-
Fototrend
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vico03
tag
válasz #TOTTI #48193 üzenetére
Mikor valaki sikeres forgalmi vizsgát tesz, utána bemegy a Közlekedési Hatósághoz, ahol ugye bejelenti a sikeres vizsgát, onnan másnap Okmányiroda vagy Kormányhivatal ahonnan elküldik Pestre a kérvényt a KEK KH -nak és majd csak 10-15 napon belül küldik vissza, tehát csak ez a kis "tortúra is legalább 1,5 hét.
Én jómagam most 1 hónappal ezelőtt mentem ezen keresztül, de javítsatok ki ha nem így van.
Beiratkozástól számítva a jogosítvány kézbevételéig eltelt idő minimum 1, és legfeljebb 3 hónap, 2-3 hét véleményem szerint kizárt....... ahhoz már nagyon bennfentesnek kellene lenni, mind az autósiskolában, mind a NKH-nál, mind az Okmányirodában mind a KEK KH -nál..... -
gabe_
őstag
válasz #TOTTI #48432 üzenetére
És ezek megbízható, jó konstrukciók?
Csak azért kérdem, mert már volt fekvő minarelli blokkos robogóm, és kínai létére meg voltam elégedve vele. Most lenne egy eladó 50-es typhoon, csak számomra elég idegen ez a típus, nem tudok róluk semmitSovány szakácsban sose bízz!
-
wharfedale
csendes tag
válasz #TOTTI #48403 üzenetére
Egy kicsivel könnyebb görgővel lehet jobb lenne, de ahogy néztem a videodat 35-40 körül pedig kicsit fordulatot ejt.
Az indulás utáni felpörgést minarellinél tökéletesen nem lehet eltüntetni, mivel a mobil tárcsa pályája nem lineáris.
A Sito-hoz hozzá lett hangolva?
A Sito Plus egy utcai cső amit a gyári kiváltására terveztek, minimálisat emel a végfordulaton, illetve alacsony fordulaton kicsit nyomatékosabb, de csodát nem kell tőle várni, míg a ZX egy egy teljesen üres rezonátorcső, amit teljesítményre hangoltak (főként 50-es és alap 70-esekhez), és elég magas végfordulatot enged meg. -
Dealer95
őstag
válasz #TOTTI #49169 üzenetére
Egy próbát megér a görgő mindenképpen.
Ha kicsit javul, akkor tudod majd, hogy jó az irány.A Runner nekünk is csal.. 100-nál megy 80-at
Viszont a DNA az jól mér szerencsére, 85 az 85.Én is sokat szívtam a kipufogóval, az egyiket el is kellett adnom, mert egyszerűen erre a motorra volt jó, ezzel a konfoggal nem működött rendesen. (néha kipörgött - néha nem, mindig más hangja volt stb.)
Felkerült rá egy másik, és tökéletesen ment, és még kevesebet is eszik, illetve halkabb is. -
gyáliSanyi
őstag
válasz #TOTTI #49342 üzenetére
"Az 1998. január 1-e előtt kiadott "A1" alkategóriával a 125 cm3 hengerűrtartalmat meghaladó, de a 150 cm3 hengerűrtartalmat meg nem haladó hajtómotorral ellátott motorkerékpárt is lehet vezetni."
Mondjuk részemről kicsit zsákutca ez a 150ccm, mert pont van pár népszerűbb és olcsóbb típus is, amit ha valakinek b125 van nem vezetheti. Persze mint itt kiderült a gyártóknak érdemesebb volt ilyet csinálni, még ha teljesítményben nem is számottevő a különbség csak azért, hogy autópályán is mehessenek vele máshol. Ettől függetlenül se 125 se 150 nem tartom megfelelőnek a robogókat pályára.
Live poor, die ritch.
-
30z.Samu
félisten
válasz #TOTTI #50932 üzenetére
"Viszont az A1-en (B125) megbuktam egyszer még a pályára se kellett rámennem, sőt a motort se kellett szinte kitoljam. "
Az hogy sikerült? Lehet amúgy használható 125-öst találni, csak kérdés, hogy pénzben megéri-e. Mondjuk az 50-essel is úgy voltam először, hogy max 50-et fizetek érte. Ennek ellenére Ákostól kicsivel több, mint a duplájáért hoztam el az Address-t, de nem bántam meg, mert patika állapotban van.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
ludsimon
veterán
válasz #TOTTI #56846 üzenetére
A kipu tuning nem csak kipu tuning lesz.
+10%-al nagyobb főfúvóka, görgő, rugó csere, kevlár szíj csere.De én nem akarom szénné tuningolni. Ennyi elég. Ha ez se lesz elég akkor a b125-ön elgondolkodok.
Ezen elvileg csak kipu tuning van és ha hasonló lesz az eredmény bőőven elegendő lesz Budapestre.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
mumtaz
senior tag
válasz #TOTTI #86444 üzenetére
7 év!? Az úgy nem rossz.
Bár azért ennyi állás után csak ellenőrizni kellene azt a variót, meg szíjat és a végáttételben olajat cserélni. Vagy ezek is megtörténtek?-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
-
mumtaz
senior tag
válasz #TOTTI #86521 üzenetére
Szerintem bármit is csinálsz, mindenképpen hangolni kell utána mindent. Olyan kipufogóról még nem hallottam, amelyik úgy néz ki, mint egy sport kipufogó, de "csak" azt tudja, mint a gyári. Alapvetően nem azért gyártják azokat a kipufogókat csak, hogy jól néz ki és más lesz a hang. Pont azért gyártják, hogy a teljesítményen változtassanak, de ahhoz meg át kell hangolni szinte kb. mindent. Talán a Gianelli GO az, ami utcára készült, de az meg nem "úgy néz ki", meg a hangja sem olyan, meg nem is igazán sport kipufogó. És annál is kell picit hangolni, mert annak is más a karakterisztikája. Szóval nem úszod meg.
Bár voltak már véletlenek a történelemben és minden jó volt úgy, ahogy van. De a rezonátorok lényege pont az, hogy emeljék a teljesítményt, de azon az áron, hogy beszűkül és általában emelkedik is a hasznos fordulatszám tartomány.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz #TOTTI #86541 üzenetére
Elég szépen néz ki. Az egész nem tűnik túl viseletesnek.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topikgazda
válasz #TOTTI #86541 üzenetére
"Tökéletesen van hangolva érzésre, ki is megy a szíj az első tárcsa tetejéig."
Ilyet sose mondj, csak ha teljesen meggyőződtél róla. Az egy dolog, hogy kifut rendesen a szíj (ennek alapnak kéne lenni), de az nem azt jelenti, hogy tökéletes. Sok esetben a gyorsuláson kb mindig lehet javítani .
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz #TOTTI #86653 üzenetére
Tudom, mesélted.
Ha rezot teszel egy alap 2T motorra és ráhangolod, akkor már az is tuningnak számít, hiszen érezhetően nő a teljesítmény, arányaiban véve nem is kicsit. Azzal tisztában vagy, hangolnod majd mindenféle kép kell?--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Z()L3
tag
válasz #TOTTI #86698 üzenetére
Köszönöm, anyag gondra gondolok én is. Variátorra nem gyanakszom, minden elem gyári, vált is ahogy illik. (leszedett berúgófedélnél néztem mit csinál) Holnapra ha lenyugszom, megpróbálom higgadtan beállítani a karbit. Már arra is gondoltam hogy az alapjárati fúvókát bizergálta valaki....lehet olyan hogy kicsi lenne? Talán Simsonos leírásban olvastam, hogy bizonyos gázállásig az alapjárati fúvókának is nagy szerepe van. Direkt szűrőm nincs, egyedül a pipát szedtem ki a szűrőből.
Kipufogót is ki kéne égetnem normálisan, mert szerintem ott sem kerek valami....amióta megvettem, iszonyat büdösen pufog ja és eléggé füstöl...egy elcseszett kiégetés során ma pont ugyan olyan fehér füstöt sikerült előcsalogatni...a gondolatom az, hogy el van tömődve és nem tud rendesen kipufogni, felizzik a belseje és azért füstöl...[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs