-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Zsianett #50615 üzenetére
Szerintem ebben a kategóriában az infini jó választás. 80lumenes a lava, ami egy pöttöm, usb-s lámpa. Ez már igen jó láthatóságot tesz lehetővé és korom sötétben az utat is világítja valamennyire. A super lava 300 lumenes, az már szinte bárhova elég. 7000 ezer a lava és 13 körül van a super lava. Ezek minőségi lámpák, nem velotech, solar storm és társai, bár 1000-2000 lumen papíron, de a rögzítésük minőségük már hagy némi kívánni valót maga után, és ormótlan nagy mind a kettő, kábellel meg külön aksival.
-
-
cseter
tag
válasz Zsianett #50641 üzenetére
Nekem a 70 lumen elég és ez tényleg 70 lumen,persze nem csapatva mint az őrültek,de nekem elég(finoman )az 1000lumen durva lehet,városi használatra meg egyenesen veszélyes,volt több fajta cree ledes lámpionom aminek durva fénye volt de mindig levillogtak meg ette a naftát mind az állat
-
csabicska
senior tag
válasz Zsianett #51168 üzenetére
Köszönöm.
Ő szerintem csak a tárcsát javasolta, hogy higitóval, ronggyal törölgessem át.
Nitróhigito
Az én esetemben, kétféle féktisztito sem használt.
Sajnos már csak a betét csere segített.
A betét nagyon ki volt fényesedve.Tanulság, hogy nagyon érzékeny terület a tárcsa környéke.
Csak nagy gonddal és odafigyelessel lehet oda bármit is fújni.
Mármint a közelébe, természetesen rá semmit.
Ez van.
Már minden rendben.
Bár azt nem értem, hogy mikor kanyarodok, akkor miért kezd a tárcsa beleérni a betétbe?
Ez korábban is volt.
Nem függ össze az előző problémával.-Galaxy S20 - The best-
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Zsianett #56696 üzenetére
Az a pöcköt sokan kézzel kitörik a francba, mikor le akarják venni a hajtókart. Én láttam egy csomót eltörve.
Az nem igaz hogy a felhúzó csavar menete nem kap bele, főleg hogy ha megnézel egy új shimano országúti hajtóművet, azoknak egy kilométer hosszú menete van, az akkor is belekap ha kb fent sincs a hajtókar.
KÉP
Felhúzó csavarra azt hiszem 3Nm van írva, én sose próbáltam kimérni.. mert minek, az is az elmebetegeknek van ráírva, akik meg akarják húzni 1 méteres gázcsővel, nehogy leesen má' az a hajtókar.. a csapágy oldalról való előfeszítését növeled ha jobban meghúzod, ami nem jó, mert szorulni fog, hamarabb tönkremenni, mivelhogy ilyen irányú terhelést, nem sokat bír a benne levő mély-hornyú golyós csapágy. Viszont annyira meg kell húznod, hogy míg meghúzod a két imbusz csavart, addig ne másszon el a hajtókar, és ne szűnjön meg teljesen az előfeszítés oldalról, mert akkor kottyanhat, mozdulhat oldalirányba, ami a csapágy és a hajtómű tengelye közti műanyag illesztést kiszoposíthatja. De azt a 3nm -t annyira befolyásolja mennyi zsírt kentél oda, mennyire szorul a bordákba a hajtókar stb, hogy igazából nem sok értelme van. Én kicsit jobban megszoktam húzni érzésre mert még sokkal jobban rá szokott igazolni a kar mint 3nm nél tenné, kitolja a zsírt, stb, közbe átpörgetve a hajtókart párszor, érzékelve nehezebben jár-e esetleg a csapágy, aztán vissza lazítom, újra megforgatom, majd csak épphogy meghúzom, és akkor húzom le az imbuszokat.
Srácok nálunk 1 méter magas beton kerítésről lapra ugráltak az LX meg XT hajtásokkal, nem lazultak fel.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Zsianett #57012 üzenetére
Igen az oldal irány jó arra figyeltem, de zsírozás után nagyjából renbe jött, valószínűleg letapadt az anya a rozsdán. Most is van egy kis szög eltérés, de nem vészes. Amúgy ez a két felni pont balos szerintem mert hajtásoldalról nézve jobbra az első lyuk balos.
Köszi mindekinek a tanácsokat Most már csak lánc kell meg bowden A hátsó dobfék érdekes lesz
Nem érdekel valakit egy pentasport agyváltó szerelékkel, akár trekking felnibe fűzve? -
rétisün
veterán
válasz Zsianett #62958 üzenetére
nem tudom pontosan nekem milyen sunrace-m van, az is 2x8-as:
pont egy clarist cseréltem erre, mert a claris néha idegesítően zörgött (meg az előtte használt sora is ), azt meg nagyon nem szeretem kicsit hangosan kattan, de pontosságban, gyorsaságban nem vettemn észre, hogy rosszabb lenne a clarisnál. 2014 novembere óta használom, ennyi idő alatt szerintem azért nem lehet messzemenő következtetéseket levonni a tartósságról, mindenesetre (eddig) semmi gondom nem volt vele.
ami kicsit furcsa elsőre, hogy a fékkar nem vesz részt a váltásban, a két kis karral kell váltani, shimano fékváltóknál ugye magát a fékkart használod nagyobb lánckerékre váltáshoz.(#62970) belaazallat: "abból lehet outit csinálni, ha lement a has."
vagy fordítva, outiból fitnesst, ha elment a kedved a görnyedéstől.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Új hozzászólás Aktív témák
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Hobby elektronika
- Demót kapott a Steel Seed (PC)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
- Politika
- Apple notebookok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ingyenes az Epic Store-ban a Redout II
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- KOMONO 16.5mm szíj
- Kugoo KuKirin G2 Master
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)