Új hozzászólás Aktív témák

  • Spizzi

    tag

    Amúgy lehet velem van a baj, de szerintem a fényeket leszámítva nem néz ki rosszabbnak mint az MW2019. Lehet csak Rust-ot találták így el, nem tudom, holnap majd kiderül úgy is személyesen a PC bétánál de ez számomra kellemes meglepetés.

    Összehasonlító videó: [link]

    A fény pedig gameplay design kérdése, gondolom azóta se akarják azt a sírást, hogy a Roze-féle karakterek láthatatlanok legyenek árnyékba a teljesen realisztikus fény / árnyékok miatt.

    Színekben szűkebb skálán mozog, emiatt egyértelműen jobb a visibility és a tekintetet elterelő dolog pedig kevesebb, ezáltal mondjuk az immerzió is, de ezek szerint akkor ez a továbbiakban már nem is céljuk, és az MW2019-féle irány egy egyszeri mutatvány volt.

    Viszont textúra felbontás szintjén nem merném azt így egyértelműen kijelenteni, hogy downgrade. Az élsimitás viszont egyértelműen jobb ami sokat dob az összképen.

    Fura amúgy, mert így, hogy mondhatni teljes a reboot trilógia is, én látok benne párhuzamot az eredetivel vizuál tekintetében. A COD 4-et nagyon szépen leköveti az MW2019 art-ja és grafikája, ugyanúgy mint abban realisztikusnak nevezhető fény ami minden pályán más, sok, mondhatni only 20. századi, faberakásos, régies fegyver (classic AK47, Uzi, FAL, stb.). Az MWII elment ebbe a sivatagos, nagyon erős napfény, egységesített vizuálba + korhű modern fegyverek, tehát anno már a MW2-ben sem volt AK47 csak valami sokkal újabb kiadás stb. szóval értitek, az MWIII pedig hozza ugyanazt amit az MW3, ez a szürke tónus az egész játékon, ugyanúgy csak modern fegyverek.

    Én arra leszek kíváncsi, hogy az IW mit fog hozni legközelebb, elvileg itt nem áll meg az MW reboot sorozat, kifejezetten örülnék ha minden tekintetben a COD4 / MW2019 vonalat vinnék tovább egy újabb nagy upgrade-el, mert kezd megint outdated-nek érződni a dolog mint a BO4 környékén.

Új hozzászólás Aktív témák