-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gsx-rr
veterán
Egyik naprol a masikra elkezdett "szelephangja"
lenni az automnak alapjaraton
Olajcsere 2-3000 kilometerrel ezelott volt.
Kilometer nem sok V6 hoz kepest.
Meg nem tankoltam azota holnap probalok premium benzint mert ilyet is olvastam.
Vagy olajpumpa lehet? -
Reggie0
félisten
válasz d.tiborz #158050 üzenetére
Igazabol nem viccbol irtam, olvastam errol par tanulmanyt 7-8 eve, csak most nem talalom. Apamon viszont 1-1ben megtapasztaltuk ezt.
Ahogy en emlekszem ra, regen is ez volt, csak nem volt ennyire latvanyos, mert szarok/lassuak voltak az autok. De az igenyt boven jelezte mar akkor is az erdi lejton lefele versenyzo ladak es trabantok stb..Mondjuk szerintem nincs kulonosebben nagy baj a kozlekedesi morallal, a nemetajku protokolldroidokat leszamitva ugyan ez megy kb. mindenhol.
[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz brumi1024 #158038 üzenetére
Ejjha, akkor nem aggódok ha ilyen tág a határ Köszi!
d.tiborz: Városban én sem szeretem a túl gyorsan haladókat, GPS szerint 55-el szoktam közlekedni. Bármikor kiugorhat egy gyalogos, beszambázhat egy biciklis, jöhet egy nagyobb kátyú, stb. Külterületen viszont nagyobb a tér, előre látsz, 90 és 110 között az a 20km/h pedig már elenyésző. Sokkal többet számít az autó állapota, na meg az, hogy mennyire figyelsz a körülötted történő dolgokra. Én azt mondom, hogy egy 20-ast mindenhol rá lehet dobni városon kívül a határokra, ha pedig valaki lassabban megy, azt meg lehet úgyis előzni türelmesen kivárva a megfelelő lehetőséget.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
válasz d.tiborz #158042 üzenetére
1.,Röviden, mert lehet
2., Én azt is büntetném aki 50 helyett 30-35-el megy egy 7-8km-es szakaszon, ahol előzni tilos, vagy 110-el kibérli pályán a belső sávot.
3.,Az idő az ami olyan szinten korlátozottan áll rendelkezésre, hogy nem lehet pótolni, vagy vissza adni.
4., Én pl azért megyek óra szerint 59-60-al, mert ott már ebírja az 5.- et, így 7-8 dl kevesebbet eszik, mint 50-el 4. ben, ha meg pályáról jövök le és már teljesen meleg a motor a 6.at is elbírja 60-al, a fogyasztás ilyenkor 6.-ban 3liter vs 5.-ben 3,7-4 vs 4.-ben 3,9-4,5
A legtöbb autó amúgy annyit csal, hogy
Óra szerint 55 az a valós 50
95 a 90
135 a 130
VW még többet csal.
Autópályán 140- nél halkabb, mint 130-nál, vagy 120-nál, valószínűleg, mert közel nyomaték csúcson autózok ilyenkor.
5., Kb 80% időre megyek és pont azok miatt kell mindenhol a büntetés határon mennem, akik óra szerint mennek 50-90-130-al, vagy annyival sem, így a GPS szerinti átlag sem jön ki, mert vannak szakaszok ahol fel tartanak.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
yodamester10
őstag
Ide is elért a szabálytalankodóknak a vég.
[link] -
CactuS
Arcképgyáros
válasz EQMontoya #158043 üzenetére
Idén vettük vissza az autót, még akkor sem világított az izzó, én cseréltettem ki, szerinted? És tényleg őszintén megdöbbent a pilóta hölgy, hogy éjjel is működik a VÉDA.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
simonjoe
őstag
Gyorshajtásról. Nézzétek meg ezt a videót, különösen ott figyeljetek, mikor azt magyarázza, h mekkora sebesség milyen sérülést okoz. Én sok dolgot átértékeltem miután megnéztem.
Joe
-
nagyúr
válasz stickermajom #158060 üzenetére
Akkor pláne meg vagyok nyugodva. Kollégám is azt mondta, akivel mentünk, hogy nem lehet VÉDA, mert nincs kint tábla.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Gaben92
őstag
válasz d.tiborz #158050 üzenetére
Ennek pont semmi köze a közlekedési kultúrához. Kis túlzással nálunk 90%-ban úgy viselkednek az autósok egymással mint ha egymás régi cimborái lennének. Pályán ha beállsz 120-ra (az a limit) te vagy a leglassabb. 127-nél villan a vaku, mindenki 123-125 között közlekedik. Belváros 55. És ez GPS szerinti, szóval nekem óra 130/60.
A sebességhatár nem az ami a táblán van, hanem az ahol villan a vaku. Itt ha beállsz 125-re megtörténhet, hogy 200km után ugyanaz a 8 autó lesz körülötted, mindenki külsőben, belsőt meg arra használjuk ha a külsőben kamion van, vagy a maradék 10%-ból valaki, aki nem tud normálisan vezetni emiatt fél 100 fölé menni.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
stickermajom
addikt
BP-n ismertek valami jó fényezőt egy két tenyérnyi meghúzás leködölésére? J szervizben van a baleset miatt, ott mondtak rá egy "kedvezményes" 50k-t.
A hátulja amúgy 2,4-nél tart.
-
gzbotii
veterán
válasz Szoszo94 #158064 üzenetére
Transzfogarason voltam kétszer is, Transzalpina még nekem is hátra van. Idén nyáron lehet, hogy sorra kerül.
Szerintem két irány van, amit érdemes megnézni szerintem: Nagyszeben - Transzfogaras/Transzalpina illetve Székelyföld.
Ha akarsz menni Erdélybe, írj és segítek infokkal, etc.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Jorus #158061 üzenetére
Az az EKR vagy milyen kapu lesz, ami a teherautósoknak van, ott rendszeresen mindenki 120-ra fékez, csak nem értem, hogy miért.
stickermajom: 2,4 misinél azért már illene annyira rugalmasnak lenni, hogy egy ködölés beleférjen. 50k-ért komplett elemet fújnak és az se épp a legolcsóbb. Márkaszervizben van az autó?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
K Norbi
addikt
Huu ezek még tákolnak [link]
YT alert.
Imádom ezeket a videókat. -
Kispók műhelyprn link
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz K Norbi #158069 üzenetére
Nekem ott kezdett el tikkelni a szemem, amikor a vésővel igazította a sárvédő elemet, úgy, hogy rátámasztott az autóra vele. Az élek borzalmasak lettek, közel nem az a szint, mint amit a kedvenc orosz mesterünk művel. A végén a vágóképen tök szexi a beltérben a függönylégzsák lelógó maradéka.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #158054 üzenetére
Kormi sokat csalt (elvégre csalódízel ) , pályatempónál már 10 km/h-t még gyári kerékkel is. Ehhez képest Bubi hajszálpontos, 1 km/h eltérés van a gps-hez képest ami kb a mérési hibahatár. Skorminál még nem néztem, de sztem az is csal valamennyit (bár azon legalább gyári kerékméret van).
Gsx-rr: Milyen olaj ment bele?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Ideje volt - Buszsávokban razziáznak a rendőrök Budapesten
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Reggie0
félisten
válasz #89309696 #158077 üzenetére
Mar nagyon reg nem. 50-ig 75-tel tobbel kell menni a 300-hoz, 100-ig felette 105-tel, 100 felett 110-zel, szoval rendre 150%, 105%, a 100 folotti sebessegnel pedig autouton 100%, autopalyan 85% sebessegtullepes mellett jar.
(#158057) simonjoe: Az is kikovetkeztetheto belole, hogy 100 felett mar mindegy, a nagyobb sebessegtol csak kevesbe lesz fajdalmas a baleset.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Reggie0 #158092 üzenetére
Sz@r droidos telefon, túl éles képet lő.
Ja, itt még padlógázt kapott, gyorsított (a jobb oldali pöcök mutatja, hogy mennyi teljesítményt kérsz a géptől, fent van a max); ment tovább, aztán el kellett venni... tippre 240 a vége @4000 rpm; gyári érték 230. Következő kép bemozdult, itt már nincs padló.[ Szerkesztve ]
-
Új i20, lesz belőle N is 1,6 tgdi-vel
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
gzbotii
veterán
válasz kisza25 #158098 üzenetére
AMP - [link]
Mobilon gyorsabban tölt be tőle egy oldal, sok szempontból egy egyszerűsített nézett. Viszont ez asztalin baromira hülyén néz ki. AMP vs "teljes" nézet.Mondjuk engem attól ver ki a víz, amikor valaki a FB-os UTM paraméterezést nem szedi ki a link végéről, valahogy így: https://mobilarena.hu/tema/loerok_harca_autos_topik/hsz_158100-158100.html?fbclid=IwAR1YiCvIm-J36tp3bC2f94fPtslMZd30f83kppqIaDsK18u_gpZZaVOEV8c
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen