Új hozzászólás Aktív témák
-
Linem
senior tag
Ezt így nem értem, hogy miért lenne nagy baj, ha nem tudja valaki megmondani, hogy "mi hogy" volt a pályákon?
Nekem megvannak még valahol ezek a DVD-k, az MW2 és MW3 is. Bár az is lehet, hogy kidobtam már. Szóval töredelmesen bevallom, hogy halvány fogalmam sincs, hogy mi volt 12 és 14 éve ezekben a részekben. Ha látnék róla videot, akkor talán beugranának róla dolgok, de a pályák nevét így sem tudnám felsorolni. Tudom, hogy sok rajongó van itt a topikban is, akik fel tudják sorolni, vagy azt is vágják fejből, hogy a sorozat milyen szereplőkről szól. Nyilván őket sokkal jobban érdekli a játék, mint engem. A single része pedig teljesen hidegen hagy. Nincs ezzel baj.
Őszintén szólva én még az utolsó részből, a vanguardból sem tudnék pályákat mondani. Pedig ott is kivittem 6 szezont, de még a CW-ból, vagy az MW2019-ből, vagy BO4-ből sem. Talán egyedül a shipment, mert az minden részben benne van.
Ja, és a mostani MW2(2022)-ben sem tudom, hogy milyen pályákon játszom...Ha valahova be kell írnom, hogy melyik pálya, akkor rá kell keresnem a neten, mert nem tudnám megmondani egyiknek sem a nevét. Nekem így megfelel.Nyilván azért nem tudom, mert én csak egy sima játékos vagyok, nem vagyok sem rajongó, sem fanatikus, hanem csak szórakoztam vele mindig is, mint egy akció-lövöldözős multi játékkal. Nincs ezzel semmi gond, nem vagyunk egyformák. Ez így van jól.
Éppen ezért van igaza Spizzinek, mert ahányan vagyunk annyi féle elvárás van. Ami téged érdekel a játékban, a nosztalgia faktor, az engem soha nem érdekelt. Nem jelentett túl sokat egyik rész sem. Inkább minden alkalommal az új dolgokra lennék nyitott. Ezért sem értettem soha a COD-ban, hogy miért kell mindenről folyamatosan ugyanazt a bőrt lehúzni? Hányszor lesz még felújított MW változat? Minek kell ennyi WW változat? Miért nincs ötletük egy újabb részhez? Új, ismeretlen pályákkal?
Szóval a nosztalgiázók nagyon nem is panaszkodhatnak, mert azért a sorozatban nekik kedveznek a legtöbbször. Ugyanaz a történet, ugyanazokkal a pályákkal, ugyanazokkal szereplőkkel. Semmi új, semmi innováció, semmi kreativitás.
[ Szerkesztve ]
-
Linem
senior tag
Én vásárlás előtt mindenképp megvárom a bétát, és csak utána döntök. Nem fogom előre megrendelni látatlanban. Őszintén szólva azért egy játékra a 21k-t is sajnáltam, nemhogy most már a 27k, pláne 38k vaultra. Ha gamer lennék, mint régen, akkor talán nem ilyen szenvedve adnék ki rá pénzt, de már nem vagyok az jó ideje. Ez csak szórakozás maradt. Így pedig mindig vacillálok az utolsó pillanatig, hogy megéri-e. Például most azon ötletelek, hogy maradok tovább az MW2-nél, ha valami nem fog tetszeni a bétánál.
[ Szerkesztve ]
-
Linem
senior tag
Remélem, hogy csak a videokon látszik ilyen fakónak, homályosnak minden. Mintha köd, vagy homokvihar lenne. Legyen már 2023-ban egy kis HDR, szemet elvakító napfény, RT, stb. Például a Rust az MW2019-ben sokkal jobban nézett ki. Ha ez így marad, akkor ez már megint visszalépés. Persze ettől még valószínűleg megveszem majd, mint ahogy az összes előző részt is, de már látom, hogy ezzel is lesznek problémáim.
-
Linem
senior tag
Egyébként úgy mindent összevetve elfogadható rész lesz ez is. Persze az előző véleményem nem változott, hogy fakó, fényszegény, ködös minden. Hiába süt a nap, mégis mintha folyamatosan be lenne borulva. HDR-ről írtam, de itt még az alap kontraszttal is problémák vannak.
Azért az ilyen kis hibáktól eltekintve szerintem a játékélmény egész jó lett. Várom már, hogy kipróbálhassam. -
Linem
senior tag
Mondjuk azt én sem értem, hogy ha van egy elfogadható MW2 lövés mechanika, akkor miért kell variálni, és a Vanguardból átvenni.
-
Linem
senior tag
válasz pRoject22 #356 üzenetére
Sok szempontból nyilván jobbak a mai COD részek, mint a régiek, de azért a játékélményhez szerintem ennél több kell. Csak magában nem elég hozzá a fejlettebb, modernebb grafika, és bár nekem vesszőparipám minden résznél a grafika, de azért mégis mindig megveszem, mert az alap COD játékélményt valahogy mindig megtalálom bennük. Még akkor is, ha nem tetszenek grafikailag.
[ Szerkesztve ]
-
Linem
senior tag
-
Linem
senior tag
válasz laceszgamer #520 üzenetére
Én is erre panaszkodom már az első béta tesztek óta, hogy brutálisan fakó, színszegény, ködösek a pályák. A napfény alatt teljesen olyan mintha be lenne borulva, sötét minden. Az alap kontraszt sem megy nekik, nemhogy a HDR.
-
Linem
senior tag
válasz freeapro #552 üzenetére
Engem is megvettek a bétával. Az előző fakó, fénytelen jelzőket visszavonom. Én nem tudom mivel vették fel azokat a videokat, de nálam tökéletes minden. Jók a színek, tetszenek a pályák. Persze már ismertem mindet előzőleg, így nem kellett nagyon szokni. Egész jó a TTK is ahhoz képest, hogy nem HC. A fegyverek is jók, jól beállítható a recoil. Gyorsan lehet felhúzni. A rank is jól emelkedik. 3 és fél óra alatt 26-os szinten vagyok. Még az MW2-nél is gyorsabb. Jók az effektek, a zenék. A fegyverhangok is beleférnek. Bár a headshot hangja lehetett volna jobb is.
Azért remélem jönni fog a HC is.[ Szerkesztve ]
-
Linem
senior tag
Ezt ők tudják, hogy minek. Az MW-ben volt Rust és Shipment is. Gondolom azért erőltetik minden részben, mert bejött sok játékosnál a gyorsabb grind miatt.
Szerintem a játék sikerétől függ majd, hogy berakják-e. Ha nem jönnek eléggé a bevételek, akkor bedobják majd a népnek.[ Szerkesztve ]
-
Linem
senior tag
Én örülök, hogy az utóbbi években bejöttek ezek a villogó, rikítószínű operátor skinek. Sokkal könnyebb lett a dolgom azóta. Kiszúrom azonnal a pálya másik végéről őket. Remélem az MW3 monster skineket is sokan beváltják, azok is jó kis neonzöld cuccok. Sokat segítenek majd a grindolásban, gyorsabban kész leszek mindennel.
Szóval én csak köszönhetek nekik. Jöjjenek csak nyugodtan, várom szeretettel az összes világító operátort. -
Linem
senior tag
válasz Acheron #1221 üzenetére
Negatívat én sem sokat tudok írni.
Talán a lézercsipogások lövés közben, de az is megszokható, mint ahogy a vanguardnál.
A másik problémám, amiről a játék csak részben tehet, hogy már most az elején a többség snipercamper. Egyre több meccsen a 6 enemy felvesz egy pozíciót és befészkeli magát oda a meccs végéig. Nyilván nem tilos ezt csinálni, de idővel remélhetőleg azért javul az arány, és többen leszünk szemtől-szembeni normál akciójátékosok, mint a 200 méterről kukkoló-bujdosó sniperesek. Az igazi harctól lesz pörgős és élvezhető a játék. Nem pedig attól, hogy egy egész meccsen bámul az egyenesbe, amíg nem megy arra valaki. Csoda, hogy az ilyenek nem alszanak el meccs közben.Értem azt is, hogy sokan fegyvert húznak, és én is ezt fogom idővel tenni(legutoljára a sniper), de csak úgy, hogy közben a second fegyverem is használni fogom. Nem fogok egy egész meccset végig feküdni 4 killel. Hadd jöjjön az xp.
Nah pont ezért fut nagyot a shipment minden résznél, mert egyszerűen unalmas úgy játszani a többségnek egy 6v6 mapon, hogy keresgélni kell a map másik végén bujkáló snipereket. Szerencsére december 6.-án ide is megérkezik a shipment és a shoothouse.
[ Szerkesztve ]
-
Linem
senior tag
válasz nutella1 #1227 üzenetére
HC TDM. Ahogy írtam, nem az összes meccsen, de elég sokan snipereznek. Még a ruston is.
#1229 Acheron Igen, azt szoktam csinálni. Oldalról megkerülöm. Lehet próbálkozni ellenük szemből is több-kevesebb sikerrel. Nyilván nekik könnyebb célozni, mint nekem optika nélkül. A harmadik megoldásom erre, hogy célzás közben folyamatosan mozgásban vagyok jobbra-balra. Így elég nagy eséllyel leszedhetők. -
Linem
senior tag
válasz kill_switch #1238 üzenetére
Igen, bocs már, de most játszottam először COD-ot. Eddig azt sem tudtam, hogy mi az a HC.
#1231 SZKEBE75 Az a bajom a sniperesekkel, hogy élnek, ezért lelövöm őket.
-
Linem
senior tag
válasz kill_switch #1259 üzenetére
Igen, az már nagyon gáz, ha valaki még mindig milsim skint használ..
-
Linem
senior tag
válasz nutella1 #1304 üzenetére
Kinek az elvárása? hát a célközönség bizonyos részének, akik már a fortnite-on nevelkednek fel. Nyilván nem nekem az elvárásom, mert én már öreg vagyok az ilyenekhez. Például éppen tegnap este vettem fel véletlenül a földről az én fegyverem helyett egy fehér-rózsaszín csíkos-villogó valamit, és csak pislogtam, hogy ez nem zavarja a célzásnál? és nem zavarja őket. Ilyen lila fegyverekkel szaladgálnak, és élvezik. Ők még fiatalok, nekik ez a menő, ezt kell elfogadni. Szóval, ha egy egeret látsz a játékban, akkor nézd el neki, hogy ő még egy gyerek. Legyél vele empatikus és toleráns.
A másik kérdés, hogy ha neked(nektek) ez ennyire nem tetszik, akkor ti miért vagytok részben közömbösek? Miért nem nyilvánítjátok ki a nem tetszéseteket a kiadó felé? Miért nem tiltakoztok? Mert ha úgy nyilvánítod ki, hogy megveszed és játszol vele, abból nem tud leszűrni semmit. Abból sem, hogy leírod a véleményed egy fórumon.Ezzel részemről lezárnám a témát, mert nem szeretném tovább offolni a topikot. Főleg, hogy ezt is sokszor átrágtuk már. Köszönöm.
-
-
Linem
senior tag
Mi ez a baromság, hogy a HC módban is kill cam-et kell elnyomkodnom?!?!
Remélem, hogy ez valahol kikapcsolható, vagy csak átmeneti lesz, mert ha nem, akkor részemről is megy az uninstall. Éppen ez az egyik lényege a HC módnak, hogy nem kellett állandóan kinyomkodni az idióta dedósoknak való kill cameket. -
Linem
senior tag
válasz FoxEger #1922 üzenetére
Saját véleményem, hogy szerintem a HC multi miatt nem éri megvenni. Írtad, hogy a II csalódás volt. A megjelenés óta nyomom, és azt tapasztalom, hogy a III-ban a HC multi sokkal kezelhetetlenebb lett a II-höz képest. Sokszor inkább csak felhúzom magam, és kilépek pár meccs után. Nem érzem azt a játékélményt, amit a II-nél, és az előző részeknél. Nem szokott érdekelni a k/d, de azért néha ránézek. Az is siralmas ebben a részben a többi részhez képest.
Folyamatosan 8 irányba kell figyelned, mert bárhol előbukkanhat egy enemy a kaotikus spawn rendszer miatt. Nálam is előfordul, hogy az orrom elé dobálja le őket, és ez nem a shipment. A II-ben a shipmenten legalább az ellentétes sarkokba próbálta megoldani, itt az összes pályán bármikor bárhol előbukkanhat valaki. Tehát érdemes a tarkódra és a füleid helyére is szemet növeszteni, mert olyan irányokból lőnek le, amire nem is számíthattál.A játék megvásárlásáról a döntés eléggé szubjektív, mert attól is függ, hogy milyen fegyvereket szeretsz használni, illetve milyen módokban szeretsz játszani HC-n belül.
Például én mindig is AR, BR, SMG, LMG párti voltam. Voltak mindig közöttük kedvenceim, és azokat váltogattam pályától függően. Viszont ebben a részben ezekkel a fegyverkategóriákkal sokkal esélytelenebb a harc más fegyverek ellen.
Persze vannak sikeres meccseim is időnként, de egyre kevesebb. Sokszor az ADS-re sincs időm, már fekszem. Nah ilyen az előző részekben nem volt. A találatoknál az idegesítő csipogásokról nem is szólva.
Szóval szerintem rosszabb lett, mint a II HC multi. A pályák jobbak, de a játék többi része lerontja az összképet.
Nézzél meg pár HC gameplayt, és a látottak alapján döntsél.
Esetleg várjál meg egy akciót, ami ilyenkor decemberben szokott lenni, de teljes áron semmiképp nem ajánlom. -
Linem
senior tag
válasz Dave567 #1926 üzenetére
A kis pályákon (shipment, shoot house) előfordult, de a nagy pályákon mindig voltak spawn pontok. Ahol többen voltunk, oda nem dobált le ellenfelet. és ez így működött a többi résznél is (CW, Vanguard, MWII)
Például az előbb az invasion mapon a tornyos épület közelében voltunk még hárman, és a hátunk mögül hirtelen elkezdett kifutkosni az ellenfél Nevetséges, de ez van...
Elég ránézni az UAV minimapre. Elindulok előre, közben 2 másodperc múlva már látom a térképen, hogy a hátam mögött vannak, először jobbra, majd balra. Teljesen hülyét csinálnak a játékosból. Annyit forgolódom, hogy már beleszédülök.
Valószínű a camperek ellen akartak ezzel megoldást találni, hogy pörgősebb legyen a játék a nagy pályákon is, de ezzel inkább a játékélményt rontották le. -
Linem
senior tag
válasz Acheron #1930 üzenetére
Mindez nagyon érdekfeszítő, hogy neked mi a véleményed az én véleményemről, de nem én voltam a kérdező, hanem a srác kérdezett valamit, amiben érintett vagyok, és ezért leírtam a tapasztalatom alapján azt, amit gondolok erről a témáról. Ráadásul a válaszomban ott vannak a "szerintem", "saját véleményem", "szubjektív" kifejezések, amik arra engednek következtetni, hogy én így gondolom. Ennyi.
Azért vagyok érintett, mert amióta a COD részekben létezik HC mód, azóta így játszom. Tehát van saját viszonyítási alapom az összes részről, ami alapján kijelentem, hogy nekem sokkal rosszabb lett az MWIII HC mód az előző részekhez képest. Szórakozni, kikapcsolódni ülök le a géphez, amikor van időm, és az MWII-ben még mindig jó a játékélményem, az MWIII-ban kevésbé.Szóval a véleményemet továbbra is fenntartom, hogy az MWIII HC mód az előző részekhez képest rosszabb lett, és emiatt semmiképp nem ajánlom teljes áron megvenni. Akinek az MWII HC sem tetszett, annak meg főleg nem ajánlom.
Ha gondolod, akkor írjál neki te is véleményt segítségnek, hogy szerinted milyen az MWIII HC mód az előző részekhez képest, de ne nekem, mert nem én voltam a kérdező. (Nekem hiába írod le, mert van saját kialakult megváltoztathatatlan véleményem a játékról.)
[ Szerkesztve ]
-
Linem
senior tag
válasz nutella1 #1942 üzenetére
Szerintem többfelé kell figyelni, mint a II-ben. Hibás spawn rendszer, csipogós lézer találatok, gyenge automata fegyverek. Sajnos én még mindig többet játszom az előző résszel, mint a III-mal, amit nem gondoltam volna. Ott ezekkel nincs gond.
A pályaismeretnek ehhez semmi köze. Én is játszottam ezeken a mapokon régebben, és jó részük már akkor sem jött be. Nem is írtam ilyenről, hogy emiatt kell forogni. Furcsa, hogy bonyolultnak gondolod, mert azért egy COD pályához nem kell agysebésznek lenni. 3-4 kör után már a kisujjában van mindenkinek.Nálam például az a része a játéknak továbbra sem változott, hogy a mapok bizonyos részét skipelem folyamatosan, mert nem jönnek be. Ebben a részben például, ha már meglátom, hogy Rundown, Afghan, Sub Base, Underpass, Terminal jön ki, és nem lehet választani másikat, mert csak egyet dob be, akkor már lépek is ki. Szerencsére többségben a választáskor egyetértenek velem.
Sajnálom, de a nosztalgia nem érdekel. Inkább már unom, hogy ugyanazokat a pályákat dobálják be többségben, amivel mát játszottunk az előző részekben. Akik újak a COD-ban azoknál ez annyira nem gond, mert nem tudják, hogy némelyik pályán már századszor kell játszanunk.
Igen ez a régi motoros téma is pár embernek itt versenyt jelent. Ha nagyon belemegyünk a régi motorosságba, akkor már jóval a COD előtt is volt élet az fps-ek világában. Nyilván én is C64, plus/4, enterprise gépeken játszottam és tanultam programozni, de akkor még nem volt kapacitás az igazi 3D-re. Igazából már Amigán működött a 3D fps, mint Alien Breed, Gloom, Breathless, stb. Bár volt IBM XT-m és később 286-os gépem is 10 MB-os HDD-vel és 5.25-ös floppyval, hercules, majd CGA monitorral. Mégis már a 386-os korszakban jöttek a kezdeti fps játékok: wolfeinsten3D, duke nukem, doom, quake, medal of honor, soldier of fortune, half-life. Ezeken a korszakokon mind végigmentünk a COD előtti időkben. Szóval, ha valaki úgy érzi, hogy egy 14 éves játék miatt már régi motoros, akkor én mit mondjak, aki a 80-as években kezdte ezt az ipart?
Végszóként: örülök, hogy elégedett vagy a játékkal. Nincs ezzel semmi gond. Van akinek bejön, van akinek nem. Ez már csak ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
Linem
senior tag
Hangover 24/7 és shipmas 24/7 HC.
-
Linem
senior tag
válasz Mizol29 #2204 üzenetére
Valóban. Az fps-nek semmi köze a killshez. Én magam vagyok rá a bizonyíték.
Ugye a többségnek fontos, hogy minimum 120-144 Hz-en játsszon. Tehát a játékosok 85-90%-a biztos így nyomja már, miközben én mindig is 60 Hz-en COD-oztam. Ehhez képest azért elég jó esélyeim szoktak lenni a többség ellen. Legalábbis a meccseken a legjobbak között szoktam szerepelni. Kivéve, amikor nem, de azt sem az fps miatt.
Most az a része, hogy a mozgás mennyire folyamatos az egy dolog, attól még a célpont ugyanott van 360 Hz-en is és 60 Hz-en is.
Régen junoszt-on játszottam, ahhoz képest a 4k/60 képkocka kánaán. Szóval jó ez így. -
Linem
senior tag
Ha valakit itt lelőnek, akkor csak két lehetőség van. SBMM, vagy csalás.
A többi lehetőség kizárva, mert mindenki tökéletes skillekkel rendelkezik. Nem hibázhat. -
Linem
senior tag
válasz kill_switch #2240 üzenetére
A ping és a lag is az SBMM számlájára írható. Ugyanis köztudott, hogy az SBMM egy AI, aki úgy felügyeli a sokmillió játékos mozdulatait, hogy minél jobban megszívasson mindenkit.
Sokan azt hiszik, hogy ők játszanak, de ez csak illúzió, mert valójában az SBMM vezérel mindent. -
Linem
senior tag
válasz Tomko78 #2248 üzenetére
Sokkal nagyobb kihívás nem volt az MWII sem, mert azzal is kész voltam már decemberben. Az MWIII pedig szinte gyerekjáték volt ennyi fegyverrel, volt aki 1 nap alatt megoldotta. Ez már nem igazi camo grind. Szinte már oda sem kell figyelni rá, mert szórakozás közben is megoldódik magától.
-
Linem
senior tag
válasz zozika84 #3823 üzenetére
Engem továbbra sem zavar, hogy éppen mit lövök le a játékban. A villogós operátorok sokat segítenek abban, hogy azonnal észrevegyem az ellenfeleket messziről is.
Azt értem, hogy valakit ezek zavarhatnak, de hogy még emiatt idegeskedjen, és feszült legyen. Azért ez mégis csak egy játék.. Főleg egy felnőttől érthetetlen az ilyen semmiség miatti hiszti.
Éppen az a gond, hogy te is egy shooterben ugyanazt keresed, amit 20 éve láttál benne. Közben nem veszed észre, hogy a világ mennyit változott, elhaladt melletted, és teljesen mások lettek az igények. Ahogy oriic is írta, a régi idők igényei elmúltak, már új megoldások kellenek.
Észre kell venni, hogy közben felnőtt egy generáció, és nem az idősebb generáció már a cél, mert annak a korosztálynak a többsége már kinőtt ebből. Nyilván vannak még köztük kitartó fanok, de már egyre kevesebben. Szóval a fiatalokat célozza meg az operátorokkal a kiadó. Náluk ez bevált. Ennyi.
Azért azt nem állítom, hogy az idősebbek már nem számítanak a kiadónak. Hanem inkább csak annyi változott, hogy kevésbé számítanak nekik, mint a fiatalabb korosztály.Persze ettől még lehet panaszkodni az idősebb korosztálynak, hogy nem olyan már a játék, mint régen volt. Bezzeg az ő idejükben..
Egy valamivel tiltakozhatnátok az irány ellen, hogy nem veszitek meg a játékot. Viszont az a helyzet, hogy mindig is megvettétek, és a további részeket is meg fogjátok venni.
Ez az egy biztos![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen