz olyan vicces. Egyébként egy normális N1K pilóta felteszi a két rakétát a gépére ha ki van fejlesztve (nekem nincsen még sajnos ) és rammolás előtt elereszti mindkettőt.
Egyébként a fő probléma a Ki-84
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #5446 üzenetére
Reload igen is számít, de csak bombázóknál. Elég tré, amikor a G8N1-es gunnerjei gondolkodnak egy percig, mire újra tüzelni kezdenek.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
A Beaufighteren elég hülyén viselkedik a WEP. Colos kolléga, valami hozzáfűzés, magyarázat?
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Persze vannak hibák, gondolom tömkelegével, de én valahogy nem titulálok ekkora jelentőséget neki. Néha engem is meglep 1-2 dolog, pl. mikor rázuhantam egy Yak 9T-re a P-40-el, majd a támadás után 70-80°-os mászásba kezdvén azt hittem, hogy az a dög nem fog tudni követni, hiszen nagyobb sebességgel kezdtem a meredek mászást, de tévedtem. Elkezdett felzárkózni rám és lefelezte a gépemet, mert miért is ne.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
A MM nem tudom, hogy bugos-e, de szerintem egyszerűbb lenne, ha nem 1.3BR lenne a megengedett szórás. Ez azt jelenti, hogy nem akarok P-51-esek ellen menni az A6M3-as Zéróval, mert unfairnek érzem.
Erre csak egy megoldás lenne, több játékos RB-be. Ha több játékos van minden tierben, meg lehet kockáztatni egy 0.5-ös szórást, ami máris barátibb, de mivel mindenki elvan az arcade gyilkolással és a szar bugos tankok hajtásával, nem elég, hogy van amikor 5-10 percet várok, mire talál egy japán meccset, de az még unfair is.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
-
RG4L
őstag
válasz RockHaRD #5479 üzenetére
Hogyha úgy indítasz meccset, hogy te egy jetben ülsz, haverod meg a P-26-ost választotta, akkor igen, a P-26 jetek ellen fog menni, ez nem a MM hibája, hanem az embereké.
Az első P-63-as értékelése 3.3, a P-26-é 1.0, tehát 2.3 különbség van köztük, ami nem fér bele a szórásba.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz Francia91 #5495 üzenetére
Midway pálya amúgy is szopás a japánoknak. Hogy lehet ilyet kitalálni, hogy annyival nyernek, hogy leszednek huszonpár landing craftot, főleg, hogy az amerikai gépek bőven el vannak látva lőszerrel. Szerintem azt a pályát két Buffalo meg tudja nyerni magában, nem beszélve az A-20, B-25 típusú gépekről.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Midway újabb gyöngyszeme a sniper Destroyer. 780-as IAS-nál 4km-ről levágta a szárnyam
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Eddigi "pályafutásom" leghosszabb meccse volt az előző.
Zhengzhou pálya, 5v5, japánokkal vagyok oroszok ellen. Egy ellenség be se lépett a meccsbe, 4v5 maradt. Felmásztam 7000 méterig kb, mind a 4 gépük vadász volt, egyiket kinyírtam, a másik célpontom kiugrott előlem, a másik kettőt elintézte a csapatom, a csata után én maradtam életben nálunk és egy G5N1-es bombázónk. Lőszerem majdnem nulla, kilőttem pár artilleryt, leszállás, felszerelkezés, látom, hogy még van 4 AI életben, ó mondom király, mind az enyém lesz. Közben hazajött a bombázó is felszerelkezni, nekiindultunk farmolni, megbeszéltük, hogy nem öljük meg az összes botot egyből. Ugye ez a pálya azért jó és rossz egyben a japánoknak, mert a pálya közepén rengeteg, talán 20-21 pillbox van, mind körül 2 artillery és egy AAA, plusz még egy-két AAA és Vehicle elszórva, tehát lehet farmolni mint az ökör.Mondom először megkeresem az AI-t, leszedek vagy kettőt, aztán farmolom a ground cuccokat. Na oké, de nem találtam meg egyetlen botot sem, a mieink meg köröztek mint a legyek a szar körül. Oké, kockáztattam, bementem a rakat AAA össztüzébe, kiszedtem amit tudtam, haza, feltölt, még egy kör, közben a G5N1 szedett amit tudott, pillboxot, light pillboxot, tehát amit csak ért. Majd mikor a híd közelébe értek a tankjaink és az AAA kocsi, láttam, hogy lőnek fel a magasba, tehát lehet megtalálták a botokat. Elkezdtem mászni, abba a pontba ahova az anti air-ünk lőtt, de sehol semmi. Ekkor már csak 5 perc volt hátra a meccsből. Mondom bakker, már csak pillboxok maradtak, a bombázó épp felszállt, hogy befejezze a maradék bombázást, megnézem a repterüket, hátha ott dekkolnak valamiért. 4000 méterről figyeltem lefele, de nem láttam semmit se senkit. Picit lentebb mentem, hm, mondom kis szürkés-fehér pontok a "homokszínű" pályán...??
Ott dekkolt 4 bot, Pe-2, IL-2, La-5, meg még valami. Háhh mondom, megszórom őket, csak az AAA nehogy kiszedjen, még mielőtt odaérnék. Hátulról ráfordultam a gépeikre, össztűzzel lőttem az összes dögöt, 2 kimúlt, tettem egy kört, még egyet kilőttem, aztán az AAA kivégzett, így egyet meghagytam.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Azt hiszem, nem kell nagyon magyarázni... Ki-84 hei
Előző meccs nagyon vicces volt (Guadalcanal), egy másik magyar játékossal mentünk együtt, felmásztunk jó 6000-7000 méter környékére, senki nem volt látókörben, lentebb mentünk, megjelent egy F8F és egy F-84 4-5km-re, picit magasabban, mint mi. A Bearcat felé vettem az irányt, aki kis fokban zuhant, reméltem hogy oldalról meg tudom húzni, mellé. Nagy G erős fordulás utánna, kép elfeketedik, forduló végeztével kezdett tisztulni, de még mindig erősen szürkés volt, tehát épp elég ahhoz, hogy ne jelezze és írja ki pirossal, hogy ott az ellenség, épp annyit láttam, hogy merre fordul szegénykém, én egyenesen mentem ő pedig elémfordult, végigsimogattam a gépét a 30mm-es cannonnal, egy kill. Utánna nem mentem le, mert tudtam, hogy az F-84 egér-macska játékot akar majd játszani, kiszúrtam az égbolton a kis fekete pontját, úgy vettem észre, hogy közeledek hozzá. Így is volt, mert éppen egy fordulót tett, megindult velem szembe, squadtársam mögöttem 2km-re. Tudtam, hogy ha kitérő manővert teszek, lehet megint üldözni kell egy jó ideig és veszélyeztetem vele a társam, tehát vállaltam head on csatát vele, ahol sikerült ronggyálőnöm a gépét, második kill. Piros bal szárny, fekete motor. Nem gyulladtam fel hálistennek, üzemanyag se folyt, de levettem 0-ra a motort, mert így még legalább járt valamennyire. Már csak egy B-24-es ellenség maradt, mondom ugyan miért próbálnék meg leszállni, inkább vagy belevezetem a gépem vagy jól megsorozom utolsó lehelletből. Úgy is lett, pont jó irányba mentem, zuhantam rá és levágtam a szárnyát, de csak enemy kill assist lett, mert a következő hei Hayate támadásánál szerintem szana-szét lett lőve. Majdnem még halott géppel is sikerült kill szereznem.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Interfacere alapból ha jól tudom TAS-ben van kiírva a sebesség. Van értelme átállítani IAS-re?
War Thunder: Gelesztaa
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- OpenMediaVault
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Mobil flották
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- LEGO klub
- Microsoft Excel topic
- Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs