-
Fototrend
Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Barret001 #117472 üzenetére
Igen. Ezért kérdeztem, hogy milyen kártyája van, mert a drivergondnak szerintem kis köze talán van a vga-hoz.
R9 280-nál nekem is jó volt, 750 Ti-vel, a 380-nal szar. Ingame beállítások közül mindent végigzongoráztam, hülyéskedtem az egérbeállításokkal is, de nem lett jó. Drivercsere lesz, ha az se oldja meg, akkor majd a 1060-nal remélem jó lesz (az lesz a kövi), mert távoli célpontoknál nagyon idegesítő a rángás.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz pixelblondie #117538 üzenetére
A Chi-Nu Kait oda-vissza elp*csázza a rendes Chi-Nu. Én is bedőltem a statoknak, nem kellett volna, meglett az ász, adtam is el a francba, a Chi-Nu nagyságrendekkel erősebb tank valós használat közben.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Üdv népek!
5 év után visszatértem (HáGé néven voltam itt anyakönyvezve eredetileg), rögtön be is cseréltem az FV4202-t meg STA-2-t egy WZ-120 td-re meg egy T26E5-re azzal a féláras akcióval, eddig úgy tűnik, a kínai egy minőségi csere volt, az amcsira nem éreztem annyira rá, de szerintem csak szokni kell a kicsi alfát. Kötvényből megvettem az M10 RBFM-et is, mert funnak tűnt a dpm és kiderült, hogy tényleg az, elég seal clubber td még egy relatív gyengébb legénységgel is.
Régi-új játékosként inkább alacsony tierben mentem az első pár tucat meccset, elkezdtem a kínai meg svéd td ágat, aztán mikor eljutottam tier5-6-ig, akkor beugrottam a 8-9-10-es gépekbe és arcul csapott a jelenlegi meta a rengeteg lighttal, a német meg szovjet szörnyekkel, állandó gold spammel. Szokni kell.
Lenne pár kérdés: szinte az összes pályát átdolgozták az elmúlt 5 évben, meg raktak be pár újat is, jelenleg melyek számítanak brokennek? Mindig is voltak selejtes pályák a játékban, gondolom most is van néhány, de még nem tanulmányoztam őket részletesen
SU-122-54 teljesen eltűnt a játékból, időszakosan se lehet beszerezni? Látom, hogy változott a tech tree, szóval gondolom mindenki garázsában egy az egyben cserélték az Object 263-ra, akinek megvolt, de ki is került a játékból végleg?
Amúgy tök jó arc a WG, hogy úgy is odaadták a T-50-2-t, Super Chaffee-t, meg Super Hellcatet, hogy be se léptem a játékba és nem volt hozzá időkeret. Meg az email csere, jelszóvisszaállítás is tök gördülékenyen ment.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz jr1994 #216905 üzenetére
Pár mapon csak kamillázok, Mines minden szinten agyrák még mindig, a korábban low tier Province tier 7-ben hihetetlen élmény.
Néhány pályának a változtatásait nem igazán értem még, Erlenbergen meg Sand Riveren a pálya közepén az a sáv gondolom azért kellett, hgy ne csak két ütközőzóna legyen, de elég öngyilkosságnak tűnik oda bemenni. Prokhorovkát, Malinovkát meg Westfieldet láthatóan még mindig nem sikerült megtanulnia a játékosoknak, pedig ezek nem is nagyon változtak azóta. Viszont Pearl River meg Redshire egész királyak lettek, jól meg lehet bontani a campelő csoportokat.
Eddig nem raktam semmit tiltólistára, Minsk-nél meg Pilsennél érik a tiltás. Annak viszont örülök, hogy az ilyen élhetetlen mapok, mint Komarin, Severogorsk meg Swamp nem kerültek vissza, South Coastot viszont sajnálom, azt hittem, csak átdolgozzák, de látom kikerült végleg.Mindig is kíváncsi voltam a SU-122-54-re, az az egyik td, amit bánok, hogy nem jutottam el odáig. Csekkoltam amúgy a gyűjtői fület, vannak jó cuccok nagyon, meg látom az FV215b a kötvényes tankok közé került végül, bár nem tudom, kinek ér meg 15ezret.
Amúgy egy dolog feltűnt rögtön, folyamatosan mindenki blind lövöldöz össze-vissza, ez valami új trend lett, hogy minden gyanús bokrot megszórunk? Nem tudom, mennyire hatásos, de furcsállom, ilyen teljesen abszord tankok, mint a japán nehezek is lövöldöznek balra jobbra spot nélkül.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ez a Battle Pass eddig mennyire volt grindolós? Mondjuk pont most változik nagyot, ahogy látom.
World of Warships konzolos változata hasonlóan működik, annyi különbséggel, hogy ott nem xp-re meg csapaton belüli helyezésre adja a pontokat, hanem heti rendszerességű feladatokat kell megoldani, ez előny meg hátrány is, mert vannak egész jó küldik, de mellette jó nagy baromságokat is ki tudnak találni a helyi WG-sek.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
STA-t még pont meg tudtam venni olcsóbban pár hete, skipeltem a második ágyút (rifled gun), az alapot teleraktam arannyal és napi dublákkal kihúztam a top ágyút egyből.
1200 volt az átlag dmg az alap ágyú+gold lőszerrel, 2200 az utóbbi pár meccsben a top ágyúval, teljesen más világ. Tipikus esete annak, hogy jó lenne, ha a soft statokat is el lehetne érni ingame, látszana az ordító különbség köztük (pl. mozgás közbeni pontosság).Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ezekkel a BB tankokkal nekem kell csinálni valamit, hogy eltűnjenek? Vagy majd a kövi frissítés szedi ki őket a garázsból?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Thrawn #217035 üzenetére
A lőszert kivettem, a legénység nem fér el sajna.
Neked is köszi Phoenix, elrejtettem őket.
Más: dpm-et jelenleg mik befolyásolják? bia, töltésgyorsító (kötvényes töltésgyorsító), kaja, mentor, ezeken kívül van más, amit nem vettem észre?
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz phoenix1989 #217038 üzenetére
Jaja, a mentort véletlen hagytam bent, az eredeti kérdés a plusz xp-ről szólt volna.
Na ezt lecsekkolom, köszi. Feltűnően nagy eltérések vannak, kiütközik az, hogy valaki már a garázsban sem érti (vagy csak nem érdekli) a játékot: Super Conquerorral most 3500 a dpm, 7,2 alatt tölt valamivel és összefutottam egy másik S. Conquerorral, érzésre majdnem két másodperccel gyorsabban lőttem, mint ő...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz phoenix1989 #217040 üzenetére
Most én is összeméregettem. Az a durva, hogy az enyém még nem is egy túl jól felszerelt tank, mert nincsenek különleges felszereléseim és még így is jobbnak érzem a dpm-et, mint sokszor az ellenségeknél.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz ollie #217043 üzenetére
Ez az equipment 2.0 valóban tök jól diverzifikálta a lehetőségeket, pl. a high tier heavy-knél a régen szokásos töltésgyorsító, stabilizátor, célzásgyorsító/távcső helyett több lehetőség van, az egész érdekes, hogy a turbótöltő nem százalékos bónuszt nyújt, hanem egyszeri 4 és 2km/h sebességet.
Most még azért elég oldschool módon szereltem fel mindent, de a turbót például team clash-ben kipróbáltam a tizeseimen és elég pozitív élmény volt a 41-gyel száguldozó T110E5 még úgy is, hogy az összes szovjet heavy felmossa vele a padlót sajna manapság.
Egyedül a Conquerort akarnám minél magasabb dpm-re beállítani, mert ezzel már többször megesett, hogy a töltésidő volt a potenciális sebzés gátja, sok a jó hulldown pozicíó a városi pályákon is, úgyhogy ki merek állni nagyobb tömegek elé, aztán hadd szóljon, amíg egyben marad a tank.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz joergie #217070 üzenetére
Lekopogom, nekem most tetszik. Sok dolgot javítottak az elmúlt években, részben jobb az MM, a legtöbb új tank érdekes, jó változás az equipment 2.0, rengeteg a quailty of life fejlődés, de van azért pár dolog, amit vagy nem tudok megérteni, vagy elég negatív szerintem, de majd meglátjuk, mennyire lesz türelmem a játékhoz.
Két dolgot tudok kiemelni, pár meccs alapján egyértelműen broken a T10, a rengeteg light megöli a játékot, valamint a menüdzsungel a garázsban szörnyen idejétmúlt és labirintusszerű, amíg meg nem szokja az ember, nagyon nem felhasználóbarát.Az biztos, hogy PC-t a Valheim és a Hell Let Loose miatt fejlesztettem, a régi ARMA-s ismerősök elkezdtek ezekkel játszani, szóval amint lesz értelmes VGA a gépben nem tudom, maradnék-e tankozni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz peterson79 #217096 üzenetére
A páncélvédelem és az ehhez kapcsolódó játékmechanikák (side scrape, hull down) teljesen kiszámíthatatlanok high tierben. Lehet, hogy jól beállsz egy AP, APCR ellen, de a HEAT be fog ütni. Vannak persze kivételek az ilyen szörnyek személyében, mint az Obj 268 4, T95, meg még néhány szovjet abomináció.
Amúgy érdekes módon követi le a játék a valóságot, mert a 2. világháború után több nemzet megfogalmazta azt, hogy a páncélvédelem az egyre fejlődő páncélátütéssel (az ingame HEAT 350-400 mm közti átütése a WG részéről egy alábecsült érték) nem tudja felvenni a versenyt, ezért a mobilitás és a tűzerő lesz az elsődleges fontosságú a fejlesztéseknél, így lett az AMX 30B, Leopard, így fejlődtek a Centurion meg a Patton variánsok is. Más kérdés, hogy jelenleg milyen a meta a játékban, de így lassan 500 csata után az egyértelmű számomra, hogy gyors tankokkal érdemes menni, amik időben tudnak reagálni a pár másodperc alatt változó helyzetekre.
Ezért is bánom kicsit, hogy a T26E5-re cseréltem az FV4202-t, mert egyértelműen az a bajom a tankkal, hogy nehezen veszem fel a csaták ritmusát, páncélja nincs elég, sebessége sem túl jó, az alfasebzés is kicsi, szóval nehéz vele jól sebző köröket futni, cserébe sok az assist a majd' 500 méter az elméleti látótávval, szóval sokszor a támogató td-k rémálma tudok lenni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz peterson79 #217103 üzenetére
De akkor meg már oly mindegy, hogy egy TVP-vel vagy ott, vagy egy IS-7-tel, Type 5-tel , E 100-zal, ugyanúgy elporladsz, max egy kicsit később. A TVP-vel legalább el tudsz menni, ha olyan a helyzet.
Az egyik első dolog, ami feltűnő a mostani pályákkal kapcsolatban, hogy mennyire nyitott a legtöbb, gyors tankokkal, jó látótávval, ügyesen helyezkedve hatalmas területeket lehet ellenőrzés alatt tartani.
Most nézegettem a T10 tankok statisztikáit és furcsállom, hogy a Leopard dacára a buffjának az egyik legrosszabb mednek számít winrate alapján, mert én elég nagy potenciált látok benne támogató szerepkörben. Mindjárt végzek az Object 257-tel, szerintem ezután visszaveszem a PTA-t és kiszenvedem a Leopard 1-et, mert kíváncsi vagyok, működésre lehet-e bírni jó legénységgel.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz adrian360 #217120 üzenetére
Másik oldalról meg tök szar érzés, hogy nem tudnék normális meccseket menni a Hetzerrel, T40-nel, Matildával, amiket imádtam kezdőként, mert most sealclubber lennék még egy kezdő legénységgel is.
Megvettem az M10 RBFM-et és már ebben is bucira csapkodom az ellenséget egy kezdő legénységgel, meglett az Ász, azóta nem is megyek vele szívesen.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ha már téma: most mi a rangsor a szovjet tech tree heavy-jei és medjei között? Azt sejtem, hogy az Object 430U a legjobb med, utána gondolom Obj. 140 és K-91.
A heavy-knél nehéz belőnöm, mert keveset látok az Obj. 705-ből meg IS-4-ből, IS-7 és Obj. 277 között meg az ágyú tűnt fel a 277 javára.
A T10 705 amúgy piszkálja a fantáziám azzal az otromba kályhacsővel.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz po1son #217236 üzenetére
Sajna nem, nincsenek a helyzet magaslatán a műszaki átvételt illetően, az ügyfélszolgálat is hagy kívánnivalót maga után, meg a teljes ügyfélkapcsolati rendszer küszködik sokszor.
Amúgy én nem szoktam lebeszélni meg rábeszélni senkit szolgáltatókra, mert nem hogy városonként, de néha utcánként is eltér a szolgáltatás minősége, de a Vodát most már országos szinten nem lehet javasolni, hacsak nem ősi rezes netet váltanál le a koaxra.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Super Hellcat Tank Ász 1116 xp, azt hittem ez is ilyen sealclubber op szutyok, mint a többi hasonszőrű td, de ezekszerint nem mennek vele túl jól. Ennél még az Obj. 257-hez is több xp kellett, pedig az aztán nem egy csúcs ragadozó T9-ben.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Az hogy lehetséges, hogy nincs még kifejlesztve a T-10-ből az Obj. 277 (minden modul megvan viszont és van rá 7% kedvezmény) és mégis lehet legénységfejlődés gyorsítást kapcsolni?
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz notika77 #217282 üzenetére
Szerintem nem volt meg, de már nem emlékszem pontosan. Ha akkor kifejlesztettem volna még a T-10-ből, akkor most is ki lett volna fejlesztve az Object 257 után, nem? Mert nem volt sajna, a garázsban bent volt mindkét tank, az Objecten valamennyi xp-vel.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz popey37 #217303 üzenetére
Eredetileg mikor patchelték, hogy ezüstért is lehessen venni, akkor sokan látták benne a taktikai lehetőséget, nem volt ennyire eszetlen goldspam. Használták, de ésszel, most meg az E 25-re és Super Hellcatre leadott lövések több mint fele gold (vezetem pár tucat meccs óta), ami nonszensz.
Szerintem az megoldás lehetne, hogy feltolják az árát a mostani pár ezer ezüst szintről tízezres nagyságrendekbe és/vagy limitálják a mennyiségét CW-n kívül, mert a mostani random csaták komikusak így, főleg ezekkel a nyitott pályákkal, mikor az emberek nem mernek megmozdulni, mert egy szívószál is átcsapkodja őket 500 méterről APCR-rel.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz hulp01 #217309 üzenetére
Mondjuk ezzel a hozzáállással csak magaddal cseszel ki, mással nem.
Ezernyi módon lehetne balanszolni a prémium lőszert onnantól kezdve, hogy változtatnak a karakterisztikájukon odáig, hogy változtatnak az egész bevételi rendszeren. Pár példa egyszerűbbektől radikálisig:
- Változtassanak az átütésen, sebzésen, sebességen, gondolják újra a penetráció működését ingame.
- Legyen limitálva a hordozható prém lőszer mértéke mondjuk össz lőszer mennyiség 10%-ára.
- Legyen sokkal drágább a mostani 4000-8000 közti értékről menjünk fel akár 40000-80000-ig.
- Ne kapjunk kreditet a prém lőszerrel okozott sebzés után.
- Szofisztikált módszer lenne díjazni a normál lőszer használatát: ne kapjunk medálokat, ha lőttünk prém lőszert vagy legyenek olyan medálok, amik csak normál lőszerrel érhetőek el és így például a hősies védekezéshez is társulna egy játékelem, amit kétszer is meggondolna az ember.
És még tuti van pár lehetőség, csak a WG leszarja. A baj az, hogy ordít a játékról, hogy azért nincs balansz a T10 meccsekben, mert az új szuper páncélozott tankok (Object 279, Object 268 4) már azzal az alapvetéssel kerültek be, hogy a prém lőszer ellen is legyenek elég védettek, a régieket meg jól elfelejtették hozzájuk igazítani.
Most nagyon gondolkozom azon, hogy eladom az összes T10 gépemet és inkább visszaveszem a jobb 9-eseket, mert érezhetően jobb a MM és a játékélmény, mint top tierben.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz hulp01 #217391 üzenetére
A következő az értelme:
A célzókör méretének változását három dolog befolyásolja, a jármű sebessége, a torony forgásának sebessége és amiről sokan nem vesznek tudomást, a jármű forgását is külön számolja.
- A jármű mozgása közben a következőkkel lehet csökkenteni: jobb felfüggesztés, smooth ride képesség a vezetőnek.
- A torony forgásakor a következők befolyásolják: maga az ágyú és a snap shot képesség.
- Jármű forgásakor szintén a felfüggesztés és a jármű forgási sebessége határozza meg, ez azért fontos, mert ezt nem igazán tudod úgy befolyásolni, mint az előző kettőt, mert tudsz lassabban menni és tudod lassan, apránként forgatni a tornyot, de lassan fordulni nem igazán. Ezt is lehet befolyásolni a smooth ride képességgel.
Ezek amúgy nyilván tankonként eltérőek, összeadódnak, balanszolási tényezők és régen nem volt maximuma a célzókör méretének, egy max sebességgel kanyarodó és közben nézelődő Cromwell célzóköre alacsony felbontáson kis túlzással kilógott a képből.
Azért így adják meg a célzókör szűkülésének idejét, mert a fenti három befolyásoló tényezőtől függetlenül és ezeket figyelembe véve igaz minden esetben, míg ha megadnák, hogy mondjuk 8sec a teljes szűkülés, az nem lenne igaz mindig, mert valamikor csak 2sec, valamikor 5sec, attól függően épp mit csinál a járműved közben.A célzókörön belüli pontosság így néz ki alap esetben:
A derp gunoknál ez megtévesztő lehet, mert sokkal nagyobb maga a kör, ezért az a belső ~70%-os valószínűség is egy sokkal nagyobb terület a célzókörön belül.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz hulp01 #217402 üzenetére
Ezzel egyetértek, sok soft statot beraktak az elmúlt években és még néhány hülyeséget is teljesen feleslegesen (pl. a garázsban a különböző stat panelek lenyitása után az Alt gomb lenyomása után az a két animáció nem tudom, minek van), ez is simán elférne.
Ez is attól függ, hogy mozogsz vagy forogsz-e, forgás után hamarabb áll meg a jármű (mármint olyan értelemben, amit a wot stationary állapotnak nevez), mint mozgás után.Bár tudom, hogy a forgás is mozgás, de remélem érthető.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz joergie #217414 üzenetére
Bármire használhatod, leszeded és utána meg fog jelenni a listában és írja, hogy mely tankokra lehet felrakni, valamit mindenre, valamit bizonyos nemzetekre, bár ez egyértelmű lesz a nevéből (pl. Brit roham, meg ilyesmik).
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Nézem QB streamjét, az E 100 ágat mutatta be 1-től 10-ig, tier 10-ben ment a Maus-szal, 60TP-vel is és ezt valami elképesztő volt nézni... Olyan szinten elavultak ezek a német szuper nehezek jelenleg ebben a metában, hogy ezt szerintem nem is tudná a wg rendesen balanszolni.
Valami nagyon nem jó jelenleg high tierben, de még nem sikerült megfogalmaznom magamban, hogy mi. Ma főleg 8-9-esekkel mentem sok 10-es meccsben és egész jó volt a végső mérleg, de iszonyat rossz tier 10-es meccseket tapasztaltam én is, olyan dara volt, amit nem tudok hova tenni komolyan.
Remélem ha véget ér a maraton holnap valamennyit javul a helyzet.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz tasiadam #217435 üzenetére
Ezzel mit akarsz mondani? A Tigris sosem volt egy brawler tank ebben a játékban, kezdetektől fogva support heavy-ként működött jól.
Tier 10-ben jelenleg nem létezik rendes brawler tank, maximum hull downban, ami elég szomorú.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Warton #217449 üzenetére
Azért fikázta a tier 10 matchmakinget, mert tényleg cancer, ahogy működik. Ez a stream csak egy példa, másokat nézve is kiütköznek ezek a dolgok.
Nem a tank hibája, de a jelenlegi metából ordítóan kilóg, winrate alapján az alsó harmadban van, a tank ász szintje 100 xp-vel az Object 277 és 60TP alatt és nem a skill cap miatt, városi pályán hagyományosan jobban teljesítenek, de ott is vannak már jobbak.
Circonnak volt egy jó megszólalása ezzel kapcsolatban (ő nem is játszik tier 10-et, annyira szarnak tartja), mikor megkérdezték erről és azt mondta, miért játszana valaki egy lassú tankkal, ami egyik pályán nagyon jó, másikon használhatatlan, mikor blueprintekkel, boosterekkel ki tud húzni egy olyan tankot pár száz csata alatt, ami minden helyzetben jól működik?
Jelenleg a játék irgalmatlanul gyors a korábbi állapotaihoz képest, rengetegszer dmg hajhászásba fordulnak a meccsek már az 5. perctől, mert eldőlt a küzdelem, csak a kérdés, ki mennyit tud sebezni. Az STA-1-et szabályosan lassúnak érzem a jelenlegi játékban a 45 km/h-jával...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Warton #217454 üzenetére
Nem kirívó, mert más is gyenge tier 10-ben, ott a T-62A például, most adtam el hétvégén, mert egyszerűen felesleges jármű az Object 140 mellett (nem véletlen került ki a tech tree-ből gondolom).
Óriási a gap a meta tankok és a többiek között (winrate-ben akár 3% is lehet az EU vagy RU szerveren) és a lassú tankok jobban ki vannak szolgáltatva a szerencse faktornak, milyen mapot kapnak, hova mennek, ki lesz velük szemben, fel tudják-e venni a ritmust egy előretöréssel, visszavonulással, vagy egyszerűen csak tudnak-e oldalt váltani.
A lényeg az, hogy konstans jó teljesítményt sokkal nehezebb nyújtani velük, ha egyáltalán lehetséges és ez egyre kirívóbb, ahogy gyorsul a játék.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
-
Bad Pritt
nagyúr
Ez a Thunderbolt egész király. Szerettem anno a két Sherman variánst (E8-ra lett meg elsőként a 3 mark), ez valahol a kettő között van, de turbóval jól működik.
Meg akartam amúgy várni a Fury-t, de minden fórumon azt írják, hogy ez jobb, meg elég faszán is néz ki.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz EQMontoya #217526 üzenetére
8-asba még nem dobott, ott max támogatni tud szerintem, nem elég mozgékony flankelni.
Az ágyú és a torony teljesen ugyanaz, mint az E8-on, a test sokkal keményebb, átlagban 600-at pattint, az szerintem egész korrekt egy 800 hp-s medtől.
Amúgy meglepően lassú, turbóval 47 a végsebesség, de lomhán mozdul meg, nem szereti úgy a dombokat sajna.
A dpm viszont állat, az adja el szerintem, nekem most 2300 körül van. Találsz egy jó helyet és lebontasz mindent ami jön szembe.
Szerintem medként a Fury jobb lehet, az csak egy átskinezett E8, ez különlegesebb azért, nekem nagyon kézre áll most.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Figyelem!
Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!
Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)
[ Szerkesztve ]
***
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs