-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
maximilian4
addikt
válasz Hasaggymeg #57448 üzenetére
Ezen nincs mit csodálkozni sajna. Az országútis élsport egy tour szinten nagyon brutál. Még úgy általában a többi élsport között is a legbrutálisabb. Ilyen teljesítményeket kevés helyen kell produkálni, elég ha megnézzük h egy szakasz alatt mennyi energiát használnak el. Néhány ember szűk egy hét alatt kajál be annyi kalóriát. Ez is jelzi h a szervezet mekkora igénybevételnek van kitéve. Méghozzá egy-egy ilyen szakasz után ott nincs 1 hét pihenő. Szóval lehet te is vennél be valamit h túléld, vagy feladod.
Maxi
-
Sleek
senior tag
válasz Hasaggymeg #57448 üzenetére
Nem szégyellem tehát leírom
Járok havonta pszichoterápiára.
Ott rengeteg ember megfordul .
Csodálkoztam is ,hogy mi van.
Az terápián rákérdeztem egyszer a terapeutánál ,hogy tényleg úgymond ennyi híres ember lelki beteg vagy csak nekem tűnik úgy.
Azt mondta több száz sportólja és híres embere van akiknek szükségük van terápiára.
Sok esetben más mutatnak a külvilág felé mint ami belül van a lelkekben.
A szponzorok elvárják a pénzért a teljesítményt stb. Ott nagyrészben TE csak egy tárgy vagy ami nekik pénzt hoz.
Ha nem megy a dolog akkor kirúgnak stb.
Egy időben atlétikáztam . Nekünk jó edzőnk volt. Kemény volt de pszichológiailag verseny előtt mindig rendbe rakott minket.
Sokszor ezen múlt a verseny nem a fizikai erőn.
A másik csapat edzője csak üvöltött meg ilyenek. Nem is ment úgy a csapatnak.Visszatérve a dologra rengeteg ember él szorongásoldókon és antidepiken. De ez csak rosszabb lesz ahogy látom<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
maximilian4
addikt
Nem szégyen. A pszichoterápia ezerszer jobb mint bármelyik gyógyszer amit ha elmész egy olyan "orvoshoz" 1 perc után felírja, holott azt sem tudja mi bajod van (meg sem hallgat).
Én is járok egyébként (szóval tényleg elég gyakori betegség). Sok sportolót és pár ismertebb embert is ismerek akinek lelki baja van. Egyébként ajánlom a jógát, relaxációt, Feldmár, Müller Péter stb. könyveket. Nekem sokat segített.Maxi
-
Tothgera30
Ármester
Outisoktól érdeklődnék hogy egy Pinarello (Prince) FP3 országúti kerékpár 60-as vázmérettel, Ultegra 6600-al, szinte hibátlan állapotban milyen összeget képvisel (cyclocross csereajánlat esetén), és mennyiért lehetne értékesíteni?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Sleek
senior tag
válasz maximilian4 #57453 üzenetére
Feldmár nagyon vallási dolgokban közelíti meg szerintem a dolgokat. Egy időben Szendit olvastam azt rájöttem mindent úgy másolgat tehát saját írása nincs is kb. Csernus meg nagyon nem jön be. Lehet velem van a baj. Ha van időd nézd meg youtuben Eckhart Tolle -Most hatalma. Nagyon jó. Meg Louise L. Hay - Éld jól az életed most . Érdemes a neten csemegézni
[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
JackFeryll
őstag
válasz Hasaggymeg #57448 üzenetére
A címhez ismét gratulálok a szerkesztőknek...
A versenyzés meg kemény. Nem élménybiciklizés.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #57441 üzenetére
Már jó pár éve volt az eset és nem is a legközelebbi ismerősömmel történt. Sajnos nem emlékszek már minden részletre, azt tudom, hogy egy merida monti volt és karbon telóval. Úgy emlékszem, hogy a nyaknál tört el, de mint ahogy ---Lasali--- is említette, inkább a vállnál vannak nagyobb erőhatásnak kitéve, így a törés is ott a jellemzőbb. Itt egy gyártási hiba okozta a törést. Egyébként a telók jellemzően még a kereszt merevítő hídnál is szoktak törni.
Hát az elmondottak alapján azzal a bicajjal nagyon mellényúlt. Nem sok mindenre fogja tudni használni. El lehet vele tekerészni sík úton, de mint Te is érezted nem könnyű hajtani. Ez ugye adódik a jelentősebb súlyából (17-18kg), és a hatalmas rugóútból, ami rengeteg energiát elnyel tekerés közben. Egy Dh bicó rugózása nem is zárható és ha optimálisan be van állítva a súlyodhoz akkor valóban elég nagy beülése van, tényleg olyan mint egy hintaágy. Egyébként nagyon ki tudja tolni a határaid lefelé, először nyilván fura egy XC géphez képest az az extrém geometria, de hamar hozzá lehet szokni és akkor már eléggé lehet vele csapatni. Rengeteg hibádat is korrigálni tud, a telók olyan gödröket, gyökereket, köveket kimozognak, amiket egy normál kis rugóutas monti képtelen. Ott esés lenne belőle, itt meg a bringán maradsz, így leszel egyre bátrabb is a nyergében. Illetve olyan szinten hátul van a súlypont és akkora a tengelytáv, hogy baromi meredek szakaszokon is lejöhetsz gond nélkül. Persze megszokást igényel, és nyilván függ attól nagyban, hogy tapasztalt terepezős akar rá átszokni vagy tapasztalatlan.
[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
Lenne egy kérdésem.
Volt egy komoly balesetem és a bokámnál úgy forrtak, gyógyultak a dolgok hogy egy kicsit kifelé néz a lábfejem. Tehát ha ki van nyújtva teljesen a lábam, akkor a lábfejem jobbra kifele néz kicsit.
Én tudok ettől még használni spd pedált?Maxi
-
rétisün
veterán
válasz maximilian4 #57458 üzenetére
a stoplit lehet állítani a cipő talpán mindenféle irányba, egy kicsi fordítani is lehet, tehát tudod a lábfejed 'állását' javítani vele, úgyhogy valószínűleg tudsz használni spd-t.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
brownus
veterán
-
andrisbandi
őstag
válasz maximilian4 #57458 üzenetére
Betonon nekem picit hamarabb zsibbad el a lábfejem spd-ben.
Merev talp, fix pozíció.
- Esetleg ezt is figyelmbe kell majd venned, ha nem tökéletes a vérrámlás a lábadban.Montin terepen nincs ilyen gondom, nem kell sokáig ugyanabban a pozícióban tekerni.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
maximilian4
addikt
válasz andrisbandi #57463 üzenetére
Még csak az hiányozna hogy azzal is baj legyen. Szerencsére azzal nincs probléma. De azért köszi a tanácsot!
Maxi
-
Sleek
senior tag
válasz maximilian4 #57464 üzenetére
Jobbos tappancsom nekem is kifele áll . Születéskor kicsit meghúzták a dokik és így maradt.
2 éves koromig volt begipszelve az egész lábam.
De nem csípőficam miatt.<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
maximilian4
addikt
Ejj. Ez totál szívás, de tudom milyen érzés.
Engem csak akkor zavar pl. ha futni kell, mert akk mindig kimegy oldalra ugye valamennyit a lábfejem, meg leérkezéskor is nem úgy érintkezik a földdel ahogy kéne ugye és így más izmok is vannak igénybevéve, illetve ebből kifolyólag utána fáj is a derekam, csipőm pl. Ezért inkább bicajozok.Maxi
-
Sleek
senior tag
válasz maximilian4 #57466 üzenetére
Atlétikánál nekem is észnél kellett lenni főleg távolugrásnál.
Bnő szokott mosolyogni amikor fekszek az ágyon és ugye a normál ember tappancsa függőben van nekem meg jobb fele ki van tekeredve . Dehát úgy kényelmes.<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
MPowerPH
félisten
Ma bucsuztam a Revelation -tol. 55km, csak allando fel le szakaszokkal. Autobol kb. negykezlab szalltam ki, ket labam csutkara gorcsolt, ugye a Karacsony betegseg. Utcso kemeny lejtos reszen sajna elhagytam a Cateye Micro WL oramat.
Fogok venni bicajos GPS-t, ahogy nezem elore telepitve van a terkep a bicajos osvenyekkel. Es az itteni bicajos oldalakon a felsorolt helyszineknel mikor a palyak sorba vannak szedve, mindegyikhez fel van toltve egy gps file, amit elvileg az ilyen eszkozok kezelnek, mint mentett utvonal be lehet allitani. Autoval meg megvan adva a celallomas, ahol indulsz. Valaki hasznal ilyet? Garmin vagy Mio -t neztem. Nem tudom, hogy mindegyik tudja e kezelni ezeket a tipusu fajlokat az elore letarolt utvonalakkal.
Runner_fxr: Igen, eleg szepen melle lott, ezt mondtam en is neki, mikor mondta, hogy megyunk, mert megvette. Itt csak lightos DH palyak vannak, amiken meg az enyemmel is lazan lejovok. Legnagyobb szintkulonbseg talan fel meter. Es oda ugy kell felmenni tekerve, 20 perc kaptatas lazan. Azzal a bicajjal meg maximum tolva 1,5x annyi ido. O raadasban meg nem is amator, nem sokat DH-zott ez elott(semmit, csak ugy mint en most), es 110kg, ami azert nem keves.
Nekem kell az alacsony guminyomas, alt 2.5 barra lovom be az ilyen reszek elott, akkor nem csuszik, jobban kapaszkodik. Persze a gumi szelessege nem tul idealis, erosen filozok az egy szinttel szelesebb abroncson csak ezek miatt, mert maga a kerekpar meg boven jo ezekre a reszekre, nem kell ugratni. Jovoben biztosan egy karbon Enduro gepre is befizetek, XC -re meg az sem rossz, ha tudom lockolni a telokat mondjuk 80-as beulesre, meg teljesen.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz MPowerPH #57469 üzenetére
Garmin Egde 705-öm van. A netről lehúztam egy térképet és azt raktam fel rá.
Kezeli szépen, de azért az autós gps-ek sokkal egyértelműbben mutatják az irányt és nem mindig a legegyértelműbb utat mutatja.Arra, jó, ha ismeretlen terepen mész, elnavigál és eljutsz A-ból B pontba.
(#57472) Sleek: Jah, félreértesz. Az autós gps-t nem használtam még kerékpárhoz, csak összehasonlításképp hoztam szóba. Terepen pedig nem igazán lenne az autós optimális a térképek hiánya miatt.
Ha országúton mész bizonyára teljesen jó az autós is. Miért nem használsz hozzá töltő akksit, vagy napelemes töltőt?[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
Sleek
senior tag
válasz MPowerPH #57469 üzenetére
Miért nem túra gps t veszel ? Szerintem sokkal praktikusabb. A bringás gps ek szerintem kicsik és alig lehet látni vmit a kijelzőből.
Garminból vannak nagyon jó túra gps ek.
Kérdés mennyit szánnál rá<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Sleek
senior tag
válasz Doki-HUN1978 #57470 üzenetére
Nekem autóssal az a bajom hamar lemerül addig egy túra bírja 16órán keresztül kb
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
MPowerPH
félisten
Nem kell nekem nagy kijelzo... A lenyeg, hogy pl. az itt talalhato memory map route -ot es a gps file -t olvasni tudja. Ha megvan a kiindulopont, akkor onnantol korbevisz ezekkel a file -okkal. Es pont azert kell, mert nem ismerem a terepet, igy kell a navigalas menet kozben. Unalmas, hogy mindig a google maps -ot kell bujni a telon, hogy most merre.
Mondjuk £150 -et. Fontos, hogy eso, es sarallo legyen, az se baj, ha nem torik darabokra egy esestol(talan ezert nem jo a tura gps), es a kormanyon stabilan tudjam rogziteni.
Runner_fxr: Tenyleg, akartam kerdezni. Ma talalkoztam egy sraccal, akinek hasonlo gepe volt mint nekem, csak a 10-es. O a 110 -es hatso tag helyett berakott egy 140-es Fox-ot, meghozza ugy, hogy a hatul levo, ket oldali fekete tartokat is kicserelte. Nalam ugye az kis toressel van, majdnem egyenes. Az ove pedig majdnem derekszogu volt azon a pontos, ahol a tag csatlakozik hozza. Ez igy lehetseges, van ertelme?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
concret_hp
addikt
válasz Tothgera30 #57454 üzenetére
én ebben nem vagyok jó, de sztem ez valószínűleg túlárazott lesz, ahhoz képest hogy ultegra 6600 szett elvileg 2005-09 közt volt, tehát ez a bicó legalább 6-7 éves, de lehet hogy 10. a pinarello bringák nagyon szépek, de sztem nem érik meg az extra pénzt, ill. a kerékszett is kérdéses, nem látszik rendesen a képen. 200Kt sztem tuti kapsz érte, de ha nem ne rám mutogass
vagy fullba vagy sehogy :D
-
nagyúr
válasz concret_hp #57474 üzenetére
Saccra én is azt mondtam volna hogy 200k körül érhet. Tényleg nem mai darap de a Pinarello márka miatt azért lehet kérni érte ennyit.
Més que un club!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #57473 üzenetére
110-es tagról én még nem hallottam. A tagok szemtávja általában 165-240mm között van. A tag rugóútja meg nem azonos a váz rugóútjával. A tagnak mindig kisebb a rugóútja mint a vázadnak, a hátsó kerék tényleges rugózása meg több mint amit a tag tud mozdulni. Ez vázanként eltérő mértékű lehet. A 29"-es fully vázamban 200-as szemtávú a tag, de a rugóútja csak 57mm, míg a vázam 120mm-t rugózik hátul, pontosabban a hátsó kerék tengelye ennyit tud elmozdulni.
Minden váznak van egy gyárilag javasolt tag mérete. Ettől eltérni szerintem nem sok értelme van. Vannak olyan vázak ahol többféle pozícióban is berakhatod a tagot, így változtathatod a rugóutat, azonos tagméret mellett.Belső nélküli kerekeid vannak? Ha nem akkor alakítsd át olyanra, amennyiben kompatibilisek a tubeless rendszerrel, így lemehetsz akár 1,8bar-ig, az már igen komoly tapadást tud adni.
Enduro bringának akkor van értelme ha sokat csapatsz lefelé is, komoly terepen. Itt 160-170mm körül van a rugóút, ami már kezd a DH bringákra hasonlítani. Ezeket a tagokat és villákat teljesen nem tudod zárni, marad egy kis játéka. Lehet velük felfelé tekerni, de itt már sok energia elvész. Optimálisabb egy AM bringa 140mm körüli rugóúttal. Az is kemény már lefelé.
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #57476 üzenetére
A hatso telomnak 110mm-es a rugoutja. En nem tudom a vaz mit rugozik, ennyire nem vagyok tisztaban a dolgokkal.
Gondolkoztam a tubeless kialakitason, mert a felni es a gumi is alkalmas ra. De mi van vele egy defekt eseten?
Akkor AM lesz az, mert fontos a lock. Pont olyan 140-150-es rugozasra gondoltam, korbe.
Don't Tread On Me
-
zoli03
őstag
válasz MPowerPH #57477 üzenetére
Az előbb írta Runner_fxr, hogy mit jelent össztelós biciklinél a rugóút. Ránézésre a rugóstagod becsúszója nincs 110 mm, akkor hogyan mozogna annyit? Össztelós biciklinél a váz rugóútját adják meg, az 110 mm neked, nem a rugóstagé (ha a tag mozogna annyit, akkor a váz mozgása sokkal több lenne).
Amúgy nem kell semmivel tisztában lenni, ha már láttad a biciklidet mozgás közben, akkor tudnod kéne. Ha lenyomod a nyeregnél a biciklit, a hátsó kerék sokkal többet fog mozogni, mint a rugóstag mozgása.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #57477 üzenetére
A vázad rugózik 110mm-t, a tag a vázadban ennél sokkal kevesebbet.
Defekt esetén betehetsz ideiglenesen egy belsőt is, de tubeless rendszernél elég ritka a defekt. Inkább akkor kapsz ha kivágja valami a külsőt, a szúrásos defekt ritka, mert az átalakítós az folyadékot tartalmaz, a rendes UST rendszernél meg sokkal erősebb a külső mint egy normál külső. Ha még is szúrásos lenne, úgy tudom létezik folt amivel a külsőt belülről meg tudod ragasztani.
Meg azt is érdemes szem előtt tartani, hogy egy könnyű enduro baromi drága még használtan is. AM-ből olcsóbban kijössz.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Igen, kb. a korul lattam MIO -t pl.
mod: Megjott a telo. A nyaka az nem karbon, csak az also tag. Szepen jar, finomabban mint a Relevation. Viszont meretben nekem ugyan akkoranak tunnek. 100g-al konnyebb. Most nem rakom be, szarabol is vagni kell, meg lusta vagyok, rossz az ido.
Ha megyek haza marcius-februar kornyeken, akkor majd elviszem magammal, aztan egy szaki innen a forumrol majd ranezhetne.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Daniel Alves
őstag
Sziasztok.
Wilier GTR outi mellé szeretnék venni MTB-t.
-téli edzésre egy kis CX-szel megspékelve
-vázméret 19"-21" (alu)
-minimum Deore XT felszereltségAkinek esetleg van eladó kerékpárja ne tartsa magába.
Felváltva tekerek országúton viszont az ünnepek alatt Veszprémben az idei CX pályán edzek egy Specialized Sirrus kerékpárral viszont ideje egy kicsit komolyabb gépet vennem.
http://apro.bikemag.hu/browse/mountain-bike/mtb-kerekpar/canyon-carbon-csak-a-heten-245000-l322938.html
http://apro.bikemag.hu/browse/mountain-bike/mtb-kerekpar/corratec-revolutin-l322717.html#Ezen nagyon gondolkozok csak a karbon miatt félek egy kicsit.
[ Szerkesztve ]
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
Tothgera30
Ármester
válasz Daniel Alves #57484 üzenetére
A linkelt Canyon Grand Canyon nem rossz, felszereltségben nagyon jó, főleg az SLR szett, csak jó pár éves a gép és a felszerelés, 3x9-es szett van rajta, nekem a Magura MT6 sem tettszett igazán, de aránylag jó vételnek mondható.
De ha nagyobb gépre vágysz, lesz egy eladó 29er átütős vázas Big Nine Lite 1500-as, 19-es méretben, 3x10 M670 Deore SLX váltószettel, Deore XT 785 fékszettel, Fox-al, frissen szervizelve tavasszal áruba bocsátom.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
maximilian4
addikt
-
Tothgera30
Ármester
válasz maximilian4 #57487 üzenetére
Szerintem olyan 270k körül. Új középcsapággyal, bovdenekkel, féktárcsákkal, stb., teljes szervizzel (teleszkóp kivételével, mert az nyáron volt).
#57484 Daniel Alves: Corratec Revolution-t hagyd ki, szerintem elég idős és drága, csak a carbon váz miatt meg nem jó ilyesmibe invesztálni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Daniel Alves
őstag
válasz Tothgera30 #57488 üzenetére
A tavasz mikor kezdődik? 250k az a lélektani határ amiért vennék montit de ez a 270 még beleférne.
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
maximilian4
addikt
válasz Tothgera30 #57488 üzenetére
Odaadom érte a bianchit.
Új deore sor, új xt lánc, új középcsapágy, nagyszervíz megvolt.Szerk.: Csak hülyéskedek, nekem jobban bejön a bijanka. Persze a meridád is komoly gép, legalább annyira.
Más
Hol a t*kömben tudok venni shimano saint platform pedált? Egyszerűen sehol sem találok.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
maximilian4
addikt
-
Tothgera30
Ármester
válasz Daniel Alves #57489 üzenetére
Valahogy úgy hogy kissé lazul a meló (értsd. kevesebb munkaóra), vizsgaidőszakot letudom, és akkor februárban összerakom, mert még középcsapágyat sem hozta a futár.
#57490 maximilian4: Kevés rá az esély hogy 650B-re cseréljem, és már az átütőtengelyes megoldáshoz ragaszkodnék. Öcsémnek nyáron raktuk össze az övét Sram szettel (2x9), az sem rossz, bár ő nem adná el (használat közben), lassan jön rá az 1x10.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
maximilian4
addikt
válasz Tothgera30 #57492 üzenetére
Jó kis gép. 2x9 nem kevés? Nekem a 2x10 is lefeléken néha kevés volt.
Maxi
-
MPowerPH
félisten
válasz Tothgera30 #57492 üzenetére
XC -re miert kell Neked az atutotengelyes? Egy hard tail bicajjal hol ugratsz?
Don't Tread On Me
-
Tothgera30
Ármester
válasz maximilian4 #57493 üzenetére
Eddig elég volt, és ugye a vastagabb láncnak vannak előnyei. Lefeléken akkor az új 1x11-es rendszerrel is elvéreznél, ahol 34-es tányér van elől, hátul meg esetleg 11-es.
#57494 BMW001: Merevebb a váz, ezt egy hobbikerékpáros is érzi.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
MPowerPH
félisten
válasz Tothgera30 #57495 üzenetére
XC-nel en nem ereztem semmit, probaltam. Mit erzel az egyenes, saros osvenyen, amikor gurulsz, vagy eppen maszolf folfele? Tenyleg erdekel. Regebben atutotengely csak DH gepeknel volt. Igazabol egy hard tail bike -on semmi ertelme. De meg egy hatul rugozott XC -nel sem, mint az enyem. Parasztvakitas. Csak ugye a gyartok divatba hoztak, ami nem azt jelenti, hogy az ide egyertelmuen jobb.
Don't Tread On Me
-
Tothgera30
Ármester
-
fpeter07
veterán
válasz MPowerPH #57469 üzenetére
Montizáshoz sztem gps felesleges. OsmAnd és g:hu androidos progikat használok. Rajt van minden út, ami szükséges. Tökre meg is lepődtem, hogy jééé... ennyi kijelölt út van errefelé. (mind Zalaegerszeg, mint Veszprém környékén) Bár csóró is vagyok gps-hez. 2 éve akarok venni pulzusmérőt, de mindig másra megy el a pénz.
-
MPowerPH
félisten
válasz Tothgera30 #57497 üzenetére
Szerintem 26"-nal nincs jelentosege, ahogy azt mar irtak. Szoval gyorsabb nem leszel tole egyenesben, meg emelkedon, es egy meredekebb lejton sem fogsz lejonni elobb vele.
fpeter07: Sajnos nem. Azert vannak font a gps file -ok. Telot nem tudok hasznalni, az se nem viz, se nem toresallo, es alt. terero sincs ezeken a helyeken. Szoval mindenkeppen kell a gps, ami tudja a gps fileokat es a mentett route -okat hasznalni. Ezek ilyen 30-50km -es szakaszok, es nem jo mindig megallni, elovenni a telot, hogy most eppen merre kell menni, mert megy vele az ido, es kiesel a ritmusbol. Tegnap pl. pont e miatt lementem egy 2km hosszu lejton, majd az aljan realizaltam, hogy eggyel elvetettem, igy maszhattam vissza.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Fotók, videók mobillal
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Elden Ring
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Netfone
- alza vélemények - tapasztalatok
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...