Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DrGonzo22

    őstag

    Aki DS-t akar szólózni: az egyik mount CSAK HC-ból jöhet, ezért érdemes 10HC-ban csinálni. Spine: először ölj le mindent, majd állj be a lerobbanó páncél mögé, maradj középen és folyamatosan válts oldalt az oldalazással. A további taktika ilvl-függő (695 és 660-as mage-ekkel is sikerült, de nagyon másképp kell mindent csinálni) ha alacsony az ilvl-ed, akkor ne öld meg a kis addokat, hanem várd be a 7-8 darabot, ami kell a felbuffoláshoz, majd valami nagyot sebző aoe spellel öld meg őket egyszerre (mivel kicsi az ilvled, ezért a fő add nem fog meghalni). Magas ilvl-nél egyesével öld a kis addokat, és fokozatosan buffold a main addot, a sebzését simán kibírtam még mage-dzsel is (egy aoe spellem megölte volna a main addot is). Nagyon fontos, hogy ha lerobbant a páncél, akkor sem szabad abbahagyni az oldalazást, különben ledob! Kis gyakorlás kell, és utána már nagyon egyszerű, az egyik wlock altommal kicsit ráaludtam a múlthéten, és egyszer ledobott, de amúgy nem szokott ilyesmi előfordulni. Egyszer belejön az ember, és utána már nem lehet rosszul csinálni. Aki anno raidezte DS-t, azoknak gondolom még inkább könnyű (nekem az kimaradt). Ja és a forgatós ach is mehet ezzel párhuzamosan, csak ne felejtsek el beleállni abba a lehorgonyzó részbe.

    6.2 letöltődött, gondolom 2-3 hét és ki is jön. A mage elég gyászos lesz a ptr alapján, fire-nek egy healer trinket lesz BiS, elvették a 2xIB trükköt... Arcane tier bonusok dps vesztést okoznak, a frostot felbuffolták (úgy néz ki az lesz a legjobb single target build) külön jó, hogy már senkinek nincs multistrike gearje (mondjuk most már mastery-vel is elég jül scaleződik) Kíváncsi vagyok végül mi fog ebből kisülni...

  • DrGonzo22

    őstag

    Ja és még egy észrevétel: ez a legendary ring teljesen borítani fogja a dps classok/buildek közötti erőviszonyokat; az olyan burstre képes buildek, mint pl. az arcane mage/BM hunter teljesen egyeduralkodók lesznek, mivel össze tudják hozni a saját dps cooldownjaikat a gyűrű cooldownjávál. Mondjuk progress szakaszban nem lesz még ring, de utána teljesen el fog szabadulni a pokol, és az ilyen jellegű, burstre képes buildek dps-ét nem fogja megközelíteni egyetlen más dps class/build sem. Talán az arcane gyalázatos tier set bonusaival pont ezt akarják ellensúlyozni :F a szimulációk alapján az arcane a ring előtt relatíve gyenge lesz, viszont miután megvan a gyűrű behozhatatlanul feljön a másik kettőhöz képest. Demo Wlockkal is jól össze lehet hozni a gyűrű cooldownját.

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz ldave #62126 üzenetére

    Nem értek a rogue-hoz, de megnézve a warcraftlogs-os adatokat nekem nem tűnik úgy, hogy nagy különbség lenne a 3 build között (HC BH top 10 killek között mind a három build képviselteti magát). A mage az tényleg szét van esve, a fire/arc nagyon jók, míg a frost jelenleg játszhatatlan.
    Wlock és mage karaktereim vannak, és azt látom, hogy a mage talentolását nagyon rossz irányba vitte el a blizzard. A 3 buildet megpróbálták bekategorizálni (frost pvp, fire aoe pve, arcane single trg pve), és a talentok valami nagyon buta módon a következőképpen vannak felosztva: low-skill talent; progress/tanulófázis talent; "pro" talent. (Ahelyett, hogy mindhárom buold játszható lenne mind pvp/aoe pve/st pve-ben a talentok olyan felosztásával, hogy pvp/aoe/st) Ezt ráadásul annyira rosszul valósították meg, hogy bizonyos esetekben a "pro" talent közel használhatatlan a fightok nagy részén (Rune of Power), vagy a low-skill (többnyire passzív) talent minden szituációban a legjobb választás, az hozza a legjobb dps-t.

    Ezzel szemben a wlock talentok lehetőséget adnak arra, hogy egy adott buildet játszon az ember aoe és single trg bossokon is. A mage esetében az aoe az szigorúan fire, a ST pedig arcane (a fire 2p tier bonusa miatt a fire ST-on is beérte az arcane-t, sőt ki is előzheti, de ez egy viszonylag magas ilvl (695+)-nél jelentkező dolog, és teljes egészében a tier bonusra van alapozva, ami 6.2-vel ugrik).

    Van két mage talent, amit a community 95% gyűlöl (Rune of Power - RoP és Prismatic Crystal - PC). Soha annyi játékos nem hagyta ott a mage klasszt, mint a WoD alatt, mindezt úgy, hogy a mage most az abszolút legjobb dps class, ha valaki megnézi a warcraftlogs-on, akkor BRF mythic (de HC és normalban is) a 10 bossfigtból 9-nél mage-ek vezetik toronymagasan a dps listát. Nem tudom, hogy más klasszoknál is van-e olyan spell, ami annyira függ a tanktól, mint a PC. Egyetlen indokolatlan mozgás a tank részéről, és nullázta a mage legfontosabb dps cooldownját... szerintem egy dps játékos teljesítményét ennyire kiszolgáltatni a tankok tankolási képességének nem egy normális elképzelés - hozzáteszem, hogy fire builddel ezt a talentot nem is egyszerű használni (mondjuk én imádom, de belátom, hogy valóban nagy gyakorlatot és odafigyelést igényel). A wlock talentjai mind egyszerű cooldownok, vagy passzívok, stb. de ez a két mage talent teljesen kilóg a sorból; a PC az egyik kedvenc spellem, és őszintén remélem, hogy tesznek valamit annak érdekében, hogy a tank képességeitől egyáltalán ne függjön, hanem kizárólag csak a mage játékosétól. A RoP-t gyakorlatilag mindenki utálja, még az abszolút top guildek mage-i is csak 1-2 fight alatt használták BRF-ben, mert anniyra idegesítő (főleg mióta új animációt kapott...), kicsit is érdekesebb mozgással járó fightok alatt használhatatlan. Már pandaria óta folyamatosan tele vannak a fórumok azzal, hogy tüntessék el, de ehelyett a blizz még tovább nerfelte a már amúgy is gyenge mirror image-et..., ami egy kellemes és ikonikus mage spell volt mióta megjelent. Most olyan remek (agyonbonyolított) telentjaink vannak, hogy lassan kb. mindegyikre addon kell...

    Most már én is úgy vagyok vele, hogy lehet, hogy 6.2-vel átállok a wlockra, és azzal fogok progresselni, mert egy kiegészítő alatt most fogja a blizz másodszorra (vagy inkább harmadszorra, ha a single trg fire-t is beleveszem) eljátszani, hogy totál más típusú gear kell PVE ST progressre... (szerencsére a fire aoe-t már nem fogja semmi behozni, de az endboss ugyis mindig ST...), és teszi mindezt úgy, hogy a PC-t nem fixálja, a RoP-ot továbbra is erőlteti bizonyos fightokra.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Zedz #62128 üzenetére

    Nekem mage a mainem, de van egy viszonylag elfogadhatóan gearelt wlockom is, szóval át tudnék rá ugrani. Amit a fórumokon olvastam, azok alapján a demo továbbra is nagyon erős lesz, ez a nerf csak az erősödő gear miatt kellett - legalábbis amikor legutóbb belenéztem az mmo-championos wlock fórumokba, akkor ez volt a mondás. BiS itemekben is elvileg sokkal jobban scaleződik a mage-nél, szóval, ahogy ebben a tierben a mage volt az abszolút legjobb dps class, a 6.2-ben jó eséllyel a wlock vagy a hunter lesz az. És ugye azt se felejtsük el, hogy az aspect of the fox is ugrik, amit a demo tud legjobban kompenzálni a mozgásos szakaszokra időzített démon formával. (a magenek megerősítik a frost - procc alapú - buildjét, ami szintén segít a mozgás intenzív fightokban; fire sem olyan rossz mozgásra amúgy)

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Zedz #62130 üzenetére

    Ez a legújabb, amit találtam, szóval ezentúl pve-ben is affli lesz majd mindenki [link]. A destroban most a Chaos Bolt lett instant, ha jól láttam.

  • DrGonzo22

    őstag

    "Dark Soul should now have its cooldown reset at the end of a raid encounter for all Warlock specializations." - ez is egy komoly változás

    "Item - Warlock T18 Destruction 2P Bonus (New) Reduces the cast time of your Chaos Bolt by 3 sec." - akkor a 2p tier bonus miatt lett instant

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz warcat #62134 üzenetére

    Ez egy általános vélemény. A 90-es és 100-as mage talentok kijövetelük óta kritizálva vannak a community 90-95%-a által (köztük olyan játékosok által is, mint pl. a method egyik mage-e). Az egy más kérdés, hogy mivel nincs más, az ember alkalmazkodik, de a tierben lévő 6 talent közül egy olyan sincs, ami aoe/st váltást tenne lehetővé; van egy, ami a mage játékost dps-ét kiszolgáltatja a tankoknak (ez a talent amúgy nagyon jó és érdekes, csak finomítani kéne valahogy), és van egy olyan, ami a fightok 80-90%-án nem használható...
    Ehhez képes a wlock talentok lehetővé teszik az aoe/st váltást "hagyományosak" abban az rtelemben, hogy sima cooldownok, vagy passzív buffok; nincs ilyen RoP, PC szerű extra dolog bennük.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Zedz #62136 üzenetére

    Van valamilyen szintű kommunikáció, az arcane tier bonusok nagyon komoly kritikát kapnak folyamatosan az amerikai fórumokon, és ezért is változtatgatják őket most ilyen sebességgel. Kuni (Method egyik mage-e) írta, hogy ők több javaslatot is tettek a blizznek, hogy változtasson a PC működésén (eredetileg másmilyen volt kicsit; nem volt global cooldownon, nem autotargetolta meg a játékos, stb.). Tehát a meglévő ötleteiket finomítják kritika hatására, de az alap elképzeléseken nem nagyon változtattak, a PC most is ugyanúgy maximális kommunikációt igényel a tank és a mage között, nem növelték a range-et, nem követi a bosst, stb. szóval alapjaiban maradt ugyanaz. Az arcane 2p bonus is mindenképpen a PoM-mal fog valamit csinálni, tehát az ötlet marad, de a nagyon kényelmetlen megoldásokon némi finomhangolást el lehet érni.

    Ugye most volt egy kék poszt, hogy kiegészítő alatt nem változtatnak semmit, így ha visszajön egy játékos, akkor nem kell újra tanulnia a classt. Tehát az a kritika, ami a PC, RoP talentokat éri legfeljebb a következő kiegészítőnél lehet hatásos.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Cathfaern #62138 üzenetére

    Nem tudom milyen classal játszol, de nekem, mint mage-nek nem áttalentolnom kell minden egyes bossra, hanem buildet váltani (arcane-ról fire-re pl.), ami azért egy komolyabb dolog:) Nekem ehhez képest nagy könnyebbség volt, amikor át tudtam állni fire only-ra 690 környékén, és már csak 2 talentet meg a mainhand weapon-ömet kellett váltogatnom (nem pedig 3-4 itemet, meg másfajta kaját, más buildet, mint előtte).

    A megfelelő talent használata szerintem nagyon fontos. [link] ez egy gruul fire killem, megfelelő talentolással, tudtam 2xIB+PC-t használni, mert ott alig mozog a boss ez is egy PC kill Oregorgeren

    Ezzel szemben ez volt a legjobb HC BH killem: [link] arcaneként, ahol ugye nem volt optimális a telnt használatom, mert a tankok rángatták a bosst mint valami marionettfigurát:) és Overedpowered talentot vittem. Ez egy fire HC BH kill, optimális talentekkel (Kindling): [link]. Szóval, ha valaki nem tud optimális talentokat használni, akkor esélye sincs rendes dps-t elérni. És tudtommal jelenleg a PC az egyedüli talent/spell, ami a dps játékoson kívül álló okoktól is függ. Szerintem ez mérhetetlenül igazságtalan, és a mage-ek egyedül azért nem sírják végig az összes blizz fórumot, mert jelenleg abnormálisan imbák. Ha igaz, hogy a 6.2-vel visszaesnek mid tier dps-re + marad a PC legjobb talentnak, de a tankok rángatni fogják a bossokat, akkor el fog szabadulni a pokol. És fontos megérteni, hogy sem nekem, sem más mage.eknek nem a tankokkal van bajunk, hanem a blizz idióta ötletével, hogy egy dps játékos teljesítménye a tankok játéktudásától függjön...

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Cathfaern #62138 üzenetére

    "Pl. nem lenne jobb, ha a mostani 3 mage spec helyett egyetlen mage lenne, akivel ha single targetelni akarsz, akkor inkább arcane spelleket fogsz használni, ha aoe-zni, akkor fire spelleket, ha meg pvp-zni, akkor frost spelleket?" - Meg kéne oldani a különböző keybindok tárolását és az azok közötti gyors váltást (egyesével pakolgatni őket rémes lenne). Szóval szinte ugyanott lennénk mint most.

    Szerintem nem is annyira a "hogyan" a lényeg, hanem az, hogy ne legyenek egy classon belül eltérő 2nd stat igények (ne kelljen 2 geart építeni, mint pl. a mage-nél, ami fire-crit ST; fire - mastery AOE; arcane- mastery, frost-multi). Lehetőleg ne legyen egymástól nagyon messze a 3 spec (ha ez megoldhatatlan, akkor szűnjenek meg a pure dps kasztok, és az egyik ágat alakítsák át tankká/healerré; pl. arcane tankot el lehetne vinni egy ilyen spellbreaker irányba, shieldekkel, stb.). Ki kéne egyensúlyozni a buildek/talentok nehézségi szintjét. A frost pve-ben egy totál vicc, proccokat kell elhasználni, a mozgás szinte semmit nem vesz el a dps-éből. Ezzel szemben az arcane egy kifejezetten nehéz build, ahol rengeteg dologra kell figyelni kell, a fightot maximálisan ismerni kell, stb. a Fire is elmés build, ahhoz, hogy igazán sokat ki tudjon belőle hozni az ember nagyon jól kell időzíteni a cleave-eket (pl. ezen múlik, hogy egy add groupra úgy rakjuk rá a LB-ot, hogy az rögtön rárobban, majd rögtön jön egy második, így jóval nagyobb sebzész okozva, tehát ehhez is ismerni kell a fightot elég jól). A fire 2xIB + PC használat is nehezebb dolog. Szóval a frost azért is ilyen népszerű, mert borzasztóan könnyű vele játszani (ugyanakkor szerintem rém unalmas is); a fire komolyan kijátszva nehéz, de rendkívül szórakoztató, az arcane a legnehezebb talán, ugyanakkor elég unalmas is, és semmi improvizáció nem kell hozzá. Arcane-ben azt is utálom, hogy az ésszerű játékot több esetben is mínusz dps-sel bünteti (ez mondjuk a fire-re is igaz, de ott ez elég minimális); például nem jó a raid dps-e a siegemakeren, ezért a gyors leburnölés miatt 93% alá megyek (különben felgyújtja a platformot), így jócskán lemegy a dps-em, és a következő evocation-ig azért leszek lent, mert ezt be kellett vállalnom, tehát extrémen bünteti azt, hogy eltértem az ideális rotációtól, ugyanakkor adott esetben pont egy ilyen burnnel védhető be egy esetleges wipe. Rém hülye design, és nem véletlen, hogy a legtöbb mage, aki skippeli a mechanizmust arcane... inkább facerollozzák a bosst, ledobják a 4 stacket, mert különben leesne a dps-ük (irreális mértékben). Nem egy jó design ennyire merev buildet írni.

    Ha azt veszem, hogy a wlock például milyen mértékben független szinte mindentől a mage-hez képest, akkor az azért valami dermesztő. A fire mage óriási mértékben függ attól, hogy a tank hogyan fogja össze az addokat, mivel egy fixen álló main targetről kell az eleve felépített ignite+LB-t átvinnie az addokra + minden PC-t használó mage kiszolgáltatja magát a tankoknak.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Micsurin #62237 üzenetére

    Ez valami elképesztően ronda így; a WoW grafikája egy unikum, megváltoztatni annyi, mint megölni a játékot. Én azt is nehezen hevertem ki, amikor a csodálatos, régi fire spell animációkat átcserélték a mostani borzalomra a sok hülye fórum whiner miatt:(

    Nem tudom már ki állt megint elő a Blizz alkalmazott kezelte boss ötletével, de ajánlok neki egy kirándulást Lengyelországba, ott vannak ilyen medvebőrbe bújt emberek turistacsalogatónak, biztos nagyon élvezné azt is..

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz nonsen5e #62284 üzenetére

    Ez nem tudom milyen alfa verzió lehet, de az biztos, hogy az a vanilla változat, amivel anno először találkoztam nem így nézett ki. Azzal a fajta grafikai fejlesztéssel, amit a Blizz elvégzett az évek során nincs semmi bajom; minden ugyanaz maradt, csak szebben megvalósítva. A linkelt videóban viszont a wow grafikájától való teljes elrugaszkodást lehet látni. A legtöbb játék megpróbálja lemásolni a valóságot (persze nagyon gyenge sikerrel), míg a wow saját valóságot teremt - ugyanolyan, mint egy rajzfilm, ugye teljesen értelmetlen arról beszélni, hogy a Hupikék Törpikéknek vagy a Vízipók csodapóknak szebb-e a grafikája, vagy hogy melyiknek "jobb" a grafikája abban az értelemben, hogy reálisabb. Nyilván egyiké sem, mert nem ez a céljuk. Ha valaki képtelen felfogni, hogy a wow grafikája olyan fajta művészi igénnyel is fellép, mint mondjuk a Vízipóké, akkor az egyszerűen nem is méltó ehhez a játékhoz; menjen játszon Witcher 3, vagy Skyrim féle borzalmakat...

    Sajnos a Blizz a fire animációkkal pont a realitás kedvéért áldozta be a művészi igényt. Tereptárgyaknál (égő házak, stb.) ezzel az új tűzanimációval úgy tudták fokozni a grafikus élményt, hogy az nem ment a játékra jellemző hangulat... rovására, de sajnos a spellek nagyon kilógnak, és azért ez egy fontosabb szempont. Én még mindig reménykedem benne, hogy megpróbálják az új eszközökkel visszaadni azt a klasszikus Pyroblast/Fireball/Incinerate élményt, ami régen megvolt...

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Micsurin #62296 üzenetére

    Ez ennél jöval bonyolultabb dolog, például vegyük a fák erezeteit, ez a wowban csak egy skin egy lapos felszínen, ha tényleges 3d erezetet adnánk, az már egy komoly visszalépés lenne. Ezek a wow grafikáját feljavítani kívánó próbálkozásoknak pont annyi értelmük van, mint azt mondani, hogy jó ez az impresszionizmus, csak lehetnének élesebbek a kontúrok... magyarul ostobaság, butaság, értelmetlenség.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz PandaMonium #62413 üzenetére

    Szia!

    A frost most valóban nagyon gyenge. BRF-ben főként fire életképes (pár fightra arcane). IcyVeins/altered time/wowprogress; itt találsz jó guide-oket, de pl. warcraftlogs-ról is érdemes lehet megnézni a logokat, hogy "élőben" ezek hogy is néznek ki, az enyémek például publikusak: [link], ez alapjhán látszik a single target/aoe fire különbsége is. Ha fire-re mész, akkor az ignite megértése elengedhetetlen: a legjobb IGNITE guide a neten.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz BoneDragon #62425 üzenetére

    Silvermoonon játszom, és az egy nagyon jó realm. Rengeteg ember, rengeteg guild, köztük 6x 10/10 mythic, 4x 9/10, 7x 8/10... szóval itt jó guildet találni csak elhatározás kérdése.

    Ravencrest is nagyon jó még, de az pvp erős skandináv dominanciával, de ott még mythic brf-et is pugolják...

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Skyhunter #63030 üzenetére

    Szerintem a leginkább időt kímélő módszer a következő: a legjobb karaktereddel villámgyorsan elmész a kívánt bossig, majd hs/portal egy városba/garrisonba... Ezután kreálsz egy teamet (questingbe szoktam ilvl limittel, mert oda a kutya se jár, valami olyan zónát kiválasztva, ahova lvlupperek járnak csak. Megvárom, amíg elkészül a team, majd kipipálom az autoinvet, és instant kilogolok (ezért kellett a hs/portal). Ezután belogolok x alttal, belépek a partiba (fontos, hogy a main már eleve kiválassza, hogy 10/25) úgy, hogy az alt előre kiválasztotta, hogy 10/25 legyen. Rögtön bemegyek a raidbe, elfogadom a save-et, és elkezdem ölni a bosst, kb. félúton fogom megkapni a leadert, leveszem az autoinvet, kirúgom a maint (egyik sem szükséges, van, hogy ezeket el is hagyom). Lootolom a bosst, ha mountot dob örülök, ha nem, akkor enyhén bosszankodom. Ezután hs/portal, és DELIST group!!! Utána vissza a mainre, és jöhet is a következő kör. Semmi reset all instances, stb. Végül a mainnel is megölöm a bosst, majd elszomorodom, hogy hát ezen a héten sem jött össze a dolog... Kivétel: LK mert ahhoz 25 hc kell: itt nem megyek eleve oda az altokkal, hanem az utazás alatt várom meg a leadert, 25 normalba megyek be, elfogadom, majd átállítom hc-ra, leveszem az autoinvet, kirúgom a maint, megölöm lk-t DELIST-elem a groupot. Szintén semmi reset nem kell, és a main szintén dalaranban, vagy garrisonban van a gyors átlogolások miatt.

    Ugyanezt az elvet követem a 2x mountot dobó helyekkel is, de ott ugye két lépcsőben megy a dolog... (szerencsére firelands már letudva:) de a DS-ből még nem esett semmi...) Minden clear 10 normal-ban megy villámgyorsan, és onnan állítom át a kívánt fokozatra (DS hc az macerás, egyelőre hanyagolom is). A lockout meghosszabbításának szerintem semmi értelme, mert mínusz egy esély hetente... az idő főleg utazásra megy el, az az 1 clear az semmi (8 lvl100-assal legalábbis ez a fő tényező).

  • DrGonzo22

    őstag

    "When you enter a battleground or arena, the game will set your stats from your spec, not your gear. This means all of your stats will come from a template specific to your spec." - hogy megmondtam, hogy ez lesz a következő lépés:) Kár, hogy pve-ben még mindig lesz gear, de előbb-utóbb csak belátják, hogy ez mennyi gondot okoz, és végre eljön a bosskill alapú ilvl növekedés korszaka.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz kenwood #63346 üzenetére

    Még mindig jobb, mint a mostani rng rendszer. Két karakterrel is raidezem hfc heroicot, az egyik 80%-ban guild runokon, a másik pug only. Guild runokon ML van, de minden héten olyan dropjaink vannak, ami már szinte nevetséges; az össze hunter közel full gearben (volt, hogy ugyanabból az itemből 3-et dobott a boss) van egy ideje, míg a két mage (köztük én is) közel brf gearben van - nem is volt mire rollozunk, az a kevés token meg ment a main tankunkba. A pug-os karakterem (főleg PL) szinte kizárólag goldot talál a bossokban, a bonus rollt pedig szerintem nerfelhették, mert olyan 80-90%-ban goldot szoktam kapni. A másik jelenség, hogy PL-re állandóak duplikátumokat kapok, mannoroth-ból rendszeresen a legrosszabb lootot kapom meg pl-re. Még mindig nincs meg a 4p egyik karakteremen sem, úgy, hogy az összes tier boss-t meg szoktam ölni normalban és hc-ban is (egy-két hét kimaradt az egyéb nyári elfoglaltságok miatt). 16 Gorefiend killből (+ mindre bonus roll, ami így 32) zéró tier token!

    A gyűrű rendszerét kéne általánossá tenni, minden plusz boss kill +3 ilvl. Korrekt, teljesítmény alapú díjazás.

  • DrGonzo22

    őstag

    Én azért játszom ezt a játékot, mert élvezem (legjobban pont a wipefesteket, amikor az adott raid a teljesítőképességének a határán áll;jó esetben ilvl miatt, és nem azért, mert annyira rossz emberekből áll:) ) . Számomra a gear csak egy eszköz, ami lehetővé teszi, hogy nehezebb bossokat/magasabb nehézségi fokon ugyanazt a bosst megölhessem. Teljességgel hidegen hagy, hogy mit dob, illetve, hogy azt éppen ki kapja meg a guildből. A lényeg, hogy a gearem/gearünk lehetővé tegye a megfelelő játékot. Minden karakteremnek van 3-4 xmog setje, így az új itemek semmiféle érzelmi reakciót nem váltanak ki - a tier bonusok és a trinketek érdekelnek, mert megváltoztatják a rotációt, ezért ezeket szeretem gyorsan beszerezni.

    BRF alatt ugyanez volt a helyzet; az első három héten nem esett semmi (a raid-képesség határára kerültem), aztán egy run alatt 5 tier tokent nyertem, mind az 5 slotba egyet... most is azt látom, hogy az rng (főleg pugoknál) rendkívül fontos, akinek az első két héten szerencséje van, az borítékolhatja a korai curve-öt, mert még ha elég rosszul is játszik (de nem borzalmasan) az ilvl miatt leviszik, és meglesz a killje. Nekem rettenetes volt a nyitásom hfc-ben, első két héten gyakorlatilag nem esett semmi, utána nyaralás, stb. most 12/13 hc-on vagyok 2 karakterrel is, ami abszolút negatív rekord... mindezt megköszönhetem az rng geareződésnek, és annak, hogy az első héten nem igazán értem rá, utána meg jött egy kisebb szünet. 12/13-as leaderként 703-as ilvl-lel hiába kreálok pugot főleg rossz játékosokat fogok bevonzani, így az archi fighton rendszeresen 2-3 ember van első fázisban a levegőben, 10% környékén pedig összeomlik az egész... Az egyik karakteremmel beléptem egy jobb guildbe (mythicben progresselnek harmadik bosson) ( a régi brf-es logjaim miatt simán felvettek), de rögtön be is raktak socialbe, mert "rosszak a hfc logjaim"... Nyilván rosszak, mivel az ilvl-em felment a craft/trash gear miatt, set bonus/trinket pedig nincs, így pedig a saját ilvl bracket-emet is csak 70% körül tudom hozni, mivel jelenleg a mage-nek a két trinket, illetve a két set bonus abnormális mértékben járul hozzá a dps-éhez. (Tegnapelőtt az egyik karakteremmel lett egy PoF trinketem, rögtön jött is egy 95%-os bracket, 85%-os overall log...). Ennyit a gear szerepéről, és a geareződés állapotáról... Na mindegy remélem jövő héten végre esik tier, meg még a másik trinket, utána csinálok néhány 95%+ logot, és újra bejelentkezem valamelyik mythicet raidelő guildbe... Mert jelenleg hiába vetetem fel magam a brf-es logokkal, a jelenlegi gearemben semmi esélyem a felszínen maradásra.

  • DrGonzo22

    őstag

    Normal pug-ok fixen ölik pár try-ból, és többnyire semmilyen ach-et nem kérnek (ilvl limit 685/690 körülra van általában állítva, szóval apexis gearrel be lehet lépni). HC-ba is lejutni a nehéz (ha nincs curve), nem maga a fight. Az LFR tudtommal nem jó ring upgrade-re sem. Szóval szerintem megéri 2x annyit várni egy normal teamre (pár leaver, stb.), mint hajat tépni lfr-ban.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Skyhunter #63412 üzenetére

    Normal runok már gyorsan lemennek, a HC még azért tartogat meglepetéseket:) például ma Iskaron vagy 15-ször wipeolt a team... szerencsére már csak Zakuun és Archi maradt erre a hétre a guildless mage-emen, a guildeben lévővel pedig Xhul-Tyrant-Manno-Archi. Most kicsit hülye helyzetben vagyok, mert a korai gear problémák miatt felgeareztem egy altomat, és azzal is elkezdetem hfc hc-ot, erre totál egyszerre lett meg a 4p + class trinket + PoF mindkét mage-emen...így tulajdonképpen van két egyenlően gearelt mage-em, aminek így kb. semmi értelme:) még a HC/normal gear aránya is ugyanolyan...

  • DrGonzo22

    őstag

    Mi a baj a Tab targettel? Én még BC alatt átraktam az egérgörgőre (előre pörgetés) és nekem nem tűnt fel semmilyen változás mostanában. Raidben a prio targetokra macroim vannak (1; Tab; Caps; C bindokkal), de minden másra a Tab/görgő marad (vagy egeres rákattintás) és nekem most sem tűnik rossznak, mindig átvált a legközelebbi ellenfélre; Iron Reaveren pont emiatt a Volatile Bomb-ot nem is macrozom, csak a másik hármat. Illetve ahol mindig csak 2 target van egyszerre (pl. Tyrant) ott is jó ez a Tab/görgő felállás. Vagy régen másképp működött, csak már elfelejtettem? :F

    Viszont ami tényleg zavar, hogy a TidyPlates nem működik... 6.1 az utolsó update, és nekem be sem tölt rendesen, viszont az alap plate is eltűnik, ha a TP be van kapcsolva - ilyenkor csak castbar van, és csak akkor, ha csinál valamit az adott mob. Elég idegesítő, főleg, ha wlockkal játszom.

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    Köszi a TP-s tippet, szerencsére mostanában főleg arcane mage-et játszom, így nem zavart a hiánya:)

    Beleolvastam abba a Tab-os fórumba, nekem rém nagy műproblémának tűnik. Bossfightokon úgyis főleg adott addokra, előre megírt target macrok az ideálisak, a maradékra pedig nekem jó a tab is; pvp-ben lehet, hogy gondot okoz, de az szerencsére nem érint:) Amúgy döbbenetes, hogy milyen sok keybind kell, most összeszámoltam, és nagyjából 45 kb-dal játszom, ha tippelnem kellett volna, olyan 20 körüli számot mondok:)

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz kenwood #63732 üzenetére

    Ez a sok keybind nekem is az évek alatt gyűlt fel fokozatosan. A görgőre nálam a Slow Fall / target closest enemy / blink van rakva, a slow fall alt modifierrel, és igen elég rizikós F&B-t tenni, főleg olyan egérrel, aminek könnyen pörög a kereke:) Mivel nekem a lock az altom, ezért igyekeztem a mage-n meglévő logikát követni, így a görgőre a targetoláson kívül a teleport circle és summon teleport circle került, teleportnál nem zavaró, ha túlpörög, mert nem történik semmi a debuff miatt; bár a mostani egerem görgője elég stabil, nagyokat akad görgőzésnél, ezért szinte spellt is mernék rátenni, az előző egerem ezzel szemben szinte ellenállás nélkül forgott, érezni sem lehetett az osztásokat. A sok egérgomb nélkül nem tudnék mindent kényelmesen bindolni, az előző egeremen csak két oldalsó gomb volt, így a ritkábban használt, kisebb prioritású dolgok a billentyűzet jobb oldalára szorultak (mondhatni szélső jobb oldalára; wasd-hoz képest), de így most ennek szerencsére vége, először érzem azt, hogy mindent gyorsan és kényelmesen el tudok érni.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Cathfaern #63734 üzenetére

    F5 és F6 nálam a zoom, plusz van egy macro a camera distance maximumra állítására, de azt én is klikkelem, mert elég egyszer megnyomni belogolás után:)

  • DrGonzo22

    őstag

    Most jut eszembe, de már régóta meg akartam kérdezni. Titeket is idegesít, hogy a flask/kaja/class buff trió túlélte a nagy ability/profession takarítást? sőt kibővült a rúnákkal... A potion/HS/tonic az rendben van, tulajdonképpen sima dps/survival dolgok, de ezeket a minimális statokat adó kényelmetlenségeket (flask/rúna/kaja) ki nem állhatom. A class buffok nekem aurák formájában sokkal jobban tetszenének, és pve-ben semmi oka őket spelleknek megtartani. Amúgy pvp-ben még mindig olyan nagy előszeretettel lopkodják ezeket?

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz warcat #63740 üzenetére

    Alkímia a potion miatt így is az egyik legfontosabb prof, szerintem semmi szükség a flaskokra. A rúna egy baromság, mondjuk mindkét karakteremen megvan az állandó 50 intes verziója, és eleve sok volt belőle, meg nálunk AH-n is baromi olcsó, de akkor se tetszik. Cooking/Fishing eltűnése csak javítana a játék színvonalán:) A cooking, miután megfőztél minden WoD-os ételből 10-et, adjon egy rántotthús petet, vagy egy serpenyőt, stb. egy ilyen típusú profból ennyi nekem bővel elég is lenne.

    De igazából nekem nem is ezzel van gondom, ok legyen cooking, rúna, flask... de valami olyan megoldással, hogy nem tudom, 10.000 goldért legyen egy végleges sütemény, amit ha megeszel, akkor abban a kiegben végleg rád rakja a 125 statot, vagy azt a halas buffot, ugyanez flaskra, rúnára... Egyszerűen a pull előtti vacakolást utálom ezekkel az apróságokkal, nem az a jelképes összegű gold érdekel, amibe egy flask/rostonsült hal.. kerül. Ezek mind unalmas, passzív effektek, elvileg a WoD során történt változtatások pont ezeket a visszásságokat akarták kiseperni a játékból (ezt leszámítva elég jó eredménnyel).

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz #57919488 #63745 üzenetére

    Annyira elszoktam a repüléstől, hogy még most is a spectral horse mount van kint action baron, pedig régóta ki van váltva. Tudom, hogy sokan bírálják, de nekem nagyon tetszik ez a garrison koncepció, napi 5 perc alatt összejön annyi gold, amiből bőven marad is repair/flask... után, belogolok a heti 4 raidre, meg hétvégén 2 óra alatt végigfarmolom azt a pár raidet, ahonnan még nincs meg a mount (már csak 3 maradt :DD ). Így nem visz el igazán sok időt a játék, és hozzáférek ahhoz a tartalomhoz, ami mindig is érdekelt (raid, és végre már mythic is, bár még csak a második bossig jutottunk). Pont amiatt félek kicsit a Legion-től, hogy mindenféle 5 fősekre, outdoor questekre, esetleg alapanyag farmra kell majd időt fordítani ahhoz, hogy az ember raidezhessen; mármint rá leszünk kényszerítve ilyen (számomra trash) contentek végigszenvedésére. Most a wod alatt is volt rengeteg ilyen, de szerencsére aki akarta, következmények nélkül kihagyhatta.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz nonsen5e #63772 üzenetére

    Szerintem Mythic-et nem lehet pug-olni. Ott volt az a szerencsétlen Kar'gath HM-ben, azt pugolták. BRF-ben az első pár bosst pugolták Ravencrasten, de például Silvermoonon már nem.HFC-ben az első boss pugolható, de a második már nem.

    BRF mythic (miután már elavult) már pugolható, de csak olyan emberekkel, akiknek márciusi/esetleg áprilisi, vagy annál korábbi HC BH killjük van, a többiek egyszerűen nem tanulták be rendesen a fightot, hiába van meg a curve-jük (nerfelt bosst öltek). Mythic = wipefest, és ezt a tipikus group finderes játékos képtelen agyilag feldolgozni; lejön, tudja, hogy ez "komolyabb" raid lesz, ezért nem 1-2, hanem 4-5 wipe után lép ki. A legtöbb ember overgearből öli meg a bossokat, mythicben pedig nem lehet kikerülni a mechanizmusokat, egyetlen rossz játékos és borul a kill... a legtöbb HC pug kill 3-5 idiótával megy le, de ilyen mythicben nincs. Heroicban meg lehet ölni egy új bosst pusztán skillből, a fightról való minimális ismeretekkel is, mythichez nagyon be kell gyakroloni a fightot. Óraműszerűen kell játszani, rendet kell tenni a káoszban, különbne wipe lesz.Előre kell tudni, mi mikor és hol fog jönni, ismerni kell ezekhez viszonyítva a saját cooldownok helyzetét.. ez rengeteg idő és wipe, erre egy pug sosem lesz képes.

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz laceszgamer #63790 üzenetére

    Mythic nem véletlenül fix, flexre nehéz balanszolni, lásd Archimonde. Teljesen kizárt, hogy a mythic bármit is változzon, még a 10/25 rendszert is kiszedték, mert ott is lehetett könnyebb felállás.

  • DrGonzo22

    őstag

    Nekem a 15 fős megoldás tetszene a legjobban. Igazából nem szeretnék "mást" játszani, mint ami a valódi mythic volt. És igen, 20 ember megbízható összeszedése valódi kihívás. Főleg úgy, hogy az igazából nem is 20, hanem 25, ráadásul olyan emberekből, akik hajlandóan "kispadon" ülni 1,5 órát, majd azonnal bejönni a riadbe, stb. A játék heroic-ig elképesztően díjazza az egyéni progresst (pug), aztán mythic-nél jön egy szakadék. Az új rendszerben szocializálódott játékosok közel 100%-a mentalitásából fakadólag is alkalmatlan a mythic-re.

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    Mythic BRF mount farmot tervez valaki? Szeretnék összerakni egy fix teamet, akikkel minden héten megölnénk BH-et, így 20 hét alatt minden résztvevő megkapná a mountot - group loot, de értelemszerűen a második héten, akinek már megvan lepasszolja. Ha feljebb megy a gear szintünk (most 719-en vagyok az új main karakteremen), akkor esetleg lehetne kevesebb fővel is indulni, így előbb meglenne mindenkinek a mount. Ha van 710-715 körüli második karakter is, akkor akár a heti 2 raid is összejöhetne.

    A két WoD-os raid achievement mountot is letudhatnánk, a hfc-sek amúgy is elég könnyűek, nekem például már csak 2 hiányzik a farkashoz. Tudom, hogy messze még a WoD vége, és a BH mount még sokáig 100%-on lesz, de 20 hét az 5 hónap, ami nem kis idő. Állandóan változó összetételű teamekkel menni szerintem szinte értelmetlen, mert sok időt elvisz, de csak 5% esély van a mounthoz jutásra... annál szinte jobb az egy 1%-osat szólózni minden altról, 2 kieggel később.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz nonsen5e #63929 üzenetére

    Régen voltam már ott, még 630 alatti gearrel (2014 december), és eleve csak a silver volt a cél a mount miatt, de legkönnyebbnek Everbloom tűnt. UBRS-be túl sok trasht tettek, az valóban valami rettenetes (játékélmény szempontjából), de a legtöbbet Skyreach-csel szenvedtem. Mindet pug teammel csináltam, és a vége felé eléggé megutáltam az egész CM-et:) nem bánom, hogy Legion-ben nem lesz már. Szerencsére a fegyverek nem tetszenek, így a goldot kihagyhatom. Maga a CM nehézségű bossfight nagyon tetszett, de igazából ezek az időzített runok nem a bossokról, hanem a trashről/levágásokról szólnak, ami pedig egyáltalán nem jön be. Minden elismerésem azoknak, akik végigszenvedik a goldokat:) elég stresszes és nagyon monoton feladat. A hibázást is komolyan bünteti, szinte, mint egy mythic raid, de amíg az utóbbit teljes nyugalomban tudom élvezni, addig a CM alatt az egekben van a pulzusom, stb.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz kenwood #63932 üzenetére

    Nem garantálja semmi, de nekem az a tapasztalatom, hogy aki belép egy ilyen csoportba, az tartja magát az ígéretéhez azután is, hogy megkapta a jutalmat (mountot). WoD elején volt az a farkas, akkor is szerveztem egy hasonló teamet; ott volt egy lista, és a lista szerint kaptuk a mountot. Ha jött egy új ember, akkor az kilökte azt akinek a legrégebb óta megvolt a mount, szóval úgy általában 5-10 plusz killt kellett teljesíteni a mount után.Egy ember sem volt, aki rögtön lelépett volna, és voltak olyanok is, akik jóval tovább segítették a többieket, hiába váltotta már őket ki egy újonnan jövő. Ez a team kb. egy hétig futott (este 6-7 között voltunk ott egy órát, aztán ment mindenki a maga dolgára), az eredeti sorrendet pedig sorsoltuk, én 16. lettem, szóval vagy négy nap volt mire rám került a sor.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz nonsen5e #63935 üzenetére

    Igen, erre pontatlanul emlékeztem: "The team likes challenge modes and wants to try and make them more accessible. They aren't guaranteed to be added to Legion." - szóval lehet, hogy nem lesz. MMO-championon pár ember készpénznek vette a dolgot, bennem meg az maradt meg.

    Healbácsi: eddig akkor ketten vagyunk:) nem tudom reálisan megítélni mennyire gear-igényes a BH mythic. Egyszer próbáltam puggal, és 5-15% körül wipeoltunk párszor, aztán szétesett. Nem én szerveztem a teamet, pár karaktert megnéztem, voltak 700-705 közöttiek, de voltak bőven 720+ emberek is; sajnos puggal még most sem triviális a kill - sőt még a maidens sem, a többivel nem szokott gond lenni. A gyűrű azóta felszedett +10%-ot, szóval szerintem egyre kisebb gond a második fázison gyorsan átjutni.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Healbacsi #63940 üzenetére

    igen, én is openraid-es csoportokkal próbálkoztam, de nem igazán váltak be, az egyik még maident sem tudta megölni; nekem szerda/csüt/vasárnap este guildraidjeim vannak, elsősorban péntek/szombat lenne jó.

    Más: Ugye az új, hajós mythic cache-hez 8 mythic HFC bosskill kell?

  • DrGonzo22

    őstag

    Én örülök, hogy nem sietik el a dolgot; a realmünkön (Silvermoon) kb. egy hete volt az első mythic Archimonde kill, mi 3/13-nál tartunk, szóval van még mit csinálni - legnehezebb 20 motivált embert összeszedni, de ez egy másik téma. Világviszonylatban 191 guildnek van meg a 13/13 Mythic, szóval még rengetegen vannak, akiknek HFC aktuális. A 6.2.3 patch viszont ijesztő, a +10 ilvl-lel tulajdonképpen pont a játékélményt vennék el tőlünk; az hogy a mythic dungeon-ből 725-ös loot is eshet engem teljesen hidegen hagy, de a +10 ilvl a HFC gearre totál hazavághatja a raidezni szeretők terveit. Ha a Blizz április/május előtt kijön ezzel a patch-csel, akkor lehet hogy én is beállok a károgók közé.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Zedz #63990 üzenetére

    "Mintha most megpróbálnák egyedibbé tenni a classokat, hogy a mage tényleg magenek érezze magát, a lock locknak ...stb." - Arnold2-höz hasonlóan én is feltenném a kérdést: melyik kiegészítőhöz képest "egyedibbek"? Ahhoz a BC-hez képest, ahol a mage felrakta a debuffot 5x Scorch-csal, majd spammelte a fireballt, meg időnként frissítette a debuffot (de volt egy igazán kreatív frost "spec" is a kieg vége felé, csak frostboltot kellett castolni, tényleg jobb volt régen minden... A másik nagy kedvenc, a wotlk alatt is nagyon jó volt a mage egyedisége/változatossága, a három ág közül lehetett is játszani a fire-t, a fire-t és végül persze a fire-t. De akkoriban minden jó volt, mert igazi talentfáink voltak, aminek segítségével valódi és kreatív buildek sokaságát élvezhettük (oh wait...). Nem beszélve arról, hogy akkor még rendesen voltak spelljeink (amik ki sem kerültek action barra). Régen még olyan dolgok is megtörténtek, hogy Naxx-ban FFB volt a filler, majd Ulduarban már a fireball! Aztán kijött ToC és vele együtt megjelent az arcane mage (csak kár, hogy ezzel együtt a fire meg kuka lett, mert ugye a régi jó talentfának köszönhetően mindig volt 1 to go spec, a többi pedig szemét).

    Viccet félretéve, most egy class egyes speccei jobban eltérnek egymástól, és változatosabb/bonyolultabb a játékmenetük, mint anno 2-3 classé együttesen. Az adott spec spell/ability poolja közel teljes mértékben átfed a valóban használtakkal. A talentok valós és szükséges választásokat kínálnak. Egy adott classnak jellemzően több specce is játszható, ezeken belül a talentokkal, játékmenetben is eltérő al változatokkal.

    Egy adott class teljes kijátszásához szükséges skillcap is meghatványozódott; hol voltak régen az olyan spellek, mint a Prismatic Crystal, az összes movement talent... Ma elvárás a 99,9%-os uptime, régen ennek a közelében sem voltunk, volt mozgási és dps szakasz; ma aki nem tud mozgás alatt dps-elni, az nem versenyképes. A mai komplexitáshoz nem nagyon lehet hozzáadni, úgy, hogy az adott játékos még képes legyen megtartani a 100%-os kontrollt. Abszolút értékben már nem kell több spell/ability, mert már most a kezelhetőség határán járunk (közel 50 rendszeresen használt keybinddal játszom, mit akartok még ehhez hozzáadni, szerintetek mi az a szám, amit még kontrollálható módon uralni lehet?). A Blizz nagyon jól látta, hogy ha új ability-ket hoz be, akkor azoknak "helyet kell csinálni".

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Zedz #63994 üzenetére

    A WE a frost mage ikonikus "kísérője" lore szempontjából teljesen lényegtelen, hogy cd vagy pet (én cd párti vagyok, de nagyjából lényegtelen kérdésnek tartom); a warlock démonjaihoz semmi köze a WE-nak, ez egy idézett elementál, nem véletlenül nincs egyedi neve, akárhányszor újat készítesz, az egy új gólemnek minősül, míg a wlock ugyanazt a démont idézi vissza TN-ből. A mage-nek nincs self healje (gearben random módom megjelenő leech stat-ból tud csak gyógyulni, kb. elhanyagolható mérétkben, régi content szólózásában segít). TW: mert ez egy raidcooldown, és így szinte biztos, hogy mindig elérhető lesz (én még legalább 2-3 másik classnak odaadnám). Petless hunter: ott van 3 spec, minek kell mind a 3-nak pet? lore szempontjából is értelmetlen, hiszen a MM hunter képviseli a w3 törpe puskás/NE archer unitokat, ezeknek pedig nem volt petjük, a kutyatartóknak ott a BM.

    Minden olyan változtatást, ami a raideken a downtime-ot csökkenti üdvözölni kell (buff/ress...). Sokkal jobb a 4-5 órás raidek alatt plusz egy-két 5-10 perces irl szünetet kapni, mint visszafutkosással... vacakolni.

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz #57919488 #63997 üzenetére

    Igen, én 6.2 alatt is 50 keybinddal játszom pve mage-et, és aki ennél kevesebben játszik, az egyszerűen nem bindol be minden fontos dolgot.

    "ha nem erdekel az endgame PvE akkor magyarul lottek minden mas szorakozasnak ami a Classokkal kapcsolatos" - ez átfogalmazva valahogy így hangzik: ha nem érdekel a wow endgame tartalma, akkor lőttek minden szórakozásnak ami a wow-val kapcsolatos. Valóban, ha valakit nem érdekel egy játék, akkor tényleg nem fogja élvezni.... például engem nem érdekel a Counter Strike, és pont ezért nincs is feltelepítve a gépemre. Nem olyan bonyolult dolgok ezek:)

  • DrGonzo22

    őstag

    Majdnem egy évig játszottam egy nagyon ócska notebookról, így a raidezés fel sem merült. Eleinte jó volt, de utána egyszerűen unalmassá vált, nem kötött le, így jegeltem az accot. Tíz év után nekem ez (raid) maradt a wow-ból, a többi része egyszerűen már nem tud lekötni, akkor sem, ha amúgy tetszik. Van itt a szobában a falon egy kerámia dísz, 8 éves, már nem tűnik fel, pedig legalább évekig napi szinten csodáltam meg. A wow többi része számomra egy dísz, és már nem mozgat meg, talán ha tartanék 3-4 év szünetet.

  • DrGonzo22

    őstag

    Sziasztok!

    Egy ismerősöm olyan notebookot keres, amiről rendesen lehet raidezni (low-mid beállításokkal - a raid alatti kinézet nem lenne fontos, a lényeg, hogy minden effekt... aminek szerepe van megjelenjen). Próbáltam rábeszélni az asztali gépre, de hajthatatlan, notebookok teljesítményét pedig nem követem, így nem tudtam tanácsot adni. A keret nagyjából 150 ezer Forint lenne.

    Köszi:)

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz [-HERO-] #64147 üzenetére

    köszönöm a válaszokat. Megnéztem ezt Lenovo y510p-t, de én GT750M és GT755M videokártyákkal szerelteket láttam, ezek szerint vannka alváltozatok? :F

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Blizz #64219 üzenetére

    A portálos lila mount-ra gondolsz? Amikor kijött a repülés, azon a reggelen belogoltam server restart után kb. fél órával, és SMV déli részén realmjumpoltam (főleg német és francia realmekre). Közben elkészítettem a reggelit... szóval elég lazán vettem, 9 óra körül (tehát jó két órával a restart után) egy német realmen láttam egy portált, rákattintottam, de csak valami hiba-üzenetet írt ki (gyorsan eltűnt, meg arra figyeltem, hogy hova tűnt a portál, miért nem rak le, szóval nem tudtam elolvasni időben). Gondoltam biztosan rákattintott egy másik realm jumper, mert voltunk páran (4-5 karakter). Különösebben nem zavart, mert elég könnyen találtam egy portált, nem tűnt egy TLPD nehézségű feladatnak, úgyhogy folytattam a realm jumpot még egy fél órát, aztán láttam, hogy levelem jött Khadgar-tól, aki nem egy átlagos feladó, szóval gondoltam, hogy a portál/hibaüzenet miatt lesz. És tényleg a mount-ot küldte ki valami olyan szöveggel, hogy legközelebb ne felejtsem a portál túloldalán a loot-ot:)

    Ezekből a ritka mount-okból már csak a deepholme-i és teve maradt, de azokról már szinte le is mondtam, mert nekem ehhez nincs türelmem:) A TLPD-t naplózással nem volt időigényes megszerezni (sokáig - negyed év - tartott, de nem kellett camp-elni), de ez a kettő, illetve az archeológia mount-ok számomra kiakasztóak. Voidtalon azért nagyon már kategória, mint ezek a rare spawn-ok, eleve sok embernek megvan már, plusz minden héten kiosztanak legalább annyit, amennyi realm van, szóval egyre kevesebb a farmer, egyre könnyebb a beszerzése.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Blizz #64232 üzenetére

    Igen, de SMV-ban nagyon közel vannak egymáshoz a spawnpoint-ok, így gyorsan 3-at is meg tudsz nézni.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz kenwood #64233 üzenetére

    3 külön raid volt, és HFC még a legtöbb ember számára jelen idő, hiszen messze van még a mythic archimonde. Mi most 5/13-nál tartunk (nemrég alakult guild), és csak remélni tudjuk, hogy meglesz a mythic archimonde kill 6.2.3 előtt. Szóval arról beszélni, hogy nincs content egyszerűen ferdítés, félrevezetés.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Whysperer #64251 üzenetére

    [link] Kiválasztod amelyik tetszik, majd utána a listából a resto shamanra mész, majd casts/events.

    Ez így találomra egy

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz kenwood #64252 üzenetére

    Gore-t még nem próbáltuk meg; ezen a héten Council és Killrog volt a két progress, mindkettő meglepően könnyű volt Iron Reaver/Kormrog-hoz képest. Gorefiend azért is para, mert nem tudom majd használni a legjobb trinketjeimet... kénytelen leszek mythic BRF trinketet használni, mert a többit (mage-nek amúgy messze nem BiS; desecrated ins meg a reaver piston) elvitték a warlockok, shadowpriestek main specre:) Heroicban pedig hetek óta nem eset, bonus rollt meg heroic bossra nem szívesen használnék el... Na mindegy, még lesz 2x2 loot esély addig, szerintem mainre már senkinek nem kellenek a guildből, mondjuk offban lesz rá verseny rendesen:) Az viszont előny, hogy van 3 hunter és 4 mage, melee alig, ez elvileg jó setup gorefiendre.Addokra nagyon erős a dps a guildben, Killrog alatt szinte nem lehetett érzékelni az addokat, olyan gyosan haltak, ha Gore-on is jó lesz az add dps, akkor tudok menni class trinkettel, és akkor csak a PoF-ot kell cserélnem valami másra (kazzak vagy mythic BH trinketem van, az igazi persze egy hc/mythic insignia lenne).

    Ha hozzád hasonlóan túl lennék már a mythicen is, akkor persze én is lemondanám az előfizetést.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák