Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz atainprison #67421 üzenetére

    Nem úgy értettem, hogy nem lehet beszerezni, hanem, hogy a triat-eket nem lehet (időben) kiváltani. Specváltás után a másik fegyverben 0 trait van megvéve; ha jól tudom, ilyenkor lehet kérni artifact resetet, de az meg atrifact powerbe kerül (annyiba, mint 1 trait vásárlása), szóval, ha az ember elkezd speccet váltogatni, és folyton reseteli a fegyverét, akkor előbb-utóbb lesz 2 üres fegyvere... Ha megvan 1 spec , és lehet mindig (napi szinten dailyből) artifact powert farmolni, akkor működhet az, hogy időnként ezt meglépi az ember.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz k.kristof #67425 üzenetére

    Igen ez így van, de MMO-n azt olvastam, hogy kb. 2-3-4 hónap egy fegyver összes traitjét megvenni, és csak ezután nyílik meg a 0/20 vásárlás lehetősége. Szóval két fegyverbe költeni az elég lassan gyűlő artifact powert önkéntes kiiratkozásnak tűnik bármilyen jobb guildből, mivel senki nem akar majd olyan valakit, akinek 1 normális specce sincs.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Burki #67427 üzenetére

    Váltani ugyanúgy lehet, (mind a 3 spec között), de a triat-ek nem lesznek aktívak. Egy sima 5 fősre bőven elég. Raidezni meg nyilván 1 spec lesz elég sokáig. Aztán, ha teljesen kimaxolta az ember az egyik speccet a 20/20 upgrade-del együtt, akkor felhalmoz atrifact powert, és abból fizeti a fegyver trait rerolljait. De szerintem a 20/320 megvétele miatt ide sosem jut el senki, legfeljebb a kieg végén. Elvileg a 20/20 nélkül is kb. 3 hónap. Szóval a spec az új class, cserébe elég kiegyensúlyozottnak tűnik a balance, pl. mage 3 specce között.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Cathfaern #67430 üzenetére

    Pont a Method egyik játékosa kapott rohamot, hogy ők ezt már nem bírnák:) meg nem akarnak úgy progresselni, hogy közben napi szinten artifact powert kell szerezni, vagy hogy ne legyen offspec, stb.

    Nekem amúgy meg pont nagyon tetszik ez a speccet választok, nem classt, mert pl. mage-ből "érzelmileg" csak a fire-et szeretem, frostot/arcane-t (arcane-nek szeretem a mechanizmusát, de pl. utálom a hangjait) soha az életbe nem jutott volna eszembe játszani, akkor már sokkal inkább egy destro/demo lock. Bevallom sokkal inkább örülnék, ha lvl1-en el kéne dönteni, hogy indítok egy fire mage-t, az annyit tud, és kész, cserébe gyorsabb lenne a szintezés, meg mondjuk másképp lenne a gearezés (gearban csak ilvl lenne, mint stat, a tier bonusokat pedig achievementre lehetne unlockolni).

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz laceszgamer #67439 üzenetére

    Technikai oldalról pedig pont a Cata volt az, ami óta komolyan vehető a wow. A baj nem a játékban van, hanem a játékosok hozzáállásában. "Nem megyek HC-ba, mythic-be", azaz nem vagyok hajlandó játszani magát a játékot, de azért véleményt formálok róla. Ez kicsit olyan, mintha valaki beülne egy versenyautóba, 10-zel végigmenne a Liget gokart pályáján, majd közölné, hogy ez az autó lassú, nem lehet vele versenyre menni... A wow annyiban változott, hogy lehet ma 10-zel vezetni benne az autót, BC alatt meg ne lehetett (hány százalék is ölt Illidant úgy?). Ma arról van szó, hogy valaki LFR-ban/normalban megöli Archimonde-ot, és azt hiszi, hogy "ugyanaz" megy mythcben is... az egyedüli normális tanács, amit adni lehet, hogy próbálja ki, és nyilatkozzon újra. Semmilyen tevékenység nem lehet szórakoztató, ha irreálisan könnyű azt végezni, és így nyilvánvaló, hogy seperc alatt unja meg bárki. A BC alatt nem lehetett ilyen "végeztem" illúziója senkinek, a wotlk alatt volt a normal/HC felosztás, de a normal még mindig élvezhető maradt. Cata elején meg pont az volt a tömegek gondja, hogy még az 5 fős HC is túl nehéz... Hát a Blizz most már elérhetővé tett 4 raid, és 4 (+1 a TW) 5 fős nehézséget, innentől a játékosé a felelősség, hogy ő ebből csak az alsó 1-2 szintet játssza-e, vagy eleve a felső két szintre megy... Célba lőni is más 5 méterről meg 50-ről, meg 200-ról... de aki 5-ről mindig betalál ne gondolja azt, hogy 200-ról is olyan baromi unalmas lenne, meg ott is folyton 10-est lőne csak...

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz laceszgamer #67444 üzenetére

    Nem lesz sosem változtatható, mert azt minden bosson ki lehetne használni, valamelyikre 14 ember lenne ideális, egy másikra meg 18, stb. Szerintem totál világosan a Blizz érvei, és 100%-ig igazuk is van, lásd 10 vs 25 progress...

    Mythichez minimum 25-ös roster kell, ami nem 20 online, és 5 offline membrt jelent, hanem 25 online-t. Amúgy régen minden raid fix volt, ami akkor ment, az ma miért is lehet gond? BC/wotlk... alatt ugyanúgy voltak emberek "kispadon", ebben a tekintetben pont a mythic, ami nem változott.

    Farm vs unalom: részint igaz, másrészt pedig (és egy jó guild 100%-ban ilyen emberekből kellene, hogy álljon) sosincs olyan, hogy pusztán farm, mert mindig megjelennek extra célok. Ha annyira jól megy minden, akkor kell rank-okra menni, maximalizálni az executiont, speedkill taktikára átállni, stb. Rögtön más lesz maga a fight, és rögtön elszáll az unalom is, mert újra megjelenik a nyomás, illetve az, hogy nehéz teljesíteni. Ilyenkor is fenntartható a verseny, guilden belül, és kívül is, sőt egyéniben is, ha a többiek nem vevők rá, hogy megcsináld életed legtisztább killjét, hogy az activity-d elérje a 100%-ot, stb..

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Fandango #67790 üzenetére

    Ha maradsz ezen az LFR only vonalon, akkor teljesen kár a Legiontől bármit is várnod, ugyanolyan csalódás lesz, mint a WoD, hiszen a játék egy közel élvezhetetlen részét fogod csak továbbra is játszani. Elvileg Legion-ben több lesz a szóló tartalom, szóval +2 hónap wod-hoz képest, ha azokat szereted; illetve azt ígérik lesz színvonalas 5 fős is (újragondolt challenge mode, ez ígéretes lehet end game-nek is, nekem ez az irtsuk lóhalálában a trasht, meg ugráljunk sziklákon, invis potion... nem volt a kedvencem). Július közepén jön a prepatch (új rotációk, profok...), ilyen szempontból pont rosszkor időzítettél (vagy sokkal inkább a Blizz, mert ugye elég nyilvánvaló volt, hogy a film ilyen érzéseket fog majd kiváltani, erre a nagy semmivel várja a live verzió az embereket, na mindegy, ők tudják, hogy ez nekik mennyire lett volna fontos, egy open béta már simán elég lett volna ahhoz, hogy lekösse a felhype-olt tömeget, sőt egy kétlépcsős prepatch is, még ha az elsőben nincs is más, csak mondjuk az új transmog rendszer).

    Akinek fix idős raidezésre nincs lehetősége, annak jó hír, hogy Legion elején megint jó lesz a pug (content elején mindig életképes ez a felállás, hiszen ilyenkor ilvl=skill, és mivel nincs overgear, ezért nem is lehet carry-zni senkit, ergo, aki rossz, az gyorsan lebukik és repül a teamből, a maradék viszont egy ilyen kirostálásos/team evolúciós módszerrel, gyorsan összehoz egy elég komoly színvonalú raidteamet, nekem pl. mind HM-ban, mind BRF-ben előbb lett meg a curve, mint a realm 7. legjobb guildjeinek, ami egyértelműen jelzi, hogy kiegészítő elején elképesztően jó progress opció a pug, egészen addig, amíg nem nyílik meg a mythic; CM-ből kell első héten beszerezni a kezdőlökést, pár komolyabb CM item meghívóként működik a jobb pugokba.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz kenwood #67794 üzenetére

    A wow pve részéhez elég a józan ész, tervezőképesség, odafigyelés; reflexek nem nagyon kellenek az 1sec GCD miatt; épp ezért nem lett (szerintem) esport, és épp ezért népszerű a 30+ korosztályban. Tapasztalat >> reflex. A Legion-ben lehet lemegy a GCD 0,7 sec-re (most bétában ennyi lett), de lehet még lejjebb megy (van rá terv), pl. frost mage egyes spelljei már most is 0,7-es GCD alatt vannak, plusz bemutatkozik egy rakás off-GCD ability is (pl. Inferno Blast). Ez jelentősen gyorsítani fogja a játékot (most még inkább csak a sok off-GCD spell), aminek két hatása is lesz: a fiatalabb, jobb reflexű emberek előnybe kerülnek, mondjuk ahhoz 700ms GCD még nem lesz elég, ennél még egy 80 évesnek is gyorsabb a reakcióideje, ők olyan 450-500ms körül vannak, jobban kijön a jó netkapcsolat előnye - egy tapasztalt játékos most még simán tud 100ms-sel is közel hibátlanul játszani, mert érzi mikor kell új castba kezdeni, és még a GCD-n belül, a spell 90%-a után nyomkodja a hotkey-t. Szerintem a Legion egy ilyen köztes kieg lesz a fiatalok (esetleg esport) megnyerésére, de úgy, hogy a régebbi, idősebb játékosokat se riassza el. Ha ez a gyorsított játékmenet bevonz sok 1x 2x embert, akkor lehet még inkább erre mennek majd, és beáldozzák a 30+ korosztályt. Nekem amúgy rosszabbak a reflexeim, mint a korosztályom (33) átlaga, olyan 40 évesnek felelek meg:D és a wowban semmiféle hátrányt nem érzek emiatt, mert az 1000ms GCD ezt lehetővé teszi, ha levinnék 300-ra, akkor én már komoly gondban lennék, de egy 1x éves még lazán bírná, ha 150-200 alá, akkor pedig már mindenki nagyon sokat hibázna, és csak az igazi, tipikus pro playerek tudnák tartani a közel hibátlan rotációt (target dummy-n!!!), egy raid alatt pedig ők is bőven vétenének hibákat.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Viktor77 #67798 üzenetére

    Jó, de igazából mindenre rengeteg idő van:) pl. ott az Iron Reaver Barrage ability-je, ami egy "gyorsan" lereagálandó dolog, vagy az Iskar alatti dobálás, Velhari fire körök, debuff oldalcsere, stb. Ezekre észrevétel után (ehhez figyelem és koncentrációképesség kell, nem reflex) sok idő van a cselekvésre (ehhez kell reflex), legalább 1-2 sec mythicen is, ami a 300ms (átlagnál rosszabb) reakcióidőt figyelembe véve közel 7-szeres idő. Jó raidfelállás esetén a szükséges kimozgás minimális (5-10m max), azaz mozgással együtt is marad jó 1000-1200ms üres idő, épp ezért egy rutinos játékos, jó 1 másodperccel a boss ability megtörténte előtt már a helyén van, tehát akár 500ms reakcióidővel (80-90 évesen) is fél másodperccel előbb a helyén lehetne a játékos, mint amit a fight megkövetel. Szerintem a legfontosabb kritérium a koncentrációképesség, mert egy korai bossfight akár 10-15 perc is lehet, ebbe nem szabad "belealudni". Minél jobban tudnak a raid tagjai figyelni, annál kevesebb a hiba, sőt annál kevesebb kommunikáció is kell, tehát a TS/Mumbe is annál "csendesebb" lehet. Pl. Manno-n ott a soak order p2-ben, simán tudok rá figyelni, nem kell külön "hívni", hogy állj be, mert én 3 sec múlva kiállok. Látom, hogy átmegyünk p2-be, és elkezdem magamban számolni, hogy ki és hol áll, tudom, én hányadik leszek, a kamerát eleve úgy fordítom, hogy azt a részt lássam jól (ugye semmi érdekes nem fog történni alatti, nem kell semmiből kiállni, stb.), és így mindenféle szólítgatás nélkül is időben a helyemen leszek. mindig előre kell gondolkodni, és sosem rögtönözni. A fiatal, gyors reflexű, de rossz "éberségű" játékosok szoktak rögtönözni sokat, ami egyébként baromi zavaró, mert sosem szabályos a mozgásuk. Szóval éberség>>>reflexek. Pvp-ben gondolom más a helyzet, mert ott egy ellenséges player akármilyen gyorsan elmozdulhat, de sok aréna tapasztalattal szerintem az sem annyira reflex alapú. mint egy moba vagy fps, valahol a kettő között lehet, de ezt jó pvp-sektől kéne megkérdezni, de szerintem ott is a classokat kell ismerni, kombinációkat kell előadni, jól kell kommunikálni teamen belül, stb. egy jól időzített burst modul A team részéről lehet fontosabb, mint,hogy xy milyen reflexű, fontosabb az, hogy ezt a modult mennyire begyakorolva tudják előadni.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Lirion #67801 üzenetére

    Jó esetben éppenséggel a fight mechanizmusokra figyel az ember raidezés közben, mivel ezek mind előre látható, sőt tudva várt események, ezért semmiféle meglepő hatásuk nincs, sőt nem is lehet. Akit meglep, hogy megjelenik a karaktere alatt egy tűzfolt, vagy hogy megcélozza egy boss ability, annak tulképpen semmi keresnivalója egy kicsit is komolyabb raidgroupban, mivel nem ismeri a fightot, ami pedig a minimumok minimuma. Egy raid alatt valóban sok dologra kell figyelni (tulajdonképpen erről szól 90%-ban a wow pve), de ennek semmi köze ahhoz, hogy nem lehet semmi sem meglepő a játékos számára a fight során. Az addonok, healthbarok elrendezése, kameranézet... mind elősegítik azt, hogy minden fontos dolgot kényelmesen követni lehessen, de semmit nem helyettesítenek. A "jó" játékos szimultán követ minden eseményt, így gyakorlatilag nulla reflexre van szüksége, mivel esemény bekövetkezéséről tudja, hogy mikor és hol fog bekövetkezni, és ő e szerint mozog, időzít, stb. aki nem látja előre az eseményeket, az "kiesett" a fightból, és kockázati tényező a többiek számára, mert megjósolhatatlan mozgásokat végez, beláthatatlan hatással használ spelleket (interrupt ordert felborítja).

    A fő oka a netkapcsolat, így sok olyan ember is tudja játszani a játékot különösebb probléma nélkül, akiknek egy kicsit gyengébb netkapcsolatuk van.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Lirion #67811 üzenetére

    Ezeket a számokat profi FPS/moba playerkre írtam, nem magamra, olvasd vissza.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Viktor77 #67859 üzenetére

    Azért vannak kivételek, pl. a Prismatic Crystal első naptól fogva utálat tárgya volt, rengeteg az eltörlését kérő topic nyílt, stb. csomó ember rerollozott mage-ről, vagy ignorálta ezt a talentot; hogy ez a viselkedés mennyire volt jogos, az jó kérdés (szerintem részben azért volt jogos, mert más classok nem kaptak egy ilyen erősen skill-függő "ajándékot" - részben tényleg ajándék volt, mert emiatt a talent miatt volt olyan kegyetlen jó a mage teljesítménye, viszont a mage-ek 98%-a képtelen volt vele játszani, mert nehéz volt használni, ezek a PC-t ignoráló frostmage-ek meg kb. a legrosszabb dps-t produkáló buildek az egész játékban). Vagy a Garrison ellen (+ hogy nincs igazi főváros) is viszonylag hamar, és viszonylag tömegesen kikeltek.

  • DrGonzo22

    őstag

    A játékosok pont az ilyen dolgokat hiányolták (hosszabb szóló tartalom, történet, outdoor eltöltött idő jelentősége...), most hogy megkapták, már nem jó. Pont ezért nem szabad sosem hallgatni a "user feedback-re", vagy csak nagyon szűrt módon, szerencsére a Blizz viszonylag önfejű, ezért is jók a játékaik. Nekem mondjuk pont kényelmes volt a Garrisonban való növényszedés, mókás lesz 100g/pot áron vásárolni... na mindegy idővel ennek is lemegy az ára, addig meg ott a guildbank.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz benceman00 #67868 üzenetére

    Doomlord Kazzak xmog caster staff (ugyanaz a modell, amit SMV questchain során is adnak!!! tehát még csak nem is recolor) 18k gold az AH-n, és megveszik. Szóval igen, ebben tényleg jó pénz van (és lesz prepatch után, amikor mindenből hiány lesz - én már nem is adok most el semmit, mert mindent ki fognak vásárolni, és sokkal többet fognak fizetni + BC-s craft alapanyagok, craftolt xmog recolor setek... aki pénzre megy, ez nagy lehetőség most).

  • DrGonzo22

    őstag

    Preach-nek van YT-on részletesebb beszámolója is (mining-ot vitt bs-sel). Elég funnak néz ki, és ő is végig dicséri. https://www.youtube.com/watch?v=Wdb1KiuOIW4

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz k.kristof #67941 üzenetére

    Alapvetően az a baja, hogy túl egyszerű/unalmas/monoton lett a hunter rotációja, és Preach szerint ez már a játékélmény rovására megy. Fire mage guide-jában azt mondta, hogy az még épphogy érdekes (pedig szerintem elég túlegyszerűsített lett az is), szóval ezek után el sem tudom képzelni milyen szinten lett autopilot a hunter. Szerintem még nagyon korai lenne eldönteni, hogy ki mivel akar játszani; pl. nálam a firemage a nagy favorit, de elég blődnek tűnik a videók alapján, lehet megyek inkább arcane-be, vagy rerollolok warlock-ra, esetleg SP-re; ki kell őket próbálni, nincs más út.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz DrGonzo22 #67942 üzenetére

    Shadow Priesthez még annyit, hogy akár ismerősök, akár ilyen Preach-féle teszterek véleménye alapján is a legérdekesebb specnek tűnik. Sokan azt mondják, hogy a wow-ban valaha kigondolt legjobb rotációval bír, majd elválik, de az biztos, hogy az instant 100-asom egy nagy szakállú gnome pap lesz...:)

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Lirion #67944 üzenetére

    A top streamerek pont azért népszerűek, mert objektívak a beszámolóik, illetve eleve komoly játékosok - Preach is az volt valaha, és wod-ban sem volt rossz egyáltalán. Nem értek mindennel egyet, pl. fire mage Combustion rework véleménye, de mindig vannak érvek az állításai mögött. Plusz vele pugoltam is BRF-et anno:) jó arc ingame is:) Legion-ös reworkökből majdnem minden tetszett neki amgy, huntert húzta le nagyon-

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Brenor #68017 üzenetére

    PvE-re demo kifejezetten jó. Egyrészt nagyon jó alacsony gear-rel, aztán jön egy szünet, majd BiS gear-ben újra nagyon jó: [link] Ugyanakkor semmi értelme megtanulni, mert 5 héten belül eltűnik a játékból a jelenlegi formájában, míg az affli/destro elég hasonló marad (legalábbis nagy vonalakban).

  • DrGonzo22

    őstag

    Prepatch PTR-ra kerül. Ez a 2% secondary stat, mint human racial most komoly? Eddig is a legnépszerűbb faj volt (ha jól emlékszem, elég sokkal, bár nincsenek a statisztikák előttem), de mi lesz ezután? Még jó, hogy van 100-as humanem wlock is, mage is, így nem lesz gáz váltani, bár sajnálom a szakállas gnómjaimat feladni:((( egy human sosem fog olyan tutin kinézni, ráadásul abból én kizárólag női karaktert vagyok hajlandó játszani, azoknak meg szerintem nagyon elrontották az emote-jait, na mindegy.

  • DrGonzo22

    őstag

    És még annyit, hogy érdemes elmenni lvl20-ig előtte a trial verzióval, majd a trial accountot aktiválni. Sőt, ha később veszed meg, a Legionnel együtt, amihez jár az instant 100 is, akkor már lesz egy próba mód, ami komoly előnnyel jár kezdők számára. Megkreálhatod a karaktered 100-ason, játszhatsz vele, megkapod a legendary fegyvert is kipróbálásra, stb. majd végül eldöntheted, hogy tetszik-e vagy sem, ha nem, akkor eldobod a karaktert, ha igen, megtartod, ezzel ki tudod próbálni az összes class összes speccét.

    Más: a Legion Prepatch PTR, amit linkeltem, most épp nem elérhető, levették a hivatalos weblapról is; már 2x tették fel, és vették le... szóval nem biztos, hogy holnap indul a 7.0 PTR, de jövő héten tuti. Tehát, aki kimaradt a bétából, így tudja megnézni a dolgokat (classok, stb.)

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Viktor77 #68167 üzenetére

    Én úgy tudtam, hogy csak a kulcsot beadó ember kap plusz szintet a kulcsra, a többiek nem (mert ők ugye nem kockáztatnak semmit). A chest-et mindenki megkapja, ha a kulcs 3+ szintű, akkor reward is lesz benne.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Viktor77 #68171 üzenetére

    Nyilván én is:) habár lehetne béta is, de nem kerültem be. Még Blizzconról rémlett ez az info, hogy 1 ember adja be a kulcsot (ami ugye kudarc esetén meg is semmisül), ő állítja be a nehézségi szintet ezáltal, és ő is kapja vissza ha sikerül (csak 1-3 szinttel jobbat; pl a fórumba, amit linkeltél írták, hogy 9-es szint teljesítése után, úgy hogy 10 perc maradt 11-es kulcsot kapott, de 11-es szinten már az első bossig sem jutottak el...)

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Ron Swanson #68179 üzenetére

    Jó, elsőre 24h, aztán szépen halmozódik, illetve eleve felkerültél egy listára, ha ezentúl reportolnak bármilyen más okból (akár csak úgy, mindenféle valós ok nélkül), akkor is másképp kezel az automata. Nálunk a guildben majdnem perma bant kapott valaki, mert 3. "esete" volt (CM és aréna boostot vett, előtte ugyanígy kaszinózott csak, elsőre pedig goldot vett), így csak decemberig lett kibannolva, és csak betelefonálás miatt vették le a perma bant, és megmondták, hogy negyedszerre nem lesz ilyen, a legkisebb szabálysértésért (értsd alatta, kissé elragadtatottabb chat...) is megy a perma ban. Nekem pár százezer goldot tuti nem érne meg, hogy ezt a nyakamba vegyem... arról nem is beszélve, h valószínűleg uúgy elveszik a goldot, mint ahogy a karácsonyi mountokat is elvették azoktól, akik exploittal szedtek össze 4-10 darabot, és adták el az AH-n (én egyet szereztem exploittal, megtanultam, majd hagytam a fenébe, nem is lett semmi bajom belőle, mountom meg megvan ingyen és farmolás nélkül). Kaszinózni is lehet, de ésszel... nem public channelben, hanem fix és zárt társasággal, és főleg soha nem kell ilyenek szervezni.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Telda #68191 üzenetére

    Szerintem is nagyon elfáradtak már ezek az ünnepek, pedig régen imádtam őket. Ugyanakkor nem gondolom, hogy pár quest/megvehető item... vissza tudná adni azt a hangulatot, amit régen nyújtottak, ami miatt várni lehetett őket. Én a legjobban annak örülnék, ha ilyen mini-game-eket (mint az a napraforgós, vagy az Ogri'la zenelés) lehetne játszani, mondjuk, amihez vagy ügyesség, vagy ész, vagy memória kell, stb. a lényeg hogy évről évre változhatna, és az aktuálisan népszerű flash/társas játékok alapján mehetne.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Peetey91 #74555 üzenetére

    Ez tényleg rendkívül idegesítő dolog. Most jöttem vissza 7.1.5-be belenézni kicsit, és nekem is elment ezzel egy 8-as kulcsom, ráadásul úgy, hogy egy hármas premade csoportot hívtam be, és közülük lépett ki valaki!:) (természetesen ruszkik voltak...) Egy Arcway +3 runból kilépett 2 dps (ragequit, mert a tank is és a healer is rettentő bénák voltak), és hárman vittük végig... rémes volt. Szerintem a leaverektől el kéne venni a heti order hall chestet és kész; mondjuk a második kilépés után, hogy a dc ne zavarjon annyira be.

    Elakadásos témához: a magas ilvl-t azért kérik, mert fixen 3 chestre mennek a legendary miatt. Amúgy érdemes beállítani, hogy megjelenítse az orosz/portugál... pugokat is a kereső, sokkal lazábban veszik az egészet, simán be lehet kerülni mythic + runokba, cserébe még több a leaver. 3-4 nap alatt vittem fel 795-ről 865-re ezt a mage-et, raidezni nincs időm, de a M+ szerintem elég hatékony, aztán majd kiderül milyen falakba lehet itt ütközni; egyelőre most megint kényszerszünet van, mert semmi időm játszani. Egy másik kézenfekvő ötlet, hogy mi magunk kreálunk teamet, mondjuk egy sima mythic-et, nem írunk be semmit, úgyis sok a magas ilvl-ű ember, kapunk kulcsot, azzal megint mi kreálunk, de csak magas ilvl-t veszünk be. Amíg aktív a kulcs, addig fognak jönni, és egy csomó gearhez jutunk. MoS kulcsra pedig mindig van boost team, szóval akkor még ezzel sem kell vacakolni, egyszerűen csak linkeled az aktív kulcsot, és 900+ os emberek végighúznak 5-10 perc alatt. De a legjobb tanács szerintem az, hogy az ember maga kreál/hirdet runt (karát is így csináltam meg először, ach nélkül nem lehetett lejutni), ha tényleg sokan vannak elakadva, akkor lesz rá jelentkező.

    Teljesen más téma:) Szerintem többen vagyunk úgy, hogy régóta játsszuk a játékot, én vanilla legvége óta, de mondjuk egyetem/munka/barátnő/család miatt ki kellett hagyni akár teljes kiegészítőket is (nálam ez volt a cata, panda, és nagyon úgy néz ki, hogy a legion is ilyen lesz), ugyanakkor ha játszunk, akkor magasabb/nehezebb szinten (mythic raid clearezése valami emberi időn belül lehetőleg; wotlk alatt hc, avgy Ulduar hardmode, stb. egyszóval valami olyan guidben, ami azért wowprogressen is mindenképpen 1000-2000 között van valahol, vagy jobb). Nem azért, mert a rating önmagában lenne a cél, hanem azért, mert az a nehézségi szint köt le, akkor tudom élvezni magát a játékot, akkor kell figyelnem a mechanizmusokra, akkor kell tényleg maximalizálnom a dps.t/hps-t, különben meg sem hal a boss, stb. Ha van az embernek ideje (fel tud szabadítani heti 3-4 estét), akkor ez meg van oldva, belép egy raidguildbe és játszik. Ha azonban nem ez a helyzet, mert pl. kiszámíthatatlan a munkája, sok estét elvisz egy edzése, stb. akkor eléggé megvan lőve az illető, mert mi marad neki a wow-ból? pugokkal szenvedés (akik 99,99%-ban overgearelt farmolásra jönnek létre, tehát a játékélmény közel 0), vagy a farm része a játéknak (world quest brrrr, LFR még rosszabb, daily hc/mythic (alacsony +) farm, stb.) tehát semmi olyan, amit élvezni lehetne. A szervezett raiden (mythic; az első 1-2 héten normal/hc is) kívül semmi nincs a wow-ban, ami leköthetne, az pedig sajnos egyfajta megfelelő életformát kíván meg. Nagyon vártam a M+ opciót, mert azt reméltem, hogy ez egy kötetlenebb, de mégis minőségi játékmód lesz a wow-ban, de eléggé csalódtam (még szeptemberben volt egy hordás mage-em, akkoriban jó gearrel, BiS legendary-vel, stb. de raidezni nem volt időm - első héten puggal cleareztem a normal EN-t, és megöltem 2 hc bosst, de ennyi), a M+-ra akartam rámenni, de csalódás volt, egy aoe fesztivál, amit untam, ezért unsuboltam. Egyszerűen nem értem, hogy 5 fősre miért nem akar a blizz értelmes bossokat írni, azaz sokkal inkább miért nem a bossfightokra helyezi a hangsúlyt, a nyomorult trash helyett (vagy akkor lenne a trash olyan, mint BC alatt, amit ésszel cc-zni kell, stb. nem pedig aoe-zni - egy hc Shadow lab, nem overgearelve anno minőségi játék volt, de wotlk óta nincs értelmezhető 5 fős tartalom). Én értem, hogy a CM, vagy most a M sok+ nehéz, de teljesen másképp az, mint egy MM raid. Szóval jó lenne valami olyan mód, ami a wowban, ami instant indul (nem kell hozzá "wow életforma", amit szerintem az eredeti játékosok egyre kisebb százaléka engedhet meg magának, hiszen már messze nem vagyunk fiatalok, de még nyugdíjasok sem ;] ), viszont tartalmas, szórakoztató játékélményt ad (sajnálom, nekem egy world q, vagy egy lfr, de egy farm normal/hc raid se; adhat akármilyen rewardot nem lesz értelmezhető játékélmény). Erre a problémára jutott tegnap eszembe egy megoldás, amit "interaktív raid-nek" lehetne nevezni. Automatikusan, keresővel indulna, mint az lfr/daily hc... de nem véletlenszerűen csoportosítaná a játékosokat, hanem lenne elo, mint egy mobában, ugyanúgy besoroló raiddel, stb. A lényege az lenne, hogy létezne mondjuk 20 különböző boss ability (ezeket végigmutogatná egy tutorial, PG szerűen lehetne gyakorolni is), és ezeket kombinálná teljesen random módon, azaz a boss soha nem csinálná ugyanazt. Mondjuk 10 főre lenne méretezve, mert oda már lehet komplexebb dolgokat összehozni, de még nem átláthatatlan intuitíve. Természetesen ezek a mechanizmusok önmagukban egyszerűbbek lennének, mint a rendes raid mechanizmusok, a megértésükhöz elég lenne az ingame guide, a nehezítés a véletlenszerű kombinálódásból jönne - nem lehetne betanulni a fightokat. (ehhez persze idővel rotálni kéne a mechanizmusokat, hiszen, aki sokat játszik, az előbb-utóbb kiismeri, de ez nem lenne akkora erőfeszítés a blizz részéről, mondjuk 2 havonta kicserélnek 5-öt a 20-ból) A kliens mérné a dps-t/hps-t/dmg takent/timert/dmg reductiont/KILÉPÉSI HAJLAMOT (hány perc után lépett ki, ki szokott-e lépni bosskill nélkül) és ezek alapján rakná a kereső össze a teameket (a levearek szépen egy csoportba kerülnének idővel, és egymást boldogítanák). Eleinte indulhatna úgy, hogy a boss pool-jában csak 5 ability van, aztán, ahogy nő a gear/tapasztalat, úgy nőne az ability pool is, egyre nehezítve a dolgokat. Nektek mi a véleményetek erről? Hol lehetnének ebben olyan rejtett buktatók, ami nekem most nem tűnik fel?

    És végül egy kérdés:) a brawler's guild még mindig sorban állós? (pedig az egy értelmes szóló kontent, de nekem nincs türelmem 30 percet várni 2 perc tartalomért...)

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz DrGonzo22 #74558 üzenetére

    Egy helyen félreérthetően fogalmaztam: a wotlk 5 fős tartalma már rossz volt, tehát a BC-ben volt legutoljára jó 5 fős (cata kimaradt nekem, de arról hallottam, hogy eleinte állítólag jó volt az 5hc, erről enm tudok nyilatkozni).

  • DrGonzo22

    őstag

    Ez a része a játéknak valóban kihalt WOTLK idejében, lett helyette sok más, de azt a feelinget ezek együtt sem adják vissza; a raidek viszont milliószor jobbak lettek. Én igazából azt sajnálom, hogy nincs valami ladder-alapú, rögtön induló, szórakoztató/skilles pve tartalom. Ilyen lehetne mondjuk a moduláris raid mód. Ez úgy indulna, mint a sokak által (joggal) utált Proving Grounds, tutorial-szerűen végigmutatna 5 boss képességet, mindegyiknek lenne egy jellegzetes animációja, hogy könnyen fel lehessen ismerni. Ezután berakna egy 5 fős csoportba, ahol kapnátok egy random kinézetű boss-t, ami véletlenszerűen használná az 5 ismertetett képességet (nyilván nem túl bonyolult dolgokra kell gondolni). Ha sikerül megölni mondjuk 5x, akkor újra tutorial, +5 boss képesség, 10 fős raid... Ez mondjuk elmehetne 20-20-ig, de akinek jobban tetszik a 10-10; 15-15 kereshetne arra is. Lenne szóló ladder (itt minden társad random), lehetne félig premade, vagy full guild mód is. A win/loss rate alapján kapna mindenki hasonló minőségű társakat a keresőből, lehetne vállalni +5 extra boss képességet jobb lootért, stb. A tank/healer hiányt meg lehetne oldani AI tank/haeler móddal. A lényeg, hogy a boss képességei nem kívánnának meg olyan szintű koordinációt a játékosok között, mint egy hc/mm raidben, de egyénileg sok kihívást jelentenének, teljesen random módon követnék egymást (nem lehetne soha betanulni a fightot). Mondjuk havonta lehetne ötösével rotálni a képességeket, így nem válna unalmassá. Rögtön indulna a játék, akár egy hots/dota/hearthstone, a reward nehézségi szint alapján menne. Nem lenne trash (de aoe ettől még kellhetne, ha a boss egyik képessége az, hogy addokat hoz, stb.). Szerintem sok olyan embernek jól jönne ez a játékmód, akinek kevés ideje van (a pugolás is sok időt elvihet, minőségibb, kihívást is jelentő tartalmat akar (és nem daily questet farmolni).

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz muszurkefal #75972 üzenetére

    Sehogy:) ez csak úgy eszembe jutott:) azon az alapon, hogy egy ilyen játékmódra időm/kedvem is lenne (egy hete lemondtam az előfizetést). MM (elején hc is) raid-et szeretem igazán, de heti 3-4 kötött este nekem már sok, nem tudok mellette sportolni, stb. Szóval valami olyan játékmódot szeretnék, ami hasonlóan leköt, mint a raid, de bármikor tudom játszani, nem pedig előre lefixált időpontokban. Erre eddig ez volt a legjobb ötletem, de remélem a Blizz hamarosan kitalál valami ennél is jobbat ;]

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Lirion #75975 üzenetére

    Köszi a tippet, M15+ -t minden héten resetkor megcsináltam fix emberekkel (tudom lehetne menni magasabb kulcsokkal is), de nekem az egész M+ nem jött be különösebben.

  • DrGonzo22

    őstag

    Nem trollkodásból kérdezem, de Ti mit reméltek/miért várjátok a vanilla remake-et? Nekem meggyőződésem volt, hogy ez egy nagyon réteg igény csak, de szinte mindenhol azt látom, hogy tényleg sokan várják. (én is ki fogom próbálni a vicc kedvéért, de nem számolok azzal, hogy játszani is fogok ilyen típusú szerveren, plusz azt sem mondhatom, hogy várok/vágyom erre a kipróbálási lehetőségre) Magát az új kiegészítőt egyébként várom, pláne, hogy úgy néz ki időm is lesz játszani vele.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Fiddlestick #78232 üzenetére

    Mondjuk a Shift/Ctrl/Alt + bármi a legrémesebb kényszermegoldás volt, amire még az "MMO-egerek" előtti korszakban voltam kényszerítve. 2018-ban szerintem nagy CD-jű és lassú elérésű spelleken kívül (valami nagy dps cooldown, amit ráadásul nem kell különösebben gyorsan aktiválni) semmire nem való, és arra is csak akkor, ha nincs már egygombos helyünk (amire szinte 0 az esély a mai egerek mellett). Lassan 2 éve hagytam ott a játékot (néha belogolok pötyögés szinten megnézni milyen most, de ennek is lassan már egy éve), de elképzelhetetlennek tartom, hogy azóta megugrott volna a keybind igény (pedig sok keybindom volt, macrok, stb. de már akkor se volt gond megoldani combo nélkül, azóta pedig inkább csak tovább fogytak a spellek, ha jól tudom - így félig kívülállóként/hírolvasóként).

    Plata: 4 fölötti számok helyett tényleg kényelmesebb lenne kipróbálnod a q,e,r,f (t,g,,c,v) + egér oldalsó... (ha van) gombokat. Az a-d-t állítsd oldalazásra (ha eddig nem tetted meg), a forgás teljesen értelmetlen/felesleges (alapból azon van - volt, amikor még játszottam). Én személy szerint a Tab targetot is utáltam, görgőn fel volt a trg, görgőn le a visszaváltás, Tab-on pedig hotkey. Érdemes egy focus macro-t is írni, illetve egy /tar "valami" macrot (ez akkor jön jól, ha valami nagy add jön le a fight során, amit pull előtt nem tudsz focus-ba venni, pl. Iskar mythicen életbevágó volt, de értelemszerűen mindig más név van a "valami" helyén). A targetolással/kommunikációval/item átadással kapcsolatos hkey-k legyenek a legkényelmesebb helyeken, a rotációnak elég a kényelmes hely is (ha van sokgombos egér, akkor persze az ezt megoldja), mert ez előbbieket ritkábban használjuk, nincs olyan szintű motoros memória rá, pedig ezek biztonságos használata fontosabb (raid szintű hibát lehet velük okozni), a rotáció úgyis annyira beépül, hogy közepesen kényelmes helyekről sem gond játszani velük, és ha hibázol, akkor az egyedi hiba. Nagy (de ritkán használt) survival cooldownoknak nagyon jó az egérgörgő jobbra-balra billentése, mert gyorsan elérhető, mindig ott az ujjad - csak sajnos nekem eléggé emiatt ment szét minden egerem... szóval ezért nem annyira ajánlom gyakori def spellekre, pl. shield-ekre, mert csökkenti az egér élettartamát, amúgy jó lenne arra is nagyon.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Plata #78236 üzenetére

    Nem biztos, hogy hátrány a balkezesség, mert úgy ott az egész numpad rész, ahova elég sok közeli és kicsi bill van berakva, ráadásul nagyon szabályosan, ami miatt könnyen tanulható (most kedvem lenne balkezessé változni, és kipróbálni:D ). Egérből is vannak (voltak) balkezes kialakításúak, bár tudom, hogy kevesebb sajnos:( Szerintem próbáld ki, először akkor csak a rotációddal, ha ráérzel, utána már fájdalmasnak fogod találni a klikkelést. Lehet hülyén hangzik, de szerintem a keybind kb. eggyé varázsol a karaktereddel, azáltal, hogy nem szakítja meg semmi a folyamatos utasításokat, a klikkelés mindig kizökkent egy kicsi, és ezt most csak az "érzésre" mondom, függetlenül a kézenfekvő előnyeitől. Szóval szerintem akkor is élvezetesebb így játszani, ha semmi olyat nem csinál az ember, amit nem lehetne megoldani klikkeléssel. Eleinte furcsa lesz, de az természetes. Ja igen, és mauseover macro-t csak így tudsz használni, ami pedig nagyon fun:)

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz csontfox #78237 üzenetére

    Vékony kezem van, és az ujjaim sem rövidek, az átlagnál egyértelműen hosszabbak, de nem extra hosszúak, mint Lugosi Béláé (vagy a nagyapámé voltak:) ) de nekem felfoghatatlan, hogyan lehet a 9-est, de akár a 7-est is kényelmesen (vagy pontosan) elérni:) Ehhez ugye azért Ti is felengeditek a wasd-ot?

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Cathfaern #78242 üzenetére

    Ez nagyon egyénfüggő. Nekem extrém mértékben olyan hüvelykujjam van, amit régen simán hitchhiker thumb mutánsnak hívtak, ezért nagyon kényelmesen le tudok fogni bármilyen MMO-egeret; claw grippel akár hosszasan is (órák), és ha kell, akkor 5-10 percekre megy egy ilyen fingertip fogáshoz nagyon hasonló valami is (az első ujjperc alatti résszel tartom az egeret, és egy állandó nagyon gyors mozgással nyomkodom a gombokat - miközben folyamatosan fel-le mozog a hüvelykujjam, de csak a legfelső ujjperc - amin a köröm van). 190 fokban forog el a felső ujjpercem csak magában, és olyan 270-280 fokig, ha az alsót is mozgatom; a claw gripnél kissé kiemelem a hüvelyujjamat, a második ízülettel támasztom az egeret, így szabadon áll a hüvelykujjam, ami derékszögben áll a gombok felé. Mivel a hüvelykujjam nagyon lazán mozog, ezért tökéletesen stabilan tudom tartani az egeret, miközben 6 gombot simán, csak a legfelső ízület mozgatásával elérek, 9-et pedig úgy, hogy enyhén feszítgetem a második ízületi pontot is, így is stabilan mozgathatom közben az egeret (de már nem szuper stabilan; G600, de nem igazán típusfüggő). Szóval nekem ezek az MMO egerek nagyon komoly előnyt jelentettek, teljes rotációmat, meg még pár spellt (összesen 9 hotkeyt) kiraktam a hüvelykujjamra, és annyira természetesen tudtam játszani, mint soha semmilyen más beállítás mellett.

    Elhiszem, hogy másoknak, és így Neked sem volt akkora segítség ez a fajta egér, de magamból indultam ki (nem beszéltem eddig senkivel ilyen témában), és mivel nekem tényleg forradalmasította a WoW-ot az MMO egér, ezért úgy gondoltam, hogy ez tényleg egy ennyire jó megoldás:) De akkor ez is csak egy egyedi történet volt, és valószínűleg sokan sokféleképpen értékelik ezeket az egereket. Nekem tényleg ez volt a tökéletes beviteli eszköz, gyakorlatilag nem tudok egyetlen hátulütőt se mondani róla. A nagy álmom amúgy egy olyan kesztyű, ami a virtuális térben kezeket ad, így a különböző spelleket úgy castolhatnánk, hogy személyre szabott módon a valóságban mindenféle mozdulatokat tennénk - például a két tenyér befelé fordítva a mellkason keresztez -> Ice Block; 3 ujj feltartva csuklóból forgatás -> Fire Blast, stb. de mindenki magának találhatna ki ilyen mozdulatokat; még addiktívabb lenne így a Wow:)

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Viktor77 #78253 üzenetére

    Ennek elvileg állítható a 12-es gomb panel pozíciója, ami nem hangzik rosszul. Élőben nem próbáltam (G600-zal van tapasztalatom, arról az előző hsz-ben áradoztam:) )

    Lirion: nekem is sok dolog maradt billentyűzeten is, de a rotáció, meg pár dolog ment az egérre, G600-nak van egy gyűrűsujj klikkelője is, ami szerintem egy csoda, target focus macrom volt azon például. Az Alt modifier-t megtartottam pár dologra, pl. Alt + egérgörgő fel = Slow Fall; Alt + egérgörgő le = Mana/Ice/Fire Shield, mert a görgővel gyorsan reagált. Olyan 30-40 hotkey körül lehettem én is, Alt+W autorun is baromi kényelmes szerintem, szóval nem teljesen ördögtől való a modifier, de nekem volt velük gondom, amibe persze az is belejátszhatott, hogy az időm nagy részében ótvar billentyűzeteim voltak (1-2-3 ezer Forintos kategória), és egyszerűen nem érzékelte rendesen, hogy nyomom a modifiert is (persze csak 100 esetből 1x de az is éppen elég gyakori ahhoz, hogy ne akarjuk használni).

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Cathfaern #78259 üzenetére

    Jópofa látni, hogy még egy ilyen apróságnál is mennyire előjön az egyedi változatosság:)

    Lakisoft: Szerencsére az még nem:) De valóban lazábbak az ízületeim, amiből voltak már kisebb gondjaim, például emiatt kellett abbahagynom a hosszabb (10-20 km és afölötti) távú futást, cserébe nagyon hajlékony vagyok. Elég sok ilyen "bazári" trükk is megy:) - nyald meg a könyököd, fogd meg a hátad alját felülről, stb. tehát csupa kiemeltem hasznos dolog:D

  • DrGonzo22

    őstag

    Most van transmog verseny, ami lemerült accounttal is játszható (de trialről nem). Kell egy 20 alatti karakter a lemerült Legion-ös fiókban, és minden reward megszerezhető. Az összes Vanilla itemre lehet így csak transmogolni, ami persze hátrány, de én pl. 4-ből 2x első lettem, ezért sikerült is megvennem a két cloth setet. Mivel ritkán van ilyen event, ezért szerintem nem érdemes kihagyni. Ja és végig ingyenes a transmog most.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Ra's al Ghul #79255 üzenetére

    Évekig játszottam azon a realmen, néha még belogolok, illetve az öcsém még mindig játszik, de Nighthold óta ő is kiszállt a mythic raidezésből. PvP guild reklámot egyszer sem láttam, egyéni jó játékosok biztos vannak, mert nagyon belakott ez a realm, érdemes lehet direkt rákeresni. Pve-ről tudok érdemben nyilatkozni. Sok a mythic-et raidező guild, de az igazán jó eredmény elmarad, a realm magasan szokott lenni, de ez a rengeteg közepes guild miatt van így, nem pedig pár igazán jó miatt. A guildemet is ebbe a kategóriába sorolnám, annak ellenére, hogy Legion alatt jobb helyezést értek el, mint wod idején. Sok a gyenge játékos, akik visszafogják az egész teljesítményét (nem csak a saját guildemről beszélek). Valamiért, ha egy embert már megszoktak, stb. nem akarják kirakni csak azért, mert mégsem igazán jó. Emiatt persze nincs stressz, de én például meguntam, hogy öten, hatan visszük a hátunkon azt a 4-5 embert, akik nem tudják hozni az elvárhatót. Legionre már eleve mindenféle ambíció nélkül kezdtem bele. Ha nincsenek nagy terveid, és nem zavar, hogy nem igazán jó, de kedves játékosokkal is a teamben, elhúzódó ötemben raidezd végig a kiegészítőket, akkor ideális választás, mert rengeteg ilyen hangulatú guild van. Ha többre vágysz, akkor szerintem keress másik realmen, ahol több az igazán jó guild (mert abból Silvemoonon valójában hiány van).

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Whysperer #79259 üzenetére

    Nálunk a férjekkel volt a gond:D tényleg profi női dps paladin (realm legjobb egyéni értékei, stb.), férje pedig... közel értelmezhetetlen. Az is sokat elmond, hogy Legion alatt 1 mythic killem volt (elejétől fogva elmentem socialnak, ennek megfelelően volt gyenge gearem is), de behívtak MM Guarn-ra, azon az alapon, hogy helyettesítsek full fealgearelt embert, mert egyszerűen nem tudja kezelni a fényeket. Mondom, ok megyek, de előtte átolvasom a fightot, mert fogalmam sincs mit csinál a boss; tíz perc múlva halott volt a boss... Szóval gyakran tényleg ennyire rossz emberek is fixen ott vannak core raiderként egy amúgy tök jó guildben (pont azt a férjet kellett helyettesítenem).

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Whysperer #79261 üzenetére

    Mondjuk nálunk nem volt sértődés soha, és az sem volt titok, hogy ki(k) miatt nem megy:) Amúgy a felesége úgy ordított vele TS-en, mint a sakál:D (volt vagy 3 ilyen pár is:) ) nem akartunk mi már nekik ezen felül rosszat:D

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Csokishurka #79269 üzenetére

    Szia! A normal logjaid jók, látszik, hogy messze az átlag fölött vagy, de a HC logok kb. 50-60% körüliek, azaz átlagosak. Én anno ezzel jelentkeztem, úgy, hogy nem volt előtte MM tapasztalatom (de volt sok BC/Wotlk), és mind a hat mythic guildbe felvettek, végül én tudtam választani. A lényeg, hogy bizonyítsd, hogy jobb vagy, mint a többi ember, akit felvehetnének. A normal logokból azt lehet látni, hogy ismered a classt/rotációt, stb. de maguk a fightok annyira egyszerűek, hogy emiatt semmit nem mondanak arról, hogy ezt mennyire tudod "élesben" is nyújtani. A HC-ban már nem kerülhetőek meg a mechanizmusok (bár MM után úgy tűnhet, hogy mégis:) ), ha ott is tudod hozni a magas teljesítményt, akkor az már azt jelenti, hogy úgy is sikeresen adod elő a rotációdat, hogy alapvetően másra kell figyelned; ez már elég a sikeres jelentkezéshez. Tudom, hogy nehéz jó HC logot csinálni, nekem is az volt. Rossz játékosokkal lesz tele a pug csoport, ezért növekszik a bosskill ideje, ami miatt esik a dps-ed; HC gearben kell MM gearezett emberekkel versenyezned a pozícióért; különösen figyelned kell, nehogy meghalj, stb. Nekem is pl. ha megnézed gyenge a Blackhand statom (85%), ami egy komplex fight, és egy pug eleve biztosan rosszul fogja csinálni, a lehetőségekhez képest kell jónak lenni. A későbbi (gnóm) mage-emmel sima ügy volt MM gearben, a mythic guildes társakkal jó HC logot csinálni, ezzel a humannel, pugban, HC gearben egészen más erőfeszítést követelt, de tudtam, hogy ha ez sikerül, akkor az egy biztos ajánlólevél. Amire rámentem még, hogy amikor új volt a raid (jelen esetben a Blackrock Foundry), akkor még aznap megpróbáltam a normal-t/HC-ot, elég sok bosst megöltem, és így sikerült a legjobb pugokba bejutni később (sokkal jobbakba, mint az a félcasual guild, amiben anno voltam). A korai logok amúgy is értékesebbek, látszik belőlük, hogy gyorsan tanulsz, plusz Neked is könnyebb, mert a MM raiderek még nincsenek hozzád képest annyira elszállt gearben:)

    Amit nem csinálnék, az a logokkal való trükközés; csak azt töltöd fel, ami jól sikerült. Úgyis a max teljesítményt fogják nézni, inkább abból legyen sok jó. Tudják, hogy pugban/gyengébb guildben játszol, ezért a gyenge logok simán lehetnek ennek a következményei, plusz rajtad kívül bárki más is feltöltheti. Amit nem lehet elvárni ilyenkor, hogy a recruitos ember részletesen elkezdje tanulmányozni a logjaidat, erre nincs ideje, sajnos ilyen HC->MM átmenetnél semmi mást nem fognak nézni, csak a nyers számokat, egyszerűen nincs ideje azt bogarászni, hogy a sok jelentkező közül, a 7. éppen miért halt meg egy bosson, és esett le a dps-e, stb. A leginkább lila/narancs embert fogják behívni trialre, aztán, ha nem tudja kezelni a MM mechanizmusokat, akkor elbúcsúznak tőle, és hívnak egy másikat, primitív módszer a facerollerek szűrésére, de amennyire én láttam ez a valóság.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Lirion #79274 üzenetére

    Enyém se volt átkapcsolva, plusz nekem az volt a tapasztalatom, hogy recruit emberek sem igazán ilvl alapján nézik a killeket. Nem is lenne sok értelme, őket elsősorban az érdekli, hogy mit tud az adott jelentkező abban a gearben, amiben van, ha van magasabb ilvlű jelentkező, akinek valószínűleg jobbak a logikai is, akkor viszik őt, és kész. Persze, igazságosabb lenne, de a dolgok nem így működnek:(

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Lirion #79276 üzenetére

    MM guildből egy másikba persze, hogy ezek a fő szempontok, viszont egy alap MM guild, aki HC raiderekből tud válogatni azok alapján a szempontok alapján fogja feltölteni magát, amiket írtam. A segítséget kérő játékos pedig ebben a helyzetben van.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz miqlas #79357 üzenetére

    DPS mérő addonnal, pl. recount, vagy bármi újabb, ha van. Attól függ mire vagy kíváncsi, ha az openeredre, akkor addig, ha egy nagy cooldownos ciklusra, akkor addig, stb. Annyi értelme van, hogy fogsz látni számokat, amikkel vagy elégedett leszel, vagy sem, össze tudsz hasonlítani eltérő buildeket, talentokat, speccekel, itemeket, stb.

  • DrGonzo22

    őstag

    Szerintem az általános(?) ellenszenv oka, hogy egy viszonylag egysíkú karakter van olyan pozícióba helyezve, ahova valami érdekesebb személyiséget várna az ember (mármint a warcraftIII-ban felállított standardok alapján). Sylvanasban amúgy lenne potenciál (Jainaban is), de mindig úgy éreztem, hogy ezt nem aknázza ki a Blizzard (alvó karakterek lennének? talán kicsit túl régóta vannak ebben az ugrásra kész pozícióban). Malfurion, Tyrande, Wrynn... ők ilyen igazai látványosan B-vonal voltak. Ennek ellenére Tyrande-t tartom a legérdekesebb női karakternek (és egyben a warcraftban kitalált legbunkóbb figurának is:D ). Amúgy a női karakterek nem valami erősek, Alleria most elég ígéretes.

Új hozzászólás Aktív témák