Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sza_Sa

    senior tag

    válasz Graphics #30 üzenetére

    Akkor csak elolvastad. Ezek szerint voltak minőségi problémák, vagy az is maszatolás? Említettük többen a szerviz hátteret, itt is gond volt vele, szóval hogy is van ez?

    Egyébként mekkora részesedéssel bír a Xiaomi? 14% ami akár lehetne több is.
    Nem dolgozol az autóipar közelében sem, ez lejön a abból ahogy (nem) látod a beszállítói láncot, annak alá-felé és mellérendelt szerepeit.
    Én is egy senki vagyok a rendszerben, de nem is próbálok kávézaccból jósolni. (nem csak* rád értem, csak a jelenségre) *szerkesztve

    Én nagyon féltem az európai autógyártást, mivel benne vagyok. De azt ajánlanám minden európainak, hogy nézzenek utána, hogy a GDP hány százalékát adja az autóipar a hozzá szervesen integrált beszállítói lánccal és a további kapcsolódó iparral (pl. gépgyártók, robotgyártók, sor telepítők, stb.) együtt. Ezek után gondoljon bele, hogy mi lenne, ha ez elpárologna… becsődölnének a pékek is.

    [ Szerkesztve ]

    "Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."

Új hozzászólás Aktív témák