Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz pushalias #17284 üzenetére
Emlekszem, ugy 7 eve Visat3 kozvetitesen egy "szakember", mar nem tudom ki volt az, azt mondta, azert a Nemet bajnoksag nem veheti fel a versenyt Europa elvonalval. Hat most felvette.
Valogatott szinten is ott vannak.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
MODERÁTOR
válasz pushalias #17296 üzenetére
Azt azért hozzá kell tenni, hogy a United adósság mentes volt, egészen addig, amíg a Glazer família meg nem vette őket... (a klubra terhelték rá a banki kölcsönt, amit felvettek).
Ja és folyamatosan csökkentik az adósságukat. Önerőből nyereségesek (köszönhetően a nagyon masszívan felépített brandnek), nem pedig egy orosz/arab milliárdos pénzéből.
[ Szerkesztve ]
Sarcasm: just one of the many services I offer.
-
pushalias
addikt
válasz pushalias #17316 üzenetére
És itt van az Alonso eset is. Egyértelműen látszik, Lalllnak teljesen igaza van, hogy ha fal van ott, akkor hátulról érkezve beleszorítja Alonsót a falba, aki valószínűleg még megállni sem igazán tudott volna, a másik esély persze az ütközés. Button határeset, ő kicsit elaludt.
De addig járt ámokot, amíg rácseszett, sajnos Raikikönennel is kicseszett közben.
Honor 9 / HP 8470P
-
MODERÁTOR
válasz pushalias #17317 üzenetére
Hát így belső kamerából pont nem egyértelmű. Már kanyarodás előtt mellette volt, és ha akarja, Alo elvehette volna már a balos előtt, és akkor sincs ütközés. Simán lehet azt mondani, hogy megvolt Pereznek, hisz ő volt jobb helyzetben, és mégcsak nem is olyan kamikaze bevetődés volt, mint Button eseténél.
Az más kérdés, hogy befordulva a jobbos előtt meg már Alonso volt pont ugyan annyival Perez mellett, mint a bal törés előtt Perez őmellette, és ott már tényleg csak ennyit tehetett. Bár ebből a kamerából az pont nem látszik, de ha satuféket nyom se férnek el, mert Perez ráhúzza a rázóra nem hagyva helyet neki. Itt talán annyit hibázott, hogy nem számolt azzal, hogy Alo mellette marad a bal törés után, de én úgy érzem itt azért valahol korrekt, hogy engedjék előre. De ezt csak akkor érzem annak, ha a Rai eset miatt meg megbüntetik..Mondom mindezt Ferrari drukkerként.
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
MODERÁTOR
-
Blyan
félisten
válasz pushalias #17332 üzenetére
Szerintem is sumákoltak, de legálisan. És nem gumit csinálnak a Mercinek, hanem a Merci igazíthatja a saját kocsiját a gumikhoz.
Amúgy ezért faszság a tesztkorlátozás. Anno Schumi '96-ban lenyomott egy 1000km-es gumitesztet a Goodyearrel, mert kellett a tapasztalat. Belőtték rá a Ferrarit és már indultak is felfelé a gödörből.
The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.
-
-
polonic
félisten
válasz pushalias #17337 üzenetére
Ezt írtam az előbb is, undorítóak ezek a szabályok.
Régen ezerszer jobb volt.
Vissza a régi időmérő rendszert! Nem érdekelt, hoyg 45 percig a semmit néztem, mert az utolsó percek rohadt izgalmasak voltak.
Teszttilalom meg a motorszabályok megváltoztatása? Ki kell bírnia a motornak nem tudom hány versenyt. Úristen, régen edzésmotor volt külön, tartalékautó stb. Meg ha bedöglik valami saját hibádon kívül és kicseréled hátrasorolnak. Óatyám, de barmoság!És mindezt a kölcségcsökkentés címszóval. Az F1 az autósportok királykategóriája, legalábbis annak mondják. Ami szerintem pénz, technika, tehetség tekintetében is annak kell lennie. Akinek nincs pénze F1-ben indulni, az akkor nem indul, viszont látásra. Akinek meg van pénze, az fejlesszen úgy, ahogy akar, annyi pénzből, amennyit nem sajnál rá.
Ehelyett nézhetjük a szánalmas beszábolyozott körözgetést.
-
nagyúr
válasz pushalias #17452 üzenetére
A konkret szituaciotol fuggetlenul allitottam, hogy a netes szavazasoknak focicsapatok/F1-pilotak/politikusok/stb. eseten minimalis relevanciaja van. Masik pelda: ha megkerdezed a nepet, hogy a marcius 15-ei beszeden X politikus jol beszelt-e vagy sem, akkor az kb. meg fog egyezni az adott politikus nepszerusegevel.
Anyway.
while (!sleep) sheep++;
-
Blyan
félisten
válasz pushalias #17462 üzenetére
A GSMArenán még mentegetik is
Unless you are a heavy talker that is – long calls on a 3G network will drain the I9500 battery noticeably quicker. Other than that, the Samsung I9500 Galaxy S4 is still one of the best performers in terms of battery life.
The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.
-
Blyan
félisten
válasz pushalias #17559 üzenetére
Mégis Vettelé volt a leggyorsabb kör, jóval megelőzve ezzel Raikkönent.
Ezzel arra akarok utalni, hogy a gumikban még bőven volt szufla. De ezt az is bizonyítja, hogy a pirelli állítása szerint egy cserével is meg lehetett volna csinálni a futamot.
[ Szerkesztve ]
The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.
-
Blyan
félisten
válasz pushalias #17569 üzenetére
De Te próbálod is érteni amit mondok? Amire utalok az az, hogy a tempókülönbség valójában annyira nem a 30 körös gumihasználattól függött. A szuperlágy két-három gyorskör után elveszti a legjobb tapadását, max egy fél mp lehetett volna amit Vettelhez képest tudott volna vele menni Kimi nem több.
És persze Vettelben is lett volna még, ebben is biztos vagyok.[ Szerkesztve ]
The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.
-
Psychonaut
addikt
válasz pushalias #17561 üzenetére
és természetesen igazam lett
De hát ezt senki nem is vitatta, mindenki tudta, hogy kereket cserélt (hiszen ezért esett vissza a 16.(?) helyre), ebből pedig az következett, hogy friss gumikat kapott, és sokkalta gyorsabb lesz, mint az amúgy is gyengébb autóval versenyző utolsó brigád.Blyan: Azt mondjuk vedd figyelembe, hogy egyrészt vonatozás ment, másrészt sokat volt bent a Safety Car, ez jóval megnövelte a gumik élettartamát.
[ Szerkesztve ]
-
Psychonaut
addikt
válasz pushalias #17576 üzenetére
A #17336-ban semmivel sem vitatta ezt, a #17570 pedig a hozzászólásod után íródott, tehát a hozzászólásban nem reagálhattál rá...LOL.
Blyan: a Pirelli ezt a futam előtt mondta, tehát nekik elvileg "rendes" futamra kellett gondolniuk, nem ilyen kényelmesebb tempóra, bár ki tudja. Mondjuk a Lotus biztosan megcsinálta volna egy kiállással, láthatóan ez is volt a taktikájuk. A többiek viszont kettővel számoltak, mert szuperlágy ment fel mindenkinek a top 10-ben másodikra (ami nem bírt volna ki ~50 kört).
[ Szerkesztve ]
-
Psychonaut
addikt
válasz pushalias #17578 üzenetére
Menj is, fáradt vagy.
Miről beszélsz egyáltalán? A #17336-ban ENNYI VAN az egészről: "Mellesleg Kimi 4-et előzött az utolsó 4 körben."
Ez TÉNY. Nem lehet vitatni. Kész, pont. A gumikról szó sem esett.
Még a #17338-ban is azt írta "ettől még el kellett menni mellettük". AMI SZINTÉN TÉNY, és nem vonja kétségbe az állításodat.EZ UTÁN írtad te a hozzászólásodat, hogy "tessék, igazam lett". De ahogy láthatod, senki nem vonta ezt kétségbe MIELŐTT MEGÍRTAD A HOZZÁSZÓLÁST.
Nem szeretem, ha valaki tényekkel vitatkozik. Nem volt igazad, megesik, nem kell mindenáron kötni az ebet a karóhoz, hogy de mégis.
Blyan: így igaz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- IPhone 14 Pro max 128GB gyári független 100% hibátlan
- IPAD PRO 11" 2018 1.GEN 64GB GYÖNYÖRŰ ÁLLAPOTBAN, WIFI + CELLULAR , GARANCIA, BESZÁMITÁS,
- Samsung Galaxy Tab S9 FE+ (WiFi) Számla+gari
- MacBook Air Retina M1 13.3" - Late 2020 16GB/256GB SSD, 222 töltés, számlával, üzletből, garanciával
- LG OLED55C27LA 2 Év Gyári Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs