Új hozzászólás Aktív témák
-
GBX
aktív tag
válasz Witchmaster #1 üzenetére
Sok soikert a játékhoz.
Gondolom tudjátok hogy most minden amatőr játékfejlesztő palánta kapásból RPG-t akar csinálni? És az tudjátok hogy ebben a kategóriában van a legtöbb munka? És hogy ez egy anyagilag kockázatos terület, ugyanis a játékosok (mármint mi) nem biztos hogy úgy fogadjuk a játékot ahogy azt ti gondoljátok. (A játékosok izlése mindig változik)
Tudtátok, hogy minden kezdő játékdesigner azt hiszi munkájáról/5leteiről hogy az a világon legjobb, legeredetibb, amolyan kihagyhatatlan dolog, amiből majd mindenkinek kell egy darab?
Sajnos sokan esnek abba a hibába, avagy annyira elszállnak maguktól (naivak/fanatikusok) hogy észre sem veszik mennyi munkát/időt/pénzt öltek bele egy olyas vmibe ami senkinek/keveseknek kell (avagy nem váltja be a hozzá fűzött reményeket/sikereket).
Ez megfigyelhető sok helyen. Olyan szakmákban ahol az emberek kreativ folyamat eredményeként megalkotott eladni kivánt terméket akarnak értékesiteni.
Ilyen szakma a Film/zene ipar ..... játékfejlesztő szakma......és a többiek.
Szal, csak kritikus szemmel szabad nézni a saját alkotást, az elfogultságot kerüljük.
Dark Basic-ot nem ajánlom, helyette vannak olcsóbb és jobb enginek, is
http://www.devmaster.net/engines/
Sok sikert, és hajrá.HiTech 486 DX4 120Mhz AMD, 24MB 36bit RAM, 800 MB Conner HDD
-
GBX
aktív tag
kell a tapasztalat, kell a tudás?
tanuljá iskolában!!!!
pofára akarsz esni?
előző kettő nélkül legyél játékfejlesztőHiTech 486 DX4 120Mhz AMD, 24MB 36bit RAM, 800 MB Conner HDD
-
GBX
aktív tag
Hát skacok, ha lelkesesdés már ilyen magas ( és ügyebár értelme nem lenne ha azt mondanám, hogy '' kevés vagy te ekkora feladathoz pici csikó'') felajánlanám segítségemet tudás témában. Összeállítottam egy egész dvd-nyi anyagot (csak legális cucc!!!) ami a netről letöltött anyagokat tartalmazza játékfejlesztéssel kapcsolatban.
Leginkább a grafikára öszpontosít (azonbelül Openl-ra) de igazából nagyon sok infó/cikk/FORRÁS(C/C++)/fólia/prezentáció/segédprogi van aminek nagy hasznát veheti sok lelkes csemete és nem csemete egyaránt.
Tehát mivel én amondó vagyok, hogy először légy okos , aztán tervezd meg mit akarsz csinálni, és csak aztán programozzál HC módban.
Akit érdekel a dvd az írjon mailt.
Általában a nyugati westend vízesésnél ill az árpádhídi buszállomáson találkozhatunk.
Figyelem, ha lehet egy fejlesztőcsapatból csak egy ember kérjen lemezt és akkor csapaton belül majd másoljátok magatoknak ahogy akarjátok.
Kíméljenek a komolytalan emberek/fejlesztők, ne raboljátok az időmet
átalános témák a lemezen amire hírtelenjében emlékszem:
Ati developer oldal (www.ati.com) majdnem összes anyaga
Nvidia developer oldal (www.developer.nvidia.com) majdnem összes anyaga
jópár GDC Sigraph és hasonló rendezvények anyagai
további általános témák:
OpenGL
DirectX
Raytracing
Global illumination
Quad-tree,octtree, KD-tree/BSP-tree
Scenegraph
csomó ingyenes de viszont GNU-s (vagy hasonló licenzhez kötött) engine
fizikai szimuláció
csomó demó forráskóddal, oktatási anyagok
és még sok érdekes olvasnivaló
én maximum csak ezzel tudok segíteni.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]HiTech 486 DX4 120Mhz AMD, 24MB 36bit RAM, 800 MB Conner HDD
-
GBX
aktív tag
válasz Witchmaster #40 üzenetére
Lehet hogy meg kellene nézni a fejlesztők honlapját, hátha van ott egy FAQ, esetleg lehet írni egy mailt, hátha válaszolnak, de az is lehet hogy az egészet újra kell fordítani.
[Szerkesztve]HiTech 486 DX4 120Mhz AMD, 24MB 36bit RAM, 800 MB Conner HDD
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen