-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
426os
őstag
Nincs külön asr off gomb? eddig kb minden autóban volt, amit vezettem és volt benne kipörgésgátló. Scangauge helyett akkor kipróbálok valami más megoldást majd.
.
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #273302 üzenetére
Írtam már, hogy nem jó, mert akkor nincs dynamic és összes paci sem.
-
Kickass
őstag
Csak 14 hasz reggel óta? Mindenki nyaral?
-
sutszi
veterán
Ön nyert!... A nyereménye, hogy linkelheti a mérést...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
forceberg
veterán
Lopásra és elemi kárra van cascom, gondolom a szerdait hallottátok, mi szerdán már Ausztriában voltunk, így "csak" a keddi 3-4cm-es átmérőjű olasz jégtallérokból kapott a kocsi. Akkor fel sem tűnt, de azóta már látok itt-ott nyomokat a tetőn, de tényleg alig látni, nagyon fényben kell lennie, hogy látszódjon. Érdemes ennek nekimenni a Generalinál egy 10 éves autó esetén?
Fogyi: 4,81/100. Magyar-osztrák pályán 120, + osztrákoknál az A2-n van pár 100-as szakasz, ott 100-as tempó + a hegyek, pl. Rifugio Auronzo 2333m-en. Laguna 3 kombi DPF-es 1.5dCi. Két regenerálás között megtett km.: 1700. Itthon ócskás GO + Spuri kb. az első 950km-re, majd kint Esso+Shell sima GO.
A2-n eni GO 2,06€, pályától 500m-re(össz kerülő a le és visszahajtással kb.4km) Shell 1,599. Több 10l esetén tényleg megéri lemenni.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz focvis #273329 üzenetére
Köszi. Ez a Casco Special. Lopás + elemi kár:
[link]De tényleg alig látszik, csak simán ránézve észre sem venni, csak ha szemben pl. van egy jó fényforrás, aztán akkor látod a kicsi egyenetlenségeket is.
(#273326) Qru : THX, akkor megnézetem velük, aztán mondanak valamit.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
MC Pite
veterán
válasz dnelb #273279 üzenetére
Ja, jó tudni hogy nagyon rossz a PS4.
Főleg hogy a kollégának mi a tipukus felhasználás/preferencia.Esetleg melléírhatnád mire hangolták, mihez hasonló, mire jó, mire kevésbé.
De ilyet/csak ennyit írni hamubasült f@szság.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz forceberg #273325 üzenetére
Jelentsd be, de könnyen lehet, hogy önrész+avulás miatt annyit fizetnek, hogy inkább horpadásjavítósnak fizetsz casco nélkül.
Korrekt a fogyi.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #273339 üzenetére
Nincs kepem de majd lovok rola. Amugy nem veszes de nyilvan az ali-s kihuzo nem egy highend szerszam...
#nincsbennetarcsi
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
OC spray szokott is nálunk lenni.
Csak esetleges használat előtt megfelelő szélirányba kell terelni a támadót.
Szerencsére eddig még nem kellett használni. Kop-kop.
Remélem van még bennük nyomás, mert már tavaly lejártak. Ha abból indulok ki, hogy pár éve kipróbáltam egy még a 90-es években vett 5001-es CS spray-t, jött ki belőle szépen terítve. Bele kellett volna sétálni, hogy az anyag hatékony-e még 20+ évesenhttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
veterán
válasz Tsebacsi #273344 üzenetére
nah jó, lehet, hogy hosszú lesz. holnap munkaidőben akartam megírni, de nem vagyok álmos... szóval untam már a sharenow-t, bécsben szarabb is a felhozatal, mint bp-n, nameg ki akartam próbálni tudnék-e együttélni vele. szintén autómegosztós helyről hoztam el: [link] itt látni az árakat. az elején kicsit szarakodott az app, az első kinézett kocsit nem tudtam elhozni, 10 perc sétára volt egy másik, az már flottul működött. simán lekaptam a töltőről és indultam... volna. kellett 4-5 perc mire rájöttem hogyan tudom állítani a tükröket.
az első benyomások: nem gagyi műbőr, letisztult belső, játék hatású kormány a későbbiekben sem változtak. aztán otthon megpakoltuk, itt nekem nagyon zavaró, hogy nem nyílik az üveg a csomagtartóval, így egy kis nyílást és viszonylag hosszú rakodóteret kapsz. nem praktikus, főleg nem az olyan lomisoknak, mint mi
aztán sikerült elindulni, a kocsi hatótávja kb 390 km, a cél 290 km, de a közelben sok töltési lehetőség nincs, így telepumpáljuk bécstől 140 km-re. itt mondjuk elég fasza a töltőállomás, wc-vel, kis bódéval: [link] vannak emberek is, két faszi cigizik az udvaron, pk egy Y-nal voltak, két szlovák milf fetreng a kanapén, várják, hogy töltődjön a model X-ük. érdekes hangulat ittunk egy kv-t, vártunk kb 15-20 percet, ezalatt talán maxra töltődött a kocsi, és mentünk tovább. útközben hívtak a hotelből, hogy az északi út le van zárva, menjünk a délin, +60 km, így már nem volt komfortos a range, de szerencsére volt útközben másik supercharger állomás. itt is időztünk egy 20 percet, befutottak a szlovák milfek is, ők bledbe mentek. végül megérkeztünk a hotelbe, maradt 170 km-nyi range.
utána nem is használtam a kocsit. hazafele kerültünk kicsit, végigmentünk a nockalmstrassén, amit mindenkinek ajánlok: [link] itt tetszett legjobban a kocsi, lehúzott ablakok, csendes gurulás 4-es 5-ös bömbiket a 12-13%-kos emelkedőkön röhögve otthagyás nagyon tetszett ez a suhanás, engedte élvezni, értékelni a természetet, hogy minden nehézség nélkül jutottunk át a két hágón. előzések szintén baromi jók. nem kell 3-szor meggondolnod, de még csak lepadlóznod se, pillanatok alatt otthagyod a 100-as korlát ellenére 80-nal haladókat (nem tudom mennyi lehet a 80-120).
autópályán ami tetszett benne, hogy nagyon csendes 130-140-es tempónál és érzésr nem fogyaszt többet, mint 120-nál. azért csak érzésre, mert fogyasztási adatokat nem sikerült találnom a menüben ami botrányos viszont az a vezetéssegítő rendszerek: 1) odafele az alagútban fékezgetett be random a tempomat, 2) visszafele a navi által javasolt útvonalat felülírva egy lehajtóval később mentünk le a wörthersee-hez, és az eredeti lehajtót elhagyva majdhogynem lesatuzott 130-ról ekkor azért beszartam. ki is kapcsoltam a későbbiekre. ez a legnagyobb negatívum és visszatartó erő ezután a hétvége után. nekem annyira jól működött a golfban és szerettem használni, hogy enélkül biztosan nem vennék autót, főleg nem 40k euróért. de ebben hiába van, nem merem használni...
azért fáradt vagyok, kicsit csapongó is lett. vegyesek az érzelmek. azt gondolom belülről rendben van a kocsi, minőségileg is. engem a játékkormány zavar illetve az, hgy még a sebességed sem látod. legalább egy hud lehetne. egyébként 38k km volt benne, nem csörgött-zörgött sehol. a műbőr jó minőség, az ülés nekem nem volt kényelmes hosszabb távon, de lehet csak nem találtam a jó beállítást. a vezetéssegédeken még kell majd fejleszteni.
az elektromos autózás megtetszett, de ez a basic 490 km-es hatótáv, ami inkább csak 390 pályázva, klímázva kevés. biztosan a long range-t választanám, ha esetleg e mellett döntök. de jobb lenne valami belülrl kicsit európaibb alternatíva, amik viszont tudtommal óriási hátrányban vannak infrastruktúra terén. a supercharger hálózat egyre csak bővül, nőnek mint a gomba, és az újabb modelleket már 250 kW-tal is tudod tölteni, ami hihetetlen. bár azért a charge curve-ön dolgozni kell. lemerült állapotban ez a model 3 is elkezdett tölteni 110 kW körül, de a végére már csak 30-40 kW-tal csordolgált bele az áram. sűrűbb hálózat esetén akár 5-10 perces szünetekkel is lehet majd haladni 300-400 km-eket, ami nekem már teljesen élhetővé tenné ezt az autózást.
azt hiszem mindent elmondtam jah, és ezért a 3 nap 1 órányi bérlésért és 820 megtett km-ért kerek 500 eur-t számlázott ki az app, és elvileg még a superchargereket is rámverik, az talán még 50-60 eur lesz. nem olcsó, de kipróbálni jó volt meg talán életem első csekkje is megérkezik, a szakadó esőben 50-es lakott területen villant a kamera 62-nél. itt éreztem nagyon a hiányát annak, hogy nem látható előttem a sebesség.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs