-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
Hát szerintem a HALÁLOS IRAMBAN az magával ragadott néhány tuning őrültet.
-
#00809728
törölt tag
www.carstyling.hu
Gyertek át és lássatok csodákat!!!Magyarország!!! -
#00809728
törölt tag
Szasztok!!!
Most találtam rá erre e gyöngyszem topicra.
Esetleg tudok pár olyan oldalt /magyar/ ahhol spoylert ill különflée tuninghoz való cuccokat lehet venni.
Párat én is találtam de némelyik nagyon elrugaszkodott a földről.
/peugeot206/ kéne körbe spoyler+chip+egy-két nyalánkság.
Köszi -
#00809728
törölt tag
Csak kéne egy kis reklám. www.peugeotteam.uw.hu köcce
-
#00809728
törölt tag
Luxosautó kíállitásra jőn valaki közülletek?
-
#00809728
törölt tag
válasz Scream007 #3982 üzenetére
2 féle chip van.
van az egyszerü amit ugy 15.000-40.000ft-ig árulnak simán egyszerüen rádugod majd az eredeti adatokat ő átkeveri és egy kis teljesitménynővelést fogsz vele elérni.
Sok esetben ugy hírdetik 20 de akár 40% LE tőbblet.Lool
2 a teljes szoftver átírás amiről bővebb felvilágosítást itt tudnak neked adni
[link] de azt hiszem anno már ezt írtam.
A kettő nem ugyanaz tehát nem keverendő.
Bocsi nem csak neked szol....
Hogy egy profi optimalizálást végezzünk, az eredeti szoftvert kiolvassuk, majd ezt dolgozzuk fel. A gyártó által meghagyott tûréseket kihasználva optimalizáljuk a szoftvert a teljesítmény, nyomaték, élettartam, fogyasztás és szennyezõanyagkibocsájtás maximális szem elõtt tartásával. A szoftver módosítása tapasztalaton, teljesítmény- és füstgázmérésen alapul
[Szerkesztve] -
#00809728
törölt tag
Szasz!
Nem nagyon szeretnék belemerülni mert 200.000km és állandó gyorsuláson nem vettem vele részt.
Tehát adott egy pug 206 2.0hdi szoftver átírás és minden gyári érték hozzá igazitása.
90Le-121Le azt hittük ez miatt lesz fogyasztástőbblet vagy esetleg olaj vagy akármi.
De nem!!
33000km körül ment bele és ugy 88.000km körül adtam el HIBÁTLANUL.Én csak erre az időszakra tudok érvelni.
Seat leon cupra 19pdti 151Le alapból most jelen pillantban gyengébbre van állítva minden mert itt 2 lehetőség van a srác szerint van egy 25% és egy 36% teljesítmény ami az ő állítása szerint még a visszajelzések alapján nem okozhat problémát a motorban.Gyártokkal is egyeztetnek néha tehát nem csak hasszerüen nyomtanak mindent mindenhova.
Gyártok mármint mi megnéztem pld az üzemanyagpumpát ill a külőnféle nyomásszabályzó szelepeket.Kb 20 ill 30% tőbbet tudnak a gyári értékeknél akár tartos teszteken is.Ismétlem itt nem Turboról van szó tehát nem ősszekeverni.
De egyetértek veletek ha valaki komolyabb tuningot szeretne az mindenképpen keressen fel egy komoly tuningcéget!!!
[Szerkesztve] -
#00809728
törölt tag
Ez sajna igy igaz.
Multkor egy foszer a szervizben megállított és rákérdezett
-nem érdekel chip tuning.Rajta a seat,Audi logo.
Na ja kb annyira volt eredeti .
-Mire ő akár 30% tőbblet és csak 25.000ft.
Illedelmesen mondtam köszönöm szépen de nem érdekel.Ha már szakszervizben is ilent árul a szerelő a zsebéből és hisz is benne.
[Szerkesztve] -
#00809728
törölt tag
Peugeot 407 2.0hdi biturbo 170le igaz nem egy Ferrari de azért ahoz a kasztnihoz már talán a 170le megfelelő.
-
#00809728
törölt tag
válasz tomcica #4040 üzenetére
Szasz!
Mivel ugy invitáltak igy megosztom a tapasztalataimat.Nem rossz a chip tuning mert rendesen huz rajta de én akkor sem ajánlom.
2 féle chip van.
van az egyszerü amit ugy 15.000-40.000ft-ig árulnak simán egyszerüen rádugod majd az eredeti adatokat ő átkeveri és egy kis teljesitménynővelést fogsz vele elérni.
Sok esetben ugy hírdetik 20 de akár 40% LE tőbblet.Itt még esetleg az a bibi is előfordulhat ha éppen a jó Magyar utjaink eggyikén véletlenül az egyik láb elmozdul a chipnél.Akkor legjobb esetben megáll az autó ugy tudom.....Lool
2 a teljes szoftver átírás amiről bővebb felvilágosítást itt tudnak neked adni
[link] de azt hiszem anno már ezt írtam.
A kettő nem ugyanaz tehát nem keverendő.
Bocsi nem csak neked szol....
Hogy egy profi optimalizálást végezzünk, az eredeti szoftvert kiolvassuk, majd ezt dolgozzuk fel. A gyártó által meghagyott tûréseket kihasználva optimalizáljuk a szoftvert a teljesítmény, nyomaték, élettartam, fogyasztás és szennyezõanyagkibocsájtás maximális szem elõtt tartásával. A szoftver módosítása tapasztalaton, teljesítmény- és füstgázmérésen alapul. -
#00809728
törölt tag
válasz tomcica #4053 üzenetére
Szasz!
2001 ota van diesel autóm
2.0hdi [link] amit itt chippeltettem nagyon meg vagyok vele elégedve.30.000km körül vettem a pug 206-osomat semmi más nem került a mociba csak a srác álltal előírt uj szoftver.
90.000km körül adtam el néha hajtottam is de mindig betartottam az írott ill íratlan szabályokat egy diesel esetében.Tehát ha mész ezerrel ne állítsd meg a mocit hanem kicsit járasd alapjáraton és csak az után állítsd le.
Hidegben én minig járattam egy keveset mielőtt elindultam vele.Ez itt megosztott valaki megfogja valaki azt mondta nem kell.
Itt nem a motorról van szó hanem a ledermett olajról szerintem de ebbe nem akarok belemenni.
Pug 90.000km után is ugy mükődőtt mint egy kis Doxa kimértük a kompressziot és semmi változás.Igaz én a 15.000km olajcserét mindig betartottam és vagy Castrolt ill mobilt rakattam bele.
Most egy Seat leon cupra 19pdti tulaja vagyok előzző tulaj kinti foszer belerakatott egy sima egyszerü lábas chippet +20paci kb.Én ezt sajnos nem vettem észre és elvittem ahoz a sráchoz akit feljebb is belinkeltem.Ő átírta a teljes gyári szoftvert 2 féle van nála sportos ill a normál.Én minig normált rakattam bele.Tehát ő felhozta a szoftverrel ugy 25% tehát kb 200ló felett volt már.Ezt akkor még nem tuttuk.
Elmentem egy ő álltala ajánlott céghez és kimérettem a mocit.212 paci.
Felhívtam és szoltam neki valami nem koser mert 151le-212 az nagyon sok lett.
Ő sem hitte el ezért tőbbszőr is átnézte a progiját de azt mondta max 187 pacis lehet tőbb nem.
Mivel minden gyári az autón sem turbo sem más nem lett megpiszkálva igy egy szerellővel elkezdtük átnézni a mociteret.
Hát a motor oldalában volt egy elég furcsa kis szerkezet amire +20% volt ráírva.Ezt kiszedtük és igaz kicsit gyengébb az autó de valahogy az én lelkemnek jobb.
Viszont ezt neked is leírom.Mivel ezek nagy nyomásu dieselek és egy nagynyomásu pumpa nyomja be az üzemanyagot ami szerintem a legdrágább cucc igy mindig arra kérem a tulajokat rakjanak bele + üzemanyagszürőt.
Mivel a nagynyomásu pumpában van szürő de ha eltőmődik a gyártok nem ugy csinálták meg,hogy bocsi ezt kiveszem és berakok egy másikat és kb 5.000ft hanem a nagynyomásu pumpát komplett cserélik ami 250.000-450.000ig is terjedhet.
Én a pug ill a seat esetében ugy csináltam megnéztem hol a gázolajszürő és az elé betettünk egy sima egyszerü bárhol kapható 220ft diesel szürőt.
Ugyanis csak egyszer tankolj rossz kuton. -
#00809728
törölt tag
válasz tomcica #4061 üzenetére
Ja es nalam az auto egyenrangu velem,szoval amit nem kivanok magamnak azt a kocsinak sem.A hatarait tiszteletben tartom,nem porgetem gyakran,nem csapdosom az ajtajat.Olyan szamomra mint regebben a lo a lovasnak....
Na végre egy olyan ember aki a kocsiját nem munkagépnek tekinti.
Pedig pár dolgot belinkelhetnék pár emberkétől.
pld az autó van értem nem én ő érte tehát nem érdekel.
Következő kb fél éve én ki sem takarítottam.Nem írok neveket nem akarok ősszeveszni senkivel se de ez nálam igen csak surolja az igénytelenség határait. -
#00809728
törölt tag
Szasz!
Bocsi siettem és nem néztem át mit írtam.A.G.A igen Szfvári cég de láng termékeket forgalmaznak ugy tudom.
Sparko= Sparco.
[link] ő neki van egy boltja a Blahán Corvin áruzás 2 emeletén.Na ő beszezi ami neked kell.Hivatkozz rám Dodi72 akinek ano pugja volt.
[Szerkesztve] -
#00809728
törölt tag
-
#00809728
törölt tag
Szasz Karib!
Látom írtál a direktszűrőről is pár gondolatot.Jó kis hzzzászolás azért én kiegészíteném.
Nos nem minden esetben jó a directszűrő.Diesel ill korszerü benzinesek esetében sem ajánlom hosszú távon.
Minden szivó rendszerben van egy légnyomás mérő müszer ami az szabályozza a pillangó szelepet és ő is változtatja az értékeit.
Anno vettem a Pug 206-ra 20hdi-re egy ilyen jó kis sprot szűrőt kb 10.000ft körül volt.
Betettük és amikor megjőtt 10fok akkor elkezdett darabossan járni az alapjáratom.
Gondoltam mindenre de a szűrőre nem.Elvittem egy márkaszervizbe mindent átnéztek és rájőttek a szelep nem enged át annyi levegőt mert valami bezavarta.Nos kivették a sport direktszűrőt a kocsiból majd be a gyári egyszerüt egyből minde jó lett.
Seat leon cupra 19pdti a manusz akitől vettem kintről hozatott egy sprot szűrőt.Nem rossz de éppenséggel semmit nem szűrt majndem csak olyan volt mint egy szunoghálló darabka.
A srác aki olajat ill minden mást cserélt rajta csak jót nevetett és bazta ki a kukába.Azt mondta lehet jobb a hangja meg kb 1-2 lóerővel jobb de az tuti minden belekerül az égéstrébe .Tehát dőntsem el.
Ezek csak gondolatok és tapasztalatok nem kérek senkit,hogy fogadja meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Konteó topic
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Drón topik
- Gumi és felni topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Napelem
- Windows 7
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen