Aktív témák

  • Anci88

    csendes tag

    Ez a fórum azoknak szól, akik unatkoznak a munkahelyükön, ezért fórumozással akarják elütni az időt...:)

  • eddie17

    addikt

    válasz Anci88 #1 üzenetére

    Létezik ilyen?:) Én lassan indulok melóba, de ott max éjszaka van erre lehetőség, akkor is saját eszközzel és sutyiba.
    Talán egyszer én is fogok unatkozni a munkahelyemen:)

  • Anci88

    csendes tag

    Dehh még mennyire, hogy létezik ilyen...Az én munkám gyakorlatilag az, hogy napi 8 órában az alja nép seggét nyalom, hiszen (tisztelet a kivételnek) ők hívogatják, naponta persze többször az ügyfélszolgálatokat. Mindet sorba...:) Szóval ez ám nagyon unalmas tud lenni...Van, hogy 10 percig tétlenül ülök, nincs mit csinálnom, csak hallgatom, ahogy egy tahó paraszt káromkodik a fülembe...:)

  • Wictor

    senior tag

    válasz Anci88 #3 üzenetére

    Szép kis meló, gratula. ;] És milyen nőiesen fogamaztál. :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • Magnum_

    nagyúr

    én nem unatkozom, de azért fel-fel tudok nézni ide :DDD

    I humbly and respectfully decline™

  • Anci88

    csendes tag

    Azért tök jól elszórakozatom magam a viccrovattal..:)

  • Gyufaaa

    veterán

    válasz Anci88 #6 üzenetére

    Te biztonsági őr vagy? Melóban ki tud még unatkozni? :F Jah, Hogy ÜSZI-s vagy. :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • Anci88

    csendes tag

    A General Motorsnak nincs segélyhívó vonala, mert akik autót vesznek, előbb vezetni is megtanulnak, nem úgy, mint a számítógép vásárlók a gépet használni.
    Képzeljük el, mi lenne, ha az emberek úgy vásárolnának autót, ahogy számítógépet.
    - General Motors segélyvonal, miben segíthetek?
    - Jó napot! Beültem az új autómba, becsuktam az ajtót, és semmi nem történt!
    - Betette az indítókulcsot a nyílásba, és elfordította?
    - Mi az az indítókulcs?
    - Az rákapcsolja az akkumulátort az önindítóra, ami pedig beindítja a motort.
    - Indítókulcs, önindító, akkumulátor, motor...? Hogy is tudnék én ennyi mindent megjegyezni ahhoz, hogy elindítsam az autómat?
    ....................................... ....................................... ....................................... ..

    - General Motors segélyvonal, miben segíthetek?
    - Jó napot kívánok! Az új autóm kb. egy hétig jól működött, és most nem akar elindulni.
    - Nem ürült ki az üzemanyagtartálya?
    - Honnan tudjam?
    - Ott elöl van egy kis műszer, amin láthat egy E és egy F betűt. Melyik betűre mutat a nyíl?
    - Látok egy E betűt, de sehol az F!
    - Pedig a bal oldalon kell lennie az E-nek, és tőle jobbra az F-nek.
    - Az E után egy V van.
    - Biztos ebben?
    - Igen, a következő betűk vannak egymás után: C, aztán H, aztán E, aztán V, majd R, O, L...
    - Nem, nem uram! Az az autó eleje, amit néz. Üljön be a kormánykerék mögé, és ott ön előtt a műszerfalon van az üzemanyagszint-jelző műszer, amiről beszéltem.
    - A kormánykerék? Az a kerek, amin van a duda?
    - Igen, többek között.
    - Lássuk csak..., a nyíl az E betűre mutat. Ez mit jelent?
    - Ez azt jelenti, hogy el kell mennie egy benzinkútra, és benzint venni. Ezt egyedüli is feltöltheti, vagy kérhet a benzinkutastól segítséget.
    - Micsoda? Négymilliómba került a kocsi, és azt mondja, hogy még vásárolnom kell hozzá valamit? Én olyan autót kértem, amiben minden benne van!
    ....................................... ....................................... ....................................... ..............

    - General Motors segélyvonal, miben segíthetek?
    - A maguk autója szar!
    - Mi a probléma vele?
    - Összetört, vagyis elromlott.
    - Mit csinált az autóval?
    - Gyorsabban akartam menni, hát benyomtam a pedált, egészen tövig. Jól is ment egy darabig a kocsi, de aztán hirtelen összetört. Most el se indul.
    - Sajnálom, uram, de ez már az ön felelőssége, ha összetöri az autót.
    - Összetörtem? Én csak azt csináltam, ami a kezelési utasításban van: "Tegye a váltót négyesbe, és nyomja a gázpedált." Erre összetört.
    - Biztos, hogy mindent elolvasott a kezelési utasításból, kérem?
    - Hát persze!
    - És a fékpedált használta?
    - Az meg mi?
    - Ott van a 14. oldalon. Nyomja meg a fékpedált, ha lassítani akar. Ezzel el lehet kerülni a baleseteket. Ezt is olvasta?
    - Nos, nézze, én nem érek rá egész nap ezt a vastag füzetet olvasgatni!
    - Természetesen, uram. És mit vár tőlünk, miben segítsünk önnek?- Küldjenek egy másik autót, a legújabb szériából, olyat ami gyorsan megy és nem törik össze!
    ....................................... ....................................... ....................................... ...............

    - General Motors segélyvonal, miben segíthetek?
    - Üdvözlöm! Nemrég vettem meg az első autómat. Azért az önök autóját választottam, mert van benne automata váltó, szervokormány, szervofék, elektromos ablakemelő, központi zár...
    - Köszönjük, hogy ezt választotta. És miben tudok segíteni önnek?
    - Azt szeretném kérdezni, hogy hogy kell használni.
    - Ön tud vezetni?
    - Hogy mit?
    - Autót vezetni.
    - Ja, én nem vagyok egy műszaki ember. Én csak el akarok jutni egyik helyről a másikra.

  • Anci88

    csendes tag

    Látom rajtam kívül senki sem unatkozik.. :P

  • Anci88

    csendes tag

    UPC panaszlevél

    A 2009.11.12-én tett internet szolgáltatásban tapasztalt hibabejelentése

    érdekében technikus kollégánk 2009.11.13-án megpróbálta orvosolni a

    problémát, mert Ön akkor nem tartózkodott otthon, illetve az

    adatbázisunkban nyilvántartott telefonszámon sem sikerült a kapcsolatot

    felvennünk Önnel. Kérjük, amennyiben az Ön által észlelt hiba még

    jelenleg is fennáll, jelezze társaságunk felé a 1221-es telefonszámon."

    Kijelentem, hogy a fent említett napon végig az otthonomban

    tartózkodtam, és a kollégáját vártam, maguk meg itt buziskodnak velem.

    Az, hogy mint utólag kiderült, Önök nem tudnak beírni egy telefonszámot,

    úgy vélem nem az én hiányosságom. A megadott címen található lakás nincs

    körülvéve sem vizesárokkal, nem vezettem villanypásztort a

    kaputelefonba, valamint nagytestű harci kutyák sem őrzik azt. Két

    kollégájuknak furcsamód már sikerült eljutni a lakásba, valamint

    felhívni engem a rosszul rögzített telefonszám ellenére - bizonyára

    Danny Blue és Christian Panthera - szintű telepatikus képességeik

    segítségével. Mivel a kollégája baszott kijönni, és a hibát nemi szerve

    ritmikus húzogatásával próbálta elhárítani, az általam érzékelt probléma

    még mindig fennáll. 9 -szer pofáztam el maguknak, hogy hibás a modem,

    amit Önök biztosítottak. Maguk hülyének néztek, hiszen az Önök adatai

    szerint minden rendben.

    Ezek után persze még én hívjam fel magukat 10-edjére is, amivel úgy

    vélem, kimerítik a pofátlanság határát. Véleményemet az ügyről, a

    szolgáltatásról és a cégükről egyetlen köpéssel kifejezhetem. Öröm az

    ürömben, hogy ügyintézőik nagyon kedvesek és segítőkészek, az meg egy

    másik dolog, hogy a "kapcsolja ki a tűzfalat és a vírusirtót" -

    színvonalú tanácsaikkal nyugodtan kitörölhetem ám a seggem. Ha kellemes

    társalgásra vágyom, egy más jellegű emelt díjas telefonszámot tárcsázok.

    Mellékelten bátorkodtam elküldeni az önéletrajzomat is, mivel ennyi

    szaktudással én is rendelkezem, ezért örömmel lennék egy ilyen remek,

    dinamikus csapat tagja.

    Szerencsére szolgáltatásuk ingyenes, vagyis pontosan annyiba kerül,

    amennyit ér, ez megmagyarázná, miért is akciós az első három hónapban.

    Megkísérlem elmagyarázni még egyszer, utoljára: 1. A problémán forrása a

    hibás modem. 2. Önök küldenek egy szerelőt, aki ért a számítógéphez,

    valamint egy működő modemet, továbbá egy hálózati kábelt, mivel ez a

    szar ami itt van, csak fojtogatós szexre alkalmas, másra nem. 3.

    Küldenek a szerelővel egy embert, aki tudja használni a telefont, a

    kaputelefont, valamint a liftet, bár jöhetnek lépcsőn is, így ez csupán

    ajánlott opció. 4. Kicserélik a modemet. A szerelő bejön, köszön

    napszaknak megfelelően, leveszi a cipőjét, visszautasítja a felkínált

    frissítőt és kicseréli a modemet. A közlekedős ember kint marad. 5.

    Aláírom a munkalapot, a szerelő elköszön és kimegy. 6. Működik a

    szolgáltatás és mindenki boldog.

    Amennyiben a fenti hat pont nem megvalósítható, akkor ne fáradjanak a

    szolgáltatás kikötésével, mert kibaszom az egészet a picsába, mivel Önök

    megvalósították a szerződésszegés fogalmát, ugyanis ez nem szolgáltatás,

    hanem egy fos. Egy FOS.

    Feltételezem, Önök jobban szórakoztak levelem olvasása közben, mint

    jómagam, de ne gondolják, hogy viccnek szántam, ez egy kibaszottul

    HIVATALOS PANASZ. Sajnálom, hogy méltatlan helyzetbe kerültem maguk

    miatt, de csak azoknak adom meg a tiszteletet, akik : 1. Szintén

    megadják, 2. Kiérdemelték, 3. Félek tőlük. Sajnálatos módon Önök egyik

    kategóriába sem esnek bele, ezért hát levelem keserédes hangvétele.

    Amennyiben hajlandóak rendesen végezni a munkájukat, akkor Önök

    felhívnak az általam megadott telefonszámon, és egy Önök által

    kiválasztott időpontban készséggel állok rendelkezésükre.

    Várom megkeresésüket! Nyomorékok.

    Tisztelet nélkül:

    Tiszteletlen Uram!

    Szíves elnézését kérjük, hogy kollégánk a megadott időben kénytelen volt munkaidejét más, az Önhöz hasonló tehetetlen tahóknál tölteni, akik szerelőt hívnak egy kibaszott kábel bedugásához. Amennyiben két pornófilm között szíves ideje engedi, kérjük, hogy az alábbi 6 pont végrehajtásával járuljon hozzá a hibajavítási folyamat módjának és stílusának béka segge alól történő felemeléséhez:

    Szíveskedjen feltehetően vastag és kopasz tarkójára felhelyezni nehéz fukszait, melyek ízléses lakásának elhagyásához szükségesek.
    Petyhüdt seggének kurva nagy terepjáróba történő behelyezése után kérjük, hogy néhány szabályosan közlekedő barom leszorítása és leanyázása révén keresse fel az Önhöz legközelebb eső szervizünket.
    Kérjük, hogy az érékesítési pontunk előtti megállni tilos tábla alatt buziskodó parkolóőrök miatt szíveskedjen mozgássérült igazolványát jól látható helyre kihelyezni.
    Örömünkre szolgálna, ha a várakozás közben megtekintett legdrágább készülékünket gagyi szarnak minősítené, mert ezáltal is hozzájárul ügyfeleink igényeinek felméréséhez és maradéktalan kielégítéséhez.
    Az Önt kiszolgáló köcsög kis fasztól köszönés nélkül vegye át az új modemet.
    Otthon a modem üzembe helyezése után szíveskedjék ismét megállapítani, hogy az új modemmel sem megy ez a genny. Ennek oka az, hogy Ön által használt telefonzsinór – amit nem tőlünk méltóztatott beszerezni – nem 8 eres, csak 6, de ezt az Ön kibaszott agyába 9 alkalommal sem sikerült belevernünk.

    Amennyiben a fenti hat pontot nem áll módjában végrehajtani, hálásak lennénk, ha értéktelen, de költséges ügyfélként a konkurenciát szopatná tovább.

    Reméljük, hogy mielőbb tárcsázzák az Ön érdekében segélyvonalunkat!

    Ügyfélszolgálat

  • bandus

    veterán

    válasz Anci88 #3 üzenetére

    ehh... az "alja nép" az, akinek olyan problémája van, amit egyedl nem tud megoldani? te meg azért kapod a fizetésed mert segítesz nekik pár betanult szöveggel... a helpdesk meló nem annyira menő dolog ám, hogy így nyilatkozz az esetlegesen segítséget kérő emberekről. attól függetlenül, hogy egy festő, autószerelő, mérnök, vagy orvos hív fel téged.

    "a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

  • Anci88

    csendes tag

    Ááá olyanok nem szoktak hívni, amúgy meg mindig hozzáteszem hogy "tisztelet a kivételnek". A probléma nem azokkal van akik segítséget kérnek, hisz az a munkám, hogy segítsek. Az lenne az ideális, hogy mindenki azért hív, hogy segítséget kérjen...De amikor naponta hatvanszor üvöltik le afejedet ezek a bizonyos "ügyfelek", és elküldenek a jó k...va anyádba, akkor szerintem már egy picit máshogy áll hozzá az ember a dolgokhoz. Amúgy meg énis tudom, hogy ez nem valami fényes meló, de még mindig jobb mint -10 fokban szenet lapátolni, szal itt legalább meleg van...:P

  • Anci88

    csendes tag

    Telefonos cég ügyfélszolgálata

    -Á, maga az? Három hónapja beszéltünk, emlékszik?
    -Milyen telefonja van?
    -Nokia.
    -És azon belül?
    -Ericsson 318-as.

    -Kigyulladt a levélboríték ábrám!

    -Töröltem a hívásátirányítást a kóddal, de nem jó!
    -Milyen kóddal?
    -Rácsos linzer, rácsos linzer, 002, rácsos linzer és a küldés gomb.

    -A bátyámnak elromlott a telefonja. Én egyébként az öccse vagyok. A telefonom azt írja ki, hogy várjon. Várjak?

    -Van egy hordozható járókészülékem.

    -Ne haragudjon a zavarásért, nem nézi a Vészhelyzetet? Mert akkor visszahívom később.

    -Beleesett az emésztőgödörbe a telefonom, elég koszos lett és büdös. Kihalásztam, de nem működik.

    -Szeretném az Árpit kitörölni a telefonomból! Hogy kell?

    -Jó napot, én a feltöltő kártyámat akarnám főtőteni, de valami keresztet is kér ami nincs rajta a kártyán, csak a sok szám...
    - A kettőskereszt billentyűt kell megnyomni, ami a telefonján van...
    -Jaaaa.... de melyik? Ez a hópehely vagy a létra?

    -ügyfélszolgálat, Szabó Árpád vagyok, miben segíthetek?
    -Hallo!
    -Parancsoljon!
    -Haalooo!
    -Én hallom!
    -HAAAALLoooooooooo!
    -Hall engem?
    -Na végre! Kiírja ez a telefon, hogy borítékom van. Mit csináljak?
    - Olvassa el, hogy miről szól!
    -Nem szól ez semmit, csak ott figyel...

    -Jó estét, valami gond van a telefonommal, nem tudok SMS-t küldeni, pedig fontos lenne...
    -Jelenleg karbantartás van a központban, ezért nem működik ez a szolgáltatás.
    -Aha... akkor nem tudna a nevemben elküldeni egy sürgős SMSt? Én itt vagyok az Árpád-híd budai hídfőjénél, a baratnőm meg a túloldalon a pesti hídfőnél, és üzenni kéne neki, hogy jöjjön át, mert itt várom!
    -Sajnos én sem tudok üzenni, de miért nem próbalja meg felhívni...?
    -.....ööööööö...... ja jó... tényleg....! Köszönöm a segítséget!

  • Winner_hun

    félisten

    Mert nem szereted csinálni amit csinálsz.

    ► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

  • Winner_hun

    félisten

    válasz Anci88 #12 üzenetére

    -10 fok nem hideg, pláne (szén)lapátolás közben.

    Ha meg olvasod a viccrovatot akkor tudod hogy van, az oda való hozzászólásokat oda írd ne ide.

    ► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

  • Anci88

    csendes tag

    Én szertem csinálni amit csinálok és alapvetően szertem az embereket is. Csak néha dúrva már amit el kell viselnem...:(

  • Anci88

    csendes tag

    Egyébként meg miért ne írhatnék ide vicces dolgokat. Ezt a topicot ugyanis unaloműzőnek csináltam, mint ahogyan azt leírtam, és az unaloműzés az egy elég tág fogalom és viccek is beletartoznak..:)

  • ne_nezze

    aktív tag

    válasz Anci88 #17 üzenetére

    ide kellett volna nyitnod [link]

    Intelligence is not the privilege of old age. »»───(knee)───►

  • Anci88

    csendes tag

    válasz ne_nezze #18 üzenetére

    Le van tiltva nálunk a net, csak ezt az egy honlapot tudom elérni...:P

  • Winner_hun

    félisten

    válasz Anci88 #17 üzenetére

    Mert mindennek meg van a maga helye. Unaloműzésre van n+1 topik, ha társalogni szeretnél akkor nézz be pl ide
    + hasznos dolog a Válasz gomb;)

    ► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

  • ne_nezze

    aktív tag

    válasz Anci88 #19 üzenetére

    ez ugyanaz a honlap :DD

    Intelligence is not the privilege of old age. »»───(knee)───►

  • Winner_hun

    félisten

    válasz ne_nezze #21 üzenetére

    És ha a logout felől nézi a lapcsaládot?:) Bár én is majdnem beírtam hogy ugyan az..

    ► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

  • ne_nezze

    aktív tag

    válasz Winner_hun #22 üzenetére

    akkor így [link] :P

    Intelligence is not the privilege of old age. »»───(knee)───►

  • Kidus

    őstag

    Bezartam, felesleges es potencialis chat topic.

    Unalomuzesnek ajanlok egy jo konyvet.

    Assuming Control

Aktív témák