Új hozzászólás Aktív témák

  • Spizzi

    tag

    válasz pRoject22 #406 üzenetére

    Ez a dolog, hogy a WZ miatt hánytatott sorsú a multi szerintem baromság. Alapból a WZ-t a Raven csinálja, csiszolgatja, ők a live support. Mi köze van a három fő stúdiónak hozzá? Az MWII esetében egyedül az IW döntése volt, hogy hogyan akarják alakítani a játékot. Nem az Acti mondta nekik, hogy 7 launch maptól ne legyen több, de abból a 7-ből is 2-3 játszhatatlan hulladék legyen.

    Pont most, az idei CoD NEXT-en mikor a WZ szekcióhoz ért a műsor hívtak oda egy Raven-es fejlesztőt, aki azt mondta, hogy végig nagyon szorosan dolgoztak a Sledgehammer-el, hogy a sima multi újdonságait és az ottani tervezeteket a lehető leghatékonyabban tudják a WZ-be implementálni. Magyarán először a fővonalas stúdió találja ki, hogy milyen legyen a fizetős multi és majd később, vagy esetleg párhuzamosan fejlesztik csak a WZ-t a Ravenes srácok, szigorúan abban a stílusban amiben a multi is készül, hogy a két játékélmény ne térjen el nagyon egymástól, ugyanaz legyen a mozgás, a gunplay, a flow stbstb, hogy átjárható legyen a casual játékosoknak a két program attól függően mikor melyikhez van kedve. De a példa kedvéért vegyük most alapul az idei MWIII-t, ha valami oknál fogva rossznak vagy tartalomhiányosnak érzed biztos nem a WZ tehet róla, a Sledgehammer valszeg egy kódsort nem tett hozzá ahhoz a játékmódhoz ami elvette volna az időt a classic 6v6-tól.

    Ha egy adott epizód szar nem érdemes senki mást okolni csak azt a csapatot aki a fejlesztésért volt felelős. Se Activision-nek se a Warzone-nak semmi köze hozzá, hogy milyen minőségű, mennyire érdekfeszítő a kampány / hány és milyen pálya van / mik a gameplay változások / mi az alapkoncepciója az egész játéknak. A Warzone is csak leköveti ezeket a változásokat.

Új hozzászólás Aktív témák