Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GBX

    aktív tag

    válasz Witchmaster #1 üzenetére

    Sok soikert a játékhoz.
    Gondolom tudjátok hogy most minden amatőr játékfejlesztő palánta kapásból RPG-t akar csinálni? És az tudjátok hogy ebben a kategóriában van a legtöbb munka? És hogy ez egy anyagilag kockázatos terület, ugyanis a játékosok (mármint mi) nem biztos hogy úgy fogadjuk a játékot ahogy azt ti gondoljátok. (A játékosok izlése mindig változik)
    Tudtátok, hogy minden kezdő játékdesigner azt hiszi munkájáról/5leteiről hogy az a világon legjobb, legeredetibb, amolyan kihagyhatatlan dolog, amiből majd mindenkinek kell egy darab?
    Sajnos sokan esnek abba a hibába, avagy annyira elszállnak maguktól (naivak/fanatikusok) hogy észre sem veszik mennyi munkát/időt/pénzt öltek bele egy olyas vmibe ami senkinek/keveseknek kell (avagy nem váltja be a hozzá fűzött reményeket/sikereket).

    Ez megfigyelhető sok helyen. Olyan szakmákban ahol az emberek kreativ folyamat eredményeként megalkotott eladni kivánt terméket akarnak értékesiteni.
    Ilyen szakma a Film/zene ipar ..... játékfejlesztő szakma......és a többiek.

    Szal, csak kritikus szemmel szabad nézni a saját alkotást, az elfogultságot kerüljük.
    Dark Basic-ot nem ajánlom, helyette vannak olcsóbb és jobb enginek, is
    http://www.devmaster.net/engines/
    Sok sikert, és hajrá.

    HiTech 486 DX4 120Mhz AMD, 24MB 36bit RAM, 800 MB Conner HDD

  • GBX

    aktív tag

    kell a tapasztalat, kell a tudás?
    tanuljá iskolában!!!!
    pofára akarsz esni?
    előző kettő nélkül legyél játékfejlesztő :)

    HiTech 486 DX4 120Mhz AMD, 24MB 36bit RAM, 800 MB Conner HDD

  • GBX

    aktív tag

    Hát skacok, ha lelkesesdés már ilyen magas ( és ügyebár értelme nem lenne ha azt mondanám, hogy '' kevés vagy te ekkora feladathoz pici csikó'') felajánlanám segítségemet tudás témában. Összeállítottam egy egész dvd-nyi anyagot (csak legális cucc!!!) ami a netről letöltött anyagokat tartalmazza játékfejlesztéssel kapcsolatban.
    Leginkább a grafikára öszpontosít (azonbelül Openl-ra) de igazából nagyon sok infó/cikk/FORRÁS(C/C++)/fólia/prezentáció/segédprogi van aminek nagy hasznát veheti sok lelkes csemete és nem csemete egyaránt.

    Tehát mivel én amondó vagyok, hogy először légy okos , aztán tervezd meg mit akarsz csinálni, és csak aztán programozzál HC módban.

    Akit érdekel a dvd az írjon mailt.
    Általában a nyugati westend vízesésnél ill az árpádhídi buszállomáson találkozhatunk.

    Figyelem, ha lehet egy fejlesztőcsapatból csak egy ember kérjen lemezt és akkor csapaton belül majd másoljátok magatoknak ahogy akarjátok.
    Kíméljenek a komolytalan emberek/fejlesztők:((, ne raboljátok az időmet;]

    átalános témák a lemezen amire hírtelenjében emlékszem:

    Ati developer oldal (www.ati.com) majdnem összes anyaga
    Nvidia developer oldal (www.developer.nvidia.com) majdnem összes anyaga
    jópár GDC Sigraph és hasonló rendezvények anyagai

    további általános témák:
    OpenGL
    DirectX
    Raytracing
    Global illumination
    Quad-tree,octtree, KD-tree/BSP-tree
    Scenegraph
    csomó ingyenes de viszont GNU-s (vagy hasonló licenzhez kötött) engine
    fizikai szimuláció
    csomó demó forráskóddal, oktatási anyagok
    és még sok érdekes olvasnivaló

    én maximum csak ezzel tudok segíteni.



    [Szerkesztve]

    [Szerkesztve]

    HiTech 486 DX4 120Mhz AMD, 24MB 36bit RAM, 800 MB Conner HDD

  • GBX

    aktív tag

    válasz ReJim #32 üzenetére

    OKé a Dunakeszi is belefér, de ha valaki jár a budapest vác máv járataival akkor azt is meg lehet oldani hogy egy megállónál találkozunk .

    HiTech 486 DX4 120Mhz AMD, 24MB 36bit RAM, 800 MB Conner HDD

  • GBX

    aktív tag

    válasz Witchmaster #40 üzenetére

    Lehet hogy meg kellene nézni a fejlesztők honlapját, hátha van ott egy FAQ, esetleg lehet írni egy mailt, hátha válaszolnak, de az is lehet hogy az egészet újra kell fordítani.

    [Szerkesztve]

    HiTech 486 DX4 120Mhz AMD, 24MB 36bit RAM, 800 MB Conner HDD

Új hozzászólás Aktív témák