-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz Peti78 #26897 üzenetére
A bőrhöz és a műanyaghoz nyugodtan használhatod ugyan azt a fajtát, ajánlom a Wolf chemicals termékeit, silk milk beltérre black out kinti műanyagokra, jó ár, remek teljesítmény, de pl a bőr ápolójuk ipari hulladék...
[link] itt egy korábbi szösszenetem mikroszálas témában.
Formaster
Tudom de pssssszttt
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Bogároldó nektek mi vált be, ami ténylegesen oldja is? Nálam hétvégén a turtle waxos megbukott fél órát "sikaltam" az autó elejét mire le jöttek a bogarak.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Petyyyyy #26899 üzenetére
Azt hiszem sikerült is megtalálni a választ.
Valószínűleg sikerült túl sok bőrápolót használnom, ez okozta a színelváltozást és a megkeményedést is.
[link]
Ma délután szaladok haza, megtisztítom és hagyom szombatig "száradni". Majd szombaton egy very vékony rétegben kenem át ápolóval.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Petyyyyy #26906 üzenetére
Ugyan érdemi választ nem kaptam, de még a kedvenc figurám is válaszra méltatott.
Csak mondom.Vizes szivaccsal áttekertem a kérdéses részeket és tovatűnt a fehér réteg, visszatért a bőr színe. Érdekes.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
senior tag
Sziasztok!
Ma lett kész az autóm Peste a Premium Carban.Kedden reggel 8-ra vittem, ma mentem élre délután kettőre. Gyönyörű mukát végeztek. Kerámia bevonat volt, valamint szélvédő sötétítés és kővédő fóliázás, melyeket a Zámbó fólia csinált. Szintén tökéletes lett minden. Képeket csak ezeket a párakat csináltam, hazaindulás előtt.
Prémium Car:
Dani az üzletvezető nagyon kedvesen fogadott, közvetlen, jó fej srác. Minden átbeszéltünk. Miket hogy fognak csinálni, miket szeretnék csináltatni, stb.stb. Kerámia mellett alapos belsőtakarítás, gumiápolás volt.
Zámbó fólia:
Személyesen nem beszéltem velük, a Premium Caron keresztül egyeztettem mindent.
Amiket kértem:
- Szélvédő sötétítés teljesen feketére
Kövédő fóliásázok az alábbi elemekre:
- Első fényszórók, ködlámpák
- Belépő küszöbök
- Kilincsöblök
- Hátsó csomagtér rakodója
- Lakkfekete B oszlopokGyönyörű munka, a fóliákat szinte nem látni. A fóliázásokon van 1-2 helyen picike buborék, mely idővel kifog jönni, száradnia kell még mindennek.
Sajnos a képeken látható ajtók gumiszélei ilyen csúnyák, valami még anno megmarta őket, amikkel a premium carosok sem tudnak mit kezdeni, 4-szer mentek át rajta, de nem jött ki a folt. Plastideepet ajánlották, hogy fújjam le vele. Esetleg erre lenne valakinek valami ötlete?
Mondták, hogy a kerámiára nyugodtan mehet valami wax, én a soft 99 fusso coatra gondoltam. Vélemények?
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
-
senior tag
válasz Formaster #26913 üzenetére
Így van. Mondták h ja haza érek és bogaras lesz a kocsi itthon veressem le ozmossal, ne száradjon bele a bogár a kerámiaba Így is tettem. Elég bogaras volt 150 autópálya után. Ozmossal leverettem brutális ahogy pergette a vizet. Mire haza értem száraz lett a kocsi. Most a garázsban pihen.
Azt a gumit esetleg lehetne cserélni?
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
Motion_Blur
félisten
válasz Pardise #26914 üzenetére
Rendesen elszabadultak a kerámia árak... anno 4-5 éve nekem még 35k-ban volt polír + kerámia. Igaz, kisméretű autóra, de akkor is.. most vidék 90-100k, Pest 120-160k. Határ a csillagos ég, főleg ha mindenre kérsz kerámiát, felnikre, féknyergekre stb.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
senior tag
válasz Motion_Blur #26916 üzenetére
Hát igen eléggé drága. De legalább van rá négy év garancia.
Your car, your life ;)
-
geleati
tag
Sziasztok!
Van pár kavicsfelverődésem, illetve a csomagtartó két oldalánál lekopott a festék:
csomagtartó bal
csomagtartó jobb
kavicsAz lenne a kérdésem, hogy ezzel vagy valami hasonlóval van-e esély a javításukra/eltávolításukra? Voltam karosszériásnál, az minden ilyen területre 15-20k-t számolt, hiába egy elem. Ez jó ár lenne amúgy? Van esetleg valami más megoldás?
Előre is köszi a segítséget!
Soha ne dobj vízbe alkálifémet!
-
Mappa
addikt
válasz Pardise #26914 üzenetére
A buborék ha nem tűnik el nyugodtan menj vissza, mert nem mindegyik szívódik fel. Csodálkozom, hogy ilyen Premium cég és nem mondták, hogy 1 hét után menj vissza kipréselésre. Ahol én csinaktattam, mondták mindenképpen menjek vissza mert baromi sokan legyintenek rá, azt 1 év után azok a buborékok felholyagosodnak. Legfőképp a hátsó szélvédőnél a fűtőszálaknál és a sarkoknál
nem kötelező megadni
-
Petyyyyy
addikt
Én azt az instrukciót kaptam, hogy elég ha ujjal végig húzom azokon a részeken, ahol az üveg szélén fekete pöttyös a felület. Azok a pöttyök ugye kidomborodnak valamelyest, ott nem tud tökéletesen tapadni a fólia. Nyilván száradnia kell, de azért át kell húzni majd.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Formaster
Topikgazda
válasz Motion_Blur #26916 üzenetére
Az a 35k szerintem nagyon maszek jellegű, gondolom szla nélkül, egy alap Cquartz termékkel kb. Ha mindezt hivatalosan csinálod, akkor a 120k-Áfa mindjárt csak 96k, egy jól fizetett szakember bére legyen 10k+járulékok/nap, ezt két nappal számolva majdnem 30k. Ehhez vedd hozzá a műhely bérleti díjat kb 4 napra, mert kerámia után nem árt ha még 2 napot bent áll a kocsi és számolj hozzá minden anyagárat + az infrást besütés költségét elemenként 15 percel és 1kw-al. Az a kerámia amivel a Premium Car Servicesnél dolgoznak nem 10k Ha összeadsz mindent, akkor meglátod h nem is dolgoznak olyan pofátlan haszonkulccsal és valahol mindenki azt szeretné, hogy a befektetése profitáljon is valamit
-
senior tag
válasz Formaster #26922 üzenetére
A prémium car adott számlát Zámbó fólia viszont nem. Remélem eltunnek a bubik. Nagyon közelről látni csak annyira picik. Visszamenni nem szeretnék ha nem muszáj. Nagyon messze vannak. Azt mondták lehet 1-2 hét de egy hónap is mire eltunnek a bubik.
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
senior tag
válasz Petyyyyy #26925 üzenetére
Érdekes ez a Zámbó fólia. Nem voltak ott a Premium Carnal amikor érkeztem h megbeszéljuk mi kell hogy kell mi mennyi. A Premium Caros srác mondta kbra az árakat. Nem kaptam számlát se műbizonylatot. Semmilyen módon nem kommunikáltam a Zámbó fóliával. A műbizonylat most jutott eszembe írtam is a Premium Carnak.
Your car, your life ;)
-
Petyyyyy
addikt
válasz Pardise #26926 üzenetére
My bad, elfelejtettem írni én nem náluk csináltattam.
Annyit tudok(?) a műbizonylatról, hogy B oszloptól hátrafelé igencsak kellene adjanak ilyesmit, valamint a szükséges számok minden fóliázott ablakon ott kell legyenek a fólia alatt, jól láthatóan.
Ha pedig mondjuk első két ablakra vagy szélvédőre is kerül fólia, akkor legalább 70%-ban át kell eressze a fényt, hogy kaphasson műbizonylatot a művelet.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
senior tag
válasz Petyyyyy #26927 üzenetére
A lakkfekete b oszlopok jó karcosak voltak szépen fellettek polirozva és ment rájuk kővédő fólia. Viszont igyis van amelyik elég karcos. Erre azt mondta a prémiumos srác h a fólia karcos. Van ilyen ez van. Lehet h később ezek a karcok eltunnek a bubikkal együtt.
Your car, your life ;)
-
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
-
HF77
őstag
sziasztok!
hengerfejes volt az opelünk kb fél éve....javítva is lett, azóta hibátlan az autó...kérdés..
hengerfej javításkor olajat is cserélnek, vagy azt ilyenkor nem kell, nem szoktak? mi a gyakorlat?
jelezném, nem nagyon vagyok otthon a témábanköszi
xiaomi, tcl...csakis eredeti kínait
-
geleati
tag
Ebben esetleg tudtok tanácsot adni?
Soha ne dobj vízbe alkálifémet!
-
veterán
válasz geleati #26938 üzenetére
Egy időben használtam színező polírt fekete autóra - amit linkeltél, az is hasonló lehet - az apró karcokat, kavicsnyomokat ideiglenesen eltakarja; kb. mint egy jobb zsírkréta. Amit én használtam, az egy idő után kimosódott, szvsz ez se lesz tartósabb, kb. 2-3 hónap.
A csomagtérnél lévő sérülésekre ideiglenesen se lesz jó.
Abszolút nem profi megoldás a színező polír, de gondolkodom, hogy a mostani autómat is átkenem vele, mert rövid távon szerintem teljesen OK.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Formaster
Topikgazda
válasz Pardise #26946 üzenetére
All purpose cleanert használak. De 244p videóból sokat nem szűrnék le, annyit viszont le lehet, hogy ez műanyag burkolat, nem pedig gumi. Lehet próbálkozni persze. A másik megoldás a gyurma, de nem a lakktisztítós, hanem a rendes irodai. Egyéb ötletem nincs, sajnos kémiailag marrta meg, nem biztos, hogy helyre tudod hozni.
-
senior tag
válasz Formaster #26947 üzenetére
Köszönöm! Próbálkozok majd, eléggé elcsúfítja az autót Jó lenne, ha helyre lehetne hozni. Melyik irodai gyurmára gondolsz? Gyurmaragasztó, vagy ezek a színes játszós gyurmák? Beszarok, itt meg radírral csinálják, igaz az csak waxos
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
F_Zolee
veterán
Nyugalom megzavarására alkalmas sorok következnek. Kérem aki nem bírja kapcsolja ki!
Kedden letudtam kb 400km-es pályázást. És hát nem kímélnek a bogarak ilyenkor. Ma oda jutottam, hogy letakarítom. Szóval volt ideje érlelődni a lökhátírón meg a visszapillantón. Mivel nincs még tapasztalatom bogároldó szerekkel bele is csaptam a közepébe és vettem 300Ft-ért ósanost. Mivel nincs összehasonlítási alapom így ezt vehetem az eddigi legjobbnak. Szerintem korrektül feloldja és csak az igazán kemény fickókat kellett csak többször sikálni. Az autó fényezése már közel se 100%-os így nem is féltem kipróbálni.
-
Formaster
Topikgazda
válasz Pardise #26948 üzenetére
Bakker radírt akartam mondani, sorry hulla vagyok. Irodai radír felejtsd el a gyurmát Az a gond h ez vulkanizálással készül így a felülete kifényesedik. Na ezt ha megmarrja valami akkor betompul és attól tartok úgy is marad. Szokj hozzá, vagy tényleg marad a plasti dip az vígasztaljon h majdnem minden autó ilyen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep