-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szabonagyur #131248 üzenetére
Ha utána nem váltasz sávot balra, nem is büntethet érte.
-
sutszi
veterán
válasz Reggie0 #131250 üzenetére
Ha nem még vissza elé akkor az nem előzés. Az csak elhaladás. Különben minden egyes alkalommal mikor elmész valaki mellett az előzés?! Ez teljesen abszurd így.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Reggie0
félisten
válasz sutszi #131252 üzenetére
De elozes, olvasd el a kreszt: "Előzés: járművel az úttesten azonos irányban haladó jármű melletti elhaladás. Párhuzamos közlekedés esetében a különböző forgalmi sávokban folyamatosan haladó járművek egymás melletti elhaladása nem minősül előzésnek."
Nincs szo semmilyen visszateresrol.Amugy igen, ha elmesz barki mellett ugy, hogy nincs parhuzamos kozlekedes kialakulva, akkor az elozes. Ha pedig kialakult, akkor csak elhaladas elozes nelkul.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #131248 üzenetére
Ha csak elhaladsz mellette akkor nincs bunti. A lenyeg h ne menj vissza a belsobe miutan elhaladtal mellette.
Van ra miniszteriumi allasfoglalas is:[link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
sutszi
veterán
válasz Reggie0 #131253 üzenetére
Szerintem itt mind erről beszéltünk:
"Párhuzamos közlekedés esetében a különböző forgalmi sávokban folyamatosan haladó járművek egymás melletti elhaladása nem minősül előzésnek."
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Reggie0
félisten
válasz sutszi #131255 üzenetére
Persze, de ha csak egy auto korical a belso savban, elotte es mogotte kilometerekre nincs auto, csak te, az nehezen nevezheto parhuzamos kozlekedesnek. Ahhoz, hogy parhuzamos kozlekedesrol legyen szo, folyamatos kocsisornak kell lennie, ez esetben beszelunk csak elhaladasrol. Egy-egy auto talalkozasa parhuzamos kozlekedesre alkalmas uttesten nem tartozik ide, ott elozesrol beszelunk. Viszont ha mar surubb a forgalom akkor el lehet vitazgatni azon, hogy melyik ponttol parhuzamos kozlekedes. Sajnos ez egy elegge gumiszabaly, a szelsoseges allapotokat leszamitva kb. mindenki azt mond amit akar. A parhuzamos kozlekedes elvileg akkor alakul ki, amikor folyamatos kocsisor van, de azt mar nem tudjuk, hogy hany autobol kell allnia minimum. Innentol kezdve pedig akar a rendor, akar a birosag maga donti el, hogy pl. 5 egymas utan levo autot mar annak tekint-e vagy csak esetleg 10-et 20-at.
Ezert is mondom, hogy a rendor, ha akar buntet, ha akar nem. Hiaba van barmifele allasfoglalas, annak nincsen kozvetlen joghatasa a buntetougyekre, megbuntet a rendor aztan jard ki a hivatalos utat es a szabalysertesi birosagi eljaras soran ismet kell kerni egy allasfoglalast az adott ugy kapcsan. Ahhoz, hogy valamit erjen a Kurianak kene elvi birosagi hatarozatot hoznia es akkor nem kell ugyenkent ujra allasfoglalast kerni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #131257 üzenetére
Igen, ha kocsisor van es parhuzamos kozlekedes. Aztan meg az a kerdes, hogy mennyit kell egy utolert auto mogott menned savvaltas elott, hogy ne legyen elozes a korabbi elhaladasokbol. Mert valoszinuleg elobb-utobb beljebb kell menni, ha haladni szeretnel. Itt minden korulmeny gumiszabalyokkal van lefedve, aztan mindenki ugy ertelmezi, ahogy eppen jol esik.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
Nem vagyok sem autószerelő sem gumis, de mégis sikerült gyártáselőkészítő irodista létemre két kereket felcserélni úgy, hogy nem zúztam le egy küszöböt sem vagy sárvédőt [kép]
Ez a Lidl-s szerszám meg így évek után is nagyon nagy kedvenc. A több mint két éve fent lévő felnit röhögve lekapta róla. A munka végeztével meg a szintén Lidl-s nyomatékkulcs dolgozott a végső meghúzásra. [kép]
Már csak egy gumicserélő gép kell meg egy centrírozó kell a Lidl-ből és többet gumis közelébe se megyekA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Németből szoktak a kamionosok hozni ilyen brutal erős csúszásgátló gumi alátétet. Ha a 6 tonnás cuccok alá jó akkor a kis 1 tonnás Suzukit is elviselni
Most emeltem először ezt a kis swiftet és nagyon jó masszív u alakú emelési pontjai vannak. Tökéletes felfekudt rajta a bak és krokodil emelő.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tboldi
nagyúr
válasz Doki16 #131259 üzenetére
Én és apum is ma cseréltünk kereket a WagonR-en.
Úgy csináltuk, hogy először egy picit meglazítottuk az első tengelyen a kerekeket, az elülső pontnál, középen megemeltük az autót és a küszöbökhöz raktunk egy-egy bakot, majd miután megtörtént a csere, leengedtük az autót és meghúztuk a csavarokat nyomatékkulccsal. Ezután ugyanezt megcsináltuk hátul is.
Amúgy jól szuperált az új emelő, ajánlom mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz pècsimunkás #131267 üzenetére
Lenne egy kèrdèsem : kb 1 órája vègeztem a waxolással . Lehet vele autózni ? A bogarak meg a por miatt kèrdezem . Vagy várjak vele holnapig ?
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz pècsimunkás #131270 üzenetére
Áhhh megyek vele . Jó idő van , szèpen megszáradt a Fusso. Meg kb 6 órát melóztam vele , most szèpen autókázok egyet
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
Doki16
addikt
Ilyen fajtát hagynak ott néha, valamikor csak 3mm-est. Ha meghajtóm akkor jó vastag lesz és nagyon masszív.
(#131269) tboldi: Én csak annyit csináltam, hogy elsőket hátra, a hátsókat meg előre tettem azonos oldalon. Ez egy Michelin CC nem kell cserélgetni
Néztem én is, de nem találtam oldalon középső emelési pontot. Elől meg hátul van, de azzal sokkra nem megyek mert nekem mindkét kereket le kellett vennem egyszerre oldalról, hogy feltudjam őket cserélni
Az az elektromos ütve csavarozó nagyon állat amit linkeltem. Nem kell külön lazítgatni még a földön a csavarokat. 210 NM-et tud max a nyomatékkulcs, de még azt is simán letekeri Megemeltem a kocsit, kibakoltam és gyors kitekertem mind a 4-4 csavart.(#131267) sky11: Természetesen mindig jöhetnek a jó kis képek egy szép Aurisról Én bármikor nézegetem
Vettem gyári gumiszőnyeget. A szövetszőnyeget száműztem. Napi sok ki és beszállás nagyon megviseli, meg a cipőmről a kosz.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tboldi
nagyúr
-
Doki16
addikt
válasz tboldi #131275 üzenetére
Na erre végképp nem bíznám a kocsimat Elől megemel annyira, hogy hátulra is beférjen a bak és szépen lassan visszaengedem rá a kocsit. Így ha esetleg megadná magát az emelő akkor se zuhan vissza a kocsi a földre.
Mármint milyen gép? Van ilyen torz emelőd?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
2 évig voltak fent. Ennyi idő alatt nagyjából 10k km ha belement. Egymás mellé raktam direkt az első és a hátsót, de semmi különbséget nem véltem felfedezni.
Az Aurison nekem CC+ van, azok ősszel lesznek egy éve fent majd akkor felcserélem őket. Többet megyek vele mint a Swifttel és nehezebb is jócskán Meg az a jó, hogy ezeket otthon simán megoldom
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #131280 üzenetére
Nekem belement mar legalabb 30k km es meg nem volt atcserelve soha.
Kezelesi azt irja celszeru 12 ezrenkent megcserelni a futasteljesitmeny maximalizalas erdekeben.
Meg talan 2 evet kibir aztan johet a CC+ (bar a Conti AllSeason is benne van a kalapban).#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Audi Coupe Quattro TC erőmérő: [link]
#nincsbennetarcsi
-
grizlisandor
addikt
Gyárilag 136 lóerős, elírták megint a gyári és a mért érték közti különbséget.
Spoiler:
Szakértették, hogy miért nincs meg a gyári érték, hiába a szép görbe; arra a következtetésre jutottak, hogy sokat városoztak az autóval.
Szerintem meg a 95 benzin teszi, táltossal biztos előkerülne az a 20 lóerő. -
pècsimunkás
addikt
válasz Doki16 #131273 üzenetére
Csak most kezdem hasznâlni - 2 èv - után a szövetet . A többi helyen marad alul a szövet , fent a gumi . Ha megyek vissza , akkor rakom vissza èn is a gumit magamnak is .
Èn fèl liter pálinkáèrt kaptam a gyári gumiszőnyeg garnitúrátEgyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Csabroncka
addikt
Megeszem a nem létező a kalapom ha érzed, meg a korábban említett fogyasztáscsökkenést is... Te is azért tankolod amiért elég sokan, hogy ritkábban járnak a géppel és 1 tank benzin akár több hónapig is lötyög a tartályban - na arra kifejezetten jó a tartóssága miatt. Pont tegnap tankoltam MOL-nál, azért a 44x-es/l-s szám kicsit bosszant...
"in medias res"
-
tboldi
nagyúr
válasz Csabroncka #131291 üzenetére
Én igenis azt tapasztalom, hogy jobban szedi a lábát prémium 100-as benzinnel, mint a sima 95-össel. Nem érzem erősebbnek, de lelkesebben pörög fel, az biztos. Mellesleg sokkal halkabban is működik a motor (sőt, a MOL 100-asával még halkabb, mint a Shell 100-asával).
Állítólag a Bosch ECU-s i-DSI Jazzek - amilyen az enyém is - hozzá tudják állítani az előgyújtást a magasabb oktánszámhoz, de erre még nem találtam bizonyítékot.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Csabroncka #131291 üzenetére
Nezd eddig 50-nel 4-esben rangatott a motor most nem. Ha neked ez nem eleg objektiv akkor maradjunk annal, hogy biztos a kevesebb viz miatt.
Igaz 1 honapja tankoltam utoljara...A fogyirol meg csak annyit irtam, h tobb nem lett latvanyosan de ezt egy tankolas utan amugy sem lehet megitelni.
Btw 405Ft/liter aron tankoltam nekem ennyi belefer.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
pècsimunkás
addikt
-
szabonagyur
félisten
válasz MunezXBK #131251 üzenetére
Szimplán elhaladtam mellettük mivel bent elvoltak 100-110-el. Volt egy 10-15 fős autós társaság aki szimplán elvolt bent...
Majd amikor elmentem mellettük kb 10 km-el arrébb mentem be a belsőbe mivel a külsőben utolértem egy lassú járművet.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
sutszi
veterán
Napon átmelegedett bódét, ti mennyire gyorsan tudjátok lehűteni? Most, hogy beköszöntött a meleg idő egy katlan lesz rövid idő alatt a beltér. Lehúzom az ablakokat úgy egész gyorsan átszellőzik. De feltűnt, hogy mintha a klíma kicsit gyenge lenne, vagy lassan hűtené le a belteret. 15 fok a minimum. Be is állítom, és jön a hideg levegő érzésre. Lehet nincs semmi, de kicsit lomhának érzem a klímát. Hogyan tudok biztosra menni?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen