Új hozzászólás Aktív témák

  • Sick Boy

    őstag

    Egy kis LADA-antológia Bazsesz kedvéért:

    A múlt...


    Bővebben: link Bővebben: link

    Lada 2101, a karikalámpás ''ezerkettes''. A Fiat 124 alapján (1965-ben az év autója volt). A 21011-es 1300 ccm-es motorral (68 LE). A ''1200 S'' széria a 2101 továbbfejlesztve (lökös, rács, embléma, hátsó prizma...) Nekem 2101 van, 1979-es...



    Bővebben: link Bővebben: link

    2102. Karikalámpás kombi, 62 LE.



    Bővebben: link Bővebben: link

    2103, az első ''duplakereklámpás'', ezerötös moci, 75 LE, ötsebességes váltó (mert, hogy az eddigiek 4 sebességesek).



    Bővebben: link Bővebben: link

    Kocka-kombi. 1300 ccm, 70 LE. Magyarországon nem forgalmazták, de azért van belőle. Pl ilyen van Poppy nővérééknek is!



    Bővebben: link Bővebben: link

    Készült belőle 1200 ccm-es (21051, 1200 S, 62 LE), 1300 ccm-es (2105, 1300 S, 70 LE) és 1500 ccm-es (21053, 1500 S, 75 LE). Népszerű modell volt.



    Bővebben: link Bővebben: link

    A másik ''duplakereklámpás'', LADA >prémiumkategória<, 1600 ccm, 78 LE, fordulatszámmérő, króm díszlécek, talán a legpofásabbra sikeredett.



    Bővebben: link Bővebben: link

    Az akkor legmodernebb, ezerötszázas mocival (1500 L) szerelve, fordulatszámmérő, Magyarországon igen kedvelt volt, ez a ''Parasztmerci''



    Bővebben: link Bővebben: link

    A ''szamár'', mindenki kedvence. A Citroen tervezte, a Lada kivitelezte és az az igazság, hogy ez egy nagyon jó autój, de a váltója nagyon szar. Nagyon. Ismétlem nagyon! Háromféle motorral szerelték ivánék: 1100 ccm, 1300 ccm, 1500 ccm.



    Bővebben: link Bővebben: link

    Az ötajtós szamár, 1500-as mocival. Ez lett a '80-as évek végének családi autója. Ilyen van Poppyéknak!



    Bővebben: link Bővebben: link

    A Samara harmadik megkísértése: 1500-as motor, limuzin kivitel. Ugyan a magyar ''lépcsőshát-mizéria'' indokolta volna, mégsem terjedt el, talán, mert a rendszerváltás előtt nem sokkal jött ki...



    Bővebben: link Bővebben: link

    Az AUTOBA3 legeslegnagyobb dobása, ezt sohasem fogják túlszárnyalni, akkora volt és akkorát ütött a maga korában, hogy az csak na és a mai napig megállja a helyét és lealázza terepen a városi luxusterepjárókat is! Bizony ám! A magyar rendvédemi szervek a mai napig ilyenekkel járnak! Police, VPOP, határőrség stb...
    A világon először (!) fülkéből kapcsolható összkerék, külön terepváltó, eszetlen jó konstrukció, az oroszok tudták, hogy milyen az a terep, nekik aztán van tajga elég... :)

    Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!

Új hozzászólás Aktív témák